Jelentkezz be Regisztrálj
Élõláncos demonstráció az Óbudai szigetért!
#21
Írta 2006. szeptember 06. - 11:52
Konkret bizonyitek kene, nem az, hogy Pistike mondta...
Azert az latszik hogy ertelmes emberek partoljak a megmozdulast
"de mit tehetünk ha elveszítjük a szavazást?
ki lesz az, aki elém áll és azt mondja, hogy ne tegyek semmi illegálisat azok után, hogy ezek a hazaáruló szemétládák, átverik a nép agyát, leszarom ki mit mond, az biztos hogy én megteszem amit kell-a börtön sem riaszt el, engem ne vegyek hülyére.
DÖGÖLJÖN MEG AZ A ROHADT VÁLALKOZÓ!!!
AZ ILYEN SZEMÉTLÁDÁK MIÉRT NEM LESZNEK HALÁLOS BETEGEK?"
I`m as fast as nobody!
#22
Írta 2006. szeptember 06. - 11:48
Nekem aztán mindegy, jó ügyért harcolnak és nincsenek a Parlamentben. Ez a kettõ nekem elég.
Ezt azért gondold át mégegyszer!
#23
Írta 2006. szeptember 06. - 11:46
Ez egy politikai párt.
Nekem aztán mindegy, jó ügyért harcolnak és nincsenek a Parlamentben. Ez a kettõ nekem elég.
#24
Írta 2006. szeptember 06. - 11:45
"A Bikemag Fórumán nemkívánatosnak minõsülnek azok a témák és hozzászólások amelyek bárminemû politikai állásfoglalást tartalmaznak, illetve ilyen célból jöttek létre."
#25
Írta 2006. szeptember 06. - 11:42
#26
Írta 2006. szeptember 06. - 11:41
Ez egy politikai párt. Azért mert a bringásokat nézték ki maguknak és nem a nyugdíjasokat, meg az orvosokat, akkor is ez itt egy politikai párt megmozdulására való felhívás és kész.
#27
Írta 2006. szeptember 06. - 11:39
"A szabályozási tervet megerõsítõ népszavazás esetén - igen döntés - a lakosság megerõsíti a képviselõ-testület által elfogadott kerületi szabályozási tervet, így
- a beépítés a fõvárosi és a kerületi városrendezési szabályoknál jóval szigorúbb és kötöttebb feltétel rendszer betartása mellett kezdõdhet el;
- a közérdekû fejlesztések kötelezõen megvalósulnak.
Amennyiben a népszavazás eredménye a szabályozási tervet nem erõsíti meg - nem döntés -, úgy
- a nagyobb beépítési paraméterek lépnek automatikusan életbe, mely a hajógyári terület nagyobb beépítését teszik lehetõvé;
- minden közérdekû közlekedési és közterület fejlesztési kötelezettség elmarad."
Ez miert lenne hazugsag? Igy van, ezt linkeltem be mar korabban ( talan az elso oldalon, illetve egy index cikket amiben ez le volt irva ). Valoszinuleg nem otthon talalta ki a szoveget az ujsagiro / cikkiro.
Valami bizonyitekod esetleg az ellenkezojere?
I`m as fast as nobody!
#28
Írta 2006. szeptember 06. - 11:38
Skandallum!
Bár lehet, hogy a közjó érdekében felül tudtak emelkedni a kicsinyességen, és azon hogy politikát magyarázzanak bele.
#29
Írta 2006. szeptember 06. - 11:28
Elég szomorú, hogy a moderátorok valamiért nem törlik ezt a topikot, pedig ellenkezik a fórumszabályzattal.
Az Élõlánc Magyarországért politikai pártként van bejegyezve. Ezen a fórumon hívnak minket demonstrációra és bizonygatják az igazukat. Ennyi erõvel bármelyik párt hirdethetné itt saját programját és megmozdulásait!
Engem felháborít!
#30
Írta 2006. szeptember 06. - 08:46
23 éve dobolok, 10 éve kiadványszerkesztõként keresem kenyerem, s emellett 1 éve futárkodom bringával. A dob a mindenem, a szerkesztés a betevõm, a bringa pedig a szabadságom (és a budapesti átgondolatlan közlekedésszervezés miatt talán az egyetlen ésszerû közlekedési eszköz - kivéve a nagy esõket, vagy a téli csúszós, havas, szötymörõs napokat).
Mindig fontos volt számomra a környezet védelme, szeretete, sosem értettem, mi a f...nak kell minden szabad, üres részt beépíteni, miért kell a budai hegyek legtetejére is aszfalt utat vezetni, s miért kell azok nyomán mind több és több házat felhúzni. Jó, értem, de nem feltétlen értek vele egyet.
