Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
Started by
tbertalan
, 2003. February 26. 19:01
#261
Posted 2004. August 11. - 00:47
hi
végigolvastam én is a legujabb magot.
szerintem is a legjobb szám volt a mult havi meg a mostani.
tömören vélemyén:
Jó hogy írtatok most több dh/fr cuccról,mint máskor,teccet a stab a gm a fékteszt,de szerintem ebben a témában Atom a nyerõ,Lcs Te is fejlõdsz!!
De talán nem egy kona szponzoráltnak kéne írni a géprõl!
Grossman is nagyon teccit,mint kuriózum,ugyse lesz senkinek,de ilyen is van és nagyon okos részletek vannak a gépen.
Tárcsafékek,hát inkább vegyétek egybe ezeket a teszteket,mert igy olyan szétszórt érzésem van olv közben.De a végeredményt remélem kategóriáktra osztva fogtok hirdetni,mert nem sportszerû a nagy hopeot összereszteni a kis madzagos hayesal!!
Campa evolúciónak mikor lessz már vége??Azt hitem már a végére értünk...erre jönnek a nyeregcvsövek...
hosszú nagyon és szerintem kevés embert érdekel...
a túrabeszámolokat sem kéne ilyen hosszúra fogni!
Verseny beszámolok jók,de kicsit izetlen a story.
Jorus szerintem ne írjon technikai cikket,mert nem megy Neki,viszont mesélni remekül tud!!!Teccik a stílusa de nem akkor ha végletekik tech cikket akarok olvasni!
Saint mikor lessz kiértékelve?Már tesztelitek egy ideje!
Ja és az árat sem, kéne már megemelni,de mióta drágább nem hullik!!!
Grat az ujságokhoz,régóta figyelem és szépen látszik a fejlõdés!!
igy tovább!!
ja a Gulyás táborról irjatok beszámolót!
végigolvastam én is a legujabb magot.
szerintem is a legjobb szám volt a mult havi meg a mostani.
tömören vélemyén:
Jó hogy írtatok most több dh/fr cuccról,mint máskor,teccet a stab a gm a fékteszt,de szerintem ebben a témában Atom a nyerõ,Lcs Te is fejlõdsz!!
De talán nem egy kona szponzoráltnak kéne írni a géprõl!
Grossman is nagyon teccit,mint kuriózum,ugyse lesz senkinek,de ilyen is van és nagyon okos részletek vannak a gépen.
Tárcsafékek,hát inkább vegyétek egybe ezeket a teszteket,mert igy olyan szétszórt érzésem van olv közben.De a végeredményt remélem kategóriáktra osztva fogtok hirdetni,mert nem sportszerû a nagy hopeot összereszteni a kis madzagos hayesal!!
Campa evolúciónak mikor lessz már vége??Azt hitem már a végére értünk...erre jönnek a nyeregcvsövek...
hosszú nagyon és szerintem kevés embert érdekel...
a túrabeszámolokat sem kéne ilyen hosszúra fogni!
Verseny beszámolok jók,de kicsit izetlen a story.
Jorus szerintem ne írjon technikai cikket,mert nem megy Neki,viszont mesélni remekül tud!!!Teccik a stílusa de nem akkor ha végletekik tech cikket akarok olvasni!
Saint mikor lessz kiértékelve?Már tesztelitek egy ideje!
Ja és az árat sem, kéne már megemelni,de mióta drágább nem hullik!!!
Grat az ujságokhoz,régóta figyelem és szépen látszik a fejlõdés!!
igy tovább!!
ja a Gulyás táborról irjatok beszámolót!
#262
Posted 2004. August 10. - 23:10
Én még még mindig nem bírtam beszerezni az új számot. Hiába, így jár aki falun lakik. Pedig mán óvasnék áz jú tanyabájkokrú...
#263
Posted 2004. August 10. - 21:38
A Mavic cikkbe - az én példányomban - sikerült belenyomtatni a letépett papírbarabot ???, így kicsit kitakar a szövegbõl. Nem gáz, élvezhetõ a cikk, csak nem tudom ezt hogy sikerült ;D.
A nyomda ordogénak keze nyomát látod! ;D
#264
Posted 2004. August 10. - 20:51
#265
Posted 2004. August 10. - 13:55
#266
Posted 2004. August 10. - 13:45
Biztosan lesz Tour és Transalp is, mintahogy tavaly is volt, csak várd ki.
