Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#3741
Posted 2009. July 03. - 22:17
elrepedt az rs boxxerem lába a fék konzol felett ezt szerintetek lehet orvosolni??
vagy valami megoldás?
valakinek estetleg van 2005-ös race láb??
nagyon nagy segítség lenne ha tudtok valamit!!!
üdv:Szabi
#3742
Posted 2009. July 03. - 21:12
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3743
Posted 2009. July 03. - 13:22
Lenne egy olyan kérdésem, hogy szerintetek egy Rock shox SID 2007 es telót mennyiért lehet eladni? használt de jó állapotban van.
http://www.bike-part...image.php/pID/4
#3744
Posted 2009. July 03. - 12:11
#3745
Posted 2009. July 03. - 11:49
Azt szereretném megkérdezni, hogy 10-es viszkozitású, szintetikus (Valvoline) de motorkerékpár teleszkóphoz gyártott olajat, bringa teleszkóphoz lehet e használni vagy annyira más az az anyag, hogy tönkrevágná a bringa telót?
köszi elõre is.
#3746
Posted 2009. July 01. - 22:09
#3747
Posted 2009. June 30. - 19:05
Nyílt olajos a villa.ez nyílt olajfürdõs? vagy külön csillapítás és kenés? Ha utóbbi akkor elég szarvas hiba lenne, de csillapításba töltöttél olajat?
http://www.bikedisco...er-race-slv.jpg
Errõl van szó.
#3748
Posted 2009. June 30. - 17:55
Sziasztok, volna egy kis problémám, van egy boxxer race 2005ös, megfelelõ olajcsere megtörtént mind2 szárban, és az istenért nem mûködik a csillapítás benne, belsõleg semmi baja, van valakinek tipp mi lehet a baja?
ez nyílt olajfürdõs? vagy külön csillapítás és kenés? Ha utóbbi akkor elég szarvas hiba lenne, de csillapításba töltöttél olajat?
#3749
Posted 2009. June 30. - 13:50
#3750
Posted 2009. June 30. - 10:27
És ezt hol lehet átálítami?
Milyen olajat kell venni eekbe a telókba?
Most már meg jött a kedvem szétszedni, eddig nem nagyon akartam hozzányúlni, mert misztikus dolog az hogy levegõs, de letöltöttem pár robbantott ábrát, és nekiugrok.
Milyen szerszámok kellenek ehhez?
Ezt olvasgasd:
http://www.sram.com/...de Rev C hq.pdf
#3751
Posted 2009. June 30. - 10:07
Több mint valószínû, hogy rossz a jobb szárban bent az alsó O-gyûrû és lefossa a Pure-ból az olajat a szár aljába, amin aztán "koppan" a villa.
Ehhez még hozzájöhet az, hogy nem 80mm-re van állítva, hanem valami okból kifolyólag 63mm-re.
És ezt hol lehet átálítami?
Milyen olajat kell venni eekbe a telókba?
Most már meg jött a kedvem szétszedni, eddig nem nagyon akartam hozzányúlni, mert misztikus dolog az hogy levegõs, de letöltöttem pár robbantott ábrát, és nekiugrok.
Milyen szerszámok kellenek ehhez?
#3752
Posted 2009. June 30. - 09:38
Nekem egy Rock Shox SID race telóm van, 2007 es széria( http://www.bike-part...ox-sid-race.jpg ).
És az lenne vele a gond hogy 8 helyett kb olyan 4 max 5 centit mozog, elvittem szervizbe is megcsinálták zsíros 5ezer pézért, és ugyan olyan lett, mármint hogy a mozgása az simább, de az útja ugyan olyan rövid maradt.
Nem nagyon értek a levegõs telókhoz. Beállításbeli hiba lehet vagy csak egyszerûen szar? Mit hogyan lehetne állítani, vagy megcsinálni?
Több mint valószínû, hogy rossz a jobb szárban bent az alsó O-gyûrû és lefossa a Pure-ból az olajat a szár aljába, amin aztán "koppan" a villa.
Ehhez még hozzájöhet az, hogy nem 80mm-re van állítva, hanem valami okból kifolyólag 63mm-re.
