Figyu lenne egy kérdésem:
Egyi khaveromnak van egy 2003as Kona Scrapje asszem teljesen gyári... Nem volt komolyan meghajtva. El szeretné adni!!Mennyit ér egy ilyen??
elõre is köszi a segítséget! (Ja és ha lehet e-mailben válszolj plz,de ez már csak részlet.)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
Started by
Endroo
, 2001. September 09. 01:46
#2721
Posted 2004. September 15. - 17:24
#2722
Posted 2004. September 14. - 09:50
kétszer ment el. Sorry. kb. 20 percig tartott mire elkülkdtem a hozzászólást és utána ugyanennyi míg módosítottam. Valamit nemártana kezdeni ezzel a motorral. Inkább másikkal. :-[
#2723
Posted 2004. September 14. - 09:43
Szerintem az a lényeg, hogy Easton csöves legyen.
Egyébként ha össztelós Kona vázat akarsz, akkor az enyém ideális neked. (már ha magas vagy)
'03 King Kikapu Fox Float RL taggal. Új ára 340eFt. Én 200eFt-ért odaadnám. http://www.konaworld...apu_300x4in.jpg
Egyébként ha össztelós Kona vázat akarsz, akkor az enyém ideális neked. (már ha magas vagy)
'03 King Kikapu Fox Float RL taggal. Új ára 340eFt. Én 200eFt-ért odaadnám. http://www.konaworld...apu_300x4in.jpg
#2724
Posted 2004. September 13. - 08:14
Ha cc vagy maraton akkor tökéletesen megfelel a mokomoko, ami szerintem már olcsóbb, mint 220 de csak a váz, persze ha lehetne még kapni. Ha viszont csapatni is akarsz és 80 kiló felett vagy akkor inkább a dawg, az inkább erre van. Azzal még maratonozni is tudsz ha nem aggatod tele nehéz kerékkel meg talóval.
#2725
Posted 2004. September 13. - 05:32
tulajdonkeppen,nem tudok valasztani,fokent cc-zek,szeretnek maratonokat tekerni,de neha enyebb ugrabugrakat is szeretek csinalni,olyan freerájd féleseget.nem tudom,hogy egy cc-s váz birna-e,vagy mindenkepp erosebb kell,(87kg,ez lenne az elso ossztelos,szoval nincs nagy tapasztalatom,egyaltalan mivel jar egy ilyen váz pl karbantartas,stb)
ha valaki tud hasznas tanacsokkal segiteni orulnek neki,
ja azert ide irom mert konat szeretnek.
ha valaki tud hasznas tanacsokkal segiteni orulnek neki,
ja azert ide irom mert konat szeretnek.
#2726
Posted 2004. September 12. - 23:00
nagyon ertekelem a segitseged,de azert szet ne szedd,legfeljebb a telen ha amugy is nagy generalt akarsz csinalni rajta.
koszi
egyebkent a mokomoko-rol most talaltam adatott a testbike oldalon
2150 gramm (2001-es evj),es 220000 ezer forint.viszont nem tudtam eldonteni,hogy az ar csak a vazra ertendo vagy a teljes brinyora? ???
koszi
egyebkent a mokomoko-rol most talaltam adatott a testbike oldalon
2150 gramm (2001-es evj),es 220000 ezer forint.viszont nem tudtam eldonteni,hogy az ar csak a vazra ertendo vagy a teljes brinyora? ???
#2727
Posted 2004. September 12. - 22:14
sziasztok
megtudna valaki mondani,milyen sulyuak a mokomoko/king kikapu,illetve a bear/dawg vazak?
kosz
Nekem van egy eladó king kikapu vázam. Ha kell, szétszedem a bicajt és már mérhetjük is.