Most már lassan egy éve szinte naponta kijárok a hajógyári szigetre, elsõsorban az alsó, Árpád híd felõli részére. Nagyon jó hangulata van, jók ezek az öreg fák, a nyest, ami este rohangál, stb, stb, stb... szóval az egészben jó ez a szabad, zöld hangulat. Egyrészt ilyen egyre kevesebb van Pesten (s általában a városokban), másrészt ez a sziget-világ egy nagy érték szerintem. Oké, így is ott vannak az irodaépületek, nem is túl szépek, de mégis, alapvetõen nyugi van, JÓ LEVEGÕ!!!!! Ez utóbbi az egyik legnagyobb értéke szerintem, amit képvisel. Kis autóforgalom = JÓ LEVEGÕ! Kis autóforgalom = NO ZAJÁRTALOM! Kis autóforgalom = NYUGALOM! Ráadásul az idei nagy Duna-árvíz idején szintén naponta tekertem be bringával, mert az egyik épületben kisebb helyiséget bérelünk, s ugye nem mindegy, hogy vízben áll-e minden, vagy nem (isteni szerencse volt egyébként nekünk, mert 2-3 épületet kivéve - ebbe tartozott a mienk is - mindben félméteres víz állt). S ugye alig maradt száraz terület s az állatok fészkei, vackai elöntve, így kénytelen voltak a sziget szivébe, az "emberek által birtokolt" területekre beúszni, repülni, kitotyogni. Elég sokat járok természetbe, erdõbe, s még így is meglepett az állatok sok száma, hogy így együtt lehetett õket látni, és pl. olyan madarat is lehetett most látni, amilyet még életemben nem. Szóval ezzel nem azt akarom mondani, hogy 29 évesen ez kész csoda, hanem hogy komoly természeti értéket képvisel a Hajógyári sziget! Arról nem is beszélve, hogy a nyugi s viszonylagos csend miatt az öbölben fantasztikus vizi élet van - halrajok, nagyhalak, kacsák, ez-az. Szóval ez mind-mind érték - hogy mekkora arra még visszatérek.
Persze, most lehet mondani, hogy dehát a K-híd felõli részét nem dúlnák fel, és úgyis oda járnak inkább az emberek, és az Árpád-híd felõli rész, az "Öböl-világ", ahogy néha hívom, nem a leglátogatottabb. Nem is minden azért értékes mert sokan járnak oda. A Csomolungma sem azért jó, hogy van, mert naponta sokan odalátogatnak. Épp ellenkezõleg. Épp így az esõerdõkkel, a sivatagokkal, s egyéb ÉRINTETLEN természeti helyekkel.
Persze, a Sziget már nem érintetlen - de még mindig egy õsdzsumbujos hangulata van.
Szóval szerintem ezt ledózerolni, feltúrni, aztán csilli-villi modern, fejlett, lakó- és szórakoztató negyeddé alakítani nagy bûn. Azt mondta valaki egy pár napja, hogy hát igen, ez a demokrácia. Nem. A demokrácia az, hogy néha tudunk beszélgetni egymással a villamoson, az utcán, bárhol, s megbeszéljük, hogy igen basszus, abszurd ami folyik manapság. S az emberek örülnek, ha beszélgetsz velük. S demokrácia az (démosz = nép!), hogy érdekes módon a környéken lakók, vagy a szigetre járók (akikkel beszélgettem, mindnek) véleménye hasonló az enyémhez. S érdekes, hogy sokan nem is tudják pontosan, mi készül, s mikor megtudják, nem is értik, miért.
Nem, ez nem demokrácia, hogy bármit meg lehet tenni - pénzért. Itt szeretnék visszatérni, hogy mekkora értéket képvisel az itteni természet. Ugye, ez a "befektetés", ez a "projekt", az Álomsziget valszeg elég komoly anyagi befektetés. S valószínûleg a befektetõk reményei szerint elég komoly anyagi hasznot hoz majd nekik a késõbbiekben. Na, szerintem a sziget élõvilágának, s természeti értékének mérõje minimum az a pénz, amit ebbe be akarnak fektetni, s amit ebbõl ki tudnak majd sajtolni. Hát ez szerintem nem kevés. De lehet, hogy még ennél is több. Szóval ez nem demokrácia, hogy manapság már minden döntés mögött a pénz áll. Ez (nem én fogalmaztam meg elõször, de nagyon betalált) kérlek GAZDASÁGPOLITIKAI TÖBBPÁRTALAPÚ TERROR.
Én harcolok a terror ellen. Utálom az olyan embereket akik csak azt nézik, hogy ebbõl-és-ebbõl ennyi-meg-ennyi lovettát lehet csurgatni a bankszámlára, zsebbe, gyomorba, kocsira, új plazmatévére, még nagyobb, még szebb házba.
Most a Hajógyári sziget úgy ahogy van, egész Budapestet szolgálja - a levegõjével, az "aurájával", azzal, hogy ilyen zölden ott van. Ha ez létre jön, amit terveznek, az már igazából csak azokat szolgálja, akik ott laknak, szórakoznak, s még inkább, kik a felhúzott épületeket, lakásokat el- és bérbeadják. Ezeknek az embereknek meg szerintem már így is doszt elég szolgája van. SZERINTEM NEM KELL TÖBB SZOLGA!
