Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#5101
Posted 2008. July 16. - 22:55
#5103
Posted 2008. July 16. - 00:50
a másik meg hogy akkor minek van olyan sok becsúszó fölöslegesen? mert azt vágom hogy több kell, de az csak pár mm szokott lenni, max fél centi ( a torámat még eddig nem ütöttem össze, de fél centi eddig mindíg maradt, valszeg nem sok kellett volna még)
#5104
Posted 2008. July 15. - 22:15
lefele csapatásnál szó szerint élveztem a dolgot, ég és föld az elõzõ telómhoz képest!
ha már itt tartunk van egy eladó gila t7 em (1 éves) !
szerintetek mennyiért hirdessem meg? (van értelme egyáltalán?)
#5105
Posted 2008. July 15. - 22:10
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5106
Posted 2008. July 15. - 22:02
A teljes rugóút 20%-át kéne benyomódnia mikor ráülsz. Azért szuszog, mert mûködik a csillapítás.
Dada:
Jaja, nekem is ugyanilyen van, és pontosan ugyanezt tapasztaltam én is,
elõször nekem is furcsák voltak ezek a hangok, aztán felhomályosítottak,
hogy ez így fasza, ez így mûxik.
#5107
Posted 2008. July 15. - 21:56
Hali
Zsír új Reba SL nek lehet bármiféle hangja? Ilyen szuszogós amikor hirtelen jön neki egy ütés... Normális ez?
Amikor szimplán ráülök mennyire kéne alapból benyomódnia?
A teljes rugóút 20%-át kéne benyomódnia mikor ráülsz. Azért szuszog, mert mûködik a csillapítás.
#5108
Posted 2008. July 15. - 21:40
Zsír új Reba SL nek lehet bármiféle hangja? Ilyen szuszogós amikor hirtelen jön neki egy ütés... Normális ez?
Amikor szimplán ráülök mennyire kéne alapból benyomódnia?
#5109
Posted 2008. July 15. - 17:58
az a gondom hogy elvileg 80-at mozog, de a becsúszó 95mm-re lóg ki a szimmering ajkaiból. a villa koppanásos felütéssel (kicsit megmozgattam aszfalton ride közben, és hát finoman de érezhetõen koppant, konklúzió: keményebb rugó kell a 75 kilómhoz) 75mm-t mozog a villa. a kérdés: hogy tudok elõcsalni még kb 1 centit (vagy a maradék 2-t).
elõször is a 80mmes nem fog kimozogni 95mmert, ha csak nem veszel bele távtartót,és nem állítasz a rúgóútján.a kint lévõ becsúszó mindig hosszabb, mint a rugóút.ha állítod 100mmeresre, akkor kijebb jön a becsúszó szár,de ugyanúgy hosszabb marad mint a rugóutad.
olajszintet nincs értelme csökkenteni, mert attól nem fog többet mozogni.
ha jól tudom abban is elasztomer vagy valami olyasmi van ami a azért van hogy ne koppanjon le a teló.amilyen koppanást érzel, az valószínûleg az elasztomer...(remélem érthetõ, nem tudtam jobban hirtelen megfofalmazni)
ennyit tud a villa...
#5110
Posted 2008. July 15. - 16:52
lejjebb levõ dart-os kérdésemre még nincs válasz.
érdemes az olajszintet csökkenteni, vagy ennyit tud a villa?
köszi a válaszokat
#5111
Posted 2008. July 15. - 16:24
tech.man. 10mm-e között feszülõ ellentétet éreztem ki.
Erre írtam, hogy nekem a Reba-nál 15mm.
De akkor biztos igazad van, gondolom mind2vel baj van.
Elnézést...
Erre csak az tud válaszolni, aki szétkapta a szerkezetet, mert:
- azonos "all travel spacer kit" van a Reba/Revelation/Pike modellekben (SRAM gyári cikkszám szerint), ami két 15mm-s alkatrész
- ellenben a gyári "technical manual" a Pike esetében 10mm-s alkatrészt említ:chin:
#5112
Posted 2008. July 15. - 16:16
Olvasási vagy szövegértési problémáid vannak?:chin:Szerintem amit a Reba-hoz adtak nekem, az nagyobb mint 10mm,
inkább 15. De ha haza megyek megmérem.
Már ha kell valakinek az adat.
#5113
Posted 2008. July 15. - 16:00
#5114
Posted 2008. July 15. - 15:49
#5115
Posted 2008. July 15. - 15:38
inkább 15. De ha haza megyek megmérem.
Már ha kell valakinek az adat.
Erre csak az tud válaszolni, aki szétkapta a szerkezetet, mert:
- azonos "all travel spacer kit" van a Reba/Revelation/Pike modellekben (SRAM gyári cikkszám szerint), ami két 15mm-s alkatrész
- ellenben a gyári "technical manual" a Pike esetében 10mm-s alkatrészt említ:chin:
#5116
Posted 2008. July 15. - 15:31
- azonos "all travel spacer kit" van a Reba/Revelation/Pike modellekben (SRAM gyári cikkszám szerint), ami két 15mm-s alkatrész
- ellenben a gyári "technical manual" a Pike esetében 10mm-s alkatrészt említ:chin:
#5117
Posted 2008. July 15. - 14:34
Egy All-traveles Pikeot milyen rugóútállásokban lehet használni? ( 454-es, dual air)
#5118
Posted 2008. July 15. - 13:33
szerintem nyugodtan szétszedheted mert nekem egy XC-m van és semmi bonyolultság nincs benne (csak egy kis erõ kell hozzá)
a gyári mûanyag kupakot nem szabad túl erõsen meghúzni, elég csak annyira, hogy kézzel nem bírd kitekerni. amúgy nyugodtan ki lehet tekerni, csak érdemes az elõfeszítést a leglágyabbra állítani (ha állíthaó 1általán), nehogy a menet utolsó negyede kiszakadjon.