Látjátok, meg is fejtettük... De nem kell 7 métert vagy 150 km-et bevállalni, mert annak idején Zalatnay "Esküszöm Biró Úr nem csaltam egy fillért se, ne tessék 3 évre bevarrni" Cinis Pléjbojt is elkapkodták, pedig aztán õ nem egy világszépe... Tehát küldjenek képet, és villogjanak cimlapon! Elõre a magyar rájderekkel! 8)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Legfrissebb szám - archívum #1
Started by
tbertalan
, 2003. February 26. 19:01
#201
Posted 2004. September 27. - 16:09
#202
Posted 2004. September 27. - 15:19
Andrew: ezt most elb*sztam, de miért kell lebuktatni?
biczaj: sajnos nem ismerek olyat aki 7 métert bead akár merevvel akár fullyval, de max respect neki. :-* Olyat viszont ismerek aki 100-150 km-ert vállal be. Viszont a pléhboj is jobban fogy, ha a Szalontai Szilvi van a cimlapon és nem a Kis Bözsi. ;D Ha meg van kép, akkor email a szerkesztõségbe, aztán remegve lehet várni, hogy sztár legyen.
biczaj: sajnos nem ismerek olyat aki 7 métert bead akár merevvel akár fullyval, de max respect neki. :-* Olyat viszont ismerek aki 100-150 km-ert vállal be. Viszont a pléhboj is jobban fogy, ha a Szalontai Szilvi van a cimlapon és nem a Kis Bözsi. ;D Ha meg van kép, akkor email a szerkesztõségbe, aztán remegve lehet várni, hogy sztár legyen.
#203
Posted 2004. September 27. - 14:49
Azért nálunk még mindíg nehéz lenne olyat (személyt és/vagy helyet) találni, ahol (aki) a mostani kanyon gap-ot be lehet adni. De sokszor van magyar a címlapon bár tény, hogy inkább a CC-sek közül.
Háát max. te nem ismersz olyat, pedig õk léteznek ..,vagy csak nem annyira ismertek.. ??? ! ezen segítene nem?!Csak mert én pl ismerek olyan srácot aki 7m ert is bevállal egy merev géppel...hmm szerintem lenne kép,,
Szerintem rajtuk is segítene, ha felfigyelnek rájuk..
Sok jó bringás van,akik nincsenek reflektor elött, én rajtuk akartam segíteni,, mert töbre tartom õket mint bendert a címlapon, mégha õk nem is ugranak akkorát..
#204
Posted 2004. September 27. - 14:46
#205
Posted 2004. September 27. - 13:33
Asszem már volt ilyesmirõl szó (pószter), hoy lehet beküldeni képeket, és õk meg berakják az újságba a jókat...
#206
Posted 2004. September 27. - 13:20
Azért nálunk még mindíg nehéz lenne olyat (személyt és/vagy helyet) találni, ahol (aki) a mostani kanyon gap-ot be lehet adni. De sokszor van magyar a címlapon bár tény, hogy inkább a CC-sek közül.
#207
Posted 2004. September 27. - 11:33
Sziasztok...
Nekem csak egy apró észrevételem lenne:
Mindig veszem az újságot, de ha a kezembe veszem az elsõ amit megnézek az a borító, és persze ált nagyon jó képek díszítik, de ha ez magyar újság -miért nem lehetnek magyar-bringások a címlapon, mi is jobban megismernénk õket.Szerintem lenne mit a borítóra rakni, mert vannak olyan riderek akik ugyanolyan látványos dolgokat mûvelnek.!!vagy ez így egyszerübb?
Nekem csak egy apró észrevételem lenne:
Mindig veszem az újságot, de ha a kezembe veszem az elsõ amit megnézek az a borító, és persze ált nagyon jó képek díszítik, de ha ez magyar újság -miért nem lehetnek magyar-bringások a címlapon, mi is jobban megismernénk õket.Szerintem lenne mit a borítóra rakni, mert vannak olyan riderek akik ugyanolyan látványos dolgokat mûvelnek.!!vagy ez így egyszerübb?
#208
Posted 2004. September 27. - 09:42
Szeptember vége, végre én is megvettem, azt hittem azért van még belõle az újságosnál, mert esetleg nem jó... De aztán csalódtam. Komolyan, ez most tetszik.
Vole bicaján tetszik pl a designed by Doug Bradbury felirat, én má' csak ilyen vagyok, a marketingesek célcsoportja, de biztos jó...
Aztán tetszett még a Campagnolo gyár is, végre nem szakszövegek, és nem a nyeregcsõ-történelem egy újabb szakasza, Balázs stilusa is egyre jobb és fogyaszthatóbb, ezért gratula!
