Nekem is csatok tartják össze,pedig csak tegnap vettem. :
Monti extrém rovat szerkesztésére nem vállalkozik senki?A bmx már megvan,de senki nem ir a monti dirt,ugribugriról.Pedig igen csak elterjedõben van a monti streettel egyetemben. :
Tele van külföldi fotókkal, ami meg itthon van azt csak a bmx-es roviban közlik.(kevés) :'(
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
Indította
tbertalan
, 2003. február 26. 19:01
#1541
Írta 2003. október 14. - 13:30
#1542
Írta 2003. október 13. - 13:58
Tsabi ne kímélj...
ilyesmiért még senkit nem tiltotak ki, és szerintem nem is fogják elkezdeni ezt a hagyományt
ilyesmiért még senkit nem tiltotak ki, és szerintem nem is fogják elkezdeni ezt a hagyományt
#1543
Írta 2003. október 13. - 13:12
Sziasztok,
Köszi a válaszokat. Megértem, hogy mit akartok mondani és semmi bajom vele, csak az újságban a fogalmazáson kéne finomítani. Lásd a Campa record teszt, amiben én nem találtam egy hasonló mondatot sem, ami bármilyen ellenszenvett gerjesztett volna bennem. Ellenben nagyon jó volt közelebbrõl megismerni a legendás cuccot.
Valószínû azért rohangáltok Morati gépeken, mert elég régen csináljátok az újságot - és gondolom nem azért mert valaki kötelez rá -, egy bringás újságot, ha pl valami divatlapot gyártanátok akkor biztos a legújabb rongyokban grasszálnátok. Ez így van rendben.
További sok sikert,
Skeletron
u.i.: azért a bújtatott reklám még mindig gáz legalább annyira, mint a "matricagyártás"
Köszi a válaszokat. Megértem, hogy mit akartok mondani és semmi bajom vele, csak az újságban a fogalmazáson kéne finomítani. Lásd a Campa record teszt, amiben én nem találtam egy hasonló mondatot sem, ami bármilyen ellenszenvett gerjesztett volna bennem. Ellenben nagyon jó volt közelebbrõl megismerni a legendás cuccot.
Valószínû azért rohangáltok Morati gépeken, mert elég régen csináljátok az újságot - és gondolom nem azért mert valaki kötelez rá -, egy bringás újságot, ha pl valami divatlapot gyártanátok akkor biztos a legújabb rongyokban grasszálnátok. Ez így van rendben.
További sok sikert,
Skeletron
u.i.: azért a bújtatott reklám még mindig gáz legalább annyira, mint a "matricagyártás"
#1544
Írta 2003. október 13. - 11:39
#1545
Írta 2003. október 13. - 11:20
#1546
Írta 2003. október 13. - 10:46
A magazinról illetve a szerzõkrõl inkább nem nyilvánítok komolyabb véleményt,mert fórumtag szeretnék maradni :-X !!!(már kellõen lenyugodtam)
#1547
Írta 2003. október 12. - 14:54
#1548
Írta 2003. október 10. - 21:17
Kedves Ember!
Az FSA a gyártó saját márkája.
A Specialized kapcsán szerintem erõteljes félreértésben vagyunk, mivel a cég fejleszt és a fejlesztéseket gyártatja. Tehát számomra semmiképpen nem a rosszértelemben vett "márkacégek" közé tartozik, sõt. Számomra az egyik legkomolyabb márka, aki a költséghatékonyság miatt nem otthon gyárt, ám a fejlesztések szabadalommal védettek, és nem nagyon találod õket más gépeken.
Egyébként ez a gyártó, nem gyártó kérdés teljesen szubjektív, nekem mániám, de nem kell feltétlenül másnak is annak lennie, vagy elfogadni az én gondolkodásomat.
