Jelentkezz be Regisztrálj

Hírek a nagyvilágból
#4421
Írta 2007. október 31. - 00:17

Amikor Eurotax árról beszélünk, van vételi és egy eladási ár. A vételi ár az az ár, amit a kereskedõnek érdemes adni, az eladási, amit érdemes kérnie az autóért
A vételi és eladási ár között akár 15% különbség is lehet
A bemenõ paraméterek módosításával váltózik a kalkulált ár is. Ez azt jelenti, hogy a bemenõ adatok (helyi keresettség, árkorrekciós tényezõk stb.) váltóztatásával bizonyos határon belül a kereskedõ kedve szerint váltóztathatja az autó árát. és nem csak a kereskedõnek hanem az országoknak is vannak határai
néhány autómárka esetében az értékelés nem tükrözi az autó valós piaci értékét. Az eltérés mind pozitív mind pedig negatív irányban is igaz. az igy kapott árakat össze kell hasonlitani a könyvértékkel..eltérés engedélyezett bizonyos %ban
…ennek köszönhetõen 2006 elsõ negyedévében a BMW 78 értékesített autóval (X3, X5) elõkelõ helyen végzett a kishaszon-gépjármûvek között ??...nem magyar ujságcikkbõl idézet.
kicsit eltértem a témátol, csak arra akartam utalni hogy vki nem csak sokat akar hanem mégtöbbet - abbol lesz a csalás. Regado után is áfa + vételár után is áfa, halasztott vámfizetés ….ha cég hoza be már más tészta. …áfát 20%, itthon kell a határparitásos számalértékre és vámra fizetni. Cég esetn nincs áfa se regado csak vám 22%.Használt, 6 hónapnál idõsebb és 6000 km-nél többet futott autó esetében, amennyiben számlával vásárolja meg a jármûvet, úgy az áfát a vásárlás helyén kell megfizetni. Itthon nem kell áfát fizetnie. Az adó nem igényelhetõ vissza. hivatal nem köteles elfogadni a számlán szereplõ öszeget
Adásvételi szerzõdéssel történõ, használt, 6 hónapnál idõsebb és 6000 km-nél többet futott autó vásárlásakor nem kell sehol áfát fizetnie. Ha valaki hoz egy olyan számlát, amin csak a 70%-a van annak, amit az Eurotax mutat, azt gond nélkül elfogadják. A kötelezõen elõírt vizsgálat persze megindul, de különösebb akadékoskodás nélkül le is zárul. Az eurotax szerint egy 5dik havi a5ös audi 10,1(kereskedõ) itthon alapcsomag+multitronik 2,7tdi, eurotax szerint meg 11felett a cuccos? 11,8 a hivatalos szalonár itthon. Ujauto más mint a semmit sem használt – mind3 20-50km-es. Sérült autok vámkezelésekor lehet még kedvezményt kapni. Szakavatott kezek leszedik a lökháritot meg a tükörborítást….utána meg jön egy mikrobuszban
az hogy magyarnak vagy nemmagyarnak adják az csak a kereskedõtõl, vagy a személytõl függ. mo-t és a hasonloan "sötét" és bonyolult jogrendszerrel megáldott országokat szeretik hidd el. nagyon sok olayn auto kerül forgalomba ami gyanus elõéletû. Iylen olyan alvázszámok, kétes eredetek.. néha az sem biztos hogy a vw-t németek csinálják.
eddigi legjobb vételünk 100 dobozos sörért egy '99-es opel astra - ilyen auto nem kellett a kereskedõnek azon a vidéken, és ez elég volt ehez az árhoz(lichtenstein). de a kelet europai régio nagy autofelvásárloja a nyugati résznek. Odaát erre alakulnak cégek hogy magyarnak, szlováknak odébb töröknek stb szerezzenek autokat.
tudom megint nem kapcsolodik semmihez: bmw premium sel... modelljei is javarészt magyarországnál kulturáltabb országokbol kerülnek ki. itthon 30autobol 3 ha átmegy a vizsgálaton fiatal kora ellenére. a maradék 27 igazoltan tiszta forrásbol de import.
hosszu lett ha hiba van szolj, nembiztos hogy jol tudom
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#4422
Írta 2007. október 30. - 22:37

