Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#9401
Írta 2006. január 10. - 23:33
A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt.
#9402
Írta 2005. december 30. - 12:46
#9403
Írta 2005. december 30. - 12:40
#9404
Írta 2005. december 30. - 12:28
1) kicsit halkabban itt a fórumon, látjuk hogy itttvagy, üdv a körünkben
2) milyen mûfajt ûzöl?
#9405
Írta 2005. december 30. - 12:26
#9406
Írta 2005. december 30. - 12:17
opi89
#9407
Írta 2005. december 18. - 15:20
ok kösz. és az összes pike-on poplock adjust van? mer ugy tudom hogy van sima poplock amivel csak lockoutolni lehet.
nem minden pikeon van poplock, de altalaban mindhez lehet kulon venni. az alapabb villakhoz csak lockoutolos taviranyitot lehet tenni, az allithato floodgate-esekhez meg a jobbikat. asszem. de nekem sose hianyzott a poplock, ulj ra a biciklire, es probald ki, tok kozel van a kormanyhoz a villavall. annyi hogy le kell nyulni erte, de egyaltalan nem veszes.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9408
Írta 2005. december 17. - 17:41
I`m as fast as nobody!
#9409
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. december 17. - 16:26
ja, mellesleg ha tucc egy kicsit angolul, a gyártó oldalain van technológia ismertetõ, ahol az ilyen kifejezéseket megmagyarázzák, esetleg képekkel szemléltetik is... jobb helyeken
és,h ogy melyik pike-on mi va, az megint ottvan a gyártó oldalain. régebbi típusoknál meg google!!! vagy www.mtbr.com
#9410
Írta 2005. december 17. - 16:24
#9411
Írta 2005. december 17. - 16:18
long travel dual Air: hat a long travel az hosszu rugout [gondolom 120 mm vagy tobb] a dual air meg maga a rugozo elem. legkamra kulon pozitiv es negativ kamraval.
az air uturn az allithato rugoutas levegos villa, a dual airos meg a nem allithato.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9412
Írta 2005. december 17. - 16:13
All Travel
Long Travel dual air
és mi a külömbség a Dual Air és az Air U-Turn között?? azon kívül hogy az air uturnnál lehet a rugóutat változtatni.
#9413
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. december 17. - 16:03
+nagyon szép, egész olcsó, belül állítható 100-ra, de amúgy 81 mm-t mozog, ami (nekem) bõven jó. Az olajat nem ereszti, nem kotyog, kényelmesen állítható a kisnyomású levegõvel, egyszóval király. Tárcsafékkel nem próbáltam, de sztem elboldogulna vele. Én most is ilyet vennék.
Ha komolyan versenyzel én egy scarebet javaslok, vagy egy sid-et, mert ezek könnyebbek viszont sokkal drágábbak is.
#9414
Írta 2005. december 17. - 12:56
#9415
Írta 2005. december 10. - 13:20
szerintem a pürékbe módosíthatták a szelepet, így nagyobb ütésre átengedi az olajat lockolt állapotban is. gondolom sok volt a probléma a sok cc-ssel akik agyonvágták a kompressziós szelepet
Ez elég valószínû, mert ha egy kisebb kátyúba hajtva bemegy 2centit, és kifolyna az olaj a lábba, akkor nem ugyanott lockolna legközelebb.
#9416
Írta 2005. december 10. - 12:11
#9417
Írta 2005. december 10. - 12:04
#9418
Írta 2005. december 09. - 13:24
Integrated into the lockout system is a big-hit blow-off feature, allowing fork movement in the event of an unexpected change in terrain.
Ez ugye azt jelenti, hogy normális, ha nagy ütésre enged a lock. De akkor minek az MCD, ha ez is tud ilyet? Gondolom az MCD jobban tolerálja a szadizást, mint a Pure, de remélem normál CC használat mellet, ha nem felejtem lefele lezárva nem lesz vele gond.
#9419
Írta 2005. december 09. - 11:13
#9420
Írta 2005. december 09. - 11:12
mindattól független, nekem pl a kõkemény lock qrvára nem hiányzik,,meg szerintem még sokan vagyunk így gondolom azért is kezdte a fox is évekkel ezelõtt az rlc-s tagokon már a kicsit mozgó lockot...szal számomra ez így q. jó....kiváncsi leszek a rs pearl tagra, ha azon is így van megoldva akkor szeretni fogom (azis mcd-s floodgate-tel)hát, nem tudom...
ahogyan TPC sincs 200x-tõl Lock nélkül, ugyanúgy az MCD-nek is egyik sajátossága, hogy ZÁRHATÓ. Függetlenül attól, hogy Pike, Reba, Pilot, vagy Duke.
Szeintem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való