
A 2-9 (lehet, hogy hülye kérdés lesz) 29 colos kereket, vagy elõl 2 hátul 9 lánctányért takar ? Érdekesen néznek ki a megtört felsõ csövû modellek.
egyébként aránylag nekem is, tegnap csak Andrásnak írtam nehogy jó napja legyenSzemély szerint nekem tetszik a 2008-as kula supreme festése, bár ha kulák közül kellene választani festés alapján, akkor a kula lisa lenne a választásom, jól mutat a feketén a zöld felirat.
már csak a tech infók kellenek -minél gyorsabbanOtt vannak a képek a Jövõ évi újdonságokban...
Ott vannak a képek a Jövõ évi újdonságokban...még 2-3 nap és már lesznek képek biztos - tavaly is július 1-jén lettek képek.
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
most irtam neked üzifalra , ne cserélj mert nagyon rút lett a supreme...hááát. fene tudja
hülyeség lenne, mert még sok sok évig kiszolgál ez a váz, de annyi új bicaj van itt a fórumon, hogy ihajjj... muszájból cserélek, ha cserélek.
meg persze az is kell, hogy okosba legyen az új váz
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
mesélj önszántadból, mielõtt megyek a körömtépõ fogómmalnah lattam a 2008as konakat
cc-s lesz a fejcsõszöge semmi gond...Hi!
Ebbe a vázba (pontosabban egy 19-esbe) szerintetek mehet Kona P2? Vagy nagyon bután nézne ki?
http://www.bikemarke...mg/nagy/759.jpg
:chin:
namost ha jól értem a problémát....Hat mostmar en sem tudom, mert nem is igazan ertem hogy mukodik a kona himbakarja mar ami a rugostag oldali reszt illeti.
Van ugye a rugostag es a himbakar kapcsolata. Itt ugye egy nagy csavar van ami a himbakarba csavarodik be es tengelykent funkcional . Ezen tengelyen a stinky-k es az uj coilerek eseten -meg biztos mason is- egy acelcso van ami a himbakar ket oldalat "koti" ossze. Es ez szorul be a rugostag felso szemebe.
Ezen a csovon kivul tovabba van meg ket tavtarto gyuru (a nagyobbik belso atmeroju). Ezzekkel nincs gond csak az mukodesi elvet probalom megerteni ami kideritene hogy erdemes e szaladgalni az also gyuruer.
Szoval ha a rugostagba szorul ez a cso es ezt ugyanakkor osszeszoritom a himbakar csavarjaval (nem a tavtartokon fekszik fel) akkor a rugostag ezen tengely menten nem illetve nagyon nehezen tud elmozdulni, ez nem gaz?
Mivel a tag tengelyehez kepest a himbakar elfordul.
Ami a problemam igazabol hogy az also tengely egy vekonyabb csavar, es itt nincs cso csak a tavtarto gyuruk, es ezert ide a kisebbik belso atmeros kellene. (Ami erdekes hogy igy is lotyog csak nem annyira mint a nagyobbik lyukas eseten. Viszont ha meg van huzva (mar pedig meg kell) akkor meg nem ,tehat ertelmetlen masik tavtartogyuru ha ugysincs jelentosege. Ugyanakkor en megis ugy erzem igy helytelen lenne osszerakni. Legalabbis egy masik Konan en helyesen a kisebbik atmeros gyuruvel lattam alul szerelve a tagot es ebbol indultam ki.
pontosan mire gondolsz ?
pontosan mire gondolsz ?a rugos nyergcsovel nincs semmi baj ,amig nem azt a fajtat veszed ahol egy negyszog profil csuszik a masikba, mert az egy ido utan jatekos lesz
Nekem merev vazon volt ilyenem ,de a vegen mar forgoszek lett belole.
Himbakarhoz tavtartogyuruket nehez szerezni nem tudja valaki?
Ugytudom ketfele atmero van a felso egy nagyobb csavarhoz talan 8-as valo az also kisebb asszem 4-es. Nekem a kisebbik kene.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_