Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
Started by
Guest
, 2002. June 06. 20:18
#8141
Posted 2006. August 30. - 14:15
az mcd jobb mint a hc2, szerintem. ha meg 150-es boxid van, az sima hc-s, nem? az még tényleg jó. 03-05-ös boxxert nem vennék mégegyszer.
#8142
Posted 2006. August 30. - 14:08
ok akkor pike kilõve. az mcd miért nem olyan jó mint a hc2?
most hc2-es boxxim van, és azzal meg vagyok elégedve, csak már elég régi szegény. na meg késõbb lehet h kevés lessz a 150 út, bár kétlem. max külföldre kell nagyobb út.
most hc2-es boxxim van, és azzal meg vagyok elégedve, csak már elég régi szegény. na meg késõbb lehet h kevés lessz a 150 út, bár kétlem. max külföldre kell nagyobb út.
#8143
Posted 2006. August 30. - 13:49
útállítóban nem sok minden van ami elromolhat mert egyszerû mint a lejtõ ©
egy mcd-s ride elgondolkoztatna. a hc2-õs viszont nem
dh-ra nem vennék pikát. az egy frankó enduro teló és pont.
egy mcd-s ride elgondolkoztatna. a hc2-õs viszont nem
dh-ra nem vennék pikát. az egy frankó enduro teló és pont.
#8144
Posted 2006. August 30. - 13:34
nekem is inkább a rugós a szimpatikusabb. bár dh-ra tényleg jobb a boxxer, meg már lehet h hiányozna is a látképbõl a felsõ váll
a boxxer rideban el szokott valami romlani? mert végül is árban ugyanott van mint a pike, meg tudásban is, csak a rugóút meg a súly, és nem elhanyagolható módon a merevségben különbözik.
gondolok itt ilyenekre mint útállitó ami elromolhat v bármi más.
a boxxer rideban el szokott valami romlani? mert végül is árban ugyanott van mint a pike, meg tudásban is, csak a rugóút meg a súly, és nem elhanyagolható módon a merevségben különbözik.
gondolok itt ilyenekre mint útállitó ami elromolhat v bármi más.
#8145
Posted 2006. August 30. - 13:30
Valóban nem egy DH teló, de az itthoni viszonyok között megszorításokkal ugyan, de szerintem elég lehet. Viszont inkább a rugós változatok.
#8146
Posted 2006. August 30. - 13:26
#8147
Posted 2006. August 30. - 13:24
épen othon vagyok benne olyan szinten h megértem, csak nincs mindig idõm rá, fõleg h most kezdõdik a suli és a koleszban nem szoktam gép elõtt ülni, hanem inkább kijárok a hegyre.
a levegõs pike mennyire lenne jó itthoni dh viszonylatokat figyelembe véve? v rugós mind 1 végül is.
a levegõs pike mennyire lenne jó itthoni dh viszonylatokat figyelembe véve? v rugós mind 1 végül is.
#8148
Posted 2006. August 30. - 13:20
A Lyric-rõl jókat írtak. Ventana-ban és Turner 6Pack-ben is volt egy-egy. Egyelõre úgy néz ki, hogy bejönnek. Mondjuk azért az árért muszáj is.vv: bocs de én külföldi fórumokon nem nagyon járkálok.
és mit írnak h milyenek az új villák?
Mellesleg érdemes bújni a külföldi fórumokat (MTBR.com, NSMB, Pinkbike, etc...), ha otthon vagy az angolban.
#8149
Posted 2006. August 30. - 13:15
vv: bocs de én külföldi fórumokon nem nagyon járkálok.
és mit írnak h milyenek az új villák?
és mit írnak h milyenek az új villák?
