Jelentkezz be Regisztrálj
Cube
#1501
Posted 2008. August 10. - 16:28
#1502
Posted 2008. August 10. - 14:59
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Ja és még annyi h az normális h a hátsó gyors szár nagy bozótba kiold? mert csöppet meglepett amikor elkezdett lötyögni a hátso kerekem... valakinek volt már hasonló ?
#1503
Posted 2008. August 10. - 14:41
Én is így voltam vele, nézd meg a finombeállítóval, kell egy kis utánállítás, de mivel új a gép az elsõ 50 km "összekopik" a lánc és a láncsor. A Smart Sam a páromnál viszonylag jól mûködött a sárban, igaz összeszedi a dzsúzt, de hamar kilöki magából.
Köszi, majd állítunk rajta egy kicsit a váltókarnál gondolod ugye ?
Smart sam gumik ma kaptak gazdagon... az összes sarat összeszedtem, majd megkaptam a képembe...:)de azért volt jópár emelkedõ amin szépen vitt felfele kipörgött de az nem zavarta. Amúgy egyik barátom Õ Cube LTD+ elöl Nobbi Nic hátul Jimmy neki sem volt sokkal jobb a helyzet. Nekem valami Csernobili elsõ váltóm lehet, mivel szárazon gondolkodik h váltson-e fel és pár hajtás után vált fel, úgyhogy csupa sár fél tekerés alatt Milyen olajat ajánlotok hozzá ?
#1504
Posted 2008. August 10. - 09:37
Én is így voltam vele, nézd meg a finombeállítóval, kell egy kis utánállítás, de mivel új a gép az elsõ 50 km "összekopik" a lánc és a láncsor. A Smart Sam a páromnál viszonylag jól mûködött a sárban, igaz összeszedi a dzsúzt, de hamar kilöki magából.Megvolt múlt vasárnap az elsõ nagyobb teszt egy jó kis 35-40 km-es túra. Csöppet meghaltam tõle de az nem baj Bringa egész jól bírta!
Teló sztem csöppet hulladék mivel a 62 kg alatt a legpuhábba jó ha 4-5 cm-t kimozgott... na meg azt is elég bután, össze vissza rázta a kormányt meg a mi felette volt... Fékek pillanatok alatt bekoptak és elég jól harapnak. Váltással van némi gondom, a hátsó XT váltó dobálja le a fokozatokat ha keménye emelkedõn megyek fel(1-2-t). Van 5letetek h miért van ez ? beállítás gond ? Jah és a legnagyobb pozítvum h a váz SEMENNYIRE NEM karcolódik, anodizálni kéne minden vázat!!!!!!! Smart sam nekem a sárral nem bírkózott meg, mert nem nagyon dobálta ki, csak összeszedte és utána meg csúsztam lefelé...
Csepelen hol van az bemutató terem? és mikor is van nyitva ?
#1505
Posted 2008. August 09. - 18:07
Az még belefért a keretbe, és azért sokkal jobb a XCM-nél.
Kétségtelen az is, hogy a sár nekem is szépen beragadt a gumma
mintázatába. De azért még lehetett haladni vele.
A váltó problémád szerintem beállítás miatt lehet, nekem elég jó kis
tüdõkiköpõs emelkedõn sem csinált semmi ilyesmit a Zemplénben,
nem dobálta le a sebességeket és szépen váltott fel-le.
Megvolt múlt vasárnap az elsõ nagyobb teszt egy jó kis 35-40 km-es túra. Csöppet meghaltam tõle de az nem baj Bringa egész jól bírta!
Teló sztem csöppet hulladék mivel a 62 kg alatt a legpuhábba jó ha 4-5 cm-t kimozgott... na meg azt is elég bután, össze vissza rázta a kormányt meg a mi felette volt... Fékek pillanatok alatt bekoptak és elég jól harapnak. Váltással van némi gondom, a hátsó XT váltó dobálja le a fokozatokat ha keménye emelkedõn megyek fel(1-2-t). Van 5letetek h miért van ez ? beállítás gond ? Jah és a legnagyobb pozítvum h a váz SEMENNYIRE NEM karcolódik, anodizálni kéne minden vázat!!!!!!! Smart sam nekem a sárral nem bírkózott meg, mert nem nagyon dobálta ki, csak összeszedte és utána meg csúsztam lefelé...
Csepelen hol van az bemutató terem? és mikor is van nyitva ?
#1506
Posted 2008. August 09. - 17:19
1211 Bp, Szinesfém utca 11, 8:00-16:00Csepelen hol van az bemutató terem? és mikor is van nyitva ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1507
Posted 2008. August 09. - 16:55
Teló sztem csöppet hulladék mivel a 62 kg alatt a legpuhábba jó ha 4-5 cm-t kimozgott... na meg azt is elég bután, össze vissza rázta a kormányt meg a mi felette volt... Fékek pillanatok alatt bekoptak és elég jól harapnak. Váltással van némi gondom, a hátsó XT váltó dobálja le a fokozatokat ha keménye emelkedõn megyek fel(1-2-t). Van 5letetek h miért van ez ? beállítás gond ? Jah és a legnagyobb pozítvum h a váz SEMENNYIRE NEM karcolódik, anodizálni kéne minden vázat!!!!!!! Smart sam nekem a sárral nem bírkózott meg, mert nem nagyon dobálta ki, csak összeszedte és utána meg csúsztam lefelé...
