Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#4541
Posted 2008. November 17. - 22:07
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4542
Posted 2008. November 17. - 21:54
Nem feltétlenül, mert itt attól függõen, hogy állítod be a floodgate-et, eltérõ nagyságú erõ kell ahhoz, hogy megmozgasd a telót. Dbob kérdésénél - ha szigorúan csak a kérdést nézzük - úgy értelmezhetjük, hogy szabályozhatjuk a mozgást 0-100 között, de a megmozdításhoz - függetlenül a beállított értéktõl - mindig azonos nagyságú erõ kell.Drusza, és azt gyakorlatban nem annak érzed, hogy eltérõ mértékben "mozog" a teló lokolva is ?
De mindez csak lépcsõházi okoskodás, mert ha pongyolán nézzük a dolgot, igazad van.
A "kiold" egy tág fogalom. Értelmezhetjük úgy is, hogy kiold/megszûnik a "lock," és a villa ezek után ismét teljes útján mozog.De akkor a lock kiold, nem?
Ebben az esetben a bemozdulás után nem kell újból aktiválni a funkciót, az mûködik tovább.
#4543
Posted 2008. November 17. - 21:48
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4544
Posted 2008. November 17. - 21:42
Drusza, és azt gyakorlatban nem annak érzed, hogy eltérõ mértékben "mozog" a teló lokolva is ?Sehol. Ilyen funkció nincs se ezen, se másmilyen "motion control" rendszerû villán. Vélhetõleg a "floodgate" funkcióval kevered. A "floodgate" funkció arra szolgál, hogy "zárt" kompresszió állásban mekkora - alulról érkezõ - erõhatásra oldjon ki/kezdjen el mozogni a villa, hogy megóvja a csillapítási rendszert.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4545
Posted 2008. November 17. - 21:39
Sehol. Ilyen funkció nincs se ezen, se másmilyen "motion control" rendszerû villán. Vélhetõleg a "floodgate" funkcióval kevered. A "floodgate" funkció arra szolgál, hogy "zárt" kompresszió állásban mekkora - alulról érkezõ - erõhatásra oldjon ki/kezdjen el mozogni a villa, hogy megóvja a csillapítási rendszert.Ma került fel a recon. Én is most barátkozok ezzel az ezüst színnel.
Véletlenül nem tudjátok hogy hogyan tudom beállítani hogy Lock-olt állapotban mennyit mozogjon a villa? Elvileg valahogy lehet állítani ha minden igaz..
#4546
Posted 2008. November 17. - 21:30
Véletlenül nem tudjátok hogy hogyan tudom beállítani hogy Lock-olt állapotban mennyit mozogjon a villa? Elvileg valahogy lehet állítani ha minden igaz..
#4547
Posted 2008. November 17. - 19:24
Sziasztok !
Recon Race solo air-t V-fékes változatban feketében hol találok? :chin:
Ha nincs sehol, mikor jönnek új RS-ok ?
Üdv. Gábor
OFF
felvettelek msnre ezzel kapcs.
ON
#4548
Posted 2008. November 17. - 18:30
Recon Race solo air-t V-fékes változatban feketében hol találok? :chin:
Ha nincs sehol, mikor jönnek új RS-ok ?
Üdv. Gábor
#4549
Posted 2008. November 16. - 18:39
#4550
Posted 2008. November 16. - 15:56
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#4551
Posted 2008. November 16. - 14:26
valamikor még a nagy hideg elõtt, ha hazajutok egerbe, kibányásznám a solo air-es reconom a montiból, aztán kéne rajta egy pucolás, olajozás, esetleges szimeringcsere és amit még megkívánt tenni. ha majd belefér
"Sose becsüld alá az emberi hülyeség hatalmát!"
#4552
Posted 2008. November 16. - 13:18
#4553
Posted 2008. November 16. - 12:34
#4554
Posted 2008. November 16. - 11:45
Sziasztok!
Most tervezek teló cserét. Egy Recon 351 -esre tervezem lecserélni a mostani suntour XCM -et. Az érdekelne hogy az alu becsúszók mennyire hajlamosak a kopásra? Hogy bírják a mindennapi használatot? A mostani telómon krómozott acél becsúszók vannak, szóval ezzel nem volt gondom eddig.
Köszi.
Ha nem ütöd oda és mindig van a lábban olaj akkor végtelen.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#4555
Posted 2008. November 16. - 11:40
Most tervezek teló cserét. Egy Recon 351 -esre tervezem lecserélni a mostani suntour XCM -et. Az érdekelne hogy az alu becsúszók mennyire hajlamosak a kopásra? Hogy bírják a mindennapi használatot? A mostani telómon krómozott acél becsúszók vannak, szóval ezzel nem volt gondom eddig.
Köszi.
#4556
Posted 2008. November 15. - 08:27
szerintetek egy 2004-es duke villát érdemes kínozni 185-ös bb7-tel? csak mert terepen nem érzem elégnek a 160-as rotort.
Attól függ, mennyire durvulsz.
Nekem 1 év alatt kikotyogott, elkezdett ropogni is kicsit. És érezhetõen csavarodik.
Még mindig jó amúgy, és jó villának is tartom, csak terepre már nem fogom használni sûrûn.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#4557
Posted 2008. November 14. - 20:58
#4558
Posted 2008. November 06. - 18:43
Ha fejreállítom a biciklit a 15W motorex olaj keresztülfolyik a perselyek "vágatain" (lásd alább)? Az egyébként alul lötyögõ kenõolaj eljut így a becsúszó minden részéhez, vagy csak az elsõ perselyig?
A teló mozgása feltornázza az olajat. Különben sosem vennénk észre, ha tönkremegy az olajzáró szimmering. Ha sokáig áll a bringa, akkor fordul elõ, hogy teljesen lemászik az olaj a teló aljába, de pár Km alatt helyreáll a rend. Olyankor egy kicsit daabossá válik a mozgása. De nem kell kétségbe esni akkor sem, mert az olajfilm mindig ott marad. Tehát fejreállítani a bringát ebbõl a szempontból fölösleges. Inkább tekerj gyakrabban. A fejreállítás inkább a csillapításra gyakorol némi hatást... Negatív hatást... Olyankor az olaj helyet cserél a levegõvel és a lock nem fog mûxeni egy darabig. De pár Km ebben az esetben is helyre teszi a dolgokat. Tehát, tekerj gyakrabban.
Durung forever!
#4559
Posted 2008. November 06. - 17:45
#4560
Posted 2008. November 06. - 13:02
Ha fejreállítom a biciklit a 15W motorex olaj keresztülfolyik a perselyek "vágatain" (lásd alább)? Az egyébként alul lötyögõ kenõolaj eljut így a becsúszó minden részéhez, vagy csak az elsõ perselyig?
http://smartbikepart....php?itm=FK4926
errõl már többször volt szó, és én továbbra is úgy gondolom, hogy olyankor átfolyik az olaj, de szerintem terepen, amikor dolgozik a teló, az olaj akkor is megkeni a becsúszót és feljut a persely fölé, az olajzáró szimering pedig nem engedi följebb. úgyhogy én azt gondolom, hogy felesleges csak ezért fejreállítani a gépet...