Jelentkezz be Regisztrálj
Salzkammergut Trophy | Bad Goisern
#481
Írta 2011. július 19. - 21:09
#482
Írta 2011. július 19. - 20:50
Azok nagyon szuper helyek Tavaly a sípálya után volt egy köves, gyökeres, szétmosott, technikás ösvény, azt nagyon élveztem még!
Irigyellek. Nekem ahhoz még nem volt meg a bátorságom, hogy ott lemenjek. Azok a gyökerek nagyok voltak és nagyon csúsztak. Leszaladtam
A D táv számomra technikás volt, de iszonyúan tetszett. Jövõre is megyek, remélem már ügyesebb leszek
#483
Írta 2011. július 19. - 14:49
-Mi a baj? -Nemtom, francia autó, talán benzin. -Aha.
100m a pihenõ, addig tolom (fasza látvány: 4 bicaj… látszik hogy nyaralni mennek… faszi tolja az egészet, mögötte rendõr villog )
Kihívjuk a sajos nem auto-klubbot, hoz 6 liter benzint is, beletölti, beindul, hurráá tudok indulni. Akkor 25e. MENNYI!!!!, 25, õ is csak alkalmazott, rendszerben bent van a hívás, nincs más mód. Csengettünk.
Pénteken még reggel megkerültem a hallstatt-i tavat. Szombaton korai reggeli, aztán Judit átvitt gyerkõccel a rajthoz. Mivel elõször indultam itt, ismerve a képességeim a 2.blokkba álltam a 9 órán belüliekhez. Ez egy jó döntés volt: az elsõ maratonom, ahol nem ugrott egekbe a pulzusom az elején. Egy ismerõsöm mondta, hogy neki ez a szint jobb mint a magyar maratonokon hiába több. Én is pont így gondolom. Semmivel sem éreztem nehezebbnek, mint a hazai pályákat. Fekszik ez a hosszú fel aztán hosszan le. 8:39 lett a vége. Kevésbé technikás, inkább a kitartásra menõ pálya. Ha a kitartás megmarad, jövõre a fekete pólóért megyek
#484
Írta 2011. július 19. - 14:14
erre 100m-el odébb bikinis lányok integetnek a tópartról! :-D
Persze, szép a gleccser meg minden, de a lányokról hol vannak a képek?
#485
Írta 2011. július 19. - 14:07
Feltöltöttem képeimet, amik a sziklába vájt alagúttól a faluig tartó lefelén készültek:
Nutrixxion táplálékkiegészítõk/foto/2011/MTB/0716-Salzkammergut
Végigfotóztuk a teljes szakasz kb. 20 különbözõ helyszínen.
Lesznek még képek a Hegyibringán.
#486
Írta 2011. július 19. - 11:30
Köszi!Az a gleccser az hol van pontosan?Jók a képek.
Én elõször észre se vettem! Leértem a tóhoz, na mondom itt fotó lesz! Jön oda a szervezõ hogy adjam a gépet, und kicsit még arrébb álljak bitte, és akkor háttér mit gleccser! Ja, hoppá, télleg ott egy gleccser! :-)
Akkor gondoltam magamban hogy ezt már nem lehet fokozni, erre 100m-el odébb bikinis lányok integetnek a tópartról! :-D
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#487
Írta 2011. július 19. - 09:26
Dachstein, a hallstatti-tótól DNY-ra keresd a térképen.
Robi
Vagy egyszerûbben a Gosaui felsõ tó alatt, pont délre.
Igen emlékszem, az a harmadik technikás és egyben saras rész a D távon, és mind lefelében van, ezeken kívül még egy rész említésre méltó ilyen szempontból, az aszfalt utáni elsõ murvás útról jobbra bevisznek az erdõbe át egy kis korlát nélküli hídon, és ezzel elmondhatjuk a D távon több az ilyen technikás rész mint a B-n!Azok nagyon szuper helyek Tavaly a sípálya után volt egy köves, gyökeres, szétmosott, technikás ösvény, azt nagyon élveztem még!