Csepelen hol van az bemutató terem? és mikor is van nyitva ?
#1508
Posted 2008. August 08. - 15:43
#1509
Posted 2008. August 07. - 23:59
Aztán várunk infokat és ha lehet képeket, hogy milyen CUBE-os
cuccokkal találkoztál Dajcslandban!
Én még tovább megyek a nagy német hegyekig, már néztem is egy jó kis laza versenyt!
#1510
Posted 2008. August 07. - 20:33
#1511
Posted 2008. August 07. - 07:17
átnézek ide a bal szomszédokhoz hegyeket mászni.
Akkor jó utat! Aztán óvatosan a tehénlepényekkel:D!
#1512
Posted 2008. August 06. - 21:57
#1513
Posted 2008. August 06. - 16:45
Hát ez sajnálatos:S
Abból kedd lesz, sztem!
Pénteken beér, ha 1ig nincs ott, akkor azt csak hétfõn küldik Veszprémbe.
KITARTÁS!!! (megéri)
#1514
Posted 2008. August 06. - 15:53
Voltam bent ma a kereskedõnél érdeklõdni. Az eredeti forgatókönyv az lett volna, hogy a Touring ma kerül vissza a másik kereskedõtõl Pestre a nagykerbe, hogy onnét ide Veszprémbe lehessen szállítani. Ezzel szemben kiderült, hogy a bringa köszöni, de egyelõre jól érzi magát a soproni kereskedõnél, és elõreláthatólag csak pénteken ér majd a fõvárosba. Talán nem túlzott pesszimizmus azt gondolnom, hogy ebben az esetben én pénteken nem fogok Veszprémben bicajt átvenni (Ideszállítás, beállítás, stb...). Pedig még szabit is vettem ki erre e nevezetes napra.
#1515
Posted 2008. August 05. - 23:10
hogy legyen azért kicsit minõségibb, rendesen összerakott darab.
Aztán amikor megláttam a 2008-as Cube-okat a katalógusban, onnan
már nem érdekelt semmi egyéb. Bár még nézegettem többet is, de
már tudtam, hogy nekem ez kell. Úgyhogy nagylevegõ, aztán ezt
rendeltem meg. Persze azóta a küllõcserével, a telóval, az egyebekkel
(lakat, lámpák, óra, kesztyû, pumpa, szerszám) lassan már az eredetileg
kigondolt összeg duplájánál járok. De mostmár leálltam. Egy idõre.
Ez jó, amúgy én is alacsonyabban kezdtem, olyan 70-max 80-ba gondolkodtam és persze majd nekem is jön a telócsere ha ez már tropa:), bár nem biztos mert most más terveim vannak. Úgy vettem a bicót, hogy ez lesz az utolsó dolog amire költök, aztán most kb 4-5 évig gyüjtögetek, ezért is akartam hogy tartós legyen és inkább fizetek érte pár tizessel többet, csak bírja egy olyan...7-8 évig XD. Persze pár kis dolog azér belefér (pl teló, meg karbantartás, alkatrészek, de csak módjával!)
#1516
Posted 2008. August 05. - 21:18
Kavics:
Szerintem az hátsó gumid fordítva van felrakva, egyirányba kell néznie a két feliratnak és a menetirány szerinti jobb oldalon. Az altus váltó miatt egészen biztosan pattognék, alivio váltókarral és váltóval kellett volna kapnod, legalábbis én azzal kaptam. Amikor én elhoztam az Aim-emet, akkor Kenda gumikkal adták át, egy kicsi próbálkozás úgy tûnik mindig belefér. Szóval gumit csekkold le, hogy nem hátrafele szerelték-e fel, én így a képrõl majdnem biztos vagy benne hogy így történt, a váltókar és a váltó pedig szerintem vagy hiba vagy spórolás, vagy amit te írtál kétféle aim felszereltéség van, de én valahogy nehezen hiszem el, hogy így jött dobozban.
Neem kell aggódni Gumifórumon már letisztáztuk hogy jól van Elsõ a Front nyíil irányba gördül, a hátsó meg a Rear nyíl irányba. Amúgy írták hogy igazábol tökmindeggy, meg hogy néha ha fordítva van úgy jobban tapad. És így jött a gyárból, hami mint benfentes is írta:
"Ami nálunk van a boltban AIM, ugyan így van szerelve, 2,25 Smart Sam, EF60, Altus átdobó.... uh ezért teljesen fölösleges a küszöböt rágni!
A tavalyi Aim-on volt Ef50-es fékváltókar, az idein az új design-nal megálldott EF60 van!