Sajnos elég korán van lapzárta, így sokszor majd 2 hónap csúszással olvashatunk egyes eseményekrõl (amik éppen a lapzártakor zajlanak/érnek véget).
De valóban jobb lenne, ha ezeknek fenntartanátok helyet, és a végén expressz beillesztenétek a nyomdába küldés elõtt a riportot, cikket.
A Campa sorozat alapvetõen nem rossz, mert mûszaki szempontból a fejlõdés sokkal érdekesebb, mint az, hogy most mi van, többet lehet tanulni belõle. Csak egy kicsit már unalmas, hogy csak campa. Pl a mostani retro cikk jobb, mert egy konkrét bicajon (ami magában azért nem lenne olyan érdekes cikk téma) bemutatta a gyártó történetének egy részét is. Az úgy olvashatóbb. A campa már túl hosszan nyúlik el, vagy nem csak campa kéne (vázak telók stb.), vagy több storyval színesíteni, mert ez így tényleg csak néhány megszállottat izgatja már fel. (még nem olvastam el a mostanit)
Amúgy néha a retron nagyon csodálkozok. Egy 10 éves monti lehet retró, de egy 10 éves outi miért kerül bele (fõleg, hogy fél szerelést lecserélték, átfestették)? Kolégám régebbi géppel outizik, és nem retro mániás, csak sajnálja lecserélni, mert egy szép olasz vázra épített bringáról van szó, és mûködik. (max fékváltokart szeretne, csak nem akar rá költeni, mert nem teker annyit)
Múltkor a kezembe akadt egy elfekvõ Nõk Lapja és abban volt egy riport egy szinésznõvel, aki németországban és itthon él felváltva, és itt is ott is van egy városi bicaja, és azzal közlekedik. Ami a lényeg, hogy a kinti, egy '40es (!!!) években gyártott svájci canga, amit a mai napig napi használatra van befogva (bóltba járos bicikli)!!! Na, ez már retró, bár nem tudom mi lehet még eredeti rajta, errõl ugye nem esett szó a cikkben.
Sajnos elég korán van lapzárta, így sokszor majd 2 hónap csúszással olvashatunk egyes eseményekrõl (amik éppen a lapzártakor zajlanak/érnek véget).
De valóban jobb lenne, ha ezeknek fenntartanátok helyet, és a végén expressz beillesztenétek a nyomdába küldés elõtt a riportot, cikket.
A Campa sorozat alapvetõen nem rossz, mert mûszaki szempontból a fejlõdés sokkal érdekesebb, mint az, hogy most mi van, többet lehet tanulni belõle. Csak egy kicsit már unalmas, hogy csak campa. Pl a mostani retro cikk jobb, mert egy konkrét bicajon (ami magában azért nem lenne olyan érdekes cikk téma) bemutatta a gyártó történetének egy részét is. Az úgy olvashatóbb. A campa már túl hosszan nyúlik el, vagy nem csak campa kéne (vázak telók stb.), vagy több storyval színesíteni, mert ez így tényleg csak néhány megszállottat izgatja már fel. (még nem olvastam el a mostanit)
Amúgy néha a retron nagyon csodálkozok. Egy 10 éves monti lehet retró, de egy 10 éves outi miért kerül bele (fõleg, hogy fél szerelést lecserélték, átfestették)? Kolégám régebbi géppel outizik, és nem retro mániás, csak sajnálja lecserélni, mert egy szép olasz vázra épített bringáról van szó, és mûködik. (max fékváltokart szeretne, csak nem akar rá költeni, mert nem teker annyit)
Múltkor a kezembe akadt egy elfekvõ Nõk Lapja és abban volt egy riport egy szinésznõvel, aki németországban és itthon él felváltva, és itt is ott is van egy városi bicaja, és azzal közlekedik. Ami a lényeg, hogy a kinti, egy '40es (!!!) években gyártott svájci canga, amit a mai napig napi használatra van befogva (bóltba járos bicikli)!!! Na, ez már retró, bár nem tudom mi lehet még eredeti rajta, errõl ugye nem esett szó a cikkben.
#267
Posted 2004. August 10. - 11:47
80 oldalon túl vagyok. Osztom az elõttemszólók véleményét a "köv. számban "-nal kapcsolatban. A Mavic cikkbe - az én példányomban - sikerült belenyomtatni a letépett papírbarabot ???, így kicsit kitakar a szövegbõl. Nem gáz, élvezhetõ a cikk, csak nem tudom ezt hogy sikerült ;D.
