Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

On-one

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
104 hozzászólás a témában

#1
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás

65 fokos fejcsőszög? Hmmm...nem lesz egy ideges bringa

 

SAG-gel együtt úgyis hegyesebb lesz. wink.png amúgy én sem értem, mert a 65 fokra még azt mondom, kinek mi tetszik akár jó is lehet, de a 74 fokos nyeregvácső is hegyesebb lesz, ha ráülsz, a reach meg hosszabb. ehhez képest Brant a singletrackworld forumán fejtegette, hogy a hardtail-ek esetében a meredek nyeregvázcső hülyeség, mert nem billen annyira hátra emelkedőn, mint az össztelósok. mondjuk a statikus 74 fok annyira még nem extrém...

 

 

(...és csak most látom, hogy az autospeller hogy átírta a reggeli hsz-emet)


Kisherceg módosította - 2020. október 30. - 16:41

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#2
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.410 hozzászólás

65 fokos fejcsőszög? Hmmm...nem lesz egy ideges bringa


Marci

#3
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.092 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

van benne valami, évekkel ezelőtt már hasonló trükkökkel operáltak.

hát, 2-3 hete nem néztem rá, de összeállítottam egy trail cajgát erre Excelben, mellette az árakkal stb. és oda még 370 EUR-t írtam - azaz ~299 font+posta :)


---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#4
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás
Szerintem hetek óta ennyi. Amúgy ennyi a bootzipper is, az már hónapok óta, ebben biztos is vagyok. "Pletykák" szerint ez a készletgazdálkodásuk része: ha nincs elég váz, felveszi az árát, egy marad annyi, ami a komplett bringákhoz szükséges, míg meg nem jön az új szállítmány

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#5
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.657 hozzászólás

Hiába, no, jól sikerült váz lehet! :P



#6
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.092 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Csak én látom az árat 699.99 Fontnak? https://www.planetx....-29er-mtb-frame

(299 volt eddig)


---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#7
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás

 És második kulacstartód volt?  B)

 

 

epic. :)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#8
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.657 hozzászólás

Már nem tudom szerkeszteni, de ha belegondolok, szinte kizártnak tartom, hogy kijöjjenek egy 26-os vázzal... A többivel is csúsznak, akkor pont egy ilyenre gyúrnának, amiből kettőt eladnak összesen? 



#9
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.657 hozzászólás

Én a gyorszárat egy nagyon elb*szott találmánynak tartom, az átütő sokkal korrektebb mechanikailag, attól függetlenül, hogy melyik tulajdonságaira van szükség. Nekem már az elég, hogy kerék visszarakás után nem kell újból igazgatni, ha nem akarom a fékcicergést.

Eleve, azokat a megoldásokat szeretem, amiket nehéz rosszul használni, nem azokat, amiket lehet jól is  ;) - és szerintem egy biciklire ilyen megoldások kellenek.

A tapered nyakat szerintem az aluvázak hozták magukkal, azok a széles csövek hülyén is néznének ki egyenes fejcsőben végződve. Hogy merevebb, meg ilyen dumák....hát biztos, mindenesetre jobban néz ki az aluvázakon. Az acélokon... növeli a használható villák számát.

Nekem volt ISCG, csak leszedettem. És második kulacstartód volt?  B)

 

Ja, aztán jön majd a valóság, amikor bejelentik a 26-os új vázat:

-laposabb fejcső

-hátra néző slicc a nyeregcsövön, mert az amerikaiak nem tudták megszokni, hogy előre néz

 

 


  • Kisherceg kedveli ezt

#10
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás

ja az, bár sosem értettem, hogy országútra/gravelra (dedikáltan merevbringába) minek tapared nyak....

 

hehe, updated inbred 26 átütőtengellyel....:) biztosan én vagyok lemaradva, de 26-os kerékhez minek átmenőtengely? a 44mm fejcső mondjuk oké, met telót azért terveznek használni, gondolom. az én inbredemen nem volt ISCG.  :rolleyes:  persze a 45650B-n van.  B)


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#11
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.657 hozzászólás

A 44-es fejcső az az, amihez lehet használni a külső csapágyas tapered megoldást, és az egyeneset is, ugye? Mert akkor az jó dolog lehet.

A ráncfelvarrt Inbred26 gondolom talán átütőtengelyt kap (álmodik a nyomor), esetleg lehagyják a váltó/láncterelő konzolt, mint újítás :D)

Ja, meg a tapered kompatibilis fejcső járna neki, mint fent.

 

Amúgy máig bánom, hogy ScandAlt nem vettem, amíg még volt, egy natúr színű váz még apróban is feltűnt egyszer, ugyanolyan méret, mint az Inbredem.

