nekem bejön az új szám cak az furca h ennyit kellett várni rá....má azsittem ez lesz az összevont szám úh megnyugodtam...aztán megint meglepQdtem...hát ien az élet...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
Started by
tbertalan
, 2003. February 26. 19:01
#101
Posted 2004. October 19. - 20:10
#102
Posted 2004. October 19. - 18:30
elég jó kis szám szerintem, fõleg, hogy taglaltuk ezt az interjus/hazai sztáros dolgot, s aztán lõn... ;D
Te, tandemmánia:
mondottad volt, hogy vhol, a galériában fellelhetõek fotok a szloviparimaratonról... ugy megnézném, de sajna-biztos én vagyok pötsch- de sehol nem találtam..lécci lõj már egy linket. :-\
Te, tandemmánia:
mondottad volt, hogy vhol, a galériában fellelhetõek fotok a szloviparimaratonról... ugy megnézném, de sajna-biztos én vagyok pötsch- de sehol nem találtam..lécci lõj már egy linket. :-\
#103
Posted 2004. October 19. - 15:30
miért, mit mondtak volna azon kívül, amit már százszor elismertek?
engem az érdekelt volna, hogy mi a sz*rtért erõltették a qr20-at, mikor kiderült, hogy supert-be meg hasonló kaliberbe már nem jó. (4 évig ment...)
meg az, hogy miért nem csinálnak átütõs villát a könyebbekbõl? attól félnek, hogy azok is törnek, mert a sok buta megveszi, hogy átütõs, és durván használja? az átütõ a normális rendszer a tárcsafékekhez, minek 150 mm szimplaváll mellé még mindig 10 mm tengely?
engem az érdekelt volna, hogy mi a sz*rtért erõltették a qr20-at, mikor kiderült, hogy supert-be meg hasonló kaliberbe már nem jó. (4 évig ment...)
meg az, hogy miért nem csinálnak átütõs villát a könyebbekbõl? attól félnek, hogy azok is törnek, mert a sok buta megveszi, hogy átütõs, és durván használja? az átütõ a normális rendszer a tárcsafékekhez, minek 150 mm szimplaváll mellé még mindig 10 mm tengely?
#104
Posted 2004. October 19. - 13:05
A Marzós példa nem jó, mivel ott mind a markecolós emberrel, mind a fõmérnökkel beszélgettünk - a képen a fiatal srác az utóbbi!!!
-b
Ez esetben elnézést kérek a példáért, úgy tünik nem emlékeztem pontosan a cikkre. Illetve úgy maradt meg bennem, hogy nem lettek megszorongatva a srácok semmi rázós kérdéssel a törések kapcsán. :-[
#105
Posted 2004. October 19. - 11:58
Ralph Fiennes: régen nem láttalak erre:)nem felejtettem el, hogy ki vagy:)
Minden esetre egy cikkbe nem mások véleményét szoktam belerakni,hanem a sajátomat...olvastam én is folyamatosan a topikot...de én azért jobban beláttam aszínfalak mögé, mint akik csak a sárdobálást tették, mondjuk soxor jogosan. Semmi kapcsolatom nincsen a Nagy SE-vel, a barátságon kívül...de ez más csapatokra is igaz...
Minig szívesen veszem a kritikát,ha +,ha -
A fórumot olvassa a Nagy SE-is, így az észrevételeket, és ötleteket õk is látják...
Üdv:Thy
Minden esetre egy cikkbe nem mások véleményét szoktam belerakni,hanem a sajátomat...olvastam én is folyamatosan a topikot...de én azért jobban beláttam aszínfalak mögé, mint akik csak a sárdobálást tették, mondjuk soxor jogosan. Semmi kapcsolatom nincsen a Nagy SE-vel, a barátságon kívül...de ez más csapatokra is igaz...
Minig szívesen veszem a kritikát,ha +,ha -
A fórumot olvassa a Nagy SE-is, így az észrevételeket, és ötleteket õk is látják...