A nyeregteszt is nagyon szuper, már ki is néztem egyet, mert az újonnan vásárolt Tioga fehér csikos úgy szar, ahogy van, ezt bele kellett volna venni, hogy nem szabad pénzt kiadni rá! (Egyszer jöttem le vele a Libegõ alatt, nem is taknyoltam, oszt mégis legörbült... Igaz, nem tudtam, hogy az ösvény végén ilyen letörés van...)
A fékbetétes cikk is nagyon ott van, végre választ kaptam a tárcsás kérdéseimre, nagyvonalakban, ez jó! Felvilágositás rulez!
Robbie tényleg egyszerü gyerek volt, ez mind kiderül a cikkbõl... Inkább ugráljon.
A Scott cikk is nagyon jó, csak kicsit nagyon szubjektiv, hogy jó, ok, az OCLV is jó, DE azé' a CR1 az isten... Hát az OCLV a maga korában legalább ennyire forradalmian új volt, és még mindig majd' tökéletes, legalábbis amiket olvasok róla!
A KTM cikk meg kár, hogy arról szól, hogy Sziporka miként kerülgette a tehénszart a legelõn, meg mi volt reggelire. Ha már eljuttok egy ilyen helyre, akkor másra több hangsúlyt kellene helyezni, a gépekrõl kis lábjegyzetek, hát ez sovány...
A fényképek viszont abszolút nem tetszenek. Kicsit több odafigyelés, ha már úgy hirdetitek, hogy ki hogyan fényképezzen, akkor nem elmosódott alakokkal kellene disziteni, meg a szöveget rányomni a muksó fejére, ilyesmi. Kivágott Rave, a magyarszéki képek, mind szar. Nagyon el tudja rontani az újság élményét... Ez most nem fikázás, csak kérés, hogy lécci figyeljetek oda rá!!!
És egy kérdés: hogy lehet az, hogy Thommey, minden bicajról tud véleményt formálni? Félre ne értsetek, de szerintem nem ez a jó megoldás, hogy egyik számban országútit tesztel, aztán merev gépet CC-re, aztán meg a Stinkyt, ezek nagyon távol állnak egymástól, épp ezért nem hiszem, hogy mindegyiket úgy tudná tesztelni, és azt mondani róla, ahogy és azt tényleg kell. Pl. rögtön a cikk elején "csak a bátorság szabhat határt" jó, ez baromi jól hangzik, de kevés az info tartalma, és a cikk maga sem elég szakmai, szerintem, nem sok mindent tudtam meg róla. Pl. a maratonos cikkei, vagy Manitou teló tesztje sokkal jobban bejött. Ez a véleményem, hogy sztem mindegyik gépet annak kell adni tesztelésre, aki a lehetõ legjobban benne van az adott terültere készült gépek tekerésében.
Vole bicaján tetszik pl a designed by Doug Bradbury felirat, én má' csak ilyen vagyok, a marketingesek célcsoportja, de biztos jó...
Aztán tetszett még a Campagnolo gyár is, végre nem szakszövegek, és nem a nyeregcsõ-történelem egy újabb szakasza, Balázs stilusa is egyre jobb és fogyaszthatóbb, ezért gratula!
A nyeregteszt is nagyon szuper, már ki is néztem egyet, mert az újonnan vásárolt Tioga fehér csikos úgy szar, ahogy van, ezt bele kellett volna venni, hogy nem szabad pénzt kiadni rá! (Egyszer jöttem le vele a Libegõ alatt, nem is taknyoltam, oszt mégis legörbült... Igaz, nem tudtam, hogy az ösvény végén ilyen letörés van...)
A fékbetétes cikk is nagyon ott van, végre választ kaptam a tárcsás kérdéseimre, nagyvonalakban, ez jó! Felvilágositás rulez!
Robbie tényleg egyszerü gyerek volt, ez mind kiderül a cikkbõl... Inkább ugráljon.
A Scott cikk is nagyon jó, csak kicsit nagyon szubjektiv, hogy jó, ok, az OCLV is jó, DE azé' a CR1 az isten... Hát az OCLV a maga korában legalább ennyire forradalmian új volt, és még mindig majd' tökéletes, legalábbis amiket olvasok róla!
A KTM cikk meg kár, hogy arról szól, hogy Sziporka miként kerülgette a tehénszart a legelõn, meg mi volt reggelire. Ha már eljuttok egy ilyen helyre, akkor másra több hangsúlyt kellene helyezni, a gépekrõl kis lábjegyzetek, hát ez sovány...
A fényképek viszont abszolút nem tetszenek. Kicsit több odafigyelés, ha már úgy hirdetitek, hogy ki hogyan fényképezzen, akkor nem elmosódott alakokkal kellene disziteni, meg a szöveget rányomni a muksó fejére, ilyesmi. Kivágott Rave, a magyarszéki képek, mind szar. Nagyon el tudja rontani az újság élményét... Ez most nem fikázás, csak kérés, hogy lécci figyeljetek oda rá!!!