Van persze ennek a gyártatás dolognak egy másik vonatkozása is, ha ugyanis valaki kitalál egy jó megoldást, annak lehetõsége van gyártókapacitás hiányában is elkészíttetni. Persze ugyanígy lehetséges, hogy se ötlete se tehetsége, mégis megvan a "saját" terméke.
Ez a szív és lélek Thommey részérõl gondolom ugyancsak erõsen szubjektív, nekem a Kelly's vagy Mali Mamba gépemben is volt, hiszen én gyártottam bele magamnak, és nem zavart, hogy kismillió társam is gyártott bele magának. Ha nem gyártott magára vessen.
Meridáék egyébként az egyik legjobb ellenpélda számomra (nem nyalás, csak a véleményem) örülök, hogy végre van olyan tajvani cég aki tud gyártani, van kapacitása és felvállalja magát és azt, hogy a technológia háttere alapján, többéves fejlesztõ és marketing munkával, csapatépítéssel oda lehet állni bármely amerikai vagy európai márka mellé egyenrangú ellenfélként. Ha ezt sok tajvani cég megteszi majd, a külhonban gyártatók komoly fejtörés elé nézhetnek.
Az FSA a gyártó saját márkája.
A Specialized kapcsán szerintem erõteljes félreértésben vagyunk, mivel a cég fejleszt és a fejlesztéseket gyártatja. Tehát számomra semmiképpen nem a rosszértelemben vett "márkacégek" közé tartozik, sõt. Számomra az egyik legkomolyabb márka, aki a költséghatékonyság miatt nem otthon gyárt, ám a fejlesztések szabadalommal védettek, és nem nagyon találod õket más gépeken.
Egyébként ez a gyártó, nem gyártó kérdés teljesen szubjektív, nekem mániám, de nem kell feltétlenül másnak is annak lennie, vagy elfogadni az én gondolkodásomat.
Van persze ennek a gyártatás dolognak egy másik vonatkozása is, ha ugyanis valaki kitalál egy jó megoldást, annak lehetõsége van gyártókapacitás hiányában is elkészíttetni. Persze ugyanígy lehetséges, hogy se ötlete se tehetsége, mégis megvan a "saját" terméke.
Ez a szív és lélek Thommey részérõl gondolom ugyancsak erõsen szubjektív, nekem a Kelly's vagy Mali Mamba gépemben is volt, hiszen én gyártottam bele magamnak, és nem zavart, hogy kismillió társam is gyártott bele magának. Ha nem gyártott magára vessen.
Meridáék egyébként az egyik legjobb ellenpélda számomra (nem nyalás, csak a véleményem) örülök, hogy végre van olyan tajvani cég aki tud gyártani, van kapacitása és felvállalja magát és azt, hogy a technológia háttere alapján, többéves fejlesztõ és marketing munkával, csapatépítéssel oda lehet állni bármely amerikai vagy európai márka mellé egyenrangú ellenfélként. Ha ezt sok tajvani cég megteszi majd, a külhonban gyártatók komoly fejtörés elé nézhetnek.
#1549
Írta 2003. október 10. - 17:47
Azért van egypár hülyeség az Eurobike cikkben, na meg a TCP csillapítás a Manitoukban... :
#1550
Írta 2003. október 10. - 13:54
Csak két dolog (illetve az elsõ kérdés):
Az FSA cuccokat nem a TH industries gyártja?
A másik: attól még, hogy valaki nem fejleszt hanem csak gyártat (magyarul matricáztat) attól még nem biztos, hogy szarabb minõségû. Ott van pl. a Specialized, akit ugyebár mindenki tud, hogy ki gyárt. Én személy szerint örülnék, ha valaki hozzámvágna egy M4-et, vagy egy S-Works Epic-et. Na jó, mondjuk lehet, hogy a spec fejleszt is, de attól még õ nem gyár.
