Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Please log in to reply
10883 replies to this topic

#8621
golya

golya

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,347 posts
mennyi eély van rá h még talállok boltban a" polc mögé beesve" Duke-ot?
vagy haonl kaliberût?
mert jelnelg Torát venném meg U-tprönsbe de mivel kalaharim van így azt le kéne tekerni 90-re akkor meg már ahhoz képest nehéz lennei ~2,1kg.
Judyt meg az újat olyan gizdának tartom.
jameg nekem is 590-es klaharim van egy kotyogós SIXxel.

#8622
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21,267 posts

rs pearl 3.1 et próbált már valaki??
vélemény?

sztem ha a rúgós tagokhoz vagy szokva, akkor Neked nem lesz elég érzékeny, bármrnnyire jó is, azért levegõs tag......de ha sikerül szereznem, akkor letekerek felétek és kipróbálod :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#8623
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts
biztos pici és terepszínû, mert tigris már egy fél éve olyat keres(ett?)?:D

#8624
albertfish

albertfish

    Posztolányi Dezső

  • fórumtag
  • 8,749 posts
  • LocationPécs
rs pearl 3.1 et próbált már valaki??
vélemény?

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..

BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz! 


#8625
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts
valami svéd cucc volt, vagy a neve volt svéd hangzású, majd tajtinál rákérdek
alunyakas?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8626
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts
szervaltam egy igazi original sarga judy SL-t. iszonyat jo sulya van, sztem megeri felujitani

ilyen [jobb kepet nem talaltam]

ebbe elvileg lehetett kapni valami levegopatront kapni, ami kicsereli az elasztomeres rendszert. vagy esetleg elasztomerszett is jo lenne ha tudna valaki valahol elfekvobe
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#8627
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16,879 posts

Milyen csillapítás a Motion Control? Ha az all travell levegõs telót jelent, de ez a U-turn rúgós és all travel csillapítása van, az azt jelenti, hogy levegõ rásegítéses? És mi az hogy levegõnyomás állítás szelepen keresztül, az hogy mûködik? És tényleg nem lehet a Rock Shox Judy J4-gyel egy picit sem durvulni a vékony becsúszója miatt? MEg amit leírtam, hogy mire kell, az alapján mit ajánlottok?

a motion control az egyik kapható legjobb olajfürdõs csillapitás.
az all travel az nem csillapitás, az a levegõ rugós villák megnevezése, amiknek állítható az utja. amik acélrugósak, azok u-turn-osak (azaz állitható a rugóútjuk)
az u-turn folyamatos útállitást engedélyez, az all travel pedig 3 fix (80/100/130) utállitást hagy.
a j4 helyett sokkal jobb a tora, és nem sokkal nehezebb. mindenképpen jobb befektetés. fõleg, ha késõbb szeretnél tárcsaféket.
esetleg szétnézhetnél marzocchi mx-ek között, vagy black.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#8628
szaBike

szaBike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 302 posts

Van egy olyan a Duke XC használati utasításában, hogy "Lubricate dust seals every 25 hours of riding". A kérdésem: Mivel? Hogy? Mennyire?

Ez annyit jelent hogy a gyártó szerint érdemes néha kevés olajat csöpögtetni a porvédõkhöz mert a száraz becsúszók nem biztos hogy jót tesznek a telónak és nehézkesebb is tõle a mozgása.De jobb módszer ha felfordítod egy éjtszakára a bringát amitõl a szárakban lévõ olaj szépen lecsurog a szivacsgyûrûkik és a porvédõkig.Ha megyek hegyekbe elõtte ezt mindig megszoktam ejteni.Ettõl következõ nap könyebben indul meg és sokkal finomabb lesz a mozgása a telónak. + mikor cseréled az olajat érdemes a légkamra szárába is önteni egy kevés olajat ami majd átfogja itatni a szivacsgyûrût, gyárilag lehet hogy olajjal át van itatva de ha nincs utánpótlás a szárban akkor hamar kiszárad (nálam így volt)

#8629
jelwaz

jelwaz

    vendég

  • fórumtag
  • 11 posts

Hello!
A Tora 318 U-Turn nem levegõs hanem rugós és 85-130mm-ig állítható az útja,ezért u-turn.Az all travel,pedig a levegõs változatára vonatkozik.Ha gondolod van egy Tora 318 U-turn-öm ami eladó sorba került új bringa vásárlása miatt.

Lehet róla szó (küldhetnél képet meg egy kis leírást a jelwaz@yahoo.com-ra), de elõször szeretném megtudni, hogy egyáltalán ez a teló kell-e nekem! Csak néhánykérdést válaszoljatok meg lécci! Milyen csillapítás a Motion Control? Ha az all travell levegõs telót jelent, de ez a U-turn rúgós és all travel csillapítása van, az azt jelenti, hogy levegõ rásegítéses? És mi az hogy levegõnyomás állítás szelepen keresztül, az hogy mûködik? És tényleg nem lehet a Rock Shox Judy J4-gyel egy picit sem durvulni a vékony becsúszója miatt? MEg amit leírtam, hogy mire kell, az alapján mit ajánlottok?

