Sziasztok!
2011-es Tora TK felé hajlok.
, 28 becsúszószárak,
32 az a 28
Sziasztok!
2011-es Tora TK felé hajlok.
, 28 becsúszószárak,
max 80mm utas telót vehetsz, a 100mm már elrontaná a geometriát. Vehetsz 100mm utast is és át lehet állítani 80mm-re. De a vétel elõtt kérdezz rá egy szervizben (vagy itt), hogy a kinézett típus tényleg átállítható-e !
V-fékes változat ? Hát, azt ma már nehéz lesz találni. Az apróhirdetõt figyeld !
A Tora nagyon nehéz teló. Szerintem nézz valami könnyebbet. (Recon, Reba, R-Seven,..)
[highlight] The bike way of life [/highlight]
sala: én 5-10 psi-vel mindig többet fujtam, így nem volt koppanással vagy érezhetõen vége a kifelé mozgásnak...lehet beült vagy 2mm-t de az nekem nem hiányzott
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Bármi lehet, nem értek hozzá, ezért kérdeztem.
Mindegy, megpróbálok keresni egy olyan szervizt, amiben meg tudok bízni, mert eddig rengeteg negatív tapasztalatot gyûjtöttem, pozitív meg alig van köztük.
(a kedvencem, amikor az egyébként jó hírû üzletben a szerelõ srác közölte a kb. 300km-t futott elsõ fogaskerékre, hogy úgy el van kopva, mintha tízezret mentem volna vele. Azóta kerülöm õket is )
Nem lehetséges, hogy a 2 kamra közötti tömítés nem tökéletes és átereszt, ami idõvel nyomáskiegyenlítéshez vezet?
RS Dual Air... mennyire normális, ha az alsó kamrába többet fújok, mint felülre (de szigorúan tartva a max. 15psi eltérést), majd tekerek pár km-t, akkor mire hazaérek, az alsóban valamivel kisebb nyomás marad, mint a felsõben? Több nem szökik el késõbb sem, de ezt mintha rendszeresen csinálná, hogy ha alulra több kerül, akkor egy darabig komfortosnak mondható a mozgása, majd "bekeményedik". Sokáig azt hittem, csak képzelõdök, de idén már többször megmértem és úgy fest, ehhez stabilan tartja magát.
Segítséget kérnék új teló vásárlása ügyében. "Retrobikeomhoz" szeretnék egy telót. A bike egy 98-as Magellán Crux, ez a Fuji CR-MO light csöves váz, 18-as méretben (XT, LX, STX-RC).
Max 80mm-100mm utas telót szeretnék, a Tora Tk-ban (2011) gondolkoztam?!?
Milyenben érdemes gondolkozni, mire figyeljek, mire nem...stb. (nem volt még soha telóm). Csak a teszteket, véleményeket, tapasztalatokat olvasgattam.
Olyan 50-60000 Ft között gondolkodom.
max 80mm utas telót vehetsz, a 100mm már elrontaná a geometriát. Vehetsz 100mm utast is és át lehet állítani 80mm-re. De a vétel elõtt kérdezz rá egy szervizben (vagy itt), hogy a kinézett típus tényleg átállítható-e !Nem a retro feelinget akarom megõrizni, nem azért írtam, hogy retrobike, hanem a váz miatt.
Tudtommal ezek a vázak (abban az idõben 98-99 körül) leginkább 65mm max. 80mm utas telókhoz készültek.
Ahogy a mostani felhozatalt nézem, minimum 80mm (gyári adat) a telók útja. Valóban V fékes változatot szeretnék, tökéletesen elégedett vagyok az Avid V fékekkel.
kérdés a súlyod.
Honnan jön ez a "negatív kamrába 15PSI-vel nagyobb nyomást mint a pozitívba" mizéria, amihez itt mindenki tartja magát? Gyári ajánlásokban mindenhol azt olvastam, hogy max. ugyanannyit.
Egyébként mi tartaná ott a nagyobb nyomást, ha a teleszkóp össze is ülhet és ezzel kiegyenlítheti a 2 kamra nyomáskülönbségét?
RS Dual Air... mennyire normális, ha az alsó kamrába többet fújok, mint felülre (de szigorúan tartva a max. 15psi eltérést), majd tekerek pár km-t, akkor mire hazaérek, az alsóban valamivel kisebb nyomás marad, mint a felsõben? Több nem szökik el késõbb sem, de ezt mintha rendszeresen csinálná, hogy ha alulra több kerül, akkor egy darabig komfortosnak mondható a mozgása, majd "bekeményedik". Sokáig azt hittem, csak képzelõdök, de idén már többször megmértem és úgy fest, ehhez stabilan tartja magát.
Valaki kérdezte nemrég, van-e tapasztalat 2011-es Reba RLT-rõl. 1-2 hét múlva szerintem tudok írni majd róla pár sort (addig gyûlik majd össze jó sok terep-km), egyelõre épp csak összeszereltem a bicajt; a földön megnyomkodva nagyon finoman mozog. Azt kell mondjam, így szebben, mint a Foxom - persze majd terepen derül ki minden.