Ja és még valami! Azért nem kéne lehúzni a Selcof-ot csak mert nem akarja nektek elárulni a fehér karbon "titkát". Lehet, hogy csak marketingfogás, vagy tényleg kitaláltak valamit, de ha ezt nem modja meg nektek attól még nem kell kell lehúzni! Én is tudnék tõletek olyat kérdezni, hogy ti is csak terelnétek a választ... De nem teszem, és legfõképp nem húzlak le titeket miatta.
Egyenlõre ennyi, mert még nem olvastam el teljesen.
Ja és még valami, ami matekórán jutott az eszembe: A Trek-nél nem Advanced Components az agy márkája, hanem Adventure Components.
Itt a cím:
http://www.adventurecomponents.com/
Egyébként jók vagytok. Végre itt a hétvége, és el tudom olvasni rendesen az újságot.
Ezért szeretem személy szerint azokat a márkákat, melyek maguk gyártók is. Így a dolgok átláthatóbbak és egyszerûbbek. Természetesen ezek lehetnek tajvaniak is, mint az FSA, Merida, Giant, Maxxis.
És ezért bugásszuk a német kiállításon a kis mûhelyeket, akik részben ma is a fejlesztés motorjai.
Az FSA cuccokat nem a TH industries gyártja?
A másik: attól még, hogy valaki nem fejleszt hanem csak gyártat (magyarul matricáztat) attól még nem biztos, hogy szarabb minõségû. Ott van pl. a Specialized, akit ugyebár mindenki tud, hogy ki gyárt. Én személy szerint örülnék, ha valaki hozzámvágna egy M4-et, vagy egy S-Works Epic-et. Na jó, mondjuk lehet, hogy a spec fejleszt is, de attól még õ nem gyár.
Ja és még valami! Azért nem kéne lehúzni a Selcof-ot csak mert nem akarja nektek elárulni a fehér karbon "titkát". Lehet, hogy csak marketingfogás, vagy tényleg kitaláltak valamit, de ha ezt nem modja meg nektek attól még nem kell kell lehúzni! Én is tudnék tõletek olyat kérdezni, hogy ti is csak terelnétek a választ... De nem teszem, és legfõképp nem húzlak le titeket miatta.
Egyenlõre ennyi, mert még nem olvastam el teljesen.
Ja és még valami, ami matekórán jutott az eszembe: A Trek-nél nem Advanced Components az agy márkája, hanem Adventure Components.
Itt a cím:
http://www.adventurecomponents.com/
Egyébként jók vagytok. Végre itt a hétvége, és el tudom olvasni rendesen az újságot.
#1551
Írta 2003. október 10. - 13:28
#1552
Írta 2003. október 10. - 08:10
Skeletron:Többek között én is utálom azt mikor látok négy féle terméket,aminek ugyanaz a legtöbbször fosvsombék gyártója van,bár van kivétel,de a marketingel elhitetik az emberekkel,hogy az mennyivel jobb,és milyen indokolt a néha dupla ár.Csak körül kell nézni Bi*e +,B*B,Z**gie,Ka**oy,stb.A legtöbb termékük ugyan az csak a matric más.Na az ilyen cégeket rendesen lenézem.Matricát bárki tud gyártani!Nézzél meg egy Tune,Kore,Easton stucni,vagy kormányt!Én inkább már csak ilyeneket veszek,és nem azért mert tele vagyok lével,vagy mert sznob vagyok,hanem mert az életem múlik ezeken az alkatrészeken!!!A hasamon a vágás tudna mesélni,egy "jónevû" üléscsõrõl!!