Ez a hitelre vett autók visszavétele nem tudom, hogyan passzol a külfördrõl behozott luxus autókhoz. Biztos kint is visszavesznek bankok kocsikat, de nem egy magyarnak fogják eladni olcsóbban... De tök mindegy mennyiért szerezték, vagy mennyiért akarják eladni, 300 millió az értékük. Az adócsalásnál veszik figyelembe, hogy mennyiért adta el és mennyiért vette.
#4423
Írta 2007. október 30. - 22:07

[/URL] 29 kocsi ~300millióért, ebbõl van egy 75millás. Akkor kell közte trabant kategóriás luxus autónak is lenni, ha jól számolok...
a 75 a hirdetésben szereplõ ár. és ha 15el olcsobban vette pl, + van egy halom felsõ középkategoriájú auto, a6os e-merci és a többi, akkor lehet mégse olyan sok az a 300milla??
szüleim autoimporttal is foglalkoznak. kormányzati vagy diplomáciai a6-os már 5m ért is van. és senkit sem kell érte megvesztegetni. ezt akarják most beszüntetni. ha van bankos felsõvezetõ ismerõsöd, elõfordul hogy.. illetve inkább bevett szokás hoyg a cikk ami kell az nem kerül ki árverésre hanem megvan az a minimum összeg ami kell a banknak a törlesztés kiegészítésére és többet egy fillérrsel se kell fizetni, de nem csak bankra apeh-re is igaz.
hirekben van néha hogy több mint 40000 a visszavett autok száma. töbsége daewoo meg skoda, de s merci-bõl ha csak 5 milla hiányzik és jo a kapcsolatod hidd el meg lehet venni 7ért is akár.
vki irta itt a forumon hogy sokan tullvállalják magukat - igaza van. nem egy hanem akár 2 kategoriával is felljebb lévõ autot vesznek mint amit megengedhetnének maguknak. és ha csak eladásra kinálják az autot mert nincs részlet 30-35%ot biztos hogy buknak. a kereskedésben viszont ez az ár már nem fog látszani. csak hogy keveset futott meg megkímélt.
edit: igy visszaolvasva inkább autostopik
már nem is 75 hanem 79 mert egy másik kereskedés vette át
zokogva borulnék a motorjára, remegve érinteném meg alumínium bõrét, és emlékének szûzlányt áldoznék, akit méregdrága motorolajjal lobbantanék lángra - Rolls Royce Phantom ____>>____Wroom…__>__[FONT="]B&O[/FONT]
#4424
Írta 2007. október 30. - 22:03


ha valaki hibázott, akkor kapja meg érte a büntetését, de ha jól tudom, akkor nincs olyan büntetés érvényben magyarországon, hogy hagyni kell lerohadni a lábát valakinek... még akkor se ha ilyeneket csinált. nem túl nehéz belátni, hogy mennyire problémás lenne, ha így mûködne a felelõsségre vonás.
#4425
Írta 2007. október 30. - 21:23

I`m as fast as nobody!
#4426
Írta 2007. október 30. - 21:06


#4427
Írta 2007. október 30. - 21:05

de vagjak le a labat nyugodtan
hicomattal nem fog versenyezni kozuton
nem lesz olyan KIBASZOTT meno!
/700ft-os aluminium mankoval a hona alatt/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4428
Írta 2007. október 30. - 20:59

#4429
Írta 2007. október 30. - 20:47

Link a cikkbõl: http://index.hu/poli...ar/maybach1015/
29 kocsi ~300millióért, ebbõl van egy 75millás. Akkor kell közte trabant kategóriás luxus autónak is lenni, ha jól számolok...
#4430
Írta 2007. október 26. - 20:22

Azért nem árt tisztában lenni azzal, hogy az egészségbiztosítás és az összes többi biztosítás teljesen eltrérõ célokat szolgál...
többek között... mégis már össze van mosva
#4431
Írta 2007. október 26. - 20:20

"Kedves Barátaim,
eljött a búcsú ideje. ....
Remák Zoltán"
ez biza gaz!
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4432
Írta 2007. október 26. - 20:13

