Jelentkezz be Regisztrálj
Kona
#2661
Posted 2004. December 11. - 20:35
#2662
Posted 2004. December 11. - 20:32
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2663
Posted 2004. December 11. - 20:29
antique crux...
csak ezekkel a tárcsafék, valamint az erõsítések a hiba...:-)
mivel ebben a topicban sztem nem arra kell a vizszintes papucs, mint az SS topicban:-)
azaz itt pizzafalásra...:-)
#2664
Posted 2004. December 11. - 20:27
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2665
Posted 2004. December 11. - 20:24
de mutass nekem egy olcsó, szép, és jó acélvázat... mert azok majd' a már vizszites rendes tényleg erõs vázak árában vannnak...:-\
#2666
Posted 2004. December 11. - 20:22
és a 24-es kona az egy gyerekbicikli. az egész egy számmal kisebb, tehát nem 190 centis embereknek, hanem 140 centiseknek van.....
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2667
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2004. December 11. - 19:59
Amúgy-remélem most nem fogtok megégetni máglyán, hogy ennyit írogattam itt-de csak februárban lesz bringa (ha egyáltalán lesz). Méghozzá úgy néz ki, hogy egy 2005-ös Scrap, de ez még változhat (valószínüleg fog is). Sõt még az is elképzelhetõ, hogy lesz hátul váltó, bár ezt nem tartom valószínûnek.
Majd meglássuk...
Szerintem !!!
#2668
Posted 2004. December 11. - 19:43
a kanál viszont pont az ellenkezõ irányba feszít, és jó erõsen is...
tehát:-)
akkor legyen a 15 col, az is tök jó picike.
ja, és a váltótest, és a láncvilla közé azért tegyél egy kis feltekert belsõdarabot, vagy ilyesmi, mert nem is áll hülyén, meg nem is ér hozzá akkor a vázhoz...
érdemes.
#2669
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2004. December 11. - 19:39
És miután összeraktam a váltóval, a váltótestet a "madzaggal" teljesen odaszorítom a láncvillához úgye ? A kanál nem tud nekicsapódni a láncvillának a rázkódástól, hisz az nincs rögzítve ? Ez akkor már nem lesz zajos ?
Különben a mostani gépemen nekem is pont kijött úgy ahogy akartam (nem kell feszíteni), de nem biztos, hogy a következõvel is ilyen szerencsém lesz.
Szerintem !!!
#2670
Posted 2004. December 11. - 19:31
XS-t.
mert az nemgond hogy kisebb, de nagyobbat már nehezebb kezelni, leugrani róla.
ss meg úgy készül: fogaskéeréksor szétszed, gyûrûk visszapakol, egy fogaskéerkkel megspékelve(esetleg még 1-1 nagyobb a 2 oldalára terelõnek) persze csak ha nem jön ki a láncvonal, láncból annyi kiszed amennyit csak lehet, és így befûz a váltóba, ami teljesen vissza van hajolva.
nézd meg az aláírásom, az "ez volt" linkre kattanj rá...
ott így van még megoldva.
amúgy az is lehet, hogy jó áttételben pont kijön a lánctávolság, mint ahogyan az "ez lett" linkben van.
soxerencsét!
#2671
Posted 2004. December 11. - 18:45
Aha, köszi a segitségeket.
Azért, hogy a street-es (alacsonyabb) geometria megmaradjon asszem a 15"-os vázat választanám. Az megfelel ???
Tényleg, ez a kötegeléses módszer hogyan készül ? Sokat láttam már készen, de hogy hogy kell csinálni azt nem tudom. Elárulnátok ???
Azért írok ebbe a topicba mert az alaptéma mégiscsak a Kona és nem fogom a "beszólásom" egyik részét átrakni a SS topicba
thez a 14,5" Pxre esküszik és énis olyat vettem de menet tapasztalatokkal még nemtudok szolgálni, jónak tûnik... (193cm)
http://forum.bikemag...8179#post198179
ss topic...
nem muszáj átírnod a kérdésdet, elég ha átolvasod a topicot...
#2672
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2004. December 11. - 18:41
Tehát asszem a 24"-ról végleglemondok, de jobb is lesz ez így. Az alacsony gyerekbicaj ötlete is ugrott.
A Kona vázat legjobb esetben is csak 45 000 HUF körül tudnám eladni(úgy, hogy 1 cm-t sem gurultam vele). Ha 80 000 Ft-os vázat akarok, akkor ahoz még jó adag pénz kéne. A vázheggesztés is ugrott mert a Kona alu-ból van és akkor az is túl drága lenne. Úgyhogy marad az olcsó kötegelõs változat a gyári hátsóváltóval.
Azért, hogy a street-es (alacsonyabb) geometria megmaradjon asszem a 15"-os vázat választanám. Az megfelel ???
Tényleg, ez a kötegeléses módszer hogyan készül ? Sokat láttam már készen, de hogy hogy kell csinálni azt nem tudom. Elárulnátok ???
Azért írok ebbe a topicba mert az alaptéma mégiscsak a Kona és nem fogom a "beszólásom" egyik részét átrakni a SS topicba, a másik részét a 24"-os kerekek topicba, a 3. részét meg a "mittoménmilyentopicba". Itt egyben kerek és egész a beszólás, pont.
