Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#9401
kölyök8

kölyök8

    maximus

  • fórumtag
  • 13.478 hozzászólás
Elõre is elnézést, hogy mindenhol megkérdezem, de talán a márka elkötelezettjei külön-külön infóznak... :D A lényeg: 4X, street, ugribugri, mozogjon normálisan és ne legyen csilliárd pénz. Mit ajánlotok? (Magyarázat ide is: a kérdés láma, de ez a kategória nem az én világom, most ismerkednék vele...) Thx!

A Kokkknak nem az életkora határozza meg az agymenéseit, hanem a tényleges tartózkodási helye és az általa felvett órák idején a sulja közti távolság által keltett feszültség nagysága. Meg, hogy hogy kelt. :D


#9402
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Akkor Reba vagy SID!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#9403
opi89

opi89

    vendég

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás
CC, maraton.

opi89

#9404
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
újonc...szerintem reba vagy sid...de mivel hogy én XC-zek, te pedig nemtudom hogy milyen mûfajt ûzöl, ezért a kérdésre nem tudok válaszolni a kevés paraméter miatt....szóval:
1) kicsit halkabban itt a fórumon, látjuk hogy itttvagy, üdv a körünkben
2) milyen mûfajt ûzöl?

#9405
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Attól függ mire akarod használni. All Mountain használatra, össztelós masinához, enyhe zúzásra Relevation, maratonhoz, xc jellegú túrákra, semmi durvulással ésszel lejtõzéssel, akkor Reba.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#9406
opi89

opi89

    vendég

  • fórumtag
  • 31 hozzászólás
Mit szóltok a 2006-os RS-okhoz.Szerintem a REBA és a RELEVATION(a névben lehet, hogy tévedek) elég jól sikerült!! Jövõre tervbe van véve valamelyik. Szerintetek melyik?? véleményt kérek!!!

opi89

#9407
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

ok kösz. és az összes pike-on poplock adjust van? mer ugy tudom hogy van sima poplock amivel csak lockoutolni lehet.


nem minden pikeon van poplock, de altalaban mindhez lehet kulon venni. az alapabb villakhoz csak lockoutolos taviranyitot lehet tenni, az allithato floodgate-esekhez meg a jobbikat. asszem. de nekem sose hianyzott a poplock, ulj ra a biciklire, es probald ki, tok kozel van a kormanyhoz a villavall. annyi hogy le kell nyulni erte, de egyaltalan nem veszes.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#9408
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Regebben csak rugos U-Turn volt, mostmar van levegos is, ahogy van levegos Pike is.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#9409
vendég_kerekeske_*

vendég_kerekeske_*
  • vendég
van levegõs uturn? Én úgy tudtam, hogy a uturn az csak rugós villánál van... ??

ja, mellesleg ha tucc egy kicsit angolul, a gyártó oldalain van technológia ismertetõ, ahol az ilyen kifejezéseket megmagyarázzák, esetleg képekkel szemléltetik is... jobb helyeken

és,h ogy melyik pike-on mi va, az megint ottvan a gyártó oldalain. régebbi típusoknál meg google!!! vagy www.mtbr.com

#9410
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
ok kösz. és az összes pike-on poplock adjust van? mer ugy tudom hogy van sima poplock amivel csak lockoutolni lehet.

#9411
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
all travel: rugout allitas, ugy, hogy ahhoz a villat szet kell szedni.

long travel dual Air: hat a long travel az hosszu rugout [gondolom 120 mm vagy tobb] a dual air meg maga a rugozo elem. legkamra kulon pozitiv es negativ kamraval.

az air uturn az allithato rugoutas levegos villa, a dual airos meg a nem allithato.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#9412
rmx rider

rmx rider

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.790 hozzászólás
nem tudja valaki hogy mi az az:
All Travel
Long Travel dual air
és mi a külömbség a Dual Air és az Air U-Turn között?? azon kívül hogy az air uturnnál lehet a rugóutat változtatni.