Az pedig,hogy valaki "undorító, gagyi "sorozatgyártott" (pejoratív értelemben) "távol-keleti" csodának titulálja valaki a bringámat,azt elfogadom,mert a Merida bár a jobbak közül való,csak sok technika,és mégtöbb marketing,és reklám.Nincsen benne szív,és lélek.De ezt már kifejtettem egy másik topicban.Persze jó rajta tekerni,csak 5000 hasonló ilyen jön szembe az utcán.Én az autómat adom el azért (bár nem drága autó,de csak az van),hogy vegyek végre egy egyedi vázat!Tehát nem az emberek lesajnálásáról van szó,hanem minõségrõl,meg belefektetett munkáról.Persze mindenki azt vegye,amire futja,de igyekezni kell a megbízhatatlan gyártmányok elkerülésére!Ahogy mondani szokták:Tudunk szépet,olcsót,és megbízhatót készíteni,és ebbõl kettõt a vevõ szabadon választhat:)
Üdv:Thy
Az pedig,hogy valaki "undorító, gagyi "sorozatgyártott" (pejoratív értelemben) "távol-keleti" csodának titulálja valaki a bringámat,azt elfogadom,mert a Merida bár a jobbak közül való,csak sok technika,és mégtöbb marketing,és reklám.Nincsen benne szív,és lélek.De ezt már kifejtettem egy másik topicban.Persze jó rajta tekerni,csak 5000 hasonló ilyen jön szembe az utcán.Én az autómat adom el azért (bár nem drága autó,de csak az van),hogy vegyek végre egy egyedi vázat!Tehát nem az emberek lesajnálásáról van szó,hanem minõségrõl,meg belefektetett munkáról.Persze mindenki azt vegye,amire futja,de igyekezni kell a megbízhatatlan gyártmányok elkerülésére!Ahogy mondani szokták:Tudunk szépet,olcsót,és megbízhatót készíteni,és ebbõl kettõt a vevõ szabadon választhat:)
Üdv:Thy
#1553
Írta 2003. október 09. - 20:52
Kedves Nagybub!
Ha "nállunk" dolgoznál "ujságiróként" és Te is vennél 1et ahogy én, Te is szaladgálhatnál teszt "Morattival", ha tesztelnéd a sajátod.
A "kipekkel" kapcsolatos ötlet jó, itt a neten hamarosan sor kerülhet majd rá.
eric: Ezt a "+pénz"-t nem értem hova konvergál?
Ha "nállunk" dolgoznál "ujságiróként" és Te is vennél 1et ahogy én, Te is szaladgálhatnál teszt "Morattival", ha tesztelnéd a sajátod.
A "kipekkel" kapcsolatos ötlet jó, itt a neten hamarosan sor kerülhet majd rá.
eric: Ezt a "+pénz"-t nem értem hova konvergál?
#1554
Írta 2003. október 09. - 20:16
#1555
Írta 2003. október 09. - 20:11
Halihó!
SKACOK ha nállatok dolgozok ujságiróként én is szaladgálhatok "teszt" Morattival? ;D
EZT A RENGETEG KIPET KI LEHETNE NYOMATNI EGY CD-N.Igy nem csak az általatok által kiválogatott képeket nézegethetnénk.
SKACOK ha nállatok dolgozok ujságiróként én is szaladgálhatok "teszt" Morattival? ;D
EZT A RENGETEG KIPET KI LEHETNE NYOMATNI EGY CD-N.Igy nem csak az általatok által kiválogatott képeket nézegethetnénk.
#1556
Írta 2003. október 08. - 20:34
Kedves Skeletron!
Néhány idézet alapján úgy tûnik, részben legalábbis én vagyok a megszólított.
Amit az elején leszögeznék: Tajvan és az ottani gyártók nagyrésze ma a kerékpáripar és technológia csúcsát jelentik.
Történetileg azonban ez úgy alakult, hogy a fejlesztések, melyeket saját kerékpárodon is találsz jórészt nem innen indultak, hanem olyan cégektõl, melyek csak az alacsony gyártási költségek miatt telepítették a gyártásukat ide. Mivel mindenki így tett, ezért óriási gyártókapacitások alakulhattak ki, amely a legfejletted és legdrágább gyártósorok kialakítását tette lehetõvé.
Az egyre nagyobb és nagyobb kapacitások azután kicsit átrendezték a dolgokat, az itteni cégek egy része tovább települt a még olcsóbb helyekre, Kínába, Vietnamba, Malaysiába.
