Jelentkezz be Regisztrálj
Rock Shox
#2221
Posted 2010. December 06. - 15:06
Nem lesz elég a szett,amit linkeltél.
A teló lábban levõ egységet is cserélni kell.
Az bõ 20 pénz.
Nem fogja megérni.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2222
Posted 2010. December 06. - 10:29
Vettem egy 2007 recont amin nincs poplock karnak hely! Hol tudok szerezni hozzá a képen hasonló átalakító szettet?
Vagy más megoldás van?
Ha jól értem amit írsz, vagyis a Reconodon egyáltalán nincs lock, akkor meg kell venni magát a lock egységet is, annyiért amennyit nem biztos hogy akarsz rá költeni.
#2223
Posted 2010. December 06. - 08:04
Vagy más megoldás van?
#2224
Posted 2010. December 04. - 14:49
#2225
Posted 2010. December 04. - 14:27
...úgy ahogy az "idióta" szerelõ csinálta.
Nem szeretem,ha hiányos infók miatt leidiótáznak minket.
Persze mindenki hézagolja(én is),de ez magyar vonás,mert nálunk minden csak átmeneti.
...általában meg szoktam kérdezni,hogy szeretné az ügyfél.Nem csodálkoznék,ha az idióta szerelõ is megkérdezte volna mielõtt beépítette...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2226
Posted 2010. December 04. - 14:16
#2227
Posted 2010. December 04. - 12:32
Sziasztok! Nekem van egy Recon 335-öm, csak sajnos egy idióta szereló levágta a nyakat mivel egy kisebb vázban használtam elõször , így nagyon rövid a hozzávaló merida vázhoz. Tudtok esetleg tippet adni hogy hogyan hosszabíthanám meg??? köszi Roland
Nem értem miért idióta az a szerelõ,aki ahhoz a vázhoz vágja le a nyakat,amit lát vagy viszel neki.Honnan kellett volna kiszopnia,hogy neked van egy másik vázad is?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#2228
Posted 2010. December 04. - 01:07
Sziasztok! Nekem van egy Recon 335-öm, csak sajnos egy idióta szereló levágta a nyakat mivel egy kisebb vázban használtam elõször , így nagyon rövid a hozzávaló merida vázhoz. Tudtok esetleg tippet adni hogy hogyan hosszabíthanám meg??? köszi Roland
Én a legdrasztikusabbat mondom.
Egyszer átvertek egy Rock Shox Pike Team villával. Mikor a bringámba beszereltem, kiderült, hogy a vállban kottyan a nyak.
Gyors utánajárás után az xfactor-ban kötöttem ki, ahol a Pike lötyögõ alu nyakát kipréselték, majd egy méretre esztergált acél nyakat nyomtak bele, amit aztán meg is dugóztak alulról. A villa súlya nõtt, de én egy egész évet használtam az ugrálós bringámban és akinek tovább adtam, õ sem panaszkodott.
Az eljárás olaj és szimering cserével 20e forint körül volt (ha jól emlékszem).
Ezt, mint végsõ megoldás mondom neked, hisz egy jó villát kár "szétszedni".
Inkább add vagy cseréld el egy hosszabb nyakúra.
Megjegyzem, pár hete én is hasonló gondban voltam a fox villámmal, de inkább eladtam és vettem másikat.
#2229
Posted 2010. December 04. - 00:27
#2230
Posted 2010. December 03. - 22:21
solo air lényege:
teljesen kihuzott nyomorudnál a dugattyú belsejét is megemli, igy az oldalán lévõ furat miatt szabadon áramolhat a levegõ a két kamra közt
amint ráülsz azaz kicsit beül a villa, máris elzárja a nyilást igy két külön kamráról beszélünk
ennek miért van jelentõsége
az eltérõ kamraméretek miatt, mivel a pozitiv kamra kb 5szöröse a negativnak, igy a hömérséklet változás okozta tágulás jobban megmutatkozik, azaz felkeményedik a villa (nem soloair)
használat közben elég csak egy pillanatra, hogy kirugózik koppanásig a villa, és máris ujra megegyezik a két kamrában a nyomás
a dugattyú fel le kotyogása okozza ezt, sajnos technológiai hiba.
lefikszálni nem szabad, mivel a megindulása botrányos lesz
Kicsit visszakanyarodnék erre a U-turn témára.