#488
Írta 2011. július 19. - 08:19
De bevisznek, pont ilyen a D táv, és pont ezt hiányolják a C távból, azt szeretnék az emberek ha a plusz kilométer és szint mellett lennének olyan részek mint az 54 kilométeren a sípálya és és a Hüttenecke almról ereszkedés közbeni ösvények.
Azok nagyon szuper helyek Tavaly a sípálya után volt egy köves, gyökeres, szétmosott, technikás ösvény, azt nagyon élveztem még!
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#489
Írta 2011. július 19. - 00:35
Az a gleccser az hol van pontosan?
Dachstein, a hallstatti-tótól DNY-ra keresd a térképen.
Robi
Egyszer talán megint lesz...
www.szekszard.hu
#490
Írta 2011. július 18. - 22:46
#491
Írta 2011. július 18. - 22:10
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#492
Írta 2011. július 18. - 22:05
A D, 53 km-es távon indultam; nevezés után SMS-ben kaptam meg a rajszámomat. A rajtszámon rajta volt a nick nevem is, amit nevezéskor adtam meg. Mint másoktól megtudtam ezzel voltak problémák, mikor a poénos nevezõ Balekbéla, meg hasolnókat adott meg a haverjánál és azt írták rá a rajtszámra
Egész pénteken zuhogott az esõ, szóval volt egy kis para a dagonyával kapcsolatban.
Itt 3 blokkban indították a D távot; én szerényen az elsõben szerettem volna indulni (3:30-as idõnél gyorsabbak) Tavaly 2:1x-et ment az elsõ; akármilyen világbajnokok vannak itt, 53 km-en csak nem kapok több mint 1 órát - gondoltam magamban
Sikerült ismét eldumálnom az idõt, így a rajt elõtt 1 órával kezdtem el átöltözni, beállítani a gépet (tárcsafék, teleszkóp, guminyomás) A chip és rajtszám felszerelése után szembesültem azzal a helyzettel, hogy nincs mivel levágni a felesleges részeket, ami mellesleg még a lábamba is belelógott tekerés közben Akkor már csak 25 perc volt rajtig, és még be is kellett volna melegíteni. Láttam az expon egy Magura szervízsátort; gyorsan odamentem. Természetesen tele volt. Miután sorra kerültem kedvesen levágtak minden lógó gyorsrögzítõ részt. OK, akkor eszembe jutott, hogy nincs vizem. Gyorsan visszatekertem a kocsihoz és töltöttem fél kulacs ásványvizet. Sajnos csak szénsavas volt Miután rajtolásra kész voltam rohantam bemelegíteni
11:00-kor volt rajt, 10:59-kor bepofátlankodtam a mezõny közepére kordonmászásos technikával
Rajt. Az elején az itthon megszokott nyélen tekerésre számítottam, de teljesen korrekt tempóban ment a mezõny (vagy én álltam túl hátra?). A pálya kb. úgy nézett ki, hogy emelkedõ-jeltõ, emelkedõ-lejtõ. Az elsõ 500 m szintes mászást 165-ös pulzussal tök könnyedén ment; szépen elkezdtem darálni a versenytársakat, a megelõzött magyarokat biztattam.
Elsõ frissítés ponton feltankoltam egy teletöltött powerbaros kulaccsal meg pár banánnal. Tényleg nagyon furcsa a frissítés a hazai versenyhez szokottaknak! Kb. 10 asztal volt összetolva, ahol a nagymama barackos sütijétõl kezdve a narancson át kb. 15-féle frissítõ volt kirakva!