Aztán a kapacitások túlsúlya azt eredményezte, hogy a cégek egy része már nem várta meg az európai vagy amerikai fejlesztést és megrendelést, hanem saját szakállára fogott termék fejlesztésbe, és mint ahogy az Kínában gyakran lenni szokott nem sokat vergõdött, ráadásul magához a felhasználói területhez, kerékpársporthoz nem is igen konyított, ezért inkább lekoppintotta, a bevált vagy eladható dolgokat. Természetesen mindezt úgy, hogy a macerás dolgokat, nehezebben kivitelezhetõ részeket kikerülte, anyagból választotta az olcsóbbat, kívülrõl úgy sem látszik, és kínálja boldognak boldogtalannak.
Így a dolgok átalakultak, kevesebben fejlesztenek, inkább kiválasztják a kínált terméket, melynek természetesen márkája nincs, hiszen pont az a lényeg, hogy csak átküldöd a logót, meg a feliratot, aztán a te márkád lesz.
Így fordulhat elõ itthon is, hogy bemész egy boltba és ugyanazt a terméket kapod hat néven és áron. A termékek egy jó részét gyakran senki sem próbálta, az, hogy nem mûködik többnyire a fogyasztónál derül ki. Ilyenekbõl lehetett kismilliót látni az Eurobike-on is, és ezeket tituláljuk silyány távol-keleti másolatoknak. Azért tesszük ezt, mivel ezek tényleg azok, és igyekszünk nektek vevõknek segíteni, hogy ne feltétlen Ti legyetek a kísérleti nyulai ezeknek a termékeknek.
Természetesen teljesen más a helyzet az ellenõrzött és fejlesztett kiváló minõségû tajvani cuccokkal, melyek kontrollját az amerikai és európai márkák elvégzik, hiszen ott gyártatnak és elemi érdekük bevezettett márkájuk jó hírének megõrzése.
Ezért szeretem személy szerint azokat a márkákat, melyek maguk gyártók is. Így a dolgok átláthatóbbak és egyszerûbbek. Természetesen ezek lehetnek tajvaniak is, mint az FSA, Merida, Giant, Maxxis.
És ezért bugásszuk a német kiállításon a kis mûhelyeket, akik részben ma is a fejlesztés motorjai.
Néhány idézet alapján úgy tûnik, részben legalábbis én vagyok a megszólított.
Amit az elején leszögeznék: Tajvan és az ottani gyártók nagyrésze ma a kerékpáripar és technológia csúcsát jelentik.
Történetileg azonban ez úgy alakult, hogy a fejlesztések, melyeket saját kerékpárodon is találsz jórészt nem innen indultak, hanem olyan cégektõl, melyek csak az alacsony gyártási költségek miatt telepítették a gyártásukat ide. Mivel mindenki így tett, ezért óriási gyártókapacitások alakulhattak ki, amely a legfejletted és legdrágább gyártósorok kialakítását tette lehetõvé.
Az egyre nagyobb és nagyobb kapacitások azután kicsit átrendezték a dolgokat, az itteni cégek egy része tovább települt a még olcsóbb helyekre, Kínába, Vietnamba, Malaysiába.
Aztán a kapacitások túlsúlya azt eredményezte, hogy a cégek egy része már nem várta meg az európai vagy amerikai fejlesztést és megrendelést, hanem saját szakállára fogott termék fejlesztésbe, és mint ahogy az Kínában gyakran lenni szokott nem sokat vergõdött, ráadásul magához a felhasználói területhez, kerékpársporthoz nem is igen konyított, ezért inkább lekoppintotta, a bevált vagy eladható dolgokat. Természetesen mindezt úgy, hogy a macerás dolgokat, nehezebben kivitelezhetõ részeket kikerülte, anyagból választotta az olcsóbbat, kívülrõl úgy sem látszik, és kínálja boldognak boldogtalannak.