#8630
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9,274 posts
Tora 318 két változatban van:

1., Solo Air - levegõs, az út távtartóval (de csak a teló szétszerelésével) állítható
2., U-Turn - rugós, az út kívülrõl állítható kézzel


#8631
viko.jam

viko.jam

    vendég

  • fórumtag
  • 113 posts
Hello!
A Tora 318 U-Turn nem levegõs hanem rugós és 85-130mm-ig állítható az útja,ezért u-turn.Az all travel,pedig a levegõs változatára vonatkozik.Ha gondolod van egy Tora 318 U-turn-öm ami eladó sorba került új bringa vásárlása miatt.

#8632
jelwaz

jelwaz

    vendég

  • fórumtag
  • 11 posts
Sziasztok, új vagyok és nem rég kezdtem bringázni! Már az alapokat azt hiszem sikerült elsajátítani, de most telóvásárlás ügyében szeretnék segítséget kérni! Kinéztem a Rock Shox '06 Tora 318 U-turn, de annyit értek hozzá, hogy levegõs (legalábbis én ezt így vettem le) és 80-130-at mozog és 32-es becsúszója van! De nem tudom, hogy pl. miaz hogy: ,,Szabályozhatóság: All Travel, levegõnyomás állítás szelepen keresztül, külsõ vissza út, külsõ kompresszió csillapítás, Rugózás: U-Turn,Csillapítás: Motion Control" Ezek a fogalmak mit jelentenek? Én cc-s vagyok (Merida Kalahari 590-em van, nem vagyok jól eleresztett bringás:)) és most szeretném úgy tuningolni a bringám, hogy azért könnyedebb durvulásra is használhassam! Amúgy a legszimpatikusabb a RS J4-es lenne, de annak csak28,6-os becsúszója van és azt hallottam, hogy azzal egy kicsit sem szabad durvulni! Szerintetek? Azért a telóvásárlást hosszútávra terveztem! Légyszi segítsetek!

#8633
rvilike_2

rvilike_2

    vendég

  • fórumtag
  • 181 posts

valójában pedig a porvédõ tömítésekre gondolnak, hogy azt is kenje az ember, pontosabban tartsa tisztán, de ez kb. mindenkinél elmarad
szivacsgyûrût (hacsak nem áll fenn valami abnormális eset, le van eresztve a villa) nem kell külön olajozni


Igazad lehet. Inkabb nem okoskodom :) Szivacsgyurut az elejen mindenkepp tele kell tomni olajjal, mert gyarila csont szaraz azon az oldalon, ahol nincs csillapitas.

#8634
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11,904 posts
valójában pedig a porvédõ tömítésekre gondolnak, hogy azt is kenje az ember, pontosabban tartsa tisztán, de ez kb. mindenkinél elmarad
szivacsgyûrût (hacsak nem áll fenn valami abnormális eset, le van eresztve a villa) nem kell külön olajozni

#8635
rvilike_2

rvilike_2

    vendég

  • fórumtag
  • 181 posts

Van egy olyan a Duke XC használati utasításában, hogy "Lubricate dust seals every 25 hours of riding". A kérdésem: Mivel? Hogy? Mennyire?


Szerintem arra a szivacsgyurure gondol, ami a becsuszorpersely es a szimmering kozott van. Ha abban van olaj, az frankon ken. Idonkent ujra kell nyomatni bele.Bar szerintem azt nem lehet ugy feltolteni, ha siman csak a porfogohoz nyomatsz olajat.

#8636
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,695 posts
Van egy olyan a Duke XC használati utasításában, hogy "Lubricate dust seals every 25 hours of riding". A kérdésem: Mivel? Hogy? Mennyire?
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#8637
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6,811 posts
a csapágy alsó csészéje valszeg rá lesz gyógyulva, ahogy l_l mondta, ezt én egy tescós késsel+kalapáccsal lazítottam le, (ha nagyon nem jön, akkor nagyonnagyon erõsen kell ütni..) ezután egy lapsofejû csavarhúzóval kalapáltam le. arra figyelj még, hogy a csapágyakban a golyók mindig a váz fele mutassanak, tehát a fenti részén lefelé, míg a lentin felfelé.

#8638
Zsolti780

Zsolti780

    vendég

  • fórumtag
  • 34 posts
Már bekapcsoltam....ha gondolod...

#8639
Jami

Jami

    vendég

  • fórumtag
  • 14 posts

Én felhasználtam a régi rózsát is csak kombi fogóval meg kell hajtogatni az ágakat és tök jól beleszorul. És amire figyelj még összerakásnál a csapágykoszorúk,melyik milyen irányban fexik!

Szia! Ha nem gond, felvettelek MSN-en, bár, látom, hogy nem vagy elérhetõ :( Én is Gyõrben lakom és gondoltam, ha lesz valami gondom, akkor kérdezek majd szerelésnél :) Mindegy, majd kérdezek itt, ha gáz lesz.

#8640
Zsolti780

Zsolti780

    vendég

  • fórumtag
  • 34 posts
Én felhasználtam a régi rózsát is csak kombi fogóval meg kell hajtogatni az ágakat és tök jól beleszorul. És amire figyelj még összerakásnál a csapágykoszorúk,melyik milyen irányban fexik!