Nem vészes, én is csak azért vittem, mert elõször látni akartam, mire kell odafigyelni, nomeg a titkos fogások és egyebek.
1, Csillapítás "állítókáját kiveszed.
2, Alul a csavarokat meglazítod, kicsit kitekered. Rugó kupakját letekered. Kalapáccsal finoman beütöd az alsó csavarokat, így elválnak a nyomórudak a lábtól. Rugókupakot kicsit visszatekered, így a rugó nekifeszül a nyomórúdnak és könnyebb kitekerni a csavarokat alul. Ne lepõdj meg! A jobb szárból folyni fog a kenõolaj. A balból csak kéne...
4, Lehúzod a lábat.
Ha olajat akarsz cserélni a csiliben:
5, Csillapítás kupakját letekered, miután lebontottad a tekerentyüt. Ha kormányról vezérelhetõ változatod van, az szerencsés, mert krovafejben pont
elfér a tekerentyû is, így azt nem kell leszedni. Viszont a tömítõgyûrûk (2) helyét jól nézd meg a bowdenakasztó környékén.
6, Olajat kiöntöd és mehet helyére a friss! Figyelem!! Két szervízútmutató van forgalomban. Az egyik szerint 85 mL olaj kell, míg a másik 93 mL-t ír. A helyes megfejtés: 85 mL! A 93-mal lesz olyan progresszív, hogy 4 cm-t fog mozogni a teló.
7, Összerakás fordított sorrendben.
8, Ha a lábba beillesztetted a becsúszókat, még ne told össze teljesen! Az alsó csavarok helyén töltsd be a kenésre szánt olajat. Lábanként 10-15 mL, úgy hogy a teló enyhén legyen megdöntve csak. (Majdnem vízszintesen fekszik, mert a bal becsúszó alja nincs tömítve, így ott az olaj ki tud folyni, ah nincs a rugókupak a helyén.)
9, Összetolod a telót, csavarokat visszatekered, állítóbizbazt visszateszed a helyére.
10, A maradék sört elégedetten megiszod.
A service manualokat le tudod tölteni a Sram oldaláról.
THX!
még annyi kérdésem lenne, hogy a lock out állítóját akkor le kell szedni?(olajat sztem fogok benne cserélni)
Meg a kenésre, meg a csilibe ugyanolyan olaj kell, vagy nem?