 



#12
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás

ezeket a stack/reach értékeket át kéne konvertálnom, hogy én is értsem, de a képen rugós villával van valami (láttam régebben a FB-on), ez a két Inbred 2 váz pedig kifejezetten merevhez való, tök alacsony beép. magasságúakra vannak kitalálva (ami nem tudom, miért jó, mondjuk könnyű lesz hozzá karbont találni)

Szóval én csak azt látom, hogy az előzetes képeken furák, és remélem, ennél jobban fognak kinézni :)

De valamit el tudnék képzelni, hogy megmozgatna, ami ducigumi-kompatibilis, jó áron van, és khmm... lélektelen alu mondjuk.. :ph34r:

Mindenesetre ha nem is nyitott pénztárcákkal, de érdeklődve figyelem, mi történik :)

 

ja, lehet igazad van és ez az alu 29er geo-ja, én meg default-ba úgy vettem, hogy az acél is ilyen lesz. persze biztosan belerokkannának, ha kitennék már végre a táblát... (már persze ha tényleg van mit és nem csak az ígérgetés lesz, mint eddig...) a dedikáltan merevvillás elgondolás egyébként tök jó*, csak hát megint a megvalósítás... 44mm fejcső???? 

tényleg furák, főleg a 650b változat azzal a Kaffenback villával, miközben (elvileg, mert ez is csak "pletyka" szinten szerepelt valahol) segmented villa lesz hozzá. reméljük olyasmi nehezék, mint a régi inbred villája, akkor erre sem "kell" költenem... ...és hát azért vicces, hogy messziről süt, hogy el akarnak adni egy-két konténer gravel és boost kereket is...

 

*kár, hogy a Genesis már elsütötte ezt vagy 6-8 éve, emlékszünk még a Fortitude-re, ugye? az ráadásul jól is sikerült...

 

 

 

edit: nah, közben leesett, hogy lesz scandal alu és "scandfe" vasból, meg ugye ebből a bútizéből kétféle a kétféle kerékmérethez (és tengelyszabványhoz... :rolleyes: )

 

https://www.on-one.c...urrent-projects

...és hát megint találtam valamit, ami érdekesen hangzik:

"15/ ON HOLD ::: Classic 26 Inch Inbred - The original with only minor tweaks for modern components "


Kisherceg módosította - 2019. június 24. - 23:20

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#13
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.657 hozzászólás

ezeket a stack/reach értékeket át kéne konvertálnom, hogy én is értsem, de a képen rugós villával van valami (láttam régebben a FB-on), ez a két Inbred 2 váz pedig kifejezetten merevhez való, tök alacsony beép. magasságúakra vannak kitalálva (ami nem tudom, miért jó, mondjuk könnyű lesz hozzá karbont találni)

Szóval én csak azt látom, hogy az előzetes képeken furák, és remélem, ennél jobban fognak kinézni :)

De valamit el tudnék képzelni, hogy megmozgatna, ami ducigumi-kompatibilis, jó áron van, és khmm... lélektelen alu mondjuk.. :ph34r:

Mindenesetre ha nem is nyitott pénztárcákkal, de érdeklődve figyelem, mi történik :)



#14
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás

a 29er geo-ja:

65/75 static ht/st

st/reach/ht

500/480/135
460/460/120
420/440/100
380/415/100

bb drop 58mm
cs 435

tyres to 2.6ish depending on rims and stuff.

threaded BB

 

innen


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#15
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás

Az újdonságok topicba talán mégis túlzás lenne... Igaz, aki ezt olvassa, annak meg talán jár a hírlevél is... mindegy.

Bocs, hogy reklám, de ezek szerint Inbrednek fogják hívni a beharangozott acél fullmerev csodákat, és ebben a formában máshogy nem találtam meg:

https://mailchi.mp/p...at-beat-wiggins

 

(a London Road kvázi-időfutamgép is megér egy apróbb misét :) )

 

komolytalan.


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#16
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.657 hozzászólás

Az újdonságok topicba talán mégis túlzás lenne... Igaz, aki ezt olvassa, annak meg talán jár a hírlevél is... mindegy.

Bocs, hogy reklám, de ezek szerint Inbrednek fogják hívni a beharangozott acél fullmerev csodákat, és ebben a formában máshogy nem találtam meg:

https://mailchi.mp/p...at-beat-wiggins

 

(a London Road kvázi-időfutamgép is megér egy apróbb misét :) )

 



#17
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.092 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Lurcher.

 

Átalakítottam, SingleSpeed hajtást kapott pár hónapja. Tapasztalat? 10mm-es DT átütős aggyal zérő, azaz 0 kerékelmozdulás és 0 "issue", kb. 1000 km, sok-sok szint, semmi hiba.

 

Tegnap visszaalakítottam 2x10-es váltóssá. Nos, azok akik maguk szerelhetik a paripát, hasznos lehet, amit írok. Kb. bruttó 1 óra volt a konverzió, a hátsó fogaskerék leszedéssel, 10-es sor felszereléssel és kazetta némi zsírral megkenésével, hajtómű egytányérosról 2-tányérosra konverzióval, SS papucsról váltós papucsra cserével és a váltófelszereléssel együtt. Nem tudom, szándékosan tervezte-e így az On-One, de a rendszert úgy vettem le anno, hogy a bowdenezést nem kellett megbontani. Most csak felcsavaroztam, gyorskötözőkkel rödzítettem a bowdent és egy deka finomhangolás nélkül használtam. Pöpec! :-)

 

10431881_782857485086938_1162654429_n.jp


---

1. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x12 Sram XX1 Eagle AXS

2. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

3. Canyon Ultimate CF SL 9.0s - roadbike, SRAM Red eTap, 2019

https://www.strava.c...thletes/2373507


#18
Aske

Aske

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.880 hozzászólás

Épp akartam kérdezni, hogy ez mire jó. :D



#19
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás

 

:D


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#20
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 7.191 hozzászólás

ma kora este láttam egy ilyet az őrbottyáni vasútállomáson. ha a tulaj olvassa ezt, keressen meg privátban, kérem!

 

CBOOFATX52_P1.jpg


Kisherceg módosította - 2014. szeptember 30. - 22:14

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"