Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#9801
Posted 2005. August 05. - 22:25
Ma szedtem ki elõször az elsõ kereket, mióta a Pike megvan. Hát meg kellett vele küzdenem, mire sikerült pontosan visszarakni, mert állandóan kotyogott, nem volt tökéletesen rögzítve. Korábban nem gondoltam, hogy a Maxle-t is ennyire erõsen meg kell szorítani a rögzítés elõtt. Hiába, az ember mindig tanul valami újat, fõleg ha új cuccal fut össze.
#9802
Posted 2005. August 05. - 21:49
najah, a tömítéssel ugyis kell pöcsölni, tehát nem gyorsítaná meg a folyamatot
ha lehet, menettel oldom meg
ha lehet, menettel oldom meg
#9803
Posted 2005. August 05. - 21:42
bizony én is azt hittem de aztán mértem, elborzadtam a nyomi menetátmérõn, megkérdeztem tõle emailben és megmondta a frankót
de ha mégis lehet ilyen menetet fúrni akkor az tényleg jobb
de ha mégis lehet ilyen menetet fúrni akkor az tényleg jobb
Autist Team:)
#9804
Posted 2005. August 05. - 21:39
jah, hogy õ nem is menetezett, csak ragasztot? hmm ötletes. lehet, hogy ez lesz. bár akkor is kell egy új kupak, hogy ne ezt basszam szét. nah, majd holnap kivesézzük a témát, lesz idõnk felfelé
al01-nek: dhsok is szeretnek könnyíteni, fõleg keréken, de mivel a kerekeim súlya igen szerény, egy kis nehezítés belefér. elöl 50, hátul 100 grammal nehezebb felni van célbavéve. többi marad
al01-nek: dhsok is szeretnek könnyíteni, fõleg keréken, de mivel a kerekeim súlya igen szerény, egy kis nehezítés belefér. elöl 50, hátul 100 grammal nehezebb felni van célbavéve. többi marad
#9805
Posted 2005. August 05. - 21:32
nem egész mm ha jól emlékszem
valami.4 tized talán
anya nem kell rá, jó a gumiról leszedett is picit reszelve
de akár azt is csinálhatod mint Atom a sherman tuning cikkben:
lyuk, bele a szelep, alulra rátekerte az anyát hogy ne tudja kilõni
körbenyomta melegítõs ragasztópisztollyal és kész
légmentes, nyomásálló és nem kell menettel pöcsölni
valami.4 tized talán
anya nem kell rá, jó a gumiról leszedett is picit reszelve
de akár azt is csinálhatod mint Atom a sherman tuning cikkben:
lyuk, bele a szelep, alulra rátekerte az anyát hogy ne tudja kilõni
körbenyomta melegítõs ragasztópisztollyal és kész
légmentes, nyomásálló és nem kell menettel pöcsölni
Autist Team:)
#9806
Posted 2005. August 05. - 21:29
háát, remélem, hogy lesz neki
de ha furi a menet, akkor kell anyát is csináltatni
nem, ez másik. azzal az a baj, hogy kinnt van a picsában és reggel 645re kell odamenni, mer sosincs ott... ez meg köze' van (bolton keresztül megy)
de ha furi a menet, akkor kell anyát is csináltatni
nem, ez másik. azzal az a baj, hogy kinnt van a picsában és reggel 645re kell odamenni, mer sosincs ott... ez meg köze' van (bolton keresztül megy)
#9807
Posted 2005. August 05. - 21:27
és van olyan menetvágója az esztergályosunknak mint amilyen a szelepé?
mert nekem a tolómérõ nagyon egyedi átmérõt adott
hogy a menetemelkedésrõl ne is beszéljünk
azzal az esztergályossal csináltatod akit múltkor ajánlottál?
mert nekem a tolómérõ nagyon egyedi átmérõt adott
hogy a menetemelkedésrõl ne is beszéljünk
azzal az esztergályossal csináltatod akit múltkor ajánlottál?
Autist Team:)
#9808
Posted 2005. August 05. - 21:01
akkor fújok bele többet de mivel másik oldalt rugó, szerintem meg lehet okoskodni. ha meg nem, max visszarakom a rugót és lesz egy egyedi kupakom
#9809
Posted 2005. August 05. - 20:59
#9810
Posted 2005. August 05. - 20:58
menet (ugye vastagabb kupak, hogy több menet legyen) ezer pontosan, piros menetrögzítõ, majd 2 anyacsavar alulról, felülrõl, jól ráhúzva. alul esetleg egy kis folyékony ragasztó, vagy valami.
rugókkal nem akarok pöcsölni, jó ez így. dhra 1 sárga, +1-2 bar, ha meg nagyon ugrálni akarok, berakom még a másikat és nagyrészét kiengeden a levegõnek, és tökéletes lesz.
rugókkal nem akarok pöcsölni, jó ez így. dhra 1 sárga, +1-2 bar, ha meg nagyon ugrálni akarok, berakom még a másikat és nagyrészét kiengeden a levegõnek, és tökéletes lesz.
