Jelentkezz be Regisztrálj
GT Bikes
#221
Írta 2010. február 10. - 22:55
#222
Írta 2010. február 10. - 21:33
Ahhoz képest, hogy városi db, rendesen el van látva sebességgel, meg kiegészítõkkel!
Nálam a városin csak a lakat van meg fényvisszaverõk. Lusta vagyok/lennék minden egyes alkalommal leoperálni a sok kütyüt róla.
Ezek a canti fékek fognak úgy mint akár egy mezei V, vagy ez tényleg csak nosztalgia?
Egyébként tetszetõs közlekedési eszköz, mindig öröm látni 1-1-et a "mieink" közül!
Hát... ez a bringa igazából terepen is szolgál elég sokat, rendszerint ezzel a setuppal, csak versenyre szoktam terepgumit feltenni, meg akkor leszedem a sárvédõket, és túrázni is ezzel megyek. Meg amúgy is költséges lenne egysebességesíteni, (fékváltókart cserélni, láncfeszítõt szerezni) és még nem is nézne túl jól ki a feszítõvel. A fentartása se emészt fel nagyon sokat, sor, lánc elviselhetõ árban van. Viszont lehet a 44-es tányért leszedem róla, mert egyáltalán nem használom.
Kiegészítõkbõl meg annyira nincs sok, világításon kívül csak egy km óra, meg egy csengõ. Ha nem este megyek, akkor csak az órát kell leszedni, az meg egy mozdulat.
Kanti fék igazából a fékváltókarok miatt van (elöl avid shorty 6, hátul tektro oryx), de nem is bánom, mert így tényleg nosztalgikusabb. Ezek már elég mondern fékek, az eredeti lx cantiknál nagyságrendekkel jobban fognak és egyszerûbb a beállításuk, kb. mint egy v féknek. Mondjuk egy komolyabb v fék szintjét nem hozzák, de azért hegyen is használható, én maraton versenyen is szoktam vele indulni.
#223
Írta 2010. február 10. - 20:32
Nálam a városin csak a lakat van meg fényvisszaverõk. Lusta vagyok/lennék minden egyes alkalommal leoperálni a sok kütyüt róla.
Ezek a canti fékek fognak úgy mint akár egy mezei V, vagy ez tényleg csak nosztalgia?
Egyébként tetszetõs közlekedési eszköz, mindig öröm látni 1-1-et a "mieink" közül!
#224
Írta 2010. február 07. - 19:57
#225
Írta 2010. február 07. - 19:40
GT Pantera, alu váz, cr-mo villa.
Mióta megvan ilyen-olyan okokból le lett cserélve rajta több minden. Vadi új, sosem használt, korhû lx fékválókatokat is sikerült szereznem a régi, megmakkant stx helyett. És kapott vadi új, cyclocross canti fékeket is, meg korhû campagnolo mirox - lx kerekeket is. Mondjuk ez nem retro vitrin bicaj státuszban van nálam, úgyhogy a korhûség csak mellékes, de azért szívet melengetõ dolog
Ami maradt: a 2 váltó, nyeregszár, kormánycsapágy. Ennyi.
Egyébként nagyon elégedett vagyok vele hosszú távon is, frankó kis bicaj. Szép kidolgozás, jól tekerhetõ, jól kezelhetõ, és még kényelmes is. A merevvillája is nagyon jó, a többihez mérten szépen csillapítja az ütéseket és rezgéseket.
A súlyát nem tudom pontosan, de 10 - 11 kiló körül lehet sárvédõk nélkül.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
szerk: nem tudom rendesen belinkelni, illetve nem jelenetíi meg rákattintva rendesen, a kepfeltoltes.hu oldalán, pedig régebben nem volt gond ezzel Ha a webmester segítene azt megköszönném.
#226
Írta 2009. december 30. - 13:48
#227
Írta 2009. november 02. - 21:17
A WD40-egy kenõanyag, nem ápolószer. Erre alkalmasabb vmilyen szilikon tartalmú spray+rongy.
Teló:
- Ha új akkor RS Recon, vagy Tora
- Használtan: RS Reba
(Jól mûködnek, merevek, erõsek és jó a szervízhátterük.)
#228
Írta 2009. október 31. - 10:47
A Zaskart mivel fényezed ennyire ki? WD40-el szoktam az RTS1-et takarítani, de nem lesz ennyire szép.
Más. Tudorok, kezdi megadni magát a telóm, nem akarom rommá használni, mert antik darab, így kéne valami modernebb, vagy teljesen modern teló az RTS1-be, még az elsõ szériás 6061T6 aluból készült változat. Súlyom 100kg és leginkább midnenfélére használom a gépet túrázás, néha keményebb lejtõzés, kb. 100mm-es út kéne 50k környékén, amit még elbír a váz.
#229
Írta 2009. október 24. - 19:10
nem....nem talalok szavakat. Hihetetlen komoly a Zaskar.
Köszi
Itt még egy pár "jobb" kép a Ruckusról ha valakit érdekel:
2 in 1
#230
Írta 2009. október 23. - 16:19
#231
Írta 2009. október 23. - 08:13
A Ruckus még mindig nagyon ott van, de én nem erõltetném a piros bowdenházat, inkább ezt a feketét arra is.
Nem hiszem hogy jól mutatnának a piros giliszták a bicaj körül tekergõzve.