#3753
Posted 2009. June 30. - 08:32
milyen csillapitás van benne? Pure?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#3754
Posted 2009. June 30. - 01:32
igy alapbol azt mondanam hogy tul sok olaj van benne [altalaban azert nem szokta kimozogni a teljes rugoutat] de nem ismerem behatobban a sid-eket.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3755
Posted 2009. June 30. - 00:48
És az lenne vele a gond hogy 8 helyett kb olyan 4 max 5 centit mozog, elvittem szervizbe is megcsinálták zsíros 5ezer pézért, és ugyan olyan lett, mármint hogy a mozgása az simább, de az útja ugyan olyan rövid maradt.
Nem nagyon értek a levegõs telókhoz. Beállításbeli hiba lehet vagy csak egyszerûen szar? Mit hogyan lehetne állítani, vagy megcsinálni?
#3756
Posted 2009. June 28. - 20:05
a 2010es boxxerekrõl tud valaki pontosabb infókat?
ezalatt azt értem, van-e aki próbált már ilyet vagy haverjának a haverja esetleg próbálta és hasonló
Azt állítják, hogy csavarodnak mint a mákostészta és törnek mint a ropi
igaz ez?
és egy másik kérdés, bár ez szubjektív, de véleményeiteket szívesen olvasom:
mit érdemesebb vennem 2008as Fox 40 RC2-t használtan, vagy 2010es Boxxer Team-et újonnan?
utóbbit elég jó áron be tudnám szerezni
#3757
Posted 2009. June 26. - 22:33
2009 -es RECON 351 U-turn -ról tudtok valamit? Mire érdemes használni? mennyire szervízigényes ? Tapasztalatok ???
#3758
Posted 2009. June 22. - 14:15
Hello!
Van egy '09-es Reba Race-em. Szilváson azt vettem észre, hogy lekoppan, összehúzta magát teljesen. Akkor kiengedtem a levegõt a negatív kamrából, kiugrott, de aztán megint visszacsúszott, és megint lett fél centi utam. Kicseréltük a pozitív kamra szelepét, és ott ahol van a szelep azon a csavaron tudtunk húzni egy negyed fordulatot, és reménykedtünk, hogy jó lesz. Crosskovácsin nem is volt vele semmi gond, bár utána úgy tûnt mégis mintha engedett volna. Ma voltunk bringázni a Bükkben, és megint összehúzta magát. A tetejébe olyan 120-130 psi-t, az aljába kb. egy tízessel kevesebbet fújok. Végül leengedtem mindkét kamrát, felfújtam, de egy idõ után csak rossz lett. Egy idõ után észrevettük, hogy míg a fenti 120-ból lesz 50-60 psi, az áljába felmegy 110-rõl 150-re. Ezt még meg kellett csinálni párszor, egy idõ után már csak a pozitívba fújtam, az áljából meg kiengedtem levegõt, és bár így megvolt a 10 centi, visszaút csillapítás nem volt. Ez tartott olyan 20 percig, megint összement teljesen. Arra gondoltunk, hogy a villa belsejében az egyik gumigyûrû meghalt, és ezért engedi át a levegõt a + -ból a - -ba. Volt már valakinek ilyen gondja? Holnap megy föl gariba, meglátjuk mi lesz.
labidani
volt ilyen gondom egy rs reba team-ben szintén a pozitív kamra szimmeringje szállt el.ezekkel a tünetekkel.filléres dolog HA csak ez a baja!
simán javítható
#3759
Posted 2009. June 22. - 13:53
Típus Minõség Nyomás max (MPa) Hõfok min (°C) Hõfok max (°C) AlkalmazhatóságVV, köszi!
Még egy kérdés:
O 012.42*01.78 NBR 70 O-GYURU
O 012.42*01.78 NBR 90 O-GYURU
mit jelent az NBR 70 lletve NBR 90 és melyik kell?
O-gyûrû NBR 70 16 -30 100 Ásványolaj, ásványolaj alapú hidraulika folyadék, statikus nyomás 100 bar -ig
O-gyûrû NBR 90 25 -30 100 Ásványolaj,ásványolaj alapú hidraulika folyadék, magas nyomás
A boltban megmondják melyik - szerintem NBR 70-s változatot kaptam.
Télen lesz gyári "motion control service kit" és "air service kit." Le fogom mérni az összes O-gyûrût, és a szaküzletben kikeressük az összes megfelelõ darabot, így majd jóval olcsóbban hozzá lehet jutni a megfelelõ darabokhoz.