#9811
Posted 2005. August 05. - 20:53
ó igen
:mybad:
valóban itt kétoldali csillapítás van..egy race-bõl mondjuk meg lehetne csinálni hogy kidobálni belõle az egyik lábból azt az aludarabot meg mindent, másik lábba meg sûrûbb olaj
de itt ugye van kompresszió állítás is
race-ben viszont nem láttam zégergyûrût sem
esetleg sárga helyett mehetne bele mégkeményebb
és akkor nem kell olyan nagy nyomást belefújni
mivel ragasztod bele a szelepet?
:mybad:
valóban itt kétoldali csillapítás van..egy race-bõl mondjuk meg lehetne csinálni hogy kidobálni belõle az egyik lábból azt az aludarabot meg mindent, másik lábba meg sûrûbb olaj
de itt ugye van kompresszió állítás is
race-ben viszont nem láttam zégergyûrût sem
esetleg sárga helyett mehetne bele mégkeményebb
és akkor nem kell olyan nagy nyomást belefújni
mivel ragasztod bele a szelepet?
Autist Team:)
#9812
Posted 2005. August 05. - 20:47
nem, sajna nem, bár valószínû, a kemény rugany miatt
2 sárgából (ami sok), ha meghagyok 1 sárgát, az kevés
de 1 sárga + levegõ, szertem csak jó lesz
azzal, amit mondasz, az a baj, hogy oké, hogy lezárom a becsúszót, de akkor nincs csillapítás sem, a judyban mûködik, mert csak 1ik oldalt volt a csilli, asszem. de majd kiokoskodom valamit zégergyûrünek kell lennie benne. de nagyobb nyomást elviselõ szimeringel megoldódik ez a gond, remélem.
off
megyek. mikor? -> jhp topik
on
megyek vissza fûrészelni ... :angevil:
2 sárgából (ami sok), ha meghagyok 1 sárgát, az kevés
de 1 sárga + levegõ, szertem csak jó lesz
azzal, amit mondasz, az a baj, hogy oké, hogy lezárom a becsúszót, de akkor nincs csillapítás sem, a judyban mûködik, mert csak 1ik oldalt volt a csilli, asszem. de majd kiokoskodom valamit zégergyûrünek kell lennie benne. de nagyobb nyomást elviselõ szimeringel megoldódik ez a gond, remélem.
off
megyek. mikor? -> jhp topik
on
megyek vissza fûrészelni ... :angevil:
#9813
Posted 2005. August 05. - 20:31
ó, és úgy is mozog?
2800g-ból hova könnyítesz?:-)
(enyém akörül van)
ruganyt mérd le de sztem gigahosszú, Endrooval besszéltünk is errõl a napokban
zégergyûrû nemtom van-e az enyémben, még nem szedtem szét
de lassan aktuális lesz
air assist meg: az air assist-os oldszkul judymban úgy van megoldva hogy a nyomorúd fején körbe van V alakú légzáró tömítés
így a becsúszó belsejében lesz csak túlnyomás
emiatt nem lövi ki a szimmeringet
és nem nyomja ki az olajat sem
szal érdemes lehet ezen a megoldáson is elgondolkozni
off
holnap jössz hegyre? megvitathatjuk ezeket
on
ja mégegy:
judy bél
pont árnyékos de látszik
nyomorúd feje
fehéres vezetõszalagtól jobbra figyel a légzáró tömítés
(a rugó oldalit kell nézni)
ja kihagytam a kép linket:
http://kep.tar.hu/co...7973/14464759#2
2800g-ból hova könnyítesz?:-)
(enyém akörül van)
ruganyt mérd le de sztem gigahosszú, Endrooval besszéltünk is errõl a napokban
zégergyûrû nemtom van-e az enyémben, még nem szedtem szét
de lassan aktuális lesz
air assist meg: az air assist-os oldszkul judymban úgy van megoldva hogy a nyomorúd fején körbe van V alakú légzáró tömítés
így a becsúszó belsejében lesz csak túlnyomás
emiatt nem lövi ki a szimmeringet
és nem nyomja ki az olajat sem
szal érdemes lehet ezen a megoldáson is elgondolkozni
off
holnap jössz hegyre? megvitathatjuk ezeket
on
ja mégegy:
judy bél
pont árnyékos de látszik
nyomorúd feje
fehéres vezetõszalagtól jobbra figyel a légzáró tömítés
(a rugó oldalit kell nézni)
ja kihagytam a kép linket:
http://kep.tar.hu/co...7973/14464759#2
Autist Team:)
#9814
Posted 2005. August 05. - 20:28
Na ja, ha XC-t nyomnal, pont a kereken lenne jo konnyiteni eloszor ;-)
veszek könyebb nyerget és megspórolom a kerekeken bekövetkezõ nehezítést. persze nem ugyan az, de az mindenképpen szükséges most, mert elegem van a sok 8asból, meg tojásból.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#9815
Posted 2005. August 05. - 20:22
jah, azóta az enyém olyan, mint a tied, csak bordó
több levegõvel is veszít majd a lineárisságából, gondolom én, de ha télleg olyan hoszú benne a rugó, akkor itt is lehetne farigcsálni. aztán vágok a kormányból, veszek könyebb nyerget és megspórolom a kerekeken bekövetkezõ nehezítést. persze nem ugyan az, de az mindenképpen szükséges most, mert elegem van a sok 8asból, meg tojásból.
