Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#7641
Posted 2007. January 13. - 18:50
Egyebkent a TEAM mivel kulomb a RACE -nel ? azonkivul hogy konnyebb ??
A {buldozer} : Magellan VEGA DH '06, RockShox BOXXER TEAM '07, Magura GUSTAV_M 203/203
#7642
Posted 2007. January 13. - 18:08
#7643
Posted 2007. January 13. - 17:42
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7644
Posted 2007. January 13. - 17:19
- Rock Shox '06 Boxxer Race, [Rugóút: 203mm]
- Rock Shox '06 Boxxer Ride U-turn, [Rugóút: 133-178mm]
- Rock Shox '06 Boxxer Team, [Rugóút: 203mm]
Tudom hogy a TEAM konnyebb, az is fontos; Azt is tudom, hogy mi az U-Turn , DE ennek mi haszna a DH -nal ?? Kell ?? vagy jobb nelkule, es inkabb legyen hosszabb az ut ?? :confused:
Legyszi segitsetek ebben, mert meg kezdo-buzgo vagyok !! Koszi.
A {buldozer} : Magellan VEGA DH '06, RockShox BOXXER TEAM '07, Magura GUSTAV_M 203/203
#7645
Posted 2007. January 13. - 00:44
neoprén + alá bemenõ por(mivel sarazol) hibátlan csiszolóvásznat alkotnak:)
De miért is? Mert elvileg a becsúszó alsó részén a neoprén elvileg nem ér hozzá a teflonhoz...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#7646
Posted 2007. January 13. - 00:28
#7647
Posted 2007. January 13. - 00:22
#7648
Posted 2007. January 13. - 00:21
A kérdésem, hogy egy jó kis villavédõ neoprén-izével javítok-e a helyzeten, illetve mik a titkai. Mindig legyen fent? Vagy csak mondjuk a saras versenyeken?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#7649
Posted 2007. January 12. - 23:49
igenAz odáig rendben van, de mi a bánat baja van a Zasszonyénak? Jó lenne az a 80mm, ha kis nyomáson nem húzódna össze 55-60-ra. Ebbõl szerintem szervíz lesz. Te hol szervizelteted a telóidat? A kedvenc boltodban, ami a Mátyás király anyjáról elnevezett fasoron van?
de szerencsére eddig még csask olajcserére volt szükség néhányszor...
amúgy az enyém olyan 100 körülre van fújva a 90+kilómhoz....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7650
Posted 2007. January 12. - 23:41
nekem spec 2003-as duke sl van /bordó/ és abból úgy emléxem nem volt 100 at mozgó változat, csak 80s meg u-turnös...a 04-es sl meg szintén uturnös volt....
Az odáig rendben van, de mi a bánat baja van a Zasszonyénak? Jó lenne az a 80mm, ha kis nyomáson nem húzódna össze 55-60-ra. Ebbõl szerintem szervíz lesz. Te hol szervizelteted a telóidat? A kedvenc boltodban, ami a Mátyás király anyjáról elnevezett fasoron van?
#7651
Posted 2007. January 12. - 23:29
nekem spec 2003-as duke sl van /bordó/ és abból úgy emléxem nem volt 100 at mozgó változat, csak 80s meg u-turnös...a 04-es sl meg szintén uturnös volt....Leengedtem a levegõt, lekoppantani nem tudom. A becsúszó tetejétõl 13-15mm-re megáll, de abszolút nem mondanám, hogy koppanna. Rátehénkedek, de nem megy le semennyit. Amikor leengedtem a levegõt, bement a becsúszó a szimering tetejétõl mérve 55mm-re és levegõ nélkül kimozg belõle 40-et.
Felfújtam újra és az értékek így változnak:
50psi-70mm
75psi-80mm
100psi-87mm
125psi-94mm
150psi-97mm
a váll legalsó része és a szimering teteje között. Ha a láb tetejét számolom akkor +5mm.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7652
Posted 2007. January 12. - 23:13
ismeri valaki a r s pro deluxe tagot....paramétereit...mekkora ruganyó jó rá,esetleg tanácsok,nékem ez van...és most új rugót akarok rá venni...230mm szemtávú
#7653
Posted 2007. January 12. - 22:52
Felfújtam újra és az értékek így változnak:
50psi-70mm
75psi-80mm
100psi-87mm
125psi-94mm
150psi-97mm
a váll legalsó része és a szimering teteje között. Ha a láb tetejét számolom akkor +5mm.
#7654
Posted 2007. January 12. - 22:17
#7655
Posted 2007. January 12. - 22:08
Most lemértem garázsban 150psi és 0 psi-koppanás közt mennyi a különbség: 91mm
#7656
Posted 2007. January 12. - 21:36
A sebesség mindent megold.
#7657
Posted 2007. January 12. - 20:54
Nem állítható. A Párom súlyához kb 50psi kell bele és akkor a becsúszó csak 70 mm-t jön ki és azt sem mozogja ki, csak 60-at. Ha kevesebbet fújok bele akkor még jobban beesik. Kipróbáltam, fújtam bele 150-et és akkor már kijött a becsúszó 95mm-t, csak ekkor a mi súlyunk alatt már nem mozog. Tehát az úthossz meglenne, csak ezt kis nyomáson kéne, hogy produkálja. Ezért gondoltam, hogy esetleg valamit lehet vele alkotni. Ötlet? Nem lehet belülrõl állítani, mint a nem u-turn-ös rebákat?
Lehetséges h. túl erõs a negatív rugó és azért "húzza le" alacsony nyomáson a villát. Ettõl még kimozoghatná az útját, a fém negatív rugó csak a rugóút elején avatkozik be, utána nem. Nem lehet h. sok az olaj a bal szár alján és ezen "koppan" a becsúszó alja? Próbáld ki h. leereszted a levegõt, utána próbáld leütni, ha nem koppan akkor tehénkedj rá, hátha szépen leül még 1centit, ha igen akkor sok az olaj a bal szárban. Jobb szárban asszem nem gond ha mindenhova folyik az olaj, nekem a Duke XC-mben nem okozott gondot. A Rebával volt olyan probléma h. gyárilag sok volt benne az olaj és 115mm helyett csak 80at volt hajlandó mozogni. Szóval próbálkozz aztán írd le h. mit tapasztalsz.
#7658
Posted 2007. January 12. - 20:23
A J3-ban lévõ Pop Lock rendszert ismeri valaki?
Ha aktiválom a karral, akkor elméletileg lezár, hogy nem rugózik, vagy akkor is fog, csak nem akkora mértékben?
Elõre is köszi
#7659
Posted 2007. January 12. - 19:37
A sebesség mindent megold.