#268
Posted 2004. August 10. - 11:34
na végre. sztem a mostani szám is elég jól sikerült, csakúgy mint az elõzõ. de ezek a félbehagyott cikkek télleg gázosak. mindig elmondom, most sem hagyom ki, hogy vajon az olvasók hány %-át érdekli, hogy 1959ben vagy 60ban lett aluminium a Campa nyeregcsõ. egyáltalán hányan használnak ilyen cuccokat vagy mittomén? mért nem csináltok ilyen terjedelemben olyan cikkeket, amire többen kiváncsiak. pl egy átfogó mtb alkatrész-fejlõdési történetet szivesen olvasnék 10*4 oldalon, de ez a Campagnolo komolyan mondom már nevetséges!
cupp! :-*
cupp! :-*
#269
Posted 2004. August 10. - 11:18
Sziporka:
Kõszegre nem megyek, max. postán el tudom küldeni a rövidített bikmakkot...
Privátot írjatok a cím miatt.
Köszi_Szammer
Kõszegre nem megyek, max. postán el tudom küldeni a rövidített bikmakkot...
Privátot írjatok a cím miatt.
Köszi_Szammer
#270
Posted 2004. August 10. - 09:04
Még nem mélyedtem bele túlságosan, de az szemet szúrt, hogy a külföldi maraton ajánlóknál a felsõ kép az adidas BIKE Transalp-on készült. Persze az invitálás nem oda szól. ez szerintem igénytelenség. Ha a szervezõk nem képesek képet produkálni, akkor inkább ne legyen kép, és az egész hírdetés nem fél oldalt foglalna el (teljesen feleslegesen), hanem csak negyedet.
Meg ha már az utóbbi számokban olyan nagyon ki lett hírdetve, hogy a BikeMag nem montis hanem mindenféle-kerós újság, akkor szerintem a világ elsõszámú körversenye (Tour de France) megérdelmelne pár sort.
Ugyanígy a fentebb említett adidas BIKE Transalp Challenge. Vagy ha erre vagyok kiváncsi, vegyem meg a BIKE-ot...
Meg ha már az utóbbi számokban olyan nagyon ki lett hírdetve, hogy a BikeMag nem montis hanem mindenféle-kerós újság, akkor szerintem a világ elsõszámú körversenye (Tour de France) megérdelmelne pár sort.
Ugyanígy a fentebb említett adidas BIKE Transalp Challenge. Vagy ha erre vagyok kiváncsi, vegyem meg a BIKE-ot...
#271
Posted 2004. August 09. - 21:34
Az én számom is meggyütt, csak egy gond van vele, hogy kb. 1 cm-rel többet vágott le a gép az újság szélébõl így egy kicsit nehezebb olvasni. (sõt van olyan szám ahol nem lehet csak a szám második karakterét látni a Zerge cikkben)
Sz.
Akinek ilyen vagy ehhez hasonló gondja van, az hozza a hibás újságot, és kicseréljük egy nem hibásra.( szombaton, Kõszegen).
#272
Posted 2004. August 09. - 21:30
.:tamaSka:.
a stab-ra tudok válaszolni:
természetesen nem szûnik meg az egész Stab család, ezért írtam úgy, hogy "nem mutattak be 2005-ös Stab modellt" és hogy Stab néven nem fogunk ezzel a vázformával találkozni többet.
szóri, ha félreérthetõ volt
marad: primo, új: supreme
a stab-ra tudok válaszolni:
természetesen nem szûnik meg az egész Stab család, ezért írtam úgy, hogy "nem mutattak be 2005-ös Stab modellt" és hogy Stab néven nem fogunk ezzel a vázformával találkozni többet.
szóri, ha félreérthetõ volt
marad: primo, új: supreme
#273
Posted 2004. August 09. - 19:44
a befejezetlen cikkekért tényleg elég gáz. sztem inkább legyen benne kettõ teljesen, mint négy félig... vagy esetleg azon a helyen is lehetne spórolni, ahol a (hozzáértését, és lelkesedését nem lebecsülendõ) srác ír a campa történelemrõl litániákat ([...]ésakkor '84-ben az elsõváltó rögzítõbilincsében az 5.6-os csavarokat 8.8-asokra váltották le a [...]
kicsit tul tömény. A túrák mellett a második és utolsó dolog amit egyszersem olvasok el.