több levegõvel is veszít majd a lineárisságából, gondolom én, de ha télleg olyan hoszú benne a rugó, akkor itt is lehetne farigcsálni. aztán vágok a kormányból, veszek könyebb nyerget és megspórolom a kerekeken bekövetkezõ nehezítést. persze nem ugyan az, de az mindenképpen szükséges most, mert elegem van a sok 8asból, meg tojásból.
#9816
Posted 2005. August 05. - 20:01
málna:
még egy dolog amire a napokban jöttem rá:
a boxxikban jóval többet mozgó rugó van mint amit kéne
ha jól emléxem 240mm-t rugózik, de le kell mérni pontosan, mert nem volt itthon tolómérõ
szal egy jóval rövidebb rugóval+elasztomer távtartóval is lehet könnyíteni
igaz akkor már nem lesz ilyen lineáris az útja
arra meg kiváncsi leszek megtartja-e a levegõt
a tiédben az olajzáró fölött van zégergyûrû?
még egy dolog amire a napokban jöttem rá:
a boxxikban jóval többet mozgó rugó van mint amit kéne
ha jól emléxem 240mm-t rugózik, de le kell mérni pontosan, mert nem volt itthon tolómérõ
szal egy jóval rövidebb rugóval+elasztomer távtartóval is lehet könnyíteni
igaz akkor már nem lesz ilyen lineáris az útja
arra meg kiváncsi leszek megtartja-e a levegõt
a tiédben az olajzáró fölött van zégergyûrû?
Autist Team:)
#9817
Posted 2005. August 05. - 18:40
jól tettedKöszi a segítségeteket,döntöttem és megvettem 29500ft a Pilot XC,megnéztem a Duke-ot is két fajta volt aminek valóban csak ezüstre elokszált a becsúszó szára,a másiknak pedig teflon szerû barnás bevonat volt!De az olcsobb is 20000ft-tal volt több a pilotnál,és nekem egyáltalán nem tetszett jobban!Mert én már megszoktam a 98-as Judy XC formát és ez a Pilot egy az egybe hasónlít rá,csak ez nem fehér hanem fekete!
off
McGyver a korund ha jól emléxem az al oxid természetben elõforduló formája, ha jók az emlékeim akkor szabálytalanul sokélû forgácsolószerszámok (magyarul köszörûkorong) egyik alapanyaga, pl a szilicium karbid és egyebek mellett
end off
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9818
Posted 2005. August 05. - 18:40
baj van! rájöttem, hogy sokat kell könnyítsek a kupakon, ahhoz, hogy a szelep súlyát kompenzáljam majd csinálom karbonból
ha ereszti, nem jau, de valami passzentos olajzáró csak van, meg max alulra is kap valami extra gumi darabkát. ha télleg fontos, meg megjön anyám, megmérem (eldugta a mérleget amig nincs itthon), de váll nélkül, mert az nem akarom kiszedni megint, fõleg a kónuszos koirmánycsapi miatt
ha ereszti, nem jau, de valami passzentos olajzáró csak van, meg max alulra is kap valami extra gumi darabkát. ha télleg fontos, meg megjön anyám, megmérem (eldugta a mérleget amig nincs itthon), de váll nélkül, mert az nem akarom kiszedni megint, fõleg a kónuszos koirmánycsapi miatt
#9819
Posted 2005. August 05. - 18:36
A levego nem feltetlenul rossz otlet, ha meg tudod oldani hogy ne eressze el a levegot. Sokkal jelentosegg sulymegtakaritast lehet elerni, mint a kupakkal
Majd merd le legyszi hogy hany grammal lett konyebb mint az eredeti
Majd merd le legyszi hogy hany grammal lett konyebb mint az eredeti
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#9820
Posted 2005. August 05. - 18:34
igen, vole, a kupakon fogok könnyíteni
de már mindenki hülyének néz, mer' levegõt akarok rakni szegénybe (persze csak egyik ódalra)
de már mindenki hülyének néz, mer' levegõt akarok rakni szegénybe (persze csak egyik ódalra)