És mondja már meg legyen szíves valaki, hogy mi ez a dawgma?
a dawgma nem a nõi modell?
a dawg delux és supreme nálam bejön, de az on20 az esélyes.
amúgy marin mikor lesz mááááár? segítsek tolni azt a hajót?
És mondja már meg legyen szíves valaki, hogy mi ez a dawgma?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
nekem a 1-20 supreme kifejezetten tetszik...és az már bõven AM akárhova sorolják. csinálhatnak a markecingesek évente 1-2 centi rugoút ide oda új kategóriákat , lényegtelen. igaz a kona pl am kategória +nevezést soha nem használt, back country volt náluk.Lesegettem én is, mielõtt a Four Deluxe mellett döntöttem. Hááát... Szépnek nehezen mondható. Olnyan csokítós. Ronda és finom:). És pont az, ami nekem való. Félúton az AM és CC között. Ez a trail, ha tudom még követni ezeket a pontosan nem meghatározott, márkafüggõ és gyorsan változó kategóriákat.
A 4 Deluxe-ot a Kona egyébként a "privateer" jelzõvel illette, ami a gyarmatosítások idején a királynõ hallgatólagos beleegyezésével történõ (részben állami érdekeket szolgáló) kalózkodásra vállalkozó kalandorok fedõneve volt. Õk a legális-illegális határon mozogtak, a bringa meg a kategóriák határán.
Igen,olyan senem kutya,senem majom,inkább kutyámajom vázLesegettem én is, mielõtt a Four Deluxe mellett döntöttem. Hááát... Szépnek nehezen mondható. Olnyan csokítós. Ronda és finom:). És pont az, ami nekem való. Félúton az AM és CC között. Ez a trail, ha tudom még követni ezeket a pontosan nem meghatározott, márkafüggõ és gyorsan változó kategóriákat.
a Spec topikban említett Stumpy mégsem lesz meg,mert 200euróval többet akar érte.Úgyhogy meglesem az One20 vázat
én delux-szal mentem aránylag sokat (tag ugyanaz volt, tehát csak a színe más) ha lenne pénzem vennék egyet....
ja volt vmi olyan , hogy motorosoktatóm anno rutinpályán kérdezte, ugye jobbkezes vagyok ? mondom igen, honnan tudja. azt mondja mert balra sokkal mélyebbre be merem dönteni a motort, mint jobbra, és mindig az ellenkezõ irányba mûxik a dolog.
egyébként figyeld meg, hogy az egyik irányba "bátrabban" kanyarodsz. ugyanennek köszönhetõ.
ja, ugye volt az a szitál a bringa eleje problémát a kellys-zel. valószínû, hogy a kerékben volt a hiba. nekem az új kerékkel megszûnt ez a magellanon.
jajaja:) csak azt nem tudtam, hogy egy irányba-e avagy fordítva mûxik. de nekem is az volt a gyanús, hogy fordítva:matrix:ja volt vmi olyan , hogy motorosoktatóm anno rutinpályán kérdezte, ugye jobbkezes vagyok ? mondom igen, honnan tudja. azt mondja mert balra sokkal mélyebbre be merem dönteni a motort, mint jobbra, és mindig az ellenkezõ irányba mûxik a dolog.
egyébként figyeld meg, hogy az egyik irányba "bátrabban" kanyarodsz. ugyanennek köszönhetõ.Már látom a legújabb fejlesztéseket... Egyensúlyérzékelés-eltérés-kompenzáció!!! A 2011-es Konákon már biztosan lesz! (És nem kell többé semerre sem kiülni.:lol1:)
Jogdíjat kérem a következõ szlaszámra utalni.....
benned van a hiba:D meg a magellanban volt/jó irányban volt ferde/. nekem eddig mindegyik bringám ilyen volt, hogy egy kicsit balra kellett helyeznem a súlypontomat. ez egyébként abból adódik, hogy az ember egyik oldali egyensúly érzékelése jobb. tehát mondjuk, ha jobbra dõlsz, könnyebben visszatalálsz az egyensúlyi pozícióba, mint másik oldalon. és ez általában úgy szokott mûködni, hogy a bal oldal fele mûködik jobban.Sziasztok!
Az miböl adódik,hogy lecseréltem a vázamat egy Kona Fire Mountain-re és most elengedett kézzel kikell ülnöm és dölnöm kicsit balra,mert jobbra húz a gép.A kerék és minden más is ugyan az benne.
Magellan Draco (edzõ bringa)