Jelentkezz be Regisztrálj

XV. Duna Maraton | Visegrád
#721
Posted 2012. June 02. - 09:46

H. András a cél elõtt : "nincs sár" ...ááá.. nem volt..
#722
Posted 2012. June 01. - 17:01

Tavaly nem azért ment aszfalton az útvonal fölfelé a Pap-rétig mert elõzõleg nagy esõ volt?
nem.
tavalyelõtt ment azért terepen mert a tavaszi idõjárás az apátkuti tó mellett pár négyzetmetéren megsemmísítette az aszfaltot. amúgy mióta körpálya azóta azt az évet kivéve mindig aszfalton ment föl.

Tudom melyik az, sima fék nélküli lejtõ. :cool2:
ja, nekünk. de te se nyereggel a seggeden születtél. aki élete elsõ maratonján bukdácsol, annak húzos lehet. mondtam kezdõnek.
Vagy aki elsõ 5-be várja magát...
aki olyan jó erõben érzi magát az nyomjon leglább középtávot

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#723
Posted 2012. June 01. - 15:13

#724
Posted 2012. June 01. - 14:28

#725
Posted 2012. June 01. - 14:07

-rövid táv teljesen marad ugyanaz, tehát Pap-rétig aszfalt.
-közép távon két részen lesz új szakasz
-hosszú táv is néhol fog változni, ha jól tudom
Az új honlapon lévõ térkép alapján senki ne induljon el pályát bejárni, mert teljesen rossz az... (Már csak azért is mert ott északon dél van és fordítva

#726
Posted 2012. June 01. - 13:36

- vajon marad-e a pálya eleje az erdõben, vagy újra aszfalt lesz Pap-rétig?
- vajon a hosszútávos hurok marad-e rövidítve vagy lemegy majd' a Dunáig, ahogy régen?
- lesznek új szakaszok?
Próbálok lelkileg ráhangolódni erre az eseményre, ezért minden információmorzsának örülök.
(Na és persze a lényeg: LESZ SÁR? :-))))
#727
Posted 2012. June 01. - 10:57

#728
Posted 2012. June 01. - 09:20

de rövidért fizetni meg esetleg utazni, tényleg csak annak jó aki most maratonozik elöszõr.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#729
Posted 2012. June 01. - 09:14

#730
Posted 2012. June 01. - 09:01

nem voltam még dunán, valaki legyen szíves nyugtasson meg, hogy a rövid javarészt aszfalt (az idei pályamódosításokkal együtt, ha van), mert akkor bepróbálok inkább egy közepet. illetve az a javarészt hány százalék?
köszi.
#731
Posted 2012. May 31. - 23:32

Tudom melyik az, sima fék nélküli lejtõ. :cool2:
Egy ismerõsöm szerint , minden lejtõ fék nélküli , szerinte lefelé a sz@r is gurul.
#732
Posted 2012. May 31. - 23:20

aszfalt vége, pap réten, el balra(térképrn piros) picit emelkedõ dózerút, majd szint, és arról balra le (kék+) . na az az. dózer, de köves és 20%+ az eleje. lentebb meg keréknyomos, szét van járva rendesen
Tudom melyik az, sima fék nélküli lejtõ. :cool2:
A sebesség mindent megold.
#733
Posted 2012. May 31. - 22:57

aszfalt vége, pap réten, el balra(térképrn piros) picit emelkedõ dózerút, majd szint, és arról balra le (kék+) . na az az. dózer, de köves és 20%+ az eleje. lentebb meg keréknyomos, szét van járva rendesen
Szerintem idén lényegesen járhatóbb , mint tavaly volt.Jártam arra többször is 55-60 km/h-ig el lehet ereszteni , csak figyelni kell , hogy fel ne üsd.Azért csak addig , mert akkor még látsz , nem folyik egybe az út.
#734
Posted 2012. May 31. - 21:13

Melyik az az akácos árok?
aszfalt vége, pap réten, el balra(térképrn piros) picit emelkedõ dózerút, majd szint, és arról balra le (kék+) . na az az. dózer, de köves és 20%+ az eleje. lentebb meg keréknyomos, szét van járva rendesen
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#735
Posted 2012. May 31. - 20:21

azért egy kezdõnek akiknek a rövid ki van találva az akácos árok elég kapaszkodós tud lenni.
Melyik az az akácos árok?
A sebesség mindent megold.
#736
Posted 2012. May 31. - 20:08

Akkor aszfalton fel, kicsi lejtõ, aztán lapos mászás és le a hegyrõl? Ennyi? Nincs is benne terep az utolsó lejtõ kivételével.
azért egy kezdõnek akiknek a rövid ki van találva az akácos árok elég kapaszkodós tud lenni.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#737
Posted 2012. May 31. - 17:36

#738
Posted 2012. May 31. - 11:21

Igen
Akkor aszfalton fel, kicsi lejtõ, aztán lapos mászás és le a hegyrõl? Ennyi? Nincs is benne terep az utolsó lejtõ kivételével.
A sebesség mindent megold.
#739
Posted 2012. May 31. - 10:50

#740
Posted 2012. May 31. - 10:44

A sebesség mindent megold.