A 2004-es Stuff v. a 2005-õs Scrap éri-e meg jobban ???
#2673
Posted 2004. December 11. - 18:11
ez msot sok volt így egyszerre.
26 hidd el jó.
bár most a 24 col a FRÍ.
ss: áltóval is teljesen jól megoldható. de persze kicsit igénytelen...
és jobban megéri venni egy vizszintes vázat, mert az utólag heggesztett... hát, a cro-mo-ból jó is kisülhet, de az alu ilyen utólagos heggesztése... hát, nem 100%-ig jobb mint az eredeti.
ja, egy alu váz átalakítása valahol 25-30e között van úgy hogy odaadod a vázat, és visszaadja vizszitessel....
acélváz persze ocsóbban kijön, jóval.
tehát ha van pénzed alapból pl egy dmr rythm, vagy hasonló, vagy esetleg on-one... ezek is 80 körül vannak.
és szvsz ne gyerekbiciklit vegyél(24')
nekem már a 26 is majd' hogy kicsi....
#2674
Posted 2004. December 11. - 18:09
#2675
Posted 2004. December 11. - 18:08
#2676
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Posted 2004. December 11. - 18:05
ha egy sima Scrap-el mennék "sztrítelni" nem dõlne össze a világ ? Azt tudom, hogy azért 24"-os, hogy könyebb legyen vele trükközni forogni, stb. Az is igaz, hogy én fölülröl verem a 190-et (cm-ben), tehát lehet, hogy ami "normális " embernek a 24" az nekem a 26". Értitek ?
Off topic
Az viszont fontos lenne, hogy SS legyen.
Az is jó lenne ha a SS-esítést nem kötegelõvel meg hátsó váltóval csinálnám, hanem vízszintes papuccsal...nem szeretem a fölö9sleges dolgokat a briongán...bár ha máshogy nem lesz megoldható, akkor marad az olcsó hátsóváltó.
Lehet a sima váltós (függõleges) papucsból vízszintes (csúsztatós) papucsot csinálni ? Azért gondolom, hogy lehet, mert a Bikemag egyik (talán október) számában Rave_Ace bringáját mutatják be. Egy régi Magellan Crux-ot, ami gyárilag nem vízszintes papucsos, de a képeken már az.
Ezt hogy lehet megcsinálni ? "Nekiesek a flexxxxxel oszt majd lesz valami" módszerrel leszedem a bicaj papucsát aztán meg felheggesztetek rá egy vízszintes papucsot ??? Ez csak Cro-Mo vázaknál mûködik ???
Érdemes heggesztetni egy vaci új vázat v. inkább adjam el és vegyek bele 1 nem túl drága vízszintes papucsos vázat, pl.: Da Bomb Sputnik ???
Vagy a legjobb az lesz ha eladom a váltókaokat meg az elsõ váltót, a hátsó váltót meg felkötözöm feszítõnek.
Az ilyen "váltós szingulátorokat" össze lehet hozni 1-es fogaskeréksorral (hátul csak 1 db. fogaskeréksor van mint a SS bringákon) v. csak sima fogsorral (nem a protkóra gondolok )mûködik.
On topic
Melyik a legjobb megoldás ????
Szerintetek ????
#2677
Posted 2004. December 11. - 17:58
www.kona.dk itt is a kids kategoriába sorolják a gépet4 Szal kölköknek valo ami nem zárja ki hogy te is megvedd és hasnáld de sztem 90kg-hoz nem nyerö választás.......
#2678
Posted 2004. December 11. - 17:50
de ha nem vagy olyan égimeszelõ akkor ülj rá és nézd meg jó-e...
#2679
Posted 2004. December 11. - 17:46
ez csak msot jött be a divatba. hogy a 24 a street...
másik meg hogy nem a besorolás számít, hanem az alkatrészek.
ha ezt jónak érzed, vedd meg.
de igazából tényleg kisembereknek van.
#2680
Posted 2004. December 11. - 17:45
Hello,
hülye kérdés közeledik !!!!!!!!!!!!
Miért van az, hogy a Kona és az X-factor is a Stuff Jr-t a gyerekbicók közé sorolja. Azért mert ott van a nevéban a "Jr" v. azért mert 24"-os kerekekkel szerelik v. azért mert lusták nyitni egy street kategóriát, miért ???
Engem zavar, hogy gyerekbicóként kezelik, v. ez tényleg valami gyerekbicaj és én vagyok eltévedve ???
Azért a 90 kg-omhoz megfelelne egy ilyen streetre és dirtre, nem ???
Miután kiderült, hogy a Specialized P.2 199000 (a P.Street meg mégdrágább-290000 Ft) FT lehet hogy ilyet veszek...
Szerintem !!!!!!!!!!
The Stuff J.R. (that’s pronounced J.R., not junior) is a mini powerhouse for the inspired young rider. Like the Hula, the Stuff J.R. comes with 24” wheels and a Marzocchi front fork. A fairly serious bike for kids flying through the air at a park near you.
kell még magyarázat?