#9413
vendég_kerekeske_*

vendég_kerekeske_*
  • vendég
nekem xc van, ebben nincs lock, annyi a különbség...(meg a nyakcsõ anyaga) Szóval a súlya középszerû:1800g körül mozog, egy duke ennél 2-300-al is könnyebb. Unokatesómak van duke-ja, sztem nem mozog jobban mint a pilot.
+nagyon szép, egész olcsó, belül állítható 100-ra, de amúgy 81 mm-t mozog, ami (nekem) bõven jó. Az olajat nem ereszti, nem kotyog, kényelmesen állítható a kisnyomású levegõvel, egyszóval király. Tárcsafékkel nem próbáltam, de sztem elboldogulna vele. Én most is ilyet vennék.

Ha komolyan versenyzel én egy scarebet javaslok, vagy egy sid-et, mert ezek könnyebbek viszont sokkal drágábbak is.

#9414
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
rs pilot sl rõl van valakinek tapasztalata??ilyen villa beszerzését tervezem, CC-re és maratonokra jó ez??

#9415
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

szerintem a pürékbe módosíthatták a szelepet, így nagyobb ütésre átengedi az olajat lockolt állapotban is. gondolom sok volt a probléma a sok cc-ssel akik agyonvágták a kompressziós szelepet :)


Ez elég valószínû, mert ha egy kisebb kátyúba hajtva bemegy 2centit, és kifolyna az olaj a lábba, akkor nem ugyanott lockolna legközelebb.

#9416
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
szerintem a pürékbe módosíthatták a szelepet, így nagyobb ütésre átengedi az olajat lockolt állapotban is. gondolom sok volt a probléma a sok cc-ssel akik agyonvágták a kompressziós szelepet :)

#9417
kareljoe

kareljoe

    vendég

  • fórumtag
  • 84 hozzászólás
A Duke Race is mozog lock-olva pár mm-t...Ahogy utánanéztem ez is Pure csilis (nem mintha ez nekem túl sokat mondana:)...), csak azért írom, mert a múltkor a Nellában beszélgettem a Ferivel, aki a RS-kal foglalkozik, õ azt mondta, NEM BAJ, ha lockolt állapotban ütést kap a vella (pl. bekapcsolva hagyod lejtõzés közben), mert -ha jól értettem- az olaj csak lefolyik a villa aljában lévõ kamrába, egy idõ után szét kell szedni, visszacsorgatni, ennyi. (Remélem nem írtam vmi oltári nagy baromságot, csak Feri bá't próbáltam idézni)

#9418
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás
Elõtúrtam a SID User manualját: Ott ilyeneket irnak külföldiül:
Integrated into the lockout system is a big-hit blow-off feature, allowing fork movement in the event of an unexpected change in terrain.

Ez ugye azt jelenti, hogy normális, ha nagy ütésre enged a lock. De akkor minek az MCD, ha ez is tud ilyet? Gondolom az MCD jobban tolerálja a szadizást, mint a Pure, de remélem normál CC használat mellet, ha nem felejtem lefele lezárva nem lesz vele gond.

#9419
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
azaz, így nem megy tönkre(szar*dik el) mint a püré.

#9420
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

hát, nem tudom...
ahogyan TPC sincs 200x-tõl Lock nélkül, ugyanúgy az MCD-nek is egyik sajátossága, hogy ZÁRHATÓ. Függetlenül attól, hogy Pike, Reba, Pilot, vagy Duke.
Szeintem.

mindattól független, nekem pl a kõkemény lock qrvára nem hiányzik,,meg szerintem még sokan vagyunk így gondolom azért is kezdte a fox is évekkel ezelõtt az rlc-s tagokon már a kicsit mozgó lockot...szal számomra ez így q. jó....kiváncsi leszek a rs pearl tagra, ha azon is így van megoldva akkor szeretni fogom (azis mcd-s floodgate-tel)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való