Üdv:Thy
#106
Posted 2004. October 19. - 11:42
A Marzós példa nem jó, mivel ott mind a markecolós emberrel, mind a fõmérnökkel beszélgettünk - a képen a fiatal srác az utóbbi!!!
-b
-b
#107
Posted 2004. October 19. - 11:25
Nekem tetszenek a SAINT szarok! Komolyan pedzegetek egy olyan féket + hkart. A Super Monster is jár hozzá???
#108
Posted 2004. October 19. - 11:20
#109
Posted 2004. October 19. - 11:01
A Marzoál is csak a marketings mesélt a villákról, feltehetõleg ez így lenne az összes többi gyártónál is, biztos vagyok benne, hogy nem a Szerzõk kérték kifejezetten, hogy egy marketingessel beszélgethessenek a vezetõ mérnök helyett !
#110
Posted 2004. October 19. - 10:30
Kedves Bikkmakk, a mostani szám tényleg jó lett. Végre.
Még olvasom...
Specialized cikk nagyon jó volt, Jorust hagyjátok többet irni...
Manitou gyár egy kicsit rombolta a nimbuszt, vagy nem a marketinges sráccal kellett volna beszélgetni? Viszont ott van a falon a Supernova..
(Egyébként hosszas levelezés elõzte meg a gyárlátogatást vagy csak besétáltatok? Mikor kint voltam mi a Trek gyárba kéredzkedtünk be, de nem fényképezhettünk... )
Már szétesett. (Nem a Trek gyár, hanem az újság)
De nem is ezért akartam irni, hanem mert örüljetek, komolyan elkezdtem foglalkozni a gondolattal, hogy a jövõ évi maratonokon aktiv résztvevõ legyek. Ez a hatásotok.
Még olvasom...
Specialized cikk nagyon jó volt, Jorust hagyjátok többet irni...
Manitou gyár egy kicsit rombolta a nimbuszt, vagy nem a marketinges sráccal kellett volna beszélgetni? Viszont ott van a falon a Supernova..
(Egyébként hosszas levelezés elõzte meg a gyárlátogatást vagy csak besétáltatok? Mikor kint voltam mi a Trek gyárba kéredzkedtünk be, de nem fényképezhettünk... )
Már szétesett. (Nem a Trek gyár, hanem az újság)
De nem is ezért akartam irni, hanem mert örüljetek, komolyan elkezdtem foglalkozni a gondolattal, hogy a jövõ évi maratonokon aktiv résztvevõ legyek. Ez a hatásotok.
#111
Posted 2004. October 19. - 09:43
Thommey! Többet vártam a Bükk maratonos cikkedtõl! a fórumon sokan nagyon jó meglátásokat,kritikákat,észrevételeket osztottak meg mindannyiunkkal és abból alig köszönt vissza valami!
A Baliba TANULMÁNYÁT egy az egybe betehetted volna. Az magáért beszélt! Én nagyon maraton párti vagyok. A bükkin is ott voltam mióta csak szervezik(szilvás,stb),de ez az idei a megcsúfolása volt
a hazai maratonoknak! Ezt kidomboríthattad volna jobban! Persze én még csak nem is ugatom az újságírást ezért bocs,ha ugatni merek. És:Thommey! Ugye nem fújsz egy követ a "nagy" SE-vel?
Persze a lényegen ez sem változtat.Üdvözöl egy jóbarát,akitõl annak idején a Mavic Crosslink kerekeket szerezted.Ralph
A Baliba TANULMÁNYÁT egy az egybe betehetted volna. Az magáért beszélt! Én nagyon maraton párti vagyok. A bükkin is ott voltam mióta csak szervezik(szilvás,stb),de ez az idei a megcsúfolása volt
a hazai maratonoknak! Ezt kidomboríthattad volna jobban! Persze én még csak nem is ugatom az újságírást ezért bocs,ha ugatni merek. És:Thommey! Ugye nem fújsz egy követ a "nagy" SE-vel?