De egyébként nyár elején volt olyan Analogunk, ami LX-el volt szerelve Deore helyett:)"
Nekem jó így. Esetleg annyi hogy a markolaton lehetett volna Cube felirat, de végülis mindeggy, mert úgyis látszik hogy ez a gyári, ráadásul ez meg szép fekete és a gép oldalán ott van óriási betûkkel hogy "CUBE" Meg a markolatot úgyis takarja a kezed:)
#1517
Posted 2008. August 05. - 21:00
Szerintem az hátsó gumid fordítva van felrakva, egyirányba kell néznie a két feliratnak és a menetirány szerinti jobb oldalon. Az altus váltó miatt egészen biztosan pattognék, alivio váltókarral és váltóval kellett volna kapnod, legalábbis én azzal kaptam. Amikor én elhoztam az Aim-emet, akkor Kenda gumikkal adták át, egy kicsi próbálkozás úgy tûnik mindig belefér. Szóval gumit csekkold le, hogy nem hátrafele szerelték-e fel, én így a képrõl majdnem biztos vagy benne hogy így történt, a váltókar és a váltó pedig szerintem vagy hiba vagy spórolás, vagy amit te írtál kétféle aim felszereltéség van, de én valahogy nehezen hiszem el, hogy így jött dobozban.
#1518
Posted 2008. August 05. - 20:38
A pénzügyi részét is megértem. Nekem sem volt könnyû döntés,
eredetileg jóval lejjebb terveztem árban. Aztán úgy megtetszett, hogy
ez lett belõle. Plusz még a telócsere, ugye.
Bár nekem annyival könnyebb, hogy nem vagyok felelõségteljes
családapa. Tudomásom szerint...
Ez jó, amúgy én is alacsonyabban kezdtem, olyan 70-max 80-ba gondolkodtam és persze majd nekem is jön a telócsere ha ez már tropa:), bár nem biztos mert most más terveim vannak. Úgy vettem a bicót, hogy ez lesz az utolsó dolog amire költök, aztán most kb 4-5 évig gyüjtögetek, ezért is akartam hogy tartós legyen és inkább fizetek érte pár tizessel többet, csak bírja egy olyan...7-8 évig XD. Persze pár kis dolog azér belefér (pl teló, meg karbantartás, alkatrészek, de csak módjával!)
#1519
Posted 2008. August 05. - 20:26
Megnéztem a katalógusban, nagyon szép a bicaj!
Majd ha meglesz tõled is követelünk képet!
Szerintem mivel trekkingrõl van szó, a váztöréssel még kevésbé
kell foglalkoznod. Gondolom rendeltetésszerûen fogod használni,
nem DH-ra. Akkor meg elvileg annak nem lehet ilyen gondja.
Nem?
Én is úgy tudom, hogy van rálátása a kiskeresnek. Nekem még
anno az egyik helyen mutatták is. Színes XLS féle volt, ahol ha
jól emléxem a piros tán azt jelölte, ha nincs az országban az adott
típus-méretbõl, és stb.
Az hogy mennyire valós, már más kérdés. Elvileg amikor megrendeltem
(hétfõi nap) volt egy a lista szerint, ez hétvégére meg is lett volna.
Aztán kiderült, hogy mégsincs. És még egy ideig nem is volt.
De csak meglett! Szerencsére.
A pénzügyi részét is megértem. Nekem sem volt könnyû döntés,
eredetileg jóval lejjebb terveztem árban. Aztán úgy megtetszett, hogy
ez lett belõle. Plusz még a telócsere, ugye.
Bár nekem annyival könnyebb, hogy nem vagyok felelõségteljes
családapa. Tudomásom szerint...
zylin:
Az eredetileg nagyrészt fehér bringából nekem is fekete orrú lett
a telócsere után. Így kicsit szigorúbban néz ki.
kavics:
Helyettem is bringázz. Péntek óta idõnként mocskosul fáj a
vállam-nyakam. Biciklin kifeljezetten. Nyakfordítás nem nagyon
megy. Az meg ugye gáz biciklin.
Tegnap megpróbálkoztam vele, gondoltam mozgatom kicsit.
Rossz ötlet volt. Szenvedés volt az a 12-13 km, amit mentem.
Nemtom, vagy egy erõsebb, elég hûvös klíma b*szta oda, vagy
elaludtam. Bár péntek reggel még asszem nem fájt. Na mind1.
Remélem elmúlik hamarosan. Csak sajnos nincs, aki masszírozza...
3xtom: Egy Cube GTS Touringról van szó...
...állítja, hogy erre az adatra gépen keresztül nem igazán lehet rálátása a kiskereskedõknek.
... (anyagilag), mint azt egy felelõsségteljes családapának illõ volna. De hát ugye, amikor az ember hobbijáról van szó, akkor a racionalitás felejtõs, kedves sors- és sporttársak...
Viva la bicicletta!!!
#1520
Posted 2008. August 05. - 12:02
Ma is megyek tekerni, csak kicsit esõre áll, de max kipróbálom hogy bírja:)