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4433
Írta 2007. október 26. - 20:00

már csak ez a film hiányzott nekünk. most majd a sok buta még butább lesz.
"A film jókor jön Magyarországra, az egészségbiztosítás elvégre nálunk is kampánytéma, s Moore a Sickóban legalább olyan demagóg, mint a magyar politikusok a hazai egészségbiztosításról szóló vitákban....
...még ha tudnám is, hogy az amerikai egészségbiztosítási rendszernek semmi köze nincs ahhoz, ami most Magyarországon alakulóban van."
#4434
Írta 2007. október 26. - 16:10

eljött a búcsú ideje. Hosszas tépelõdés után úgy döntöttem, befejezem a professzionális pályafutásomat.
Tizenhárom éven át kerekeztem hivatásszerûen. Ez nem sok - késõn kezdtem, de annál keményebben csináltam. Mindent feláldoztam a biciklizésért, és egyáltalán nem bánom.
Az én életmûvemnek tekintem, hogy magamból, aki közepes adottságokkal rendelkezem, egy jobbfajta versenyzõt faragtam. Önállóan. Az én életem az edzés (volt). Legyõzni önmagam határait. Ez éltetett. Mostanáig.
Hét többnapos nemzetközi kerékpárversenyt sikerült megnyernem.
2000: Gemenci Nagydíj
2003: Tour de Hongrie
2004: Gemenci Nagydíj
2004: Tour de Hongrie
2004: Kassa-Tátra-Kassa
2007: Székely Körverseny
2007: The Paths of Victory Tour (Törökország).
Ezekre az eredményekre nagyon büszke vagyok. Megnyerni egy többnapos versenyt nem egyszerû. Az egyik legnagyobb siker a törökországi, 2.2-es The Paths of Victory Tour megnyerése. Ezt már magyar állampolgárként nyertem meg (tudtommal 2.2-es versenyt még nem nyert magyar állampolgár). Ez volt az utolsó verseny, amin indultam.
Nem tudok megnevezni egyetlen konkrét okot, amiért abbahagyom. Sok minden közrejátszott a döntésemben. Az egyik, hogy a csapatomban már nem tudtam volna továbblépni. Persze azért továbbra is nagyon szurkolok a többieknek. Mostanra ráadásul az is világos lett, hogy két évig nem indulhatnék VB-n, s nem indulhatnék a pekingi Olimpián sem. Kár, hogy évekig húzódott a honosításom. Döntésemnek nem utolsó sorban anyagi okai is vannak. Sohasem a pénzért bicikliztem, esküszöm, de azért az elgondolkodtató, hogy mint a kezdõ fizetésem (betanítatlan munkaerõkét is) a duplája lesz annak, amit a kerékpározással kerestem. Szerencsére a szakközépben eltöltött idõ és a két év egyetem nem múlt el nyomtalanul, novembertõl ugyanis egy ipari dizájnnal foglalkozó cég alkalmazottja leszek. De bízom abban, hogy még lesz közöm ehhez a sportághoz.
Úgy fejezem be a biciklizést, ahogyan elkezdtem: egy szál lyukas biciklinadrággal. Jelenleg biciklim sincs. A versenybiciklimet visszaadtam, újra pedig még nem telik.
Mindenkinek köszönet, aki segítségemre volt a pályafutásom ideje alatt. Külön köszönet azoknak, akik kijöttek a versenyekre, felfestették a nevem az úttestre, transzparenst készítettek és hangosan biztattak. Ez nekem nagyon-nagyon sokat jelentett. Köszönöm!!!
Sziasztok! Minden jót! Éljen a biciklizés! Ne feledjétek: Harcra fel, gyõzni kell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Remák Zoltán"
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4435
Írta 2007. október 26. - 11:38

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#4436
Írta 2007. október 26. - 08:16

Szegény orvosokon nagy lesz a teher, nem lennék a helyükben

#4437
vendég_Charon_*
Írta 2007. október 26. - 07:52

#4438
Írta 2007. október 26. - 02:00

#4439
Írta 2007. október 25. - 19:42

#4440
Írta 2007. október 25. - 15:05


"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"