Persze a lényegen ez sem változtat.Üdvözöl egy jóbarát,akitõl annak idején a Mavic Crosslink kerekeket szerezted.Ralph
#112
Posted 2004. October 18. - 21:04
Lehetett volna írni mondjuk a Deore agyakról is, csak mert azt a sarki fûszeresnél is lehet kapni. Ugyan már... Nem árt az, látsz olyat is, ami nem hétköznapi.
Miért baj az, ha csorog a nyálad?
Miért baj az, ha csorog a nyálad?
#113
Posted 2004. October 18. - 19:55
[color=Green]
, hogy pölö én nem tudok paul agyat szerezni, akkor minek írjátok le, hogy jó? (amit eddig is gondoltam?) hogy irigykedjek? megvolt.
http://www.paulcomp.com/
innen lehet Neked is Paul agyad.... meg Paul féked, fékkarod, váltókarod s sok egyéb... nekem is jött már tõlük ez-az és nagyon korrektek 8)
#114
Posted 2004. October 18. - 19:19
#115
Posted 2004. October 18. - 19:14
Az normális, hogy Orosházára még mindig nem jött meg? Pedig elõfizettem rá, eddig mindig ideért idõben... :-\
Lassan megvehetem az újságosnál...
Eh...
Lassan megvehetem az újságosnál...
Eh...
#116
Posted 2004. October 18. - 19:04
Tök jó lett ez a szám is. Kitartott egy Brüsszel-Newark úton... ;D Bár a lapok már félutón... Ááá... Tudjátok... :-\
Amúgy hírtelen felindulásból vettem egy Bike magazint San Diego-ban. Meg voltam döbbenve, mégpedig két dolog miatt:
1.: Nagyon ratyik a cikkek! Gyakorlatilag semmi tech info, csak szarrágás. Az újság jelentõs részét az olvasói levelek teszik ki... (utállak titeket / szeretlek titeket / stb.) Így jó olcsó lehet összerakni.
2.: Qrva jók a képek! Egy nagyságrenddel klasszabbak mint a Tieitek. Szóval itt még van mit fejlõdni... :-\
Szinte biztos vagyok benne, hogy vagy filmes géppel, vagy valami komolyabb D-SLR géppel csinálják õket.
Összességében örülök, hogy nem az USA-s verziót olvasom általában... ;D
Így tovább! 8)
Ui.: Vegyetek már egy körvakut a tárgyfotókhoz! De tényleg...
Amúgy hírtelen felindulásból vettem egy Bike magazint San Diego-ban. Meg voltam döbbenve, mégpedig két dolog miatt:
1.: Nagyon ratyik a cikkek! Gyakorlatilag semmi tech info, csak szarrágás. Az újság jelentõs részét az olvasói levelek teszik ki... (utállak titeket / szeretlek titeket / stb.) Így jó olcsó lehet összerakni.
2.: Qrva jók a képek! Egy nagyságrenddel klasszabbak mint a Tieitek. Szóval itt még van mit fejlõdni... :-\
Szinte biztos vagyok benne, hogy vagy filmes géppel, vagy valami komolyabb D-SLR géppel csinálják õket.
Összességében örülök, hogy nem az USA-s verziót olvasom általában... ;D
Így tovább! 8)
Ui.: Vegyetek már egy körvakut a tárgyfotókhoz! De tényleg...
#117
Posted 2004. October 18. - 15:37
Gratulálok a mostani számhoz! NAGYON JÓ!! télleg istencsászár!
télleg nem tok mondani egy olyan cikket ami ne lenne érdekes vagy reklámszagú...naon jó..DE Králik Dani cikkek és képek nem lesznek már? eccer kérdeztem de nem kaptam választ!
Télleg grat!
tom
télleg nem tok mondani egy olyan cikket ami ne lenne érdekes vagy reklámszagú...naon jó..DE Králik Dani cikkek és képek nem lesznek már? eccer kérdeztem de nem kaptam választ!