Aztán elérkezett az elsõ lejtõ; komolyan nem hittem el, de az elsõ nagy kõ elõtt satufékkel megálltak az osztrákok, és elkezdték tolni lefelé! Mint késõbb kiderült az Alpokban csak a kijelölt kétnyomtávos dózerutakon lehet tekerni, ezért hiányzott köves-gyökeres ösvényes tudás. Sajnos sok helyen 1 nyomtávos volt az út, így elõzni sem tudtam. Utána voltak szétfékezett saras, vizes lejtös részek, ahol én sem kockáztattam, és inkább gyalog mentem; (meg úgy sem tudtam volna megelõzni az elõttem bénázó osztrákokat)
A lejtõ végeztével kezdõdött a táv legnagyobb mászása, ahol 7 km-en keresztül kellett felmászni 580-ról 1200 m-re. Na ez volt az a rész, amire itthon nem lehet felkészülni, "szóval nyomom amíg bírom" felkiáltással nekivágtam. Pár 100 m mászás után állva hagyott egy tandem MTB Az emelkedõ vége felé kezdett elfogyni az erõm, és pszichikailag az is teljesen padlóra tett, hogy egy 20 éves cseh kiscsaj is megelõzött; nagyon megörültem, mikor a távolban megláttam az út felett az eget. Sajnos itt a pálya balra fordult, ahol újabb minden eddiginél meredekebb rész fogadott.
A tetõ után dózerút és 1-2 sávos köves gyökeres részek váltakoztak. Az utóbbin rögtön dobott egy hátast az egyik osztrák, de a többieknek sem nagyon feküdt ez a rész. Kb. Normafától Ördög-orom felé vezetõ út köves végéhez hasonlított ez a szakasz, szóval itt jól mentem. Ezen a részen volt a verseny logóképévé vált kiszögellés is, ahol érezhetõen lassított a mezõny, hogy gyönyörködjön a körpanorámában. Utána meg azért cammogtak az emberek, mert a kedves szervezõk elfelejtették kivilágítani a leghosszabb alagutat, amin tapogatózós és lassan tipegõs technikával sikerült keresztüljutnom! Nem tudom hogy mehetett át itt az élmezõny! Lehet, hogy úgy mint én, csak gyorsabban tapogatóztak
A lejtõ után jött egy 6 km-es sík rész, ahol próbáltam jól helyezkedni. Szerencsére egy cseh srác megnyomta a verseny végét, és 33 km/h-val tudtam utazni rajta. A végén még sprintelni is volt erõm, így 44 km / h-val szakítottam át a célszalagot!
3:17:57 lett az idõ (16,8-as átlag; 58 km/ h maximum sebesség), ami a 1018 beérkezõbõl az abszolút 280. helyhez volt elég (magyarok között absz. 5.). Célba érkezés után 1 perccel SMS-ben megkaptam az idõeredményt, és a helyezést!
A célban szintén terülj-terülj asztalkám, utána zuhanyzási lehetõség, bringamosó, bringaörzõ, masszázs és tésztakaja.
Este a 220 km-es táv eredményhirdetés, osztrák népviseletbe beöltözõ Gary Fisher után következett a tombola! Itt 6500 eur összértékû nyereményeket sorsoltak ki, köztük egy 3000 eurós kerékszettet! 2 magyart húztak ki, de egyik sem volt jelen
Érdekes a hazai versenyek után kijutni Európa 3. legnagyobb, 4.500 indulós versenyére. Felesleges összehasonlítgatni az itthoni megmérettetésekkel; teljesen más piac, pénz és terep.
képek itt
Annamary pályafotói meg itt
#493
Írta 2011. július 18. - 21:30
De bevisznek, pont ilyen a D táv, és pont ezt hiányolják a C távból, azt szeretnék az emberek ha a plusz kilométer és szint mellett lennének olyan részek mint az 54 kilométeren a sípálya és és a Hüttenecke almról ereszkedés közbeni ösvények.De egy 4000 indulós versenyt nem fognak ilyen helyre behozni. Ha trail-re vágysz, indulj profi, kevésbé ismert versenyen, ez (jó értelembe vett) tömegsport.Ha bringázol a környéken, tudhatod, hogy 2-3000-es hegyek között NAGYON eldurvulnak a trail-ek - nem véletlenül van sotter. (a mezõny háromnegyede tolná le is, föl is) A legjobb trail-es versenyek 1200-1600 közötti hegyeken vannak, s 3-400 indulósak. Ilyenekre vadásszatok, ha ez a vágyatok, nagyon sok ilyen verseny van.
