Conor:
a koszt elég nehezen tudom elképzelni, a gumiharangok miatt (szemre sincs)...vagy elképzelhetõ,hogy pont a zsírspré (NEM WD40,amit a manual is tilt,hanem vmi német,teflonos cucc,olyan,amit ajánlanak a becsúszók kenésére) beszivárgott vhova,ahova nem kellett volna neki?
Gari még megvan, ma leszedtem az alsó szárat+kivettem a baloldali "tölteléket" és így is megmocorgattam a becsúszókat,megtapintva a bal oldalnál van a recsegés,ami sztem egyértelmûen mozgást jelent (szemmel a vállban lévõ vállnál,amin a becsúszó pereme felfekszik,ez persze érzékelhetetlen)...vagy ez olyan minimális mozgás lehet,ami egyébként is megvan,csak most a közément dolgok miatt vált hallhatóvá?
Egyébként a felsõ,6lapfejû kupak is meg volt lazulva,de annak a meghúzása nem segített a problémán.Érdekes kérdés minden esetre, h a recsegés miatt lazult ki, vagy épp fordítva:nem volt gyárilag rendesen összerakva,és emiatt hagyta el magát a cucc...én az utóbbira hajlok,mivel emléxem,hogy a u-turn tekerõ végállásai csak egy ideje állapodtak meg a jelenlegi helyzetben,eleinte még máshol voltak,ami csak úgy lehetséges,hogy mindenestül elfordult a kupak...na nem mintha a kupaknak kellene a becsúszót a vállban tartania,de azért megnyugtató, h alakkal záró kapcsolat is biztosítja, h meg ne haljak egykönnyen adott esetben...
Szóval most már kicsit "megnyugodtam" h közlekedni azért biztonsággal lehet vele, de ennyi pénzért akkor se hallasson hangokat....:mad:
PLaC