Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj

Rock Shox

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
10883 hozzászólás a témában

#7641
Dr.SPECIALIZED

Dr.SPECIALIZED

    vendég

  • fórumtag
  • 99 hozzászólás
Koszi.

Egyebkent a TEAM mivel kulomb a RACE -nel ? azonkivul hogy konnyebb ??
A {kicsike} : Magellan DENEB 2005, Manitou SUPER Splice 100-130 mm, AVID BB7_203, Mavic 325 DISC, XTR valtok+v.karok, SYNCROS, HOLZFELLER, stb...
A {buldozer} : Magellan VEGA DH '06, RockShox BOXXER TEAM '07, Magura GUSTAV_M 203/203

#7642
pali kj

pali kj

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.505 hozzászólás
race szerintem is bõven jó.

:chin: Két kéz, és csak egy száj... ez a probléma az ivással!

http://tiszatavitekerok.hu/:bell:

#7643
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
elég lesz a race is kezdésnek szerintem.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#7644
Dr.SPECIALIZED

Dr.SPECIALIZED

    vendég

  • fórumtag
  • 99 hozzászólás
Az lenne a kerdesem hozzatok hogy egy igenyes DH gep-be melyik valo inkabb ?? de nem feltetlenul az ara't tekintve !!

- Rock Shox '06 Boxxer Race, [Rugóút: 203mm]

- Rock Shox '06 Boxxer Ride U-turn, [Rugóút: 133-178mm]

- Rock Shox '06 Boxxer Team, [Rugóút: 203mm]

Tudom hogy a TEAM konnyebb, az is fontos; Azt is tudom, hogy mi az U-Turn , DE ennek mi haszna a DH -nal ?? Kell ?? vagy jobb nelkule, es inkabb legyen hosszabb az ut ?? :confused:

Legyszi segitsetek ebben, mert meg kezdo-buzgo vagyok !! Koszi.:)
A {kicsike} : Magellan DENEB 2005, Manitou SUPER Splice 100-130 mm, AVID BB7_203, Mavic 325 DISC, XTR valtok+v.karok, SYNCROS, HOLZFELLER, stb...
A {buldozer} : Magellan VEGA DH '06, RockShox BOXXER TEAM '07, Magura GUSTAV_M 203/203

#7645
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

neoprén + alá bemenõ por(mivel sarazol) hibátlan csiszolóvásznat alkotnak:)


De miért is? Mert elvileg a becsúszó alsó részén a neoprén elvileg nem ér hozzá a teflonhoz...
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#7646
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Inkább gyakrabban tisztítsd a becsúszókat! :D

#7647
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
neoprén + alá bemenõ por(mivel sarazol) hibátlan csiszolóvásznat alkotnak:)

#7648
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Szóval. Én minden telómon kifingattam a teflon néhány év alatt. Igen, saraztam. Igen, posványoztam. Sõt, még egy mocsárban is lakom. ;)

A kérdésem, hogy egy jó kis villavédõ neoprén-izével javítok-e a helyzeten, illetve mik a titkai. Mindig legyen fent? Vagy csak mondjuk a saras versenyeken?
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#7649
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Az odáig rendben van, de mi a bánat baja van a Zasszonyénak? Jó lenne az a 80mm, ha kis nyomáson nem húzódna össze 55-60-ra. Ebbõl szerintem szervíz lesz. Te hol szervizelteted a telóidat? A kedvenc boltodban, ami a Mátyás király anyjáról elnevezett fasoron van?

igen

de szerencsére eddig még csask olajcserére volt szükség néhányszor...

amúgy az enyém olyan 100 körülre van fújva a 90+kilómhoz....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#7650
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás

nekem spec 2003-as duke sl van /bordó/ és abból úgy emléxem nem volt 100 at mozgó változat, csak 80s meg u-turnös...a 04-es sl meg szintén uturnös volt....


Az odáig rendben van, de mi a bánat baja van a Zasszonyénak? Jó lenne az a 80mm, ha kis nyomáson nem húzódna össze 55-60-ra. Ebbõl szerintem szervíz lesz. Te hol szervizelteted a telóidat? A kedvenc boltodban, ami a Mátyás király anyjáról elnevezett fasoron van?