#8150
Posted 2006. August 30. - 12:58
1, Ha már van HC2 csill, nem hiszem hogy hiányzika visszaút csill (sztem)
2, Dart drágább lesz, Mátra elött nem ér ide; és most szabadulnak meg akciós áron a 'régi' RS telóktól (Pilot C 20ért, 18ért J2, 21,5ért J3, stb.) Mire érdemes Dartot venni, az már köv idény
3,Felhívtam õket, 1db volt gép szerint, de raktáron nem volt nekik J3. Aztán visszahívott hogy hoznak a bikerbõl ha kell. Megkérdeztem 1-2 arcot, hogy mi a különbség. Lockout és visszaút állíthatóság (végülis egyik se fontos nekem), de azt mondták, hogy HC2 csillapítás jobb mint a Turnkeylockout (Rob pl). Bikeres arc azt mondta hogy van odafele csillapítás is vmennyi a J3on - de nem tudom ez az érzékenységet mennyire befolyásolja, minél érzékenyebbet szeretnék, odafele nem érzem nagy szükségét a csillapításnak, elég ha visszafele nem rúg a teló. Szal szerinte drágább telón jobb rendszer; de hiszek Robéknak, meg ha lehet legyen olyan érzékeny, hogy a falevelet is kirugózza .
Szal ezek alapján megrendeltem a J2õt. Elméletileg holnap már szerelhetem be...
Ha vmit nagoyn rosszul gondoltam akkor javítsatok attól ki
2, Dart drágább lesz, Mátra elött nem ér ide; és most szabadulnak meg akciós áron a 'régi' RS telóktól (Pilot C 20ért, 18ért J2, 21,5ért J3, stb.) Mire érdemes Dartot venni, az már köv idény
3,Felhívtam õket, 1db volt gép szerint, de raktáron nem volt nekik J3. Aztán visszahívott hogy hoznak a bikerbõl ha kell. Megkérdeztem 1-2 arcot, hogy mi a különbség. Lockout és visszaút állíthatóság (végülis egyik se fontos nekem), de azt mondták, hogy HC2 csillapítás jobb mint a Turnkeylockout (Rob pl). Bikeres arc azt mondta hogy van odafele csillapítás is vmennyi a J3on - de nem tudom ez az érzékenységet mennyire befolyásolja, minél érzékenyebbet szeretnék, odafele nem érzem nagy szükségét a csillapításnak, elég ha visszafele nem rúg a teló. Szal szerinte drágább telón jobb rendszer; de hiszek Robéknak, meg ha lehet legyen olyan érzékeny, hogy a falevelet is kirugózza .
Szal ezek alapján megrendeltem a J2õt. Elméletileg holnap már szerelhetem be...
Ha vmit nagoyn rosszul gondoltam akkor javítsatok attól ki
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8151
Posted 2006. August 30. - 12:43
Tündér virágszál. Kint már kapható és használják is páran. Nem kéne leszûkíteni a dolgot a hazai piacra, mert akkor ítéletnapig lehet várni.pontosan. de ha mindenki a tapasztalatokra vár, akkor ki veszi meg?
majd a jánoshegyi millerek beszámolnak...
Nem árt nézelõdni a kinti, fõleg amerikai fórumokon.
Tegnap például jó pár véleményt olvasgattam a Lyricrõl egy kinti Turner fórumon.
#8152
Posted 2006. August 30. - 12:39
pontosan. de ha mindenki a tapasztalatokra vár, akkor ki veszi meg?
majd a jánoshegyi millerek beszámolnak...
majd a jánoshegyi millerek beszámolnak...
#8153
Posted 2006. August 30. - 12:36
Mivel a Dart új típus, érdemes lenne megvárni az elsõ tapasztalokat, ahogy ez minden új RS telóra érvényes.:chin:
#8154
Posted 2006. August 30. - 12:26
Azt veszel amit akarsz, de ha kevés a zs, akkor jobban jársz egy használt jobb telóval. Én 23e-ért vettem egy szuper új állapotú Pilot XC-t a barátnõmnek februárban. Azóta szerintem még olcsóbban megkapod.
#8155
Posted 2006. August 30. - 12:24
most néztem az ebájkot, és van j3 telójuk, és zöld kosaras.
szerintem csapj le rá. 22 ropiért jó teló.
szerintem csapj le rá. 22 ropiért jó teló.
#8156
Posted 2006. August 30. - 12:08
osztom a véleményed.
a lényeg, h kis idõvel késõbb jobb villád lehet pár mátyással többér.