Úgyhogy csütörtökön magam részérõl ott leszek 17 órakor a nagyréten. S jó lenne, ha minél többen lennénk. Sokan azért nem vesznek részt ilyesmin, mert azt mondják: ááá, úgysincs semmi esély, kevesen vagyunk, úgysem érünk el semmit, elõre el van rendezve. Hát kevés ember is több, mint még eggyel kevesebb. Másrészt a nép, az emberek már királyokat is döntöttek le a trónról, itt meg max. kiskirályokat, s szûklátókörû, ám annál rafináltabb embereket kéne megállítani egy újabb HASZONALAPÚ tett kivitelezésében.
Szóval aki tud, és akar, és hisz és bízik, és bringázik - vagy csak egyszerûen úgy érez, vagy hasonlóan, mint én vagy mi, az GYÛJJÖN MÁN EL! :-)
Üdv!
Laár Dávid
#31
Írta 2006. szeptember 06. - 08:18
De azért annyit tisztázzunk, hogy akár az övé a terület, akár nem építeni, akkor sem lehet oda akármit. Én vehetek magamnak egy telket mondjuk Árpádföldön és gondolhatom azt, hogy oda építek magamnak egy 4 szintes házat, ha azon a részen az önkormányzat nem enged csak kétszinteset.
Más kérdés (csak, hogy az analógia megmaradjon), hogy sok esetben kellõképpen pénzes, befolyásos ember ezeket áthágja és nem sokat hallani arról, hogy mondjuk visszabontatták volna ezeket az épületeket.
Hogy ebben az esetben mi lesz az majd kiderül.. Illetve valószínûleg nem, mert abba sem lesz semmilyen betekintésünk..
#32
Írta 2006. szeptember 05. - 22:09
Azt a szigetet már rég eladták. Kész. Pont.
Ha a tulaj eladja, akkor eladja. Ha homokozót csinál a kislányának oda, akkor azt. Ha az egészet meggyújtja, akkor szalonnázik és kész.
Ha most az nem tetszik élõláncéknak, hogy olcsón lett eladva a sziget akkor mia faszér a szigeten demonstrálnak. Menjenek az ÁPV elé, vagy mittomén.
Kábé, mintha a kocsim mellett sztrájkolnának, mert én rohadt geci vagyok és az Eurotax ár feléért vettem.
Mindenki ezt csinálja. Itt a fótumon biciklialkatrészekben. Õk meg nagyban játszanak.
#33
Írta 2006. szeptember 05. - 21:27
Van bizonyítékod?
Vagy csak nagy az élettapasztalatod?
Meg egyébként ha nem-mel szavazol, akkor azt építenek a szigetre, amit akarnak. Mivel MAGÁNTERÜLET. (Mármint a volt hajógyár területe)
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#34
Írta 2006. szeptember 05. - 16:23
Idézek: (Óbuda újság)
"A szabályozási tervet megerõsítõ népszavazás esetén - igen döntés - a lakosság megerõsíti a képviselõ-testület által elfogadott kerületi szabályozási tervet, így
- a beépítés a fõvárosi és a kerületi városrendezési szabályoknál jóval szigorúbb és kötöttebb feltétel rendszer betartása mellett kezdõdhet el;
- a közérdekû fejlesztések kötelezõen megvalósulnak.
Amennyiben a népszavazás eredménye a szabályozási tervet nem erõsíti meg - nem döntés -, úgy
- a nagyobb beépítési paraméterek lépnek automatikusan életbe, mely a hajógyári terület nagyobb beépítését teszik lehetõvé;
- minden közérdekû közlekedési és közterület fejlesztési kötelezettség elmarad."
A fenti szöveg 100% ban hazugság illetve hazugságra épül.
Majd ha kétszer annyi idõs leszel mint most, akkor az élettapasztalatod már segít tisztábban látni.
Üdv, Toplak Zoltán
#35
Írta 2006. szeptember 05. - 00:43
A hangok is megmondták.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#36
Írta 2006. szeptember 04. - 20:19
#37
Írta 2006. szeptember 04. - 20:00
#38
Írta 2006. szeptember 04. - 18:07
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#39
Írta 2006. szeptember 04. - 17:21
Kedves PTamás !
De sajnos nem csk Óbuda fogja megszenvedni ezután a mindennapokat, hanem az egész város a folyamatos közlekedési káosz miatt.
Itt és most mondom - hogy emlékezzetek - ez a berzházás fogja teljesen járhatatlanná tenni az egész város forgalmát.
én nem akartam igazán belefolyni de :
kérlek ezt magyarázd már el hogy az amugy most is kaotikus közlekédésû, járhatatlan városnak mért pont ez a beruházás fogja megadni a kegyelemdöfést.....mert nem megy a fejembe.
köszönöm
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#40
Írta 2006. szeptember 04. - 17:10
Kettõ: Ezt a fõépítész írta be, lehet nála reklamálni, ha hazudott.
De Te biztos mindent jobban tudsz, például azt is, hogy a sziget 23%-át építenék csak be, a max magassága 18 méter az épületeknek stb.
Mindenki lop, csal, hazudik.
Mellesleg üres szavak, amiket mondasz, forgalom így-úgy-amúgy. Most nincsenek dugók, nap, mint nap. Talán közlekedési mérnök vagy?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.