#494
Írta 2011. július 18. - 20:57
#495
Írta 2011. július 18. - 20:34
A nekem hanyatt esõs aszfaltos emelkedõ két ház között volt még az elsõ emelkedõn, talán a felénél (nincs km órám, szóval pontosan nem tudom). Biztos van sokkal meredekebb is, és igen, én is feltekertem, de tényleg megfordult a fejemben, hogy megemelkedik az elsõ kerék...
Amúgy már csak a szurkolás miatt is érdemes elmennem legközelebb is.
#496
Írta 2011. július 18. - 20:32
Mi úgy értettük, hogy gyökerekkel, kisebb-nagyobb kövekkel, vagy éppen erdei döngölt földes szakaszokkal tûzdelt többé-kevésbé meredek és egyéb, az arcra mosolyt fakasztó szakaszok, azaz bármi, csak ne az a fránya sotter! :-D (Sotteren nincs technika szöveg meg tõlem ugyan nem jött, én ott elismerem, béna és gyáva vagyok) ;-)
De egy 4000 indulós versenyt nem fognak ilyen helyre behozni. Ha trail-re vágysz, indulj profi, kevésbé ismert versenyen, ez (jó értelembe vett) tömegsport.Ha bringázol a környéken, tudhatod, hogy 2-3000-es hegyek között NAGYON eldurvulnak a trail-ek - nem véletlenül van sotter. (a mezõny háromnegyede tolná le is, föl is) A legjobb trail-es versenyek 1200-1600 közötti hegyeken vannak, s 3-400 indulósak. Ilyenekre vadásszatok, ha ez a vágyatok, nagyon sok ilyen verseny van.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#497
Írta 2011. július 18. - 19:43
köszi, végülis túléltem - meglepõdtem magamon, hogy végigmentem. Vikinek is a teljesítés volt a cél. versenykörülmények közt még ennyit nem ment egyszerre + ez még technikásabb pálya volt neki...No meg Andrisnak és a párjának is, velük csak futólag találkoztam...
hamarosan írunk róla, meg beszélgettem Cseh Verával is a verseny után - majd linkelem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#498
Írta 2011. július 18. - 19:37
Megint a "sotteren nincs technika" szövegelés? Gyerekek, kónuszon kell bele tekerni 80-al, s sodródva menni semislick gumival, s nem szövegelni.
Mi úgy értettük, hogy gyökerekkel, kisebb-nagyobb kövekkel, vagy éppen erdei döngölt földes szakaszokkal tûzdelt többé-kevésbé meredek és egyéb, az arcra mosolyt fakasztó szakaszok, azaz bármi, csak ne az a fránya sotter! :-D (Sotteren nincs technika szöveg meg tõlem ugyan nem jött, én ott elismerem, béna és gyáva vagyok) ;-)
#499
Írta 2011. július 18. - 17:45
Dante, nem is mondtad, hogy ilyen rotorlábú vagy!
Szerinted hány fordulat/perccel kell tekerni, hogy 80-nál gyorsítani tudj?
Olyat én is tudok tanácsolni, amit nem tudok megcsinálni, sõt, csak olyat. Mint te.
Még aszfalton is necces a 80, nem hogy a versenyzõk 95%-ának sotteren. Mert több biztos nem tud/mer menni rajta annyival.
De lényegében teljesen igaza van.
A sebesség mindent megold.
#500
Írta 2011. július 18. - 17:18
Szerintem arra gondol, igaz nem tudom, hogy hány % körül van, de az még a halandóknak aka nekem is tekerhetõ
Bocs a buta kérdésért: A sóbányához fel hány % tud feltekerni? Egyáltalán érdemes ott erõlködni?
Az odáig felvezetõ szerpentinre gondolsz ami sok helyen kavicsos, vagy a 35%-os aszfaltra ami emlékeim szerint a sóbányától indul, tán balra?
A szerpentint tavaly 10m híján kitekertem, de az aszfalton gazdaságosabbnak láttam tolni.