ha tõlem kérdezted, nekem egyszerûen úgy jóó a RS (most mondjam hogy 90 egynéhány kiló alatt a csillapítás is másként mûxik mint 60 alatt ?) de pld a Foxon kb félig "betelerve" használom...igaz azon nincs nyúl... vagy má megette...ki tudja pontosan, milyen szimering kell a 2005-ös psyloba?
btw ha nyúlon (nem a nyúlon túl) van a visszaút csilli, akkor egyáltalán minek van? használj zoomot, abban alapból nincs
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#10041
Posted 2005. June 02. - 14:22
#10042
Posted 2005. June 02. - 14:09
#10043
Posted 2005. June 02. - 13:18
de van. bár mindössze csak az XC verzió létezik. és a honlapon sincs fent. teljesen ugyanaz mint a '04es.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#10044
Posted 2005. June 02. - 13:15
van 2005-ös Psylo Enduro.
edit: rákerestem tényleg XC van.. pedig én múltkor az egyik bringás boltban Psylo Enduro-ként láttam a Sram plakáton.
edit: rákerestem tényleg XC van.. pedig én múltkor az egyik bringás boltban Psylo Enduro-ként láttam a Sram plakáton.
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10045
Posted 2005. June 02. - 13:13
2005-ös Psylo nincs.
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#10046
Posted 2005. June 02. - 12:56
ki tudja pontosan, milyen szimering kell a 2005-ös psyloba?
btw ha nyúlon (nem a nyúlon túl) van a visszaút csilli, akkor egyáltalán minek van? használj zoomot, abban alapból nincs
btw ha nyúlon (nem a nyúlon túl) van a visszaút csilli, akkor egyáltalán minek van? használj zoomot, abban alapból nincs
#10047
Posted 2005. June 02. - 11:40
Max azért érezhetsz holtjátékot, mert a csillinek az állítórúdja az mûanyag és el van kopva benne az imbusz rész.
#10048
Posted 2005. June 02. - 11:22
Nálam is van gumigyûrû, de mégis lelazul. Szerzek hozzá valami vastagabb gumikarikát, hátha az jobb lesz. Még egy hülye kérdés: Neked is van holtjátéka a bizgentyûnek?, szóval nem csak 90fokot mozdul. Ez rendellenes, vagy természetes?
#10049
Posted 2005. June 02. - 09:30
A SID-emen a csilliállító tekerentyû egy kis O-gyûrûvel van a helyére rögzítve. A csavarba van egy horony amibe az O-gyûrû beleül és a mûanyag tekerentyû pereme meg szépen fõlé pattan és soha nem esik le mert szorítja a gyûrû, meg tapad is a gumi!
#10050
Posted 2005. June 02. - 08:30
üdv..Ha beragasztom, akkor nem lehet szétszedni a villát. A csillapításállító meg azért van, hogy állítgassa az ember, fõleg ha már ennyi pénzt kiad valamiért.
hát én mondjuk nem azért adok ki érte ennyi pénzt hogy állítgathassam
....de igazából ha bele gondolsz bármilyen barkács +oldással rögzíted, nem fogod tudni kényelmesen állítgatni, mire kioldanád a rögzítést annyi idõ alatt 3x elöszedted zsebbõl, csavargattad, eltetted....esetleg nyomd bele egy tégely vaxba (amit a kézilabdások használnak) az tán rögzíti annyira hogy nem rázodik ki, viszont bontható...csak kicsit gusztustalan lesz letakarítani..
bár nekem pld 3 RS telóm van de akkor piszkátam utoljára, a csilit, mikor be lettek építve, kitekertem a nyúl felé, azóta csak takarításnál látom a "bizgentyût"
#10051
Posted 2005. June 02. - 08:11
hozzáteszem enyimhez nem adtak tekergetõ kütyüt, hanem pici imbuszt és dugjam be az ütközõbe ha nem használom (konkrétan ez van a manuálban ). a marzon csavarral volt rögzítve a tekerõ alul de az is elveszett a 2. ride alkalmával. szóval én is azt mondom hogy vedd ki és rakd el ennél jobb megoldás sajna nincs. és tényleg ne ragaszd be
#10052
Posted 2005. June 02. - 08:04
Ha beragasztom, akkor nem lehet szétszedni a villát. A csillapításállító meg azért van, hogy állítgassa az ember, fõleg ha már ennyi pénzt kiad valamiért.
#10053
Posted 2005. June 01. - 22:37
#10054
Posted 2005. June 01. - 22:36
minek azt tekergetni?
amugy ha jol sejtem egy kb 2es imbuszról beszélünk, mûanyag fejjel. viszel magaddal 2es imbuszt és úgy tekered, ahogy akarod, ezt meg otthonhagyod, elveszted
amugy ha jol sejtem egy kb 2es imbuszról beszélünk, mûanyag fejjel. viszel magaddal 2es imbuszt és úgy tekered, ahogy akarod, ezt meg otthonhagyod, elveszted
#10055
Posted 2005. June 01. - 22:35
Nemtudom konkrétan milyen tekerõrõl van szó, de kiesõ csavarok ellen megoldás lehet a menetrögzitõ.
persze, akkor annyira nagyon ne akard csavarni.
(de mér is kéne a csillapítást állítgatni?)
persze, akkor annyira nagyon ne akard csavarni.
(de mér is kéne a csillapítást állítgatni?)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10056
Posted 2005. June 01. - 22:34
#10057
Posted 2005. June 01. - 22:29
5leteket várok, hogy ki hogy oldja meg, hogy ne essen ki a csillapításállító kütyü a jobb szár aljából menet közben. Nekem konkrétan egy Duke XC-ém van és már országúton is kiesett, de még megvan. Annál jobb ötleteket várok, mint hogy tartsam zsebbem, mert egyenlõre ez a helyzet és lusta vagyok mindig elõtúrni. Mert ha a helyén van, akkor még ha kicsit körülményesen is, de lehet állítgatni út közben is. :guitar:
#10058
Posted 2005. June 01. - 18:14
""air u-turn várható volt, hogy lesz, hiszen duke-ból is volt (van?)""
én még csak Rebát láttam air u-turn - ost de attól még lehetett duke is...
én még csak Rebát láttam air u-turn - ost de attól még lehetett duke is...
#10059
Posted 2005. June 01. - 18:10
és ha még az útállítást is megoldanák távszabályzósra, akkor el is gondolkodnék rajta hogy lecseréljem a ju törnös pájkot
#10060
Posted 2005. June 01. - 15:38
Ajjjaj,nézem 1 ideye,de még nem fogtam fel...Pedig a szavakat megértem...Sõt,még a mondatokat is...Csak nem áll össze:P Na majd holnap,pihenten,frissen,meló elött:)