#2728
Posted 2004. September 12. - 17:55
sziasztok
megtudna valaki mondani,milyen sulyuak a mokomoko/king kikapu,illetve a bear/dawg vazak?
kosz
megtudna valaki mondani,milyen sulyuak a mokomoko/king kikapu,illetve a bear/dawg vazak?
kosz
#2729
Posted 2004. September 08. - 17:21
#2730
Posted 2004. August 30. - 10:20
hát blackbox koma ha veszel egy coliert és mindent kicserélsz rajta akkor dupla annyit költesz rá mintha csak az általad elQnyben részesített alkatrészeket (hmmm ez szép volt ;D)megvennéd,aztán vennél hozzá még egy vázat is nem?
#2731
Posted 2004. August 30. - 09:17
#2732
Posted 2004. August 30. - 00:16
blackfox akkor mi is az ami marad a coileren?
én még a vázat is lecserélném mán akko... :-X
én még a vázat is lecserélném mán akko... :-X
#2733
Posted 2004. August 29. - 23:16
lol vagy blackfox.
jo lesz a coiler.
-kell a 8" elore hatra (foleg hfx hd-re)
-meg mindig biztos vagy benne, hoyg saint es diabolus kozepresz csere szabatos
-dh kerekfuzes
-ugy ~ semmi se jo.
jo lesz a coiler.
-kell a 8" elore hatra (foleg hfx hd-re)
-meg mindig biztos vagy benne, hoyg saint es diabolus kozepresz csere szabatos
-dh kerekfuzes
-ugy ~ semmi se jo.
#2734
Posted 2004. August 29. - 22:31
Blackfox, mit ertesz azon, hogy ugy fuzik e kulloket, mint a DHsok? Meselnel errol? Persze nem ebben a topicban...
#2735
Posted 2004. August 29. - 22:25
de legalább nem marzoval jön, hanem manitouval
ami az új modellek eetén akár 0,5 -1 killa megtakarítás.
ami az új modellek eetén akár 0,5 -1 killa megtakarítás.
#2736
Posted 2004. August 29. - 22:22
Khomm... a gyari coiler 15kg, es ha te kicsereled azokat a dolgokat, amiket irtal, akkor siman lesz 18kg... Ez pedig ellene van az alaptetelnek...
HT kickem jenny 15kilo, full izom cuccokkal, inkabb vegye olyat, csak az majdnem dupla arban van. (ha jol tom 670e)
HT kickem jenny 15kilo, full izom cuccokkal, inkabb vegye olyat, csak az majdnem dupla arban van. (ha jol tom 670e)
#2737
Posted 2004. August 29. - 22:14
"Hayes HFX-MAG 6"-os helyett HFX-9 HD 8" tárcsaféket raknék rá elõre és hátra is."
Na ezt vagy elírtad vagy csak nem tudod melyik a jobb fék de szerintem az elsõ..
Mag HD a jó választás.
Na ezt vagy elírtad vagy csak nem tudod melyik a jobb fék de szerintem az elsõ..
Mag HD a jó választás.
#2738
Posted 2004. August 29. - 22:04
Homerun!
Ha olyan bringát akarsz, amivel lehet túrázni és zúzni is, akkor vegyél Coiler-t vagy Coiler Dee-Lux-ot vagy Stinky-t (ebben az esetben csak vázat!), ha Kona bringát akarsz.
Amit most írok, az nagyon sok embernek az abnormalítás csúcsát súrolja vagy annak a közelét, de nekem nem. Tehát nem kéretik fikázni az írásomat! A lényeg az volt, hogy egy olyan bringához adjak tippet, ami alkalmas túrázásra és zúzásra is, tehát egy 15 kiló körüli gép!
Én a helyedben amit kicserélnék a gyárin kapásból (de inkább csak vázat vennék a helyedben vagy eladnám a nem kellõ alkatrészeket vagy ezzekkel az alkatrészekkel venném, amiket felsorolok, Stinky esetén ezeket raknám rá, ami kimaradt, az meg egyezik a gyári Coiler-el vagy a Coiler Dee-Lux-al):
-Fejcsapágy, ha nem valami brutális van benne. Én beleraknék minimum egy FSA The Pig DH Pro fejcsapágyat (olcsó, nem túl nehéz és erõs).
