Hát ja, valószínûleg inkább nem gányolok egy psylo-n...
Azért ez már tényleg precíz cucc a sufnituninghoz...
Inkább elkezdek gyûjteni a gyárira, vagy hozatok ptommal ilyen enduro-t... ;D
;D
Apropó, melyik az olcsóbb, a gyári itthon vagy 25 dollár(5e ft)
azaz mennyibe fáj itthon csak a tömítés berakás nélkül?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#10621
Posted 2004. October 03. - 20:07
#10622
Posted 2004. October 03. - 19:46
ha tudsz ugy vagni gumit pengevel, hoyg garantalod a tomitest korkorosen akkor persze lehetseges.
de en nem lennek magamban ennyire biztos.
esetleg egy tuskere felhuzva esztargan meg lehet probalni.
de annyit nem er meg szerintem.
mert kitudja mekkora nyomasig birja a terhelest az a cucc amit veszel.
ha ynomasallo akkor baba
mert van oylan is ami 15bar-ig birja
bringaban olajszint fuggvenyeben kijohetnek erdekes eredmenyek is.
amire ki akarok jukadni:
egy jo telo erdemel meg egy jo tomitest?
akar gyari akar ilyen enduro bigyot.
de en nem lennek magamban ennyire biztos.
esetleg egy tuskere felhuzva esztargan meg lehet probalni.
de annyit nem er meg szerintem.
mert kitudja mekkora nyomasig birja a terhelest az a cucc amit veszel.
ha ynomasallo akkor baba
mert van oylan is ami 15bar-ig birja
bringaban olajszint fuggvenyeben kijohetnek erdekes eredmenyek is.
amire ki akarok jukadni:
egy jo telo erdemel meg egy jo tomitest?
akar gyari akar ilyen enduro bigyot.
#10623
Posted 2004. October 03. - 19:11
Ja, mindenféle villához gyártanak mindent...
www.enduroforkseals.com
Igen én is néztem hogy mindenhol 38-as és 40-es kapható....
Esetleg 40-es szélébõl éles késsel/pengével levágni? ???
www.enduroforkseals.com
Igen én is néztem hogy mindenhol 38-as és 40-es kapható....
Esetleg 40-es szélébõl éles késsel/pengével levágni? ???
#10624
Posted 2004. October 03. - 15:15
conor az a ceg gyart mindenfele tomiteseket ah joltom
blue seal neven.
mar csak a 39mm kulso atmerovel lesz gondod.
de nem kicsi
blue seal neven.
mar csak a 39mm kulso atmerovel lesz gondod.
de nem kicsi
#10625
Posted 2004. October 03. - 15:12
#10626
Posted 2004. October 03. - 13:51
#10627
Posted 2004. October 03. - 13:21
#10628
Posted 2004. October 03. - 11:49
#10629
Posted 2004. October 03. - 11:40
Melyik éri meg jobban:
2001-es boxxer 151
2003-as boxxer race
A race 2x annyiba kerül mint a 151.
2001-es boxxer 151
2003-as boxxer race
A race 2x annyiba kerül mint a 151.
#10630
Posted 2004. October 03. - 10:49
oké köszi.
egyébként nekem hidracoilos(2002-es xc)
Közben meg is találtam magamnak a választ:
DUKE®/PSYLO® KIT
(for 30mm Stanchions)
Includes:
2 Polyacrilate Inner Oil Seals
2 Dust Seal/Wipers
$19.99/kit
Asszem valami enduro fork seals nevû cég gyártja ezeket...
Szóval ezekszerint külön is lehet berakni...
egyébként nekem hidracoilos(2002-es xc)
Közben meg is találtam magamnak a választ:
DUKE®/PSYLO® KIT
(for 30mm Stanchions)
Includes:
2 Polyacrilate Inner Oil Seals
2 Dust Seal/Wipers
$19.99/kit
Asszem valami enduro fork seals nevû cég gyártja ezeket...
Szóval ezekszerint külön is lehet berakni...
#10631
Posted 2004. October 03. - 09:53
nem gáz, csak stimmeljenek a méretek.
a külön olajlehúzót zéger szokta benntartani a nyílt fürcsi miatt (ha lecsapod, a nyomás kilõheti a szimmeringeket), de pure-nál talán az se gáz, ha nincs zéger, ha eléggé beleszorul.
a külön olajlehúzót zéger szokta benntartani a nyílt fürcsi miatt (ha lecsapod, a nyomás kilõheti a szimmeringeket), de pure-nál talán az se gáz, ha nincs zéger, ha eléggé beleszorul.
#10632
Posted 2004. October 02. - 22:31
#10633
Posted 2004. October 02. - 21:44
Az nagyon necces ha az egybeépített porlehúzó-olajzáró kombó helyett külön rakom be egymás fölé? Feltéve hogy a magasságuk ugyanannyi lesz, azaz 9-5=14mm
Mert külön talán még lehet kapni tömítésboltban....
Mert külön talán még lehet kapni tömítésboltban....
#10634
Posted 2004. October 02. - 21:39
#10635
Posted 2004. October 02. - 21:36
idén is létezik,legalábbis egyik neves versenyzõnk szerint, aki hoz egyet.(kettöt...)
sl-ben meg van lockout is, xc-ben meg nincs.
sl-ben meg van lockout is, xc-ben meg nincs.
#10636
Posted 2004. October 02. - 21:25
Az SL-ben Pure csillapítás van, az xc-ben hidracoil2.
Xc tullio meg elvileg létezik, a giant ac-kben volt tavaly asszem...
Vagy tévednék?
Xc tullio meg elvileg létezik, a giant ac-kben volt tavaly asszem...
Vagy tévednék?
#10637
Posted 2004. October 02. - 21:18
valaki meg tudná mondani nekem, mi a különbség a psylo xc és az sl tullio között azonkívül hogy átütõs a tullio? (Xc-be nincs tullios?)
#10638
Posted 2004. October 02. - 12:40
blackbox-ot, azért nem lehet megcsinálni benne, mert az úgy kezdõdik, hogy a kompresszió csillapító rúd egyik beömlõ nyílását fel kell fúrni 3mm-esre.
itt már borul a sztori, mert ilyen alkatrész nincs a race-ben.
itt már borul a sztori, mert ilyen alkatrész nincs a race-ben.
#10639
Posted 2004. October 02. - 09:59
A kompresszió szerintem a befele út sebességét befolyásolja. Szerintem. A progresszivitást inkább az olajszinttel tudod állítani. De az is lehet hogy nem. Olyan bizonytalan vagyok ma ... vagy mégsem ?
#10640
Posted 2004. October 02. - 08:57
De lehet és akkor jobb is lesz de szerintem úgy sem az igazi de ami igaz hogy 130..bár akkor inkább használtan egy bordó 100 körüli árért..az legalább jó is..