Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#5481
Posted 2008. April 27. - 08:46
egy kérdés azokhoz akik esetleg már használtak vagy próbáltak mindkettõt:
light freeride és all mountain felhasználás közé melyik villát ajánlanátok inkább-->pike (409 v. 426) vagy domain 302???
szóval tekernék is vele, még valamennyit felfelé is, túrák, de zúzás lefelé és ugri-bugri, north shore, ilyesmit is kapna...túl könnyû sem vagyok(90 körül) :help: :confused:
#5482
Posted 2008. April 27. - 08:40
#5483
Posted 2008. April 26. - 23:02
Teljesen normális, nem kell vele foglalkozni.
Havonta legalább egyszer megkérdezi valaki...
:oops: akkor ráadásul ezer bocs is...
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#5484
Posted 2008. April 26. - 22:55
Havonta legalább egyszer megkérdezi valaki...
A sebesség mindent megold.
#5485
Posted 2008. April 26. - 22:48
szerintem teljesen, nekem az új revelation is csinálja, kimegy onnan majd az az olaj ami nem kell, aztán jó lesz. legalábbis volt aki már írt ilyenrõl és ezt mondták az okosok engem csak az zavar, hogy a pumpa is olajos lesz, és elég nehezen tisztul ki belõle minden.
Köszi, akkor jó.
Eddig nem volt benne, igaz komolyabb bevetésen csak pár hete volt. Valószínûleg akkor dolgozta ki magát az az 1-2 csepp.
(a pumpálás elõtt kitunkoltam az olajat a szelepbõl).
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#5486
Posted 2008. April 26. - 22:41
Viszonylag frissen szervizelt RS Reba Team telónál a negatív kamra szelepsapkája belül némileg olajos volt. Ez mennyire tragikus, vagy mennyire hiba? A szelep belseje gondolom cserélhetõ. Ennek mi a módja? Levegõt kieresztem, szelepbelsõt kicserélem és kész?
szerintem teljesen, nekem az új revelation is csinálja, kimegy onnan majd az az olaj ami nem kell, aztán jó lesz. legalábbis volt aki már írt ilyenrõl és ezt mondták az okosok engem csak az zavar, hogy a pumpa is olajos lesz, és elég nehezen tisztul ki belõle minden.
#5487
Posted 2008. April 26. - 22:37
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#5488
Posted 2008. April 26. - 22:31
Napot,
rugót kell cseréltetnem egy 302-es Tora villában,mert az adatlap szerint kevés lesz a standard.
Tora / Recon U-Turn
<140 lbs (63 kg)
140-160 lbs (63-72 kg)
160-180 lbs (72-82 kg)
>180 lbs (82 kg)
A táblázat alapján akkor a tora és a recon is ugyanolyan rugót használ?
Számít az hogy a villám nem U-turnos?
Hány kg vagy?
A sebesség mindent megold.
#5489
Posted 2008. April 26. - 22:25
Nekem is puha a gyári rugó, de normális használat mellett nem koppantom le, még jó is, hogy puhább. De amint ugrok egyet koppan. Szerintem nem fontos cserélned ha nem akarsz ugrálni. Ahogy kivettem a hsz.-edbõl még nem vetted meg a telót. Igaz?
#5490
Posted 2008. April 26. - 13:09
rugót kell cseréltetnem egy 302-es Tora villában,mert az adatlap szerint kevés lesz a standard.
Tora / Recon U-Turn
<140 lbs (63 kg)
140-160 lbs (63-72 kg)
160-180 lbs (72-82 kg)
>180 lbs (82 kg)
A táblázat alapján akkor a tora és a recon is ugyanolyan rugót használ?
Számít az hogy a villám nem U-turnos?
#5491
Posted 2008. April 25. - 22:40
Mozgása fürgébb lett. A visszautat 3/4-ig kellett zárni, hogy kb hasonlóan csillapítson mint az 5W-s Agippal 1/4-es állásban.
Hát nem is tudom... A hatlábúkutya 5-ös olajával egy kicsit feszesnek tûnt a teló, amit kell az kimozogja, de azért tudatja veled, hogy nem aszfalton mész. Kicsit cc-sen feszes... Bár, ha jobban belegondolok, azért én csípem ezt a sportos beállítását. (Igaz még nem teszteltem Rebát.) A 2,5 meg nekem már sok volt... Valahol a középutat kéne kikeverni...
Durung forever!
#5492
Posted 2008. April 25. - 22:24
olajmagasság persze
szimmering csere term. csak majd "halál" esetén
eddig nem olajos a hónaljam...még
kiváncsi vok, meddig birja
#5493
Posted 2008. April 25. - 22:14
összerakás elõtt kicsi sram zsir vagy motorex a szimmeringekre
lábba meg 10wt olaj mindkettõbe 16-16ml
higabb olaj 2.5 simán mehet bele, olajmagasságra figyelni
szimmering készlet: passz ezt te érzed, ha nem ereszt hagyd a fas**ba
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5494
Posted 2008. April 25. - 21:55
mivel pucolod a lábat belülrõl?
"szerváltam" spriccnis ethanolt
ha nem gyujtok rá közben, jó zsírtalanitani a lábat belülrõl, vagy öli a szimmeringet? olajtot milyet?
csillibe gyári helyett szeretnék kicsit higabbat
illetve majdan
érdemes-e megdupláznom az értékét egy szimmering készlettel?
/amit ön forgalmaz uram,sidé "jó bele" ugyi?/
#5495
Posted 2008. April 25. - 21:49
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5496
Posted 2008. April 25. - 21:37
~700km túlnyomórészt terep van a dart 3-mamba'
V fékkel, némi csillapítással,fékmerevítõvel!!
ja, kicsit dagadt vok, 85 kg netto
s szeretek menni erre-arra bozóttól körülményektõl függetlenül
konklúzió csóróknak:
áráért zsír /18E/
többek szerint: " assztem szarabb lesz, töki" mozgásra
hidegben csodálkozva gondolkodik? minek jöttünk ki?? egyáltalán tökre belassul
köves, jobbra-balra pattogós egynyomtávokon, kanyarokban lehet hallani, hogy fél: szeretne fékezni, s odahajlik
a durva dolgoktól is fél:
telón állva, elsõkeréken kanyarodva, hátsót levegõben fordítva
/pl most nemrég,kékesrõl lefelé a kéken, gyökeres szakaszok -Gabi halála, Erzsébet kereszt környéke/
szól,hogy ezt nem kéne erõltetni
poplokk vagy mi, mûködik de kit érdekel-nem használom
1000km körül szeretném bebontani mi a pálya
sala elvtárs, mit javasol?
Ha a lagziban nem táncolnak rendesen, megtartjuk! :-)
#5497
Posted 2008. April 25. - 14:44
#5498
Posted 2008. April 25. - 08:45
kevés olajat (~10ml) szedj ki az MCD bõl
ennyi
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5499
Posted 2008. April 25. - 01:04
RAUH-Welt
B E G R I F F