Télleg grat!
tom
#118
Posted 2004. October 18. - 14:55
#119
Posted 2004. October 18. - 14:38
nekem teccik
ami fura: milan barenyi ekkora király, milan barenyi akkora király, milan barenyi átkel a folyón, milan barenyi mindjárt átér a hidon, milan barenyi felmegy a hegytetõre, milan barenyi.......
szóval jóból is megárt a sok, nem ebbõl. (apache-maraton cikk)
a többi meg: a kerékcikkben sok volt az átfedés (egyforma területre készült kerekek) de hogy a kettõ/három közül melyik a jobb, arra nem kapunk egyértelmû választ, a kedves olvasó döntse el a súly és áradatok alapján? a fejcsapágyas ár/érték/súly pontozás itt is jól jött volna, vagy csak én nme voltam figyelmes?
kormánycsapágyak: mást már megint nem adtak tesztelni? agyrém. még jó, hogy a ritchey-nek pölö mindjárt két forgalmazója is van..... no comment. (meg hogy az fsa is halványan képviselteti magát, az is tragédia, tekintve egykét istencsászár fejcsapágyukat, mint orbit extreme, ill. pig dh pro, nem is beszélve az említett de nem tesztelt galaxisról, vagy a faktor által behozott többi raceface-rõl.)
a többi: egészben véve jó, és tecc, hogy a manitous cikkben nem a sablon kérdések voltak, bár a markecos csávó nme véletlenül van a helyén, mellébeszélni azt tud.....
ami fura: milan barenyi ekkora király, milan barenyi akkora király, milan barenyi átkel a folyón, milan barenyi mindjárt átér a hidon, milan barenyi felmegy a hegytetõre, milan barenyi.......
szóval jóból is megárt a sok, nem ebbõl. (apache-maraton cikk)
a többi meg: a kerékcikkben sok volt az átfedés (egyforma területre készült kerekek) de hogy a kettõ/három közül melyik a jobb, arra nem kapunk egyértelmû választ, a kedves olvasó döntse el a súly és áradatok alapján? a fejcsapágyas ár/érték/súly pontozás itt is jól jött volna, vagy csak én nme voltam figyelmes?
kormánycsapágyak: mást már megint nem adtak tesztelni? agyrém. még jó, hogy a ritchey-nek pölö mindjárt két forgalmazója is van..... no comment. (meg hogy az fsa is halványan képviselteti magát, az is tragédia, tekintve egykét istencsászár fejcsapágyukat, mint orbit extreme, ill. pig dh pro, nem is beszélve az említett de nem tesztelt galaxisról, vagy a faktor által behozott többi raceface-rõl.)
a többi: egészben véve jó, és tecc, hogy a manitous cikkben nem a sablon kérdések voltak, bár a markecos csávó nme véletlenül van a helyén, mellébeszélni azt tud.....
#120
Posted 2004. October 18. - 12:44
Rég nem írtam már ide, de hát vannak veszteségek...
Elõször is az új szám jó lett. Talán az eddigi legjobb.
A kerékteszt különösen tetszett. Mondjuk kicsit furcsa volt, hogy alig volt (azért akadt) negatív kritika. Pl hogy várakozáson alul teljesített vagy ilyesmi. De minden más szempontból jó írás volt. Az spec külön tetszett, hogy magyarországon ritkaságba menõ alkatrészeket teszteltek (Paul, Tune, FRM).
A másik írás, ami még nagyon tetszett az a RaveAce-s SingleSpeed keró volt. Hogy mit ki lehet hozni egy tavalyi ocsmány festésû (egyéni vélemény) Cro-Mo Crux-ból. Sokkal jobb lett a váz (külalakra mindenféleképpen) , és a tárcsafékesítés is tetszett rajta .
A Eurobike-os rész nagyon-nagyon-na... tetszett. Csak rövid volt. Remélem, hogy a következõ számban terjedelmesebb lesz, és hogy bemutatjátok azt a 7 kilós össztelóst, meg a 3,8-as országutit.