Most játszogattam kicsit a Reba Race -el és a következõt tapasztaltam.
A U-turn -t kitekertem 120-ra (koppra tekerés elõtt 2 kattanásig) és 130-130psi-t fújtam +ra és -ra.
A villa leült 105-re és eltûnt a kopogás. Ha a 2 kattanás helyett 3 kattanásnyit hagyok, akkor ugyan úgy kopog.
Lehetséges, hogy az a kérdéses rugós alátét most feszített állapotban lehet?
Várom a szakértõk hozzászólását, mert részemrõl ez a magasság tökéletes, sag 20mm 105-re kihúzva, de nem tudom lehet-e káros mellékhatás.
Köszi a kommenteket elõre is!
#2231
Posted 2010. December 03. - 12:08
#2232
Posted 2010. December 03. - 11:49
#2233
Posted 2010. December 03. - 11:45
Két témában lenne kérdésem:
Tora 318, u-turn-ös rugós villám van. Szétszedtem, cseréltem benne olajat, de a szimeringet nem tudtam kiszedni. Alulról probáltam csavarhúzóval feszíteni, de nem jött ki. Mi a jó módszer a kiszedésre, visszarakásra? A szivacs gyûrû cserélhetõ-e a szimering kiszedése nélkül?
"Véletlenül" 5W helyett 10W teleszkóp olajat vettem a csillapításhoz, ami érzetre jól mûködik. Az újság karbantartós cikkében írták, hogy kíméli a telót a kicsit sûrûbb olaj teljesen nyitott csillapítás együttes. Valami tapasztalat ez ügyben?
Köszi.
#2234
Posted 2010. December 02. - 17:11
#2235
Posted 2010. December 02. - 12:57
Meg tudná valaki monani, hogy mennyi olajat kell önteni a Duke xc-be?
Sehol nem írnak róla semmit. Köszönöm a segítséget.
http://www.sram.com/...e/oil_chart.pdf
régebbi
http://www.endurofor...erviceguide.pdf
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2236
Posted 2010. December 02. - 12:55
Sehol nem írnak róla semmit. Köszönöm a segítséget.
#2237
Posted 2010. December 02. - 12:53
Hello!
Technikai segítséget kérnék tõletek. RS BOXXER rugók milyen színekben léteznek és az ahhoz tartozó keménységük. Van nekem egy Manitou Travis Triple villám gyárilag piros rugóval, de az kemény nekem, de ebbe a villába nem tudom sehonnan rugót szerezni még külföldrõl sem, de kipróbáltam egy BOXXER sárga rugóval, éppen hogy belefért, de kimozogta szépen a villa az utat / 180mm /, csak az meg már puha volt. Most találtam egy piros BOXXER rugót csak nem tudom, hogy az mennyivel keményebb, meg hogy van e a piros és a sárga között még 1 fokozat. Egyébként 80 kg vagyok.
Elõre is köszönöm a segítségeteket.
RockShox Fork Springs - TF Tuned Shox
http://www.sram.com/...pring_chart.pdf
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2238
Posted 2010. December 02. - 12:32
Technikai segítséget kérnék tõletek. RS BOXXER rugók milyen színekben léteznek és az ahhoz tartozó keménységük. Van nekem egy Manitou Travis Triple villám gyárilag piros rugóval, de az kemény nekem, de ebbe a villába nem tudom sehonnan rugót szerezni még külföldrõl sem, de kipróbáltam egy BOXXER sárga rugóval, éppen hogy belefért, de kimozogta szépen a villa az utat / 180mm /, csak az meg már puha volt. Most találtam egy piros BOXXER rugót csak nem tudom, hogy az mennyivel keményebb, meg hogy van e a piros és a sárga között még 1 fokozat. Egyébként 80 kg vagyok.
Elõre is köszönöm a segítségeteket.
#2239
Posted 2010. December 02. - 11:45
#2240
Posted 2010. December 02. - 11:15
kissé túlárazott sztem , erõs alku
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való