Stab kérdés: tesóm is felvetette, szal valszeg nem lett eléggé letisztáva a dolog, de én ugy értettem (és ugy van értelme szvsz), hogy stab nevü modell mint olyan nem lesz jövõre. de nem az egész stab család szünik meg, mert a többi stab delux/primo/supreme/mittomén az(ok) megmarad(nak). ugye? ???
Amugy zsír.
#274
Posted 2004. August 09. - 18:07
Sziasztok!
Átolvastam az egészet ezért most megpróbálok valami véleményt írni.
Nagyon tetszik maga az újság, a bemutatott termékek szerintem is ez az a legjobb eddig.
Csak egy két dolog bántja nekem is a szemem:
- a befejezetlen cikkekért tényleg igazán kár
- minek 3x leírni, hogy a svájci csávó 3 percet vert e mezõnyre az utolsó lefelén. Elsõre is megértjük.
- miért csak a legdrágább, legtökéletesebb cuccok tetszenek a tesztelõknek. thommey lefikázza az xtr v-féket, állítólag hajlik a kellys. begbie a múlthavi számban az avid sd7-et értékrli alul.
- negyed oldalon búcsúztatjázok a stab szériát, a múlthaviban meg egy oldalon van dícsérve a stab supreme. hogy van ez?
És a legfontosabb:
Döntsétek már el végre, hogy jó-e a hayes hfx9!
Hoss-deluxe cikkben begbie azt írja túlmelegszik, vándorol a nyomáspont stb., ebben a számban pedig többször is a legjobban között említik (Atom a tárcsaféktesztben, Grossman, Scott freeride masina). Most mi is az igazság?
Amúgy tényleg király az újság csak ezek egy picit bántják a szemem.
Átolvastam az egészet ezért most megpróbálok valami véleményt írni.
Nagyon tetszik maga az újság, a bemutatott termékek szerintem is ez az a legjobb eddig.
Csak egy két dolog bántja nekem is a szemem:
- a befejezetlen cikkekért tényleg igazán kár
- minek 3x leírni, hogy a svájci csávó 3 percet vert e mezõnyre az utolsó lefelén. Elsõre is megértjük.
- miért csak a legdrágább, legtökéletesebb cuccok tetszenek a tesztelõknek. thommey lefikázza az xtr v-féket, állítólag hajlik a kellys. begbie a múlthavi számban az avid sd7-et értékrli alul.
- negyed oldalon búcsúztatjázok a stab szériát, a múlthaviban meg egy oldalon van dícsérve a stab supreme. hogy van ez?
És a legfontosabb:
Döntsétek már el végre, hogy jó-e a hayes hfx9!
Hoss-deluxe cikkben begbie azt írja túlmelegszik, vándorol a nyomáspont stb., ebben a számban pedig többször is a legjobban között említik (Atom a tárcsaféktesztben, Grossman, Scott freeride masina). Most mi is az igazság?
Amúgy tényleg király az újság csak ezek egy picit bántják a szemem.
#275
Posted 2004. August 09. - 17:41
souvenir az ajándékot jelent nem ?
amire Te gondolsz az a szuverén
Úgy szeretem ezt a fórumot, mindig tanul valamit az ember
:-*
#276
Posted 2004. August 09. - 17:00
Ezzel egyetértek! Amennyire be lett harangozva, annyira el is lett kapkodva. Nekem mindegy, mert nem veszek mostanában tárcsaféket...
#277
Posted 2004. August 09. - 16:59
de akkor nem ilyen összehasonlítás kéne (6 dugattyús hidraulikus féket a mechanikussal sztem hülyeség egy kalap alá venni...)
#278
Posted 2004. August 09. - 16:43
szerintem már eljött az idõ, hogy ha teszt van, és összehasonlítható valami, akkor mondjuk már ki, hogy melyik a jobb! ne csak összehasonlító grammtáblázat legyen. igenis, az x fék jobb, mint a z fék. ennyi.
#279
Posted 2004. August 09. - 13:06
Én is megvettem. Átlapozva zsír. A Scottok közül nekem a cr1-es jobban bejön, lesz genius bemutató is?
Jó lenne
Jó lenne
#280
Posted 2004. August 09. - 12:15
Az én számom is meggyütt, csak egy gond van vele, hogy kb. 1 cm-rel többet vágott le a gép az újság szélébõl így egy kicsit nehezebb olvasni. (sõt van olyan szám ahol nem lehet csak a szám második karakterét látni a Zerge cikkben)
Sz.
Sz.