Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Hírek a nagyvilágból
Started by
zOrg
, 2006. September 19. 14:29
#3901
Posted 2008. January 04. - 21:29

sírni tudnék....
a Bamakósók meg nem normálisak ha elmennek...
a Bamakósók meg nem normálisak ha elmennek...
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag
#3902
Posted 2008. January 04. - 20:28

azért mégis ráugrott a '200 ezres postásbringa' témára pár ember: http://index.hu/gazd...yar/pobi080104/
A Paripa (Magellan Serpens): Blau - http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=3077
#3903
Posted 2008. January 04. - 17:19

#3904
Posted 2008. January 04. - 16:53

így örülünk mi egy honfitársunk sikerének
..anno eddie irvine egy lúzer volt, mégis imádták otthon..ez a különbség
..anno eddie irvine egy lúzer volt, mégis imádták otthon..ez a különbség
#3905
Posted 2008. January 04. - 15:52

LL: hanyadik helyen végeztek? 
tud vezetni.
sokan utálják ezért, csak más képet húznak a dologra.

tud vezetni.
sokan utálják ezért, csak más képet húznak a dologra.
#3906
Posted 2008. January 04. - 15:45

ez így van, technikai háttér meg miegymás.. de mégse tartanám a 8. csodának, ha mégis

Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3907
Posted 2008. January 04. - 15:44

Ha van egy kis eszük, akkor a Bamakó Rally sem rajtol el. Vagy õket szeretik ezek a fegyveres csoportok? Én nem mennék az biztos.
Egyébként meg kizárt, hogy egy amatör elpicsázza a mi Lacinkat. Hiába hülye, attól még tud vezetni, nameg a technikai hátterével sem kelhet versenyre amatör.
Egyébként meg kizárt, hogy egy amatör elpicsázza a mi Lacinkat. Hiába hülye, attól még tud vezetni, nameg a technikai hátterével sem kelhet versenyre amatör.
#3908
Posted 2008. January 04. - 15:37

az lesz a kemény, ha a palik elmegy a bamakóra és ott megpicsázzák az amatörök.. eheheh
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#3909
Posted 2008. January 04. - 15:23

#3910
Posted 2008. January 04. - 15:23

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#3911
Posted 2008. January 04. - 15:22

#3912
Posted 2008. January 04. - 15:06

[highlight] The bike way of life [/highlight]
#3913
Posted 2008. January 04. - 12:53

#3914
Posted 2008. January 03. - 01:45

Máshol nem úgy van, hogy a teherszállítás annyira nyereséges, hogy kvázi eltartja a személyszállítást is ?
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#3915
Posted 2008. January 02. - 20:44

hip hip hurrá
a kedvenc részem:
..A tervek szerint a több ütemben beérkezõ privatizációs bevételt a MÁV fejlesztésre, rossz hitelek kiváltására, illetve a mûködés finanszírozására fordítja...
vagyis 2 éven belül, husss...
a kedvenc részem:
..A tervek szerint a több ütemben beérkezõ privatizációs bevételt a MÁV fejlesztésre, rossz hitelek kiváltására, illetve a mûködés finanszírozására fordítja...
vagyis 2 éven belül, husss...
#3916
Posted 2008. January 02. - 20:16

mintha eddig az lett volna 
Vole
remélem így lesz

Vole
remélem így lesz
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3917
Posted 2008. January 02. - 20:12

#3918
Posted 2008. January 02. - 20:06

"lehetõség az van, de nem használják ki "
Pont errol beszelek, hogy most vegre jobb felteteleket kaphatnak, ezert valoszinuleg tobben fogjak hasznalni.
Valoszinuleg a Mav Cargo logisztikaja meg sem kozeliti egy normalisan mukodo ceget. Ha sok a papirmunka, rugalmatlan a ceg, gyenge a szolgaltatas minosege, nem versenykepes az ar ( es meg sorolhatnam), akkor sokan nem is foglalkoznak vele.
Ha vegre egy rendes ceg kezebe kerul, megvaltoznak ezek a dolgok, es vonzobba valik a vasuti teherszallitas.
Pont errol beszelek, hogy most vegre jobb felteteleket kaphatnak, ezert valoszinuleg tobben fogjak hasznalni.
Valoszinuleg a Mav Cargo logisztikaja meg sem kozeliti egy normalisan mukodo ceget. Ha sok a papirmunka, rugalmatlan a ceg, gyenge a szolgaltatas minosege, nem versenykepes az ar ( es meg sorolhatnam), akkor sokan nem is foglalkoznak vele.
Ha vegre egy rendes ceg kezebe kerul, megvaltoznak ezek a dolgok, es vonzobba valik a vasuti teherszallitas.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#3919
Posted 2008. January 02. - 19:59

lehetõség az van, de nem használják kiLegalabb a nagy cegek kapnak vegre egy jo szallitmanyozasi lehetoseget.

volt egy nyár, amikor napi 2 szerelvény (1 szerelvény 22 vagon, 1 vagon teherbírása ~40 tonna) töltést vittek le innen a falu melletti bányából az M7-eshez. (fontos volt a Mávnak, személyvonatok is vártak miatta...)
aztán azóta eltelt 3 év, s ugyanúgy hordják a nyergesek, mint máskor...
szóval adott évben valakinek érdekeltsége volt a vasútban, hogy ott fuvaroztak.
a vasúthoz még, hogy a ROLA szállítás is jó dolog, de még nem alkalmazza szinte senki.
a vasúton szállítás ideje alatt pihen a sofõr, nem terheli az utat és közben mégis halad...
egyszerû, mint a pofon.
amikor megérkezik, legurul a szerelvényrõl, nem is kell átrakodni.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3920
Posted 2008. January 02. - 19:39
