Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2801
Posted 2010. May 02. - 19:41
#2802
Posted 2010. April 27. - 21:39
Sziasztok!
Ha esetleg valakinek szükséges RS MCD ('08-as Reba alapján) egységhez alsó illetve felsõ O gyûrût vásárolnia, akkor az O ring kft-nél mért adatok alapján az alsó tömítés mérete 22 x 2,5 cikkszám: 75253 a felsõ a zárókupakon 25 x 2,5 száma: 74422
Valamint egy Recon SL alapján a levegõ oldali mûanyag fejen lévõ külsõ tömítés mérete 21 x 3,5 sz: 74557 a fejben belül / alul lévõ kis tömítés pedig 12,42 x 1,78 sz: 74926
A levegõ oldalon a záró kupakon lévõ tömítés 25,07 x 2,62 sz: 75325 a záró kupakbon lévõ szelepsapkába pedig 4,48 x 1,78 sz: 74161
kb. 30 ft/db az átlagár...
Jók és hasznosak ezek az adatok!
Sajnos a RS katalógusban semmi méret nincs megadva :s Mondjuk ez logikus üzletplitika a RS részérõl.
De azért jó lenne tudni hogy hova milyen o-gyûrû vagy tömítés vagy csavar kell, hogy ha esetleg kell akkor ne kelljen 3 hetet várni egy nyomi alkatrészre.... Jó lenne ha az ilyen adatokat mindenki be írkálná ide!( össze lehetne szedni egy táblázatba a RS Parts List alapján)
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#2803
Posted 2010. April 27. - 11:59
Ha esetleg valakinek szükséges RS MCD ('08-as Reba alapján) egységhez alsó illetve felsõ O gyûrût vásárolnia, akkor az O ring kft-nél mért adatok alapján az alsó tömítés mérete 22 x 2,5 cikkszám: 75253 a felsõ a zárókupakon 25 x 2,5 száma: 74422
Valamint egy Recon SL alapján a levegõ oldali mûanyag fejen lévõ külsõ tömítés mérete 21 x 3,5 sz: 74557 a fejben belül / alul lévõ kis tömítés pedig 12,42 x 1,78 sz: 74926
A levegõ oldalon a záró kupakon lévõ tömítés 25,07 x 2,62 sz: 75325 a záró kupakbon lévõ szelepsapkába pedig 4,48 x 1,78 sz: 74161
kb. 30 ft/db az átlagár...
#2804
Posted 2010. April 26. - 19:39
#2805
Posted 2010. April 26. - 19:07
#2806
Posted 2010. April 26. - 16:42
Köszi,
Bulesz
#2807
Posted 2010. April 26. - 10:43
#2808
Posted 2010. April 26. - 10:38
Sziasztok!
Érdekes dolgot tapasztaltam:
Adott egy 2008-as Recon SL (Solo Air), ma olajat cseréltem, és gondoltam, hogy kiszedem a távtartókat, hogy max rugóút legyen (100mm volt). Kiszedtem a szelepes szárból azt a tengelyes izét (amin a távtartóknak kellene lennie) és nem volt benne távtartó!! ???
Nem Motion Controllos, most azt nem tudom, hogy a távtartó/k akkor a másik szárban van/nak??? vagy ebben nincs és törõdjek bele a 100mmbe (ami gyakorlatban csak 90mm)... ???
Köszi elõre is!
B.
SL-nél szerintem nincs ilyen lehetõség, Barátomnak is ilyen villája van, az Õvében sem voltak távtartók.
#2809
Posted 2010. April 25. - 21:28
#2810
Posted 2010. April 25. - 21:07
Sziasztok! Egy Rock Shox Argyle 409-s villám van,és tárcsaféket szeretnék rárakni. A Hayes Stroker Ace-ben gondolkodom. Szerintetek jó vagy túl erõs?Modjuk nem hinném hogy elcsavarná hiszen átütõs.
Ezt fékes topicba kéne, de nem értem egy feltételezhetõen dirt gépre minek olyan brutális fék, mérnem valami kisebb könnyebb elegánsabb.
#2811
Posted 2010. April 25. - 19:55
Érdekes dolgot tapasztaltam:
Adott egy 2008-as Recon SL (Solo Air), ma olajat cseréltem, és gondoltam, hogy kiszedem a távtartókat, hogy max rugóút legyen (100mm volt). Kiszedtem a szelepes szárból azt a tengelyes izét (amin a távtartóknak kellene lennie) és nem volt benne távtartó!! ???
Nem Motion Controllos, most azt nem tudom, hogy a távtartó/k akkor a másik szárban van/nak??? vagy ebben nincs és törõdjek bele a 100mmbe (ami gyakorlatban csak 90mm)... ???
Köszi elõre is!
B.
#2812
Posted 2010. April 24. - 16:25
#2813
Posted 2010. April 23. - 14:01
#2814
Posted 2010. April 23. - 13:29
Recon 351 U-turn telóm lockolhatom úgy, hogy ha tekerés közben nincs alapállapotban a becsúszó ? Vagy kicsit emeljem meg az elejét és mikor alaphelyzetben van, akkor lockoljam ?
#2815
Posted 2010. April 23. - 09:37
"2-3 csepp teflon bázisú olajat cseppentsünk a becsúszószár és a külsõ villaszár csatlakozásához" - forrás
ha ezzel egy kicsit megküldöm (konkrétan Reba-m van), nem ártok neki? vagy létezik idevaló speckó olaj?
Nekem is REBA-m van és hasonlo TF2 spray-t használok erre, csak vmi más márka. Nincs vele gond, lepucolom, befujom, megmozgatom, letörlöm a fölösleget és kész.
#2816
Posted 2010. April 23. - 09:35
Örömbódottá!sajna személyes tapasztalat, hogy az új o-gyûrû sem mindig jó csak 3x-ra
Most arra próbálok rájönni hogy honnan engedi az olajat. Mert az állító csavar kupakja kívül volt olajos,de amikor kihúztam akkor éreztem némi olajat a csavar közepén is. Videó azt mondta hogy ha a csavar közepén engedi az olajat akkor a csillapítófej mûanyag rúdja van megsérülve, és azon keresztül szivárog. Remélem nem ott van agond. Mert sokat nem szándékozok rákölteni a telóra, és ha a székely vér a fejembeugrik akkor kiöntöm az olajat a telóból és nem fog folyni, de nem lesz csillapításom sem (jól kibasznék magammal).
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#2817
Posted 2010. April 23. - 09:18
#2818
Posted 2010. April 23. - 07:28
ITT azt írják a Tora-ról (Hasonló a csillapítása mint a Judy-nak) hogy az is engedi az állító tekernyénél az olajat.
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.
#2819
Posted 2010. April 22. - 21:52
#2820
Posted 2010. April 22. - 20:26
kéne egy kis segítség!
Ma össze lett pakolva a bringa, a teló kapott új tömítéseket O-gyûrûket . Kb 25 kilóméter után ismételeten olajos volt a visszaút állító prücök
Mit érdemes teni/kicserélni?
Meg tudná mondani valaki hogy hol kapok olyan csavart amivel pótolni tudnám a lyukas csavart?
Elõre is köszi!
Minden bonyolult problémának van egy egyszerû, világos és rossz megoldása.