nos igen, pont ma olvastam hogy itt nálunk a faluban is elkészült az a bringaút amit 2 évvel ezelõtt nyárra ígértek -igaz akkor még úgy volt hogy épül a városhatárban lévõ patakra bringáshid és végig pöstig a duna parton lesz a bringaút, na ebbõl nem lett semmi mert rájöttek a hid drága- sza szépen a patak gátján kihozták a fõútra- . lényeg ez a 3 km (ami igazából max 2,5) 3 m széles bringaút - aminek 0 alapja van, a legyalult földre öntöttek rá 5 centi aszfaltot- került 300 milló forintba......ami ha jól számolom 100 milla/km........ami ha jól tudom kb egy 2 sávos(cca 7 m széles) zöldmezõre, épített rendesen alapozott aszfaltút piaci ára.......valamér úgy érzem valaki megint k....a jól járt.....(amivel nem lenne semmi baj csak megint kimaradtam belõle )Ausztriában mûködik.
Persze, nekem is nehéz lenne megszoknom hogy nem úgy túrázok, hogy "nini egy príma ösvény, akkor most menjünk arra".
Nincsenek illúzióim: itthon __s_o_h_a__ a közelébe sem jutunk szomszédaink infrastruktúrájának - pedig õk is panaszkodnak a politikusaik különféle olaj-alapú lobbija miatt! Múlt héten alaposan kifaggathattam az alsó-ausztriai régióért felelõs emberkét: na ahhoz a rendszerhez nálunk kompletten "át kellene programozni" mindannyiunk agyát alapvetõ gond hogy nálunk míg nálunk mindennemû (kisebb vagy giga) beruházás költségvetése "közelítõleg xxx millió/milliárt forint" addig náluk ezek ezer eurós nagyságrendig pontosak...
(Pl.: balatoni völgyhíd valami "elõre nem látott tervmódosítás" miatt 5-7 milliárd(!) forinttal többe fog kerülni! 2 Mrd csúszik ide-oda! Az egész "elvárt adós" baromságtól éves szinten várták ennek 8-10-szeresét. Hát...)
1 ébként tényleg kiváncsi lennék ha kijelölnének normális mennyiségû erdei bringás útvonalat - mindenfélét- 10 bringásból hány tartaná be , hogy a többire viszont nem megyünk ?