Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#9781
Posted 2005. August 09. - 09:00
Különben az MCD mit jelent?
#9782
Posted 2005. August 08. - 09:19
Összegezve: Jól mozog, az MCD jó. Ennyi.
Ezért ne menj antikváriumba...
másnak hajtok, mások hajtanak"
#9783
Posted 2005. August 07. - 14:08
#9784
Posted 2005. August 07. - 14:02
#9785
Posted 2005. August 07. - 13:59
de azt látni fogod
ha köpik az olajat vagy elkezdenek berepedezni akkor lassan cserére érettek
de fújogasd szilikon sprével és akkor majd tovább tartanak;)
#9786
Posted 2005. August 07. - 13:46
Én is ilyen telót használok és nagyon megvagyok elégedve vele!Nagyon jól mozog,szerintem tökéletes.Ja és volt már tesztben a bikemag-ban,csak jót írtak róla.
melyik számában, mert akkor azt elkérem a haverjaimtól.
zolle: a szimeringjei mennyire bírják? azt is évente kell cserélni, vagy bírja tovább is?
#9787
Posted 2005. August 07. - 13:41
sikerült beszereznem egy duke sl-t akciósan, és azt szeretném érdeklõdni, hogy mik a nagy tapasztalatok eme remek teló irányába. Mennyire szervízigényes, mire kell odafigyelni, hogy mi mehet tönkre?
Meg egyéb tippek nyalánkságok.
Én is ilyen telót használok és nagyon megvagyok elégedve vele!Nagyon jól mozog,szerintem tökéletes.Ja és volt már tesztben a bikemag-ban,csak jót írtak róla.
#9788
Posted 2005. August 07. - 12:42
marzonál szokták mert esetleg lemarja a rugóról a festéket, de az is csak régen volt.
1 évet simán futhat úgy ahogy megvetted, aztán 1 olajcsere, szimeringcsere, és kész
#9789
Posted 2005. August 07. - 10:59
Ez már MCDés??? Szerintem cseréld le a gyári olajat 1 hónap múlva, mert elég ÉRDEKES dolgok voltak nálam benne. Vagy csináltasd szervízben, mert ugorhat a gari, ha te buherálsz. RS honlapon vannak karbantartási okosságok. Minden tekerés után tisztítsd le a becsúszókat meg a porlehúzót. Én két hetente csepegtetek be alá olajat. Levegõs, v. rugós? (Évjárattól függ) A gyári olajcsere idõket nem kell betartani, mert különben 2hetente kellene.
Igen, az az idei duke sl, és már MCDs. Igen, azt hallotam, hogy takarítgatni kell a szárait. Levegõs...és az olajcserék milyen gyakran kellenek?
És a tömítések hogy bírják? Neked mikori van?
Köszi, a honlapot megkukkolom.
#9790
Posted 2005. August 07. - 10:01
sikerült beszereznem egy duke sl-t akciósan, és azt szeretném érdeklõdni, hogy mik a nagy tapasztalatok eme remek teló irányába. Mennyire szervízigényes, mire kell odafigyelni, hogy mi mehet tönkre?
Meg egyéb tippek nyalánkságok.
Ez már MCDés??? Szerintem cseréld le a gyári olajat 1 hónap múlva, mert elég ÉRDEKES dolgok voltak nálam benne. Vagy csináltasd szervízben, mert ugorhat a gari, ha te buherálsz. RS honlapon vannak karbantartási okosságok. Minden tekerés után tisztítsd le a becsúszókat meg a porlehúzót. Én két hetente csepegtetek be alá olajat. Levegõs, v. rugós? (Évjárattól függ) A gyári olajcsere idõket nem kell betartani, mert különben 2hetente kellene.
#9791
Posted 2005. August 07. - 01:13
Meg egyéb tippek nyalánkságok.
#9792
Posted 2005. August 06. - 23:13
De van egy zavaró hangja ,amikor felkapom az elejét akkor egy szürcsögõ hangot hallat,ez normális?Mert bizony a 98 -as Judy nem csinált ilyet!
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#9793
Posted 2005. August 06. - 23:05
Én se téptem meg, csak a gyorszár rögzítése elõtt elõször nem toltam be végig a tengelyt, majd nem húztam meg rendesen.
Szerencsére már tapasztalatból tudom, hogy kerékszerelés után mindig ellenõriznem kell a kerekeket, nincs e valamilyen okból kotyogás. Ma volt a hátsónál is ilyen probléma, csavar lazult le az agy belsõ részén, azt kellett rögzíteni.
Ma némi "idegen" segítséggel sikerült rájönni a lelazulás okára. Én voltam a láma, ahogy azt korábban is gondoltam.
#9794
Posted 2005. August 06. - 22:56
#9795
Posted 2005. August 06. - 22:17
#9796
Posted 2005. August 05. - 22:46
Úgy bizony. Az elsõ telóm egy 2003-s Marzo EXR Comp volt. Ez járt "gyárilag" a karikához.látom, neked se volt elõtte psylod
#9797
Posted 2005. August 05. - 22:40
ha valamit is meg kell tépned h jó legyen ott valami gond van, fordulj orvoshoz vagy nézd át mégegyszer!
#9798
Posted 2005. August 05. - 22:39
#9799
Posted 2005. August 05. - 22:36
Szerencsére már tapasztalatból tudom, hogy kerékszerelés után mindig ellenõriznem kell a kerekeket, nincs e valamilyen okból kotyogás. Ma volt a hátsónál is ilyen probléma, csavar lazult le az agy belsõ részén, azt kellett rögzíteni.
#9800
Posted 2005. August 05. - 22:29
ötközésig becsavarni a maxxle tengelyt, majd normál erõvel megtépni a gyorszárat
már nem egy ilyen tengelyt tettem helyre, mert nem esett le tulajdonosainak hogy az a menet nem csak dísz a tengely végén, úgyanúgy meg kell olyan irányban is húzni, és nem a gyorszár tartja csak!
tehát gyorszár ki, tengely rendesen meghúz, majd gyorszár értelmes keretek között vissza(nem kell megtépni)