Viszont kérünk még képet a Zaskarról! Eddig miért rejtegetted?
(Az a merevítõs kormány rajta csak vmi vicc ugye? XD)
Lehet hogy igazad van, hogy a piros nem mutatna jól.
Az elözö oldalon van 2 kép a Zaskarról:
Üdv
#232
Írta 2009. október 23. - 01:33
Nem hiszem hogy jól mutatnának a piros giliszták a bicaj körül tekergõzve.
Viszont kérünk még képet a Zaskarról! Eddig miért rejtegetted?
(Az a merevítõs kormány rajta csak vmi vicc ugye? XD)
#233
Írta 2009. október 22. - 19:25
Sziasztok!
Gondolom én vagyok a sokadik aki felteszi ezt a kérdést, de már össze-vissza kerestem és sehol nem találok. Tehát a kérdés: Hol lehet GT-s mezt ill. nacit beszerezni??
Szia,
ha még találsz valahol akkor szerintem ebayen.
Nekem meg van egy pár új képem, íme:
Zaskar kapott egy bowden-sleeving-et
Itt meg a Ruckus rövid stucnival:
A Ruckus kap még piros sleevet szerintem :chin:
#234
Írta 2009. október 22. - 11:11
Gondolom én vagyok a sokadik aki felteszi ezt a kérdést, de már össze-vissza kerestem és sehol nem találok. Tehát a kérdés: Hol lehet GT-s mezt ill. nacit beszerezni??
#235
Írta 2009. október 17. - 03:16
ha érdelek titeket elmesélem h. lett 2hónap alatt 2GT a családban:)
május óta végre én is GT tulaj lettem, régi vágyam volt már
mivel az új modellek vázai és fõleg a felszereltsége gyárilag elég béna, ezért kétség nem férhetett hozzá, h nem új, hanem vmi 2000körüli darab lesz belõle.
és hosszas keresés után meg is találtam...bár kacérkodtam Osiriséval is:)
Megvan még? láttam többször is árultad különféle felszereltségekkel?
végülis egyáltlán nem bántam meg, egy 2000es Backwoods, ALU, papírokkal, örökvázgarival, Zöld v. kék nem is tudnám igazán eldönteni. karcmentes, gyönyörû állapotban. a srác akitõl vettem a 9év alatt szerintem 2ekm-nél nem ment többet vele én azóta 1000et:) alapból kapott egy teljes bowdencserét, olajozást, 1,5es gumikat(BP) és mivel 68as középrész volt benne,de 73-as kellett volna bele, amit kissé nehéz beszerezni mostanában,
ezért egy zsírúj integrált DEore hajtókart is, új lánccal, egy hosszabb stucnit, új markolatot, és még a régebbi sorozatú XT-Vféket, ami még a párhuzamosító rendszerrel mûködik ...sajna a leggyengébb pontja egy JudyTT ezt még azóta nem sikerült lecserélnem...de lassan mire újra tavasz lesz biztos készen lesz:)
kicsit módosítva lett az õsz folyamán voltam túrázni és megtetszett a terepgumi újra, ami azóta megmaradt:) Bár sajna most nincs bringásidõ. Már most is büszke vagyok rá, de kisebb átalakuláson még azért át fog esni...gondoltam ha megvannak az alkatrészek az már fél siker...de egyenlõre nem haladok...ami megvan már egy dtrack átütös elsõ, dtrack hátsó, és elõre-hátra deore hird tárcsfékszett..és mivel most fékváltókar van, ezért már bal-jobb váltókarok is kelletek,ez volt az ucsó darab a beszerzésbõl egyenlõre..ezek dobozban pihennek a teló hiánya miatt:(
amint eljutok odáig teszek majd 1friss képet is.
A barátnõmet hosszas gyõzködés után sikerült rávennem h. vegyen bringát magának. Majdnem lett egy scott yz3asa, amit a posta utánvéttel küldtek(ez vissza is ment a feladónak, mert nem igazán azt kaptuk amire számítottunk)
de mennyire örülök neki, h. visszament, mert így az övé is 1 GT lett..szintén 2000 cromo Timberland. Járt a hirdetés a Bikemag-on is:) bár azt hozzá kell tenni h egy kolléganõmtõl én elõbb kaptam képet róla(ismerõsének az ismerõse el akarja adni és nem érdekel-e), minthogy felkerült volna.
Sikerült rá megalkudni igazi csajos, tökéletes választás.
Az eladó 1etlen kérése volt h. lányé legyen és vigyázzon rá.
Nagyjából ennyi a sztorija a 2biciklinek.
Üdv mindenkinek,
Zonyo és Ancsi
#236
Írta 2009. október 16. - 13:17
#237
Írta 2009. október 10. - 14:42
#238
Írta 2009. október 05. - 12:50
Üdv
#239
Írta 2009. október 05. - 12:43
Nem tudnál utána nézni van-e még valahol 1db 2.5-ös hasonló Michelin? Jó a Mountain Xtreme is, meg ez a HOT S...
Építek én is egy GT-t, de csak 1db-om van, már csak az hiányzik hozzá...
GT
#240
Írta 2009. szeptember 29. - 22:39
Olyan feszes a lánc hogy csak na! De ez látszik is a képeken, egyáltalán nem süllyed a lánc.