-Csõtengelyes telót, a Z1 FreeRide telót kicserélném egy csõtengelyesre Z1 FreeRide-ra vagy egy csõtengelyes Dirt Jumper 1 vagy 2 telóra (lejtõzésnél jól jön az erõs teló).
-Kona nyerget lecserélném valami kényelmes és strapabíró Fi'zi:k nyeregre.
-Kona stucnit lecserélném egy Race Face Diabolus vagy Azonic Shorty stucnira (strapabíró és nem nehéz).
-Lizard Skins Lock-On vagy Race Face Lock-On markolatot raknék rá a Kona helyett (lejtõzésnél elég gáz, ha elforog a markolat).
-Gyári nyeregcsövet valami erõs nyeregcsõre cserélném le, pl: Race Face Diabolus vagy Evolve.
-Hátsó agynak beraknék valami erõs iparicsapágyast, pl: DT Hügi FR (csak 36 lyukast).
-Elsõ agynak meg egy valami 20mm-es csõtengellyel kompatibilissat, pl: DT Hügi FR, Marzocchi (szintén csak 36 lyukast).
-A hajtómûvet és a monoblock-ot lecserélném egy Hollowteck 2-es Saint hajtómûre és középrészre vagy Race Face Diabolus X-Type-ra (vagy Saint hajtómû és Race Face Diabolus középrész, mert a Hollowtech 2 és az X-Type cuccok kompatibilissak egymással, lényegében ugyan az a kettõ, nagyon apró részletekben térnek csak el).
-Valami erõs felnire cserélném a gyárit (Mavic D321-re vagy Sun Double Track-re).
-Külsõnek valami olyanra cserélném a gyárit, ami felütésvédelemmel és defektvédelemmel el van látva, minimum 2,35" vastag külsõt raknék bele.
-A gyári helyett valami jó erõs belsõt raknék bele, aminek nagy a falvastagsága.
-A küllõket úgy füzetném be, mint ahogy a DH-sok szokták, a strapabírás végett.
-Kona Jackshit pedált lecserélném egy JackShit Primo-ra (cserélhetõ a tüskéje)
-Hayes HFX-MAG 6"-os helyett HFX-9 HD 8" tárcsaféket raknék rá elõre és hátra is.
-Jagwire teflonos váltóbowdent kevlár vezetékkel.
-A tárcsafék vezetékeit lecserélném fém vezetékre (nem lyukad ki a fém vezeték esés esetén és jobb és erõsebb is vele a fékhatás), pl: Jagwire.
Végülis ennyi lenne, amit én megváltoztatnék vagy vennék hozzá, ha az én igényeimnek megfelelõ úgymond mindenes gépet akarnék építeni.
Ha olyan bringát akarsz, amivel lehet túrázni és zúzni is, akkor vegyél Coiler-t vagy Coiler Dee-Lux-ot vagy Stinky-t (ebben az esetben csak vázat!), ha Kona bringát akarsz.
Amit most írok, az nagyon sok embernek az abnormalítás csúcsát súrolja vagy annak a közelét, de nekem nem. Tehát nem kéretik fikázni az írásomat! A lényeg az volt, hogy egy olyan bringához adjak tippet, ami alkalmas túrázásra és zúzásra is, tehát egy 15 kiló körüli gép!
Én a helyedben amit kicserélnék a gyárin kapásból (de inkább csak vázat vennék a helyedben vagy eladnám a nem kellõ alkatrészeket vagy ezzekkel az alkatrészekkel venném, amiket felsorolok, Stinky esetén ezeket raknám rá, ami kimaradt, az meg egyezik a gyári Coiler-el vagy a Coiler Dee-Lux-al):
-Fejcsapágy, ha nem valami brutális van benne. Én beleraknék minimum egy FSA The Pig DH Pro fejcsapágyat (olcsó, nem túl nehéz és erõs).