Így a dolgok átalakultak, kevesebben fejlesztenek, inkább kiválasztják a kínált terméket, melynek természetesen márkája nincs, hiszen pont az a lényeg, hogy csak átküldöd a logót, meg a feliratot, aztán a te márkád lesz.
Így fordulhat elõ itthon is, hogy bemész egy boltba és ugyanazt a terméket kapod hat néven és áron. A termékek egy jó részét gyakran senki sem próbálta, az, hogy nem mûködik többnyire a fogyasztónál derül ki. Ilyenekbõl lehetett kismilliót látni az Eurobike-on is, és ezeket tituláljuk silyány távol-keleti másolatoknak. Azért tesszük ezt, mivel ezek tényleg azok, és igyekszünk nektek vevõknek segíteni, hogy ne feltétlen Ti legyetek a kísérleti nyulai ezeknek a termékeknek.
Természetesen teljesen más a helyzet az ellenõrzött és fejlesztett kiváló minõségû tajvani cuccokkal, melyek kontrollját az amerikai és európai márkák elvégzik, hiszen ott gyártatnak és elemi érdekük bevezettett márkájuk jó hírének megõrzése.
Ezért szeretem személy szerint azokat a márkákat, melyek maguk gyártók is. Így a dolgok átláthatóbbak és egyszerûbbek. Természetesen ezek lehetnek tajvaniak is, mint az FSA, Merida, Giant, Maxxis.
És ezért bugásszuk a német kiállításon a kis mûhelyeket, akik részben ma is a fejlesztés motorjai.
#1557
Írta 2003. október 08. - 17:59
"tajvani dzsuva", "silány távol-keleti másolatok", "igénytelen portékák
megtudnád mondani, hogy ezek a kifejezések melyik oldalon szerepelnek? :
Én nem érzem azt, hogy azáltal, hogy az íróbácsik Moratival mennek, "lesajnálnák" azokat, akik nem. Nem célom, és nem feladatom a mundér becsületét védeni, de azért, ha Te arról beszélsz, hogy vissza kellene fogniuk magukat, akkor elõtte azért meg kellene gyõzõdndöd arról, hogy esetleg Neked nem-e? Elég vagdalkozós-vádaskodós a mondanivalód formai köntöse.
#1558
Írta 2003. október 08. - 17:46
Üdv Mindenkinek,
Nagyon kevés esetben vetemedem arra, hogy billentyûzetet ragadjak és véleményt nyilvánítsak egy témában, de most eléggé felháborodtam. Az utóbbi idõkben sokat olvashattunk a BikeMag lapjain a különbözõ titán csodákról, az eurobike-on látható nagyszerû, egyedi kütyükrõl stb. Ezen sorokkal szinte minden esetben együtt járt a "tajvani dzsuva", "silány távol-keleti másolatok", "igénytelen portékák" stb kifejezések. Ezúton szeretném megkérni a szerzõket, hogy ha lehet a köz érdekében egy kicsit fogják vissza magukat, ha ezek a dolgok kerülnek szóba. Engem személy szerint sért, ha undorító, gagyi "sorozatgyártott" (pejoratív értelemben) "távol-keleti" csodának titulálja valaki a bringámat. Legfõképp ha azt Magyarhon elsõ bringás újságja teszi. Bevallom nekem tajvani a bringám, a pulzusmérõm stb. mégis ugyanolyan jól érzem magam velük ha kiszabadulhatok a természetbe, mintha egy egyéni kézzelhegesztett gépen ülnék. Félreértés ne essék jó ilyenekrõl olvasni és csodálom is a mûvészi szépségû ipar-remekeket. Ha erre a jövõben kicsit odafigyelnétek sokkal több emberhez tudnátok szólni. Véleményem szerint nem az a jellemzõ a magyar bringás emberre, hogy a fent említett szupergépeken zúz, hanem a "tajvani ipar remekein".
