Jelentkezz be Regisztrálj
Cube
#241
Posted 2011. August 13. - 20:34
Á. Szar a kedven rohadtul...többeket tisztelek magyar forgalmazónál, de az egész az egy fos.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#242
Posted 2011. August 13. - 20:30
#243
Posted 2011. August 13. - 19:14
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#244
Posted 2011. August 12. - 20:35
Cube Launch 10 New 29ers For 2012 - BikeRadar
a canyon bringaira leszek kivancsi... 1500 euroert kevesen kinalnak terralogicos villat.
#245
Posted 2011. August 11. - 14:49
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#246
Posted 2011. August 10. - 22:02
off
Nos, részemrõl rendezve.
Hátsó váltót kicsit megnyomták szállítás közben. Festék szintén e közben verõdhetett le. Elsõ fék beállítását viszont én csesztem el kicsit.
Helyrehoztam.
Srác teljesen normális volt. Kissé tévesen ítéltem a posztja alapján. Mindkettõnkben volt kicsi ideg.
Személyesen is megtettem, ez úton is elnézést.
tamaska, rob, részemrõl törölhetõ.
Géza, aka bringavarázs (ha már az elején így említettem...) totál korrekt volt, normálisan válaszolt mindenre, valamilyen szinten már túl korrekt is volt; vonatot fizette lényegében. o_O Rendes srác, szimpatikus, meggyõzõ.
Több elõnye is lesz/van, ha vele tartatom majd karban/újítgatom fel a bringát, az a pár km nem oszthat, szorozat, ha azt kapom tõle amit akarok/elvárok.
A táj arra felé (budai oldal) úgy is gyönyörû, hogy nem néztem be út közben az erdõkbe (meg ide-oda), így is szó szerint majdnem meghaltam az emelkedõdön (ugye nem sokat bringáztam, sportoltam mostanság...) Visszafele hál'istennek már egyszerûbb volt...
A futár egy felsértett matricával hozta, ez nem számít, az esõ úgy is kikezdené, így úgy is leszedném... a vázon meg az a kis karc szintén "takarva" lesz a kulacstartóval. Szóval jeee.
Elsõ fék nem ér már hozzá. Meg tudom már (hála neki), hogy állítsam ha mégis, egyszer, majd úgy adódna. Mindenesetre, fél évente tuti visszafiszem a bringát. Annyit minimum megérdemel.
plusz egyszer placebo is szólt a géprõl, vagy online rádióról vagy mifene. pluszpont.
meg köszönet Gézának, még egyszer. Én sem voltam itt egyszerû eset, tény.
Most viszont szunya, mert mocsok mód elfáradtam...
ui: láncon filózom, az lesz az elsõ amit be kell szerezni valószínûleg a meglévõ helyett, az az 500-1000 km (beszéltünk is róla) nagyon hamar összejön....
#247
Posted 2011. August 10. - 17:58
Nos, részemrõl rendezve.
Hátsó váltót kicsit megnyomták szállítás közben. Festék szintén e közben verõdhetett le. Elsõ fék beállítását viszont én csesztem el kicsit.
Helyrehoztam.
Srác teljesen normális volt. Kissé tévesen ítéltem a posztja alapján. Mindkettõnkben volt kicsi ideg.
Személyesen is megtettem, ez úton is elnézést.
tamaska, rob, részemrõl törölhetõ.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#248
Posted 2011. August 09. - 12:29
de ha valaki a kereskedelemben dolgozik, és emberekkel van körbe véve, az tudja, hogy vannak napok, amikor egy ilyen megmozdulás kiveri a biztit. Fent tartom, hogy a srácnak akár igaza is lehet. DE akkor se ez a módja.
Teljes mértékben átérzem, 10 év kereskedelmi tapasztalat után megértelek. Elnézésed kérem!
#249
Posted 2011. August 09. - 07:57
#250
Posted 2011. August 08. - 23:53
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#251
Posted 2011. August 08. - 23:48
#252
Posted 2011. August 08. - 20:10
Szerintem.
#253
Posted 2011. August 08. - 08:24
#254
Posted 2011. August 07. - 19:45
Egyébként tényleg nem akarok nagyon offolni, de ezek a bringák (Cube középkategóriától felfele mondjuk...), hogy bírják a -10, -15 fok körüli/alatti idõt?
#255
Posted 2011. August 07. - 19:41
#256
Posted 2011. August 07. - 13:01
#257
Posted 2011. August 06. - 21:57
Nem értem a mondatot semmi nem változik legfeljebb a csapadék halmaz állapota akkor az igazi tekerni.
Pl: itt Tortra 65 - tli napfordul - teljestmnytra
Az elmúlt két évben sajna nem tudtuk végig tekerni ( kicsit sok volt a hó ill -6 fok volt a legmelegebb pontján)
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#258
Posted 2011. August 06. - 20:46
#259
Posted 2011. August 06. - 16:17
Boca: az azért már látszik, hogy ha sokat megy, teker az ember, akkor ez sem olcsó hobbi... Persze ha már minden megvan, akkor a legtöbb dolog bírja egy ideig (mez, cipõ, sisak, napszemüveg... csakhát a bringára áldozni kell...)
Most épp keresgélek "cuccokat", aztán mennek a wishlist-be, majd apránként szépen be lesznek szerezve... De legalább lesz mit tekerni. Eddig mindig vártam a telet, fõleg a havazás miatt, de remélem idén sokáig bringázhatok.
A téli bringázás is vonzana, csak túl sok mindenre kell szerintem figyelni már, az utakat is sok helyen sózzák, macera... :/ lehet tévedek, de szerintem a többség télen félrerakja a szeretett járgányt.
#260
Posted 2011. August 06. - 16:13
Köszöntem! Próbálkozom.Más...ha az elsõ fék súrolja a tárcsát, gyorsszárat nyisd ki, támaszkodj a kormányra, csukd be. Fontos, hogy mekkora erõvel zárod rá, mert ez Shimano belsõ mechanikás zár, 300-400 kg erõvel is összenyomja a tengelyt. Magyarán, tök máshova kerülhet a kerék, mint a kivétel elõtt volt. Azt szoktam javasolni, hogy tekergesd a gyorsszár záró anyáját és eközben nyitogasd-csukogasd a kart a másik oldalon. Mikor már vízszintes helyzetben szorul, zárhatod. Így nagyjából mindig egyforma erõvel van becsukva.
30 kilcsi alatt nem fog elkopni a betét. Annyira nem érhet hozzá.
Kevesen tudják, hogy a Dart villák post mountos kialakításúak ugyan, de ez nem olyan, mint a Manitoué volt egykor.
Ez már a üzletpolitikai okokból, csak a saját Avid fékkel kompatibilis.
Minden más fékkel ami nem kúpos görgõs kialakítású, esélyes, hogy ciripelni fog.