-Csõtengelyes telót, a Z1 FreeRide telót kicserélném egy csõtengelyesre Z1 FreeRide-ra vagy egy csõtengelyes Dirt Jumper 1 vagy 2 telóra (lejtõzésnél jól jön az erõs teló).
-Kona nyerget lecserélném valami kényelmes és strapabíró Fi'zi:k nyeregre.
-Kona stucnit lecserélném egy Race Face Diabolus vagy Azonic Shorty stucnira (strapabíró és nem nehéz).
-Lizard Skins Lock-On vagy Race Face Lock-On markolatot raknék rá a Kona helyett (lejtõzésnél elég gáz, ha elforog a markolat).
-Gyári nyeregcsövet valami erõs nyeregcsõre cserélném le, pl: Race Face Diabolus vagy Evolve.
-Hátsó agynak beraknék valami erõs iparicsapágyast, pl: DT Hügi FR (csak 36 lyukast).
-Elsõ agynak meg egy valami 20mm-es csõtengellyel kompatibilissat, pl: DT Hügi FR, Marzocchi (szintén csak 36 lyukast).
-A hajtómûvet és a monoblock-ot lecserélném egy Hollowteck 2-es Saint hajtómûre és középrészre vagy Race Face Diabolus X-Type-ra (vagy Saint hajtómû és Race Face Diabolus középrész, mert a Hollowtech 2 és az X-Type cuccok kompatibilissak egymással, lényegében ugyan az a kettõ, nagyon apró részletekben térnek csak el).
-Valami erõs felnire cserélném a gyárit (Mavic D321-re vagy Sun Double Track-re).
-Külsõnek valami olyanra cserélném a gyárit, ami felütésvédelemmel és defektvédelemmel el van látva, minimum 2,35" vastag külsõt raknék bele.
-A gyári helyett valami jó erõs belsõt raknék bele, aminek nagy a falvastagsága.
-A küllõket úgy füzetném be, mint ahogy a DH-sok szokták, a strapabírás végett.
-Kona Jackshit pedált lecserélném egy JackShit Primo-ra (cserélhetõ a tüskéje)
-Hayes HFX-MAG 6"-os helyett HFX-9 HD 8" tárcsaféket raknék rá elõre és hátra is.
-Jagwire teflonos váltóbowdent kevlár vezetékkel.
-A tárcsafék vezetékeit lecserélném fém vezetékre (nem lyukad ki a fém vezeték esés esetén és jobb és erõsebb is vele a fékhatás), pl: Jagwire.
Végülis ennyi lenne, amit én megváltoztatnék vagy vennék hozzá, ha az én igényeimnek megfelelõ úgymond mindenes gépet akarnék építeni.
#2739
Posted 2004. August 26. - 01:47
#2740
Posted 2004. August 24. - 06:09
Hi!
Itt 2 coiler is van, mindketten CC-znek is vele neha, sot, maraton versenyen is indultak vele! A coiler 5" uttal pont erre van kitalalva,szerintem a 6" tulzas, de ha minden kotel szakad, akkor egy 200at mozgo DH szornyel is lehet hegyet maszni, csak egy jo rugostag, es egy kis izom kell hozza. Nezzed meg a 2005os coiler tomeget, hasonlitsad ossze az ideivel, es donts. Egyebkent szerintem az idei coiler tomegebol le lehet venni 1kilot, ha okosan csinalod!
Itt 2 coiler is van, mindketten CC-znek is vele neha, sot, maraton versenyen is indultak vele! A coiler 5" uttal pont erre van kitalalva,szerintem a 6" tulzas, de ha minden kotel szakad, akkor egy 200at mozgo DH szornyel is lehet hegyet maszni, csak egy jo rugostag, es egy kis izom kell hozza. Nezzed meg a 2005os coiler tomeget, hasonlitsad ossze az ideivel, es donts. Egyebkent szerintem az idei coiler tomegebol le lehet venni 1kilot, ha okosan csinalod!