A hosszabb távû tesztek (Saint, Dura Ace) jók. Remélem még többet is fogok látni.
Most egy kis negatív is had legyen: az új és kúlban nincs minden terméknél ár és súly megjelölés. Ezt nagyon hiányolom.
A Sid teszt kevés volt. Ahhoz képest, hogy egy teljes oldalt kapott nem sok infó volt benne. Meg talán nem úgy kéne tesztet írni, hogy még a teszter alig ment vele.
Valamint az újságom kicsit halvány lett. Olyan fakóak néhol a színek. Tudom, hogy ez nem a ti hibátok, hanem a nyomdáé, de mivel a ti újságotok gondoltam szólok.
Más:
5-let: osztályozni kellene a haza versenyeket, maratonokat. Kategóriánként pontozni lehetne (mondjuk 1-5ig). Kategóriák lehetnének mondjuk: pályakijelölés, frissítõpontok gyakorisága/frissítés minõsége, pontos indítás, szervezés stb. Az év végén aztán a pontok alapján rangsorolni lehetne a versenyeket. Így a szervezõk jobban figyelnének a rendezéskor, és talán kialakulna egy versengés, hogy minél jobb versenyeket szervezzenek. Így saját magukat ösztönöznék.
Más:
A nov-dec-i számba megint kellene 1-2 oldal arról, hogy mirõl is szólt idén a Bikemag. Cikkek stb.
Több egyenlõre nem jutott eszembe.
Elõször is az új szám jó lett. Talán az eddigi legjobb.
A kerékteszt különösen tetszett. Mondjuk kicsit furcsa volt, hogy alig volt (azért akadt) negatív kritika. Pl hogy várakozáson alul teljesített vagy ilyesmi. De minden más szempontból jó írás volt. Az spec külön tetszett, hogy magyarországon ritkaságba menõ alkatrészeket teszteltek (Paul, Tune, FRM).
A másik írás, ami még nagyon tetszett az a RaveAce-s SingleSpeed keró volt. Hogy mit ki lehet hozni egy tavalyi ocsmány festésû (egyéni vélemény) Cro-Mo Crux-ból. Sokkal jobb lett a váz (külalakra mindenféleképpen) , és a tárcsafékesítés is tetszett rajta .
A Eurobike-os rész nagyon-nagyon-na... tetszett. Csak rövid volt. Remélem, hogy a következõ számban terjedelmesebb lesz, és hogy bemutatjátok azt a 7 kilós össztelóst, meg a 3,8-as országutit.
A hosszabb távû tesztek (Saint, Dura Ace) jók. Remélem még többet is fogok látni.
Most egy kis negatív is had legyen: az új és kúlban nincs minden terméknél ár és súly megjelölés. Ezt nagyon hiányolom.
A Sid teszt kevés volt. Ahhoz képest, hogy egy teljes oldalt kapott nem sok infó volt benne. Meg talán nem úgy kéne tesztet írni, hogy még a teszter alig ment vele.
Valamint az újságom kicsit halvány lett. Olyan fakóak néhol a színek. Tudom, hogy ez nem a ti hibátok, hanem a nyomdáé, de mivel a ti újságotok gondoltam szólok.
Más:
5-let: osztályozni kellene a haza versenyeket, maratonokat. Kategóriánként pontozni lehetne (mondjuk 1-5ig). Kategóriák lehetnének mondjuk: pályakijelölés, frissítõpontok gyakorisága/frissítés minõsége, pontos indítás, szervezés stb. Az év végén aztán a pontok alapján rangsorolni lehetne a versenyeket. Így a szervezõk jobban figyelnének a rendezéskor, és talán kialakulna egy versengés, hogy minél jobb versenyeket szervezzenek. Így saját magukat ösztönöznék.
Más:
A nov-dec-i számba megint kellene 1-2 oldal arról, hogy mirõl is szólt idén a Bikemag. Cikkek stb.
Több egyenlõre nem jutott eszembe.