Más: kicsit sok lett a cikknek álcázott hirdetés. Talán ezzel akarjátok benyeletni a néppel a termékeket?! Kár, mert ez a kistestvére az ún. "pocakot eresztett forradalmárból tõkéssé avanzsált kevesek" által propagált direkt reklámmal. Bennem visszatetszést kelt és becsapás íze van.
No viszlát egy szebb jövõ reményében
Skeletron
Nagyon kevés esetben vetemedem arra, hogy billentyûzetet ragadjak és véleményt nyilvánítsak egy témában, de most eléggé felháborodtam. Az utóbbi idõkben sokat olvashattunk a BikeMag lapjain a különbözõ titán csodákról, az eurobike-on látható nagyszerû, egyedi kütyükrõl stb. Ezen sorokkal szinte minden esetben együtt járt a "tajvani dzsuva", "silány távol-keleti másolatok", "igénytelen portékák" stb kifejezések. Ezúton szeretném megkérni a szerzõket, hogy ha lehet a köz érdekében egy kicsit fogják vissza magukat, ha ezek a dolgok kerülnek szóba. Engem személy szerint sért, ha undorító, gagyi "sorozatgyártott" (pejoratív értelemben) "távol-keleti" csodának titulálja valaki a bringámat. Legfõképp ha azt Magyarhon elsõ bringás újságja teszi. Bevallom nekem tajvani a bringám, a pulzusmérõm stb. mégis ugyanolyan jól érzem magam velük ha kiszabadulhatok a természetbe, mintha egy egyéni kézzelhegesztett gépen ülnék. Félreértés ne essék jó ilyenekrõl olvasni és csodálom is a mûvészi szépségû ipar-remekeket. Ha erre a jövõben kicsit odafigyelnétek sokkal több emberhez tudnátok szólni. Véleményem szerint nem az a jellemzõ a magyar bringás emberre, hogy a fent említett szupergépeken zúz, hanem a "tajvani ipar remekein".
Más: kicsit sok lett a cikknek álcázott hirdetés. Talán ezzel akarjátok benyeletni a néppel a termékeket?! Kár, mert ez a kistestvére az ún. "pocakot eresztett forradalmárból tõkéssé avanzsált kevesek" által propagált direkt reklámmal. Bennem visszatetszést kelt és becsapás íze van.
No viszlát egy szebb jövõ reményében
Skeletron
#1559
Írta 2003. október 08. - 16:35
Jelentem megkaptam. És nem a szifiliszt. Úgyhogy jó hír. ;D Elmondhatom, hogy teccik. Kiemelkedõen szuper, vagy extrasz*r dologgal nem találkoztam, szal egységes és jó.
Jaegy kérdés: Ezta Pauluszos cikket nem igazán értettem. Kicsit olyan nembefejezett. Hiányolom belõle az információt, mert lehet, hogy egy bunkó paré vagyok (ugye nem? ), de nekem a hitvallásból nem igazán jött le, hogy mostakkor mivan. Hova biciklizik? Miért? Hol? Azt látom, hogy sok minden van a gépén, meg ilyenek, de akkor se birtam kihámozni a cikkbõl az infót.
Jaegy kérdés: Ezta Pauluszos cikket nem igazán értettem. Kicsit olyan nembefejezett. Hiányolom belõle az információt, mert lehet, hogy egy bunkó paré vagyok (ugye nem? ), de nekem a hitvallásból nem igazán jött le, hogy mostakkor mivan. Hova biciklizik? Miért? Hol? Azt látom, hogy sok minden van a gépén, meg ilyenek, de akkor se birtam kihámozni a cikkbõl az infót.
#1560
Írta 2003. október 07. - 13:53
Nem tudom lehet hogy csak én vagyok szõrszálhasogató de a Trek cikkben, az AC nem advanced components hanem Adventure Components
és annyira nem halott azért...
Üdv: Gábor
és annyira nem halott azért...
Üdv: Gábor