És egy kérdés: hogy lehet az, hogy Thommey, minden bicajról tud véleményt formálni? Félre ne értsetek, de szerintem nem ez a jó megoldás, hogy egyik számban országútit tesztel, aztán merev gépet CC-re, aztán meg a Stinkyt, ezek nagyon távol állnak egymástól, épp ezért nem hiszem, hogy mindegyiket úgy tudná tesztelni, és azt mondani róla, ahogy és azt tényleg kell. Pl. rögtön a cikk elején "csak a bátorság szabhat határt" jó, ez baromi jól hangzik, de kevés az info tartalma, és a cikk maga sem elég szakmai, szerintem, nem sok mindent tudtam meg róla. Pl. a maratonos cikkei, vagy Manitou teló tesztje sokkal jobban bejött. Ez a véleményem, hogy sztem mindegyik gépet annak kell adni tesztelésre, aki a lehetõ legjobban benne van az adott terültere készült gépek tekerésében.
#209
Posted 2004. September 20. - 15:12
az enyém mehet, de csak annyit kérek, fejtsétek meg, hogy a nyeregvázcsõ miért van keresztbe meghegesztve a felsõcsõ csatlakozásnál hátul. (egy darabból van a nyeregvázcsõ)
értelmes magyarázattal ér csak!
meg egy új vázzal. valami tesztbike jó lesz nekem is, mindegy, csak 7"-et mozogjon
értelmes magyarázattal ér csak!
meg egy új vázzal. valami tesztbike jó lesz nekem is, mindegy, csak 7"-et mozogjon
#210
Posted 2004. September 16. - 18:40
nem akartam rögtön elrettenteni senkit.
úgy gondoltam, a következõ olvasói bringát vágjuk ketté majd.
na? jelentkezõ?
úgy gondoltam, a következõ olvasói bringát vágjuk ketté majd.
na? jelentkezõ?
#211
Posted 2004. September 16. - 18:16
#212
Posted 2004. September 16. - 17:39
sajna arra vonatkozólag nem találtam semmit, hogy melyik csöve milyen részletezve.......ez nem szokása egyik gyártónak sem, kivéve, ha mondjuk aranyból lennének a csövek.
úgyhogy ez van
úgyhogy ez van
#213
Posted 2004. September 16. - 16:00
most nem azért,de a Vole féle Tomac és a Boák színvilága is hasonló
(Boaaaaaaaaaaaa)
ha megyek,és veszek egy BOA-t,én is bekerülök a Zújságba?tuti ezért fújták meg az állatkertbõl is azt a szegény párát:)
(Boaaaaaaaaaaaa)
ha megyek,és veszek egy BOA-t,én is bekerülök a Zújságba?tuti ezért fújták meg az állatkertbõl is azt a szegény párát:)
#214
Posted 2004. September 16. - 13:37
Akkor megegyezhetünk, hogy volénak egy fulltelós boája van. Festhetne rá olyan frankó világbajnoki csíkokat is... ;D
#215
Posted 2004. September 16. - 13:24
Hát nekem nem tünt fel, hogy csõ lenne (én hoztam), de most, hogy mondod tényleg Boa-szerû ! ;D
#216
Posted 2004. September 16. - 12:59
Ha jól megfigyeled, akkor az eleje nem monocoque,hanem ilyen hatalmas nagy ovál alakú "csövekbõl" van összehegesztve. Mint a Mali boa alsócsöve, csak még nagyobb. (szar példa volt tudom). De miért magyarázom? Nem te hoztad? vagy annyi ilyen szirszar megy át a kezeden, hogy alaposan megnézni sincs idõd õket? ;D
ha mégse, akkor kép:
ha mégse, akkor kép:
#217
Posted 2004. September 16. - 09:23
Én is olvastam a honlapot, de attól még nem jutottam közelebb a megoldáshoz !
Az eleje monocque, a segge CNC, a fejcsõ és a nyeregcsõváz lesz Easton ? ???
Az eleje monocque, a segge CNC, a fejcsõ és a nyeregcsõváz lesz Easton ? ???
#218
Posted 2004. September 16. - 00:02
#219
Posted 2004. September 15. - 23:42
Még nem láttam a mostani számot, csak hírét hallottam, úgyhogy megkérdezem:
A Magnum-nak melyik része készült Easton csövekbõl ?!
A Magnum-nak melyik része készült Easton csövekbõl ?!
#220
Posted 2004. September 14. - 11:38
By the way... Balázs a Selle Italia-nál volt. A "selle" mindössze annyit jelent olaszul, hogy nyereg.