én várnék. legalább egy j3-ra
a lényeg, h kis idõvel késõbb jobb villád lehet pár mátyással többér.
én várnék. legalább egy j3-ra
#8157
Posted 2006. August 30. - 11:48
Én meg várnék annyit, hogy kijöjjön a Dart sorozat.
1) Ha sokkal jobb, akkor megéri beruházni arra. Az RS úgyis a mostani Judy helyére szánja, úgyhogy nagy áremelkedés szerintem nem várható.
2) Ha nem jobb, mint a Judy, akkor érdemes lecsapni egy J3-ra, mert azoktól minél hamarabb meg akar szabadulni a nagyker.
1) Ha sokkal jobb, akkor megéri beruházni arra. Az RS úgyis a mostani Judy helyére szánja, úgyhogy nagy áremelkedés szerintem nem várható.
2) Ha nem jobb, mint a Judy, akkor érdemes lecsapni egy J3-ra, mert azoktól minél hamarabb meg akar szabadulni a nagyker.
#8158
Posted 2006. August 30. - 11:41
végül is a j2 se lehet rossz, bár ha már van benne akkor legyen állitható is, és akkor szinte tökéletesre tudod hangolni. bár ha egyszer beállitottad, és nem játszol a rugóelõfeszitéssel, akkor nem is kell többet álligatni. ha túl lassúnak v gyorsnak érzed, akkor cserélj olajat, olyanra ami kell. (ha túl gyors akkor sûrûbb olaj kell bele, és fordítva is igaz.) sok sikert. bár én a helyedben várnék még egy kicsit h legyen j3
#8159
Posted 2006. August 30. - 11:05
Vki olcsó kiskert nem tud Pesten ahol tudok venni J3ast ma?!
Ebikeról elfogyott
Súly nem zavar, J3 ebbõl a szempontból faca lenne.
Aham, a csillapítás fontosságát általában a csillapításra értetted, vagy a visszaút csillapításra? (mert az állítható visszaút így nem is tûnikolyan fontosnak ha már úgyis van benen csillapítás, lock out megint nem kihagyhatatlan feature részemrõl végülis... Pilot C is ennyibe kerül mint a J2, sokkal szebben is hangzik hogy Pilotom van mint hogy J2õm, de a lényeg hogy fejlettebb a csillapítás a J2ben és ehhez kapni alaktrészt, a Pilot C-hez meg gyakorlatilag már nem - bikeres friss infó.
Akkor ha már van HC2 a J2ben, akkor nem annyi fontos az állíthatósága szvsz, így hajlok a J2 fele helyette (J3 ár/teljesítményben jobban megérte volna, de most nincs...)
Ebikeról elfogyott
Súly nem zavar, J3 ebbõl a szempontból faca lenne.
Aham, a csillapítás fontosságát általában a csillapításra értetted, vagy a visszaút csillapításra? (mert az állítható visszaút így nem is tûnikolyan fontosnak ha már úgyis van benen csillapítás, lock out megint nem kihagyhatatlan feature részemrõl végülis... Pilot C is ennyibe kerül mint a J2, sokkal szebben is hangzik hogy Pilotom van mint hogy J2õm, de a lényeg hogy fejlettebb a csillapítás a J2ben és ehhez kapni alaktrészt, a Pilot C-hez meg gyakorlatilag már nem - bikeres friss infó.
Akkor ha már van HC2 a J2ben, akkor nem annyi fontos az állíthatósága szvsz, így hajlok a J2 fele helyette (J3 ár/teljesítményben jobban megérte volna, de most nincs...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8160
Posted 2006. August 30. - 10:43
a vissza csili arra való, h lassabb legyen a vissza út a telón, és ne rázza ki a kezedbõl a kormányt. elviekben úgy kéne belõni, h épphogy ne rugjon vissza a teló, de még ne legyen túl lassú. hidd el h megéri a csili. sokkal kultúráltabb lessz tõle a mozgás. ja a magnézium külsõszár miatt könnyebb a teló, és kisebb a rugózott tömeg (finomabb a mozgása), bár egy ilyen alap villánál szerintem nem sokat dob rajta.