#7651
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Leengedtem a levegõt, lekoppantani nem tudom. A becsúszó tetejétõl 13-15mm-re megáll, de abszolút nem mondanám, hogy koppanna. Rátehénkedek, de nem megy le semennyit. Amikor leengedtem a levegõt, bement a becsúszó a szimering tetejétõl mérve 55mm-re és levegõ nélkül kimozg belõle 40-et.
Felfújtam újra és az értékek így változnak:
50psi-70mm
75psi-80mm
100psi-87mm
125psi-94mm
150psi-97mm
a váll legalsó része és a szimering teteje között. Ha a láb tetejét számolom akkor +5mm.

nekem spec 2003-as duke sl van /bordó/ és abból úgy emléxem nem volt 100 at mozgó változat, csak 80s meg u-turnös...a 04-es sl meg szintén uturnös volt....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#7652
I3aI3

I3aI3

    vendég

  • fórumtag
  • 257 hozzászólás
csao

ismeri valaki a r s pro deluxe tagot....paramétereit...mekkora ruganyó jó rá,esetleg tanácsok,nékem ez van...:)és most új rugót akarok rá venni...230mm szemtávú

#7653
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Leengedtem a levegõt, lekoppantani nem tudom. A becsúszó tetejétõl 13-15mm-re megáll, de abszolút nem mondanám, hogy koppanna. Rátehénkedek, de nem megy le semennyit. Amikor leengedtem a levegõt, bement a becsúszó a szimering tetejétõl mérve 55mm-re és levegõ nélkül kimozg belõle 40-et.
Felfújtam újra és az értékek így változnak:
50psi-70mm
75psi-80mm
100psi-87mm
125psi-94mm
150psi-97mm
a váll legalsó része és a szimering teteje között. Ha a láb tetejét számolom akkor +5mm.

#7654
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Akkor lehet, hogy a srác barátnõje túl könnyû a telóhoz. :)


A sebesség mindent megold.

 


#7655
szaBike

szaBike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 302 hozzászólás
Biztos vagy benne hogy 100mm-es beállításban van? Az én Duke XC-m 100mm-es, volt benne gyárilag egy kis mûanyag távtartó azzal átállítottam 80mm-esre. Ez 130psi-n kicsit több mint 8 centi rugóutat produkál.
Most lemértem garázsban 150psi és 0 psi-koppanás közt mennyi a különbség: 91mm

#7656
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Szerintem meg az a legkissebb gondja, hogy az utolsó centit nem mozogja ki, sokkal nagyobb probléma, hogy a 100at mozgó telót berántja 70re a negatív rugó.


A sebesség mindent megold.

 


#7657
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Nem állítható. A Párom súlyához kb 50psi kell bele és akkor a becsúszó csak 70 mm-t jön ki és azt sem mozogja ki, csak 60-at. Ha kevesebbet fújok bele akkor még jobban beesik. Kipróbáltam, fújtam bele 150-et és akkor már kijött a becsúszó 95mm-t, csak ekkor a mi súlyunk alatt már nem mozog. Tehát az úthossz meglenne, csak ezt kis nyomáson kéne, hogy produkálja. Ezért gondoltam, hogy esetleg valamit lehet vele alkotni. Ötlet? Nem lehet belülrõl állítani, mint a nem u-turn-ös rebákat?


Lehetséges h. túl erõs a negatív rugó és azért "húzza le" alacsony nyomáson a villát. Ettõl még kimozoghatná az útját, a fém negatív rugó csak a rugóút elején avatkozik be, utána nem. Nem lehet h. sok az olaj a bal szár alján és ezen "koppan" a becsúszó alja? Próbáld ki h. leereszted a levegõt, utána próbáld leütni, ha nem koppan akkor tehénkedj rá, hátha szépen leül még 1centit, ha igen akkor sok az olaj a bal szárban. Jobb szárban asszem nem gond ha mindenhova folyik az olaj, nekem a Duke XC-mben nem okozott gondot. A Rebával volt olyan probléma h. gyárilag sok volt benne az olaj és 115mm helyett csak 80at volt hajlandó mozogni. Szóval próbálkozz aztán írd le h. mit tapasztalsz.

#7658
boca

boca

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.078 hozzászólás
Sziasztok!
A J3-ban lévõ Pop Lock rendszert ismeri valaki?
Ha aktiválom a karral, akkor elméletileg lezár, hogy nem rugózik, vagy akkor is fog, csak nem akkora mértékben?
Elõre is köszi
" A Cube el van vetve! "

#7659
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Szerintem valami baja van annak a telónak, mert a leírásod alapján olyan mintha túl erõs lenne benne a negatív rugó, mert fújásra nem szabadna változni az útnak. Az utolsó 1 centit valószínû, hogy a csillapítás miatt nem mozogja ki.


A sebesség mindent megold.

 


#7660
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Nem állítható. A Párom súlyához kb 50psi kell bele és akkor a becsúszó csak 70 mm-t jön ki és azt sem mozogja ki, csak 60-at. Ha kevesebbet fújok bele akkor még jobban beesik. Kipróbáltam, fújtam bele 150-et és akkor már kijött a becsúszó 95mm-t, csak ekkor a mi súlyunk alatt már nem mozog. Tehát az úthossz meglenne, csak ezt kis nyomáson kéne, hogy produkálja. Ezért gondoltam, hogy esetleg valamit lehet vele alkotni. Ötlet? Nem lehet belülrõl állítani, mint a nem u-turn-ös rebákat?