Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Salzkammergut Trophy | Bad Goisern

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1835 hozzászólás a témában

#1
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 2.577 hozzászólás

Idén sajnos kiszálltam 160 km után, de 190 km jött össze a végére, utána pár nappal még mentem 20 km, teljesen jó volt a hajtás még mindig. 

upsz, nem ide akartam írni:)


zscs módosította - 2018. augusztus 22. - 16:58

---

1. Canyon Lux CF 2018
2. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x11

3. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

https://www.strava.c...thletes/2373507


#2
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 667 hozzászólás
  • LocationBad Goisern

Milyen kulso volt, ami ennyire nem birta?


  
En is hasznalok squirt lube-ot, de mar szaraz idoben, kb. 40 km utan boven ugy erzem, hogy ideje ujra bekenni a lancot, mer olyan hangja van mar. Tartok is a nyeregtaskaban egy kis flakonnal.

Idén sajnos kiszálltam 160 km után, de 190 km jött össze a végére, utána pár nappal még mentem 20 km, teljesen jó volt a hajtás még mindig. 



#3
pleisztocen

pleisztocen

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás

Milyen kulso volt, ami ennyire nem birta?

Specialized Fast Track. Mondjuk már eleve nem volt új, meg arra gyanakszom, hogy hajnalban a kempingből a rajthoz vezető úton széttörtek egy üveget és keresztbe tiszat üvegszilánk volt minden, a sötétben meg későn vettem észre. Ott is lehetett valami, mert az első emelkedőn is éreztem, hogy mintha kicsit eresztett volna. Meg is álltam megnézni, de nem tűnt vészesnek. Lehet, hogy akkor folyt el a tej java, aztán a másodkira már nem maradt elég... :huh:



#4
blash

blash

    vendég

  • fórumtag
  • 541 hozzászólás

Kiszakadt a külső, a tej elfolyt, aztán a belsők is lyukadtak sorra, úgyhogy a fenti szervízponton végül vettem egy új külsőt.

Milyen kulso volt, ami ennyire nem birta?


  

Következett a mászás a Salzbergre. Sajnos nem figyeltem oda a hajtáslánc irányából érkező jelekre és az utolsó szervizpontnál nem olajoztattam a láncot. A két legkönnyebb fokozatban nagyon kattogott/ugrált a lánc ezért úgy döntöttem, hogy itt feltolom és reménykedtem, hogy a következő frissítőnél lesz valakinél olaj. Sokkal gyorsabb tekerve sem lettem volna már.

Sajnos a frissítőnél senkinél nem volt kenőanyag, de épp mikor indultam volna tovább érkeztek meg a magyar srácok. Egyiküknél pont volt az általam is használt Squirt Lube, néhány csepp újra használhatóvá tette az összes fokozatot.


En is hasznalok squirt lube-ot, de mar szaraz idoben, kb. 40 km utan boven ugy erzem, hogy ideje ujra bekenni a lancot, mer olyan hangja van mar. Tartok is a nyeregtaskaban egy kis flakonnal.

#5
pleisztocen

pleisztocen

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás

A frissítőpontokon nem tudtam mire vélni a kitöltött folyadékmennyiségeket. Felesekben mérték az iso-t, vizet, kólát, bármit. Nem akartam sok szemetet termelni, így többször utántöltettem, de azzal meg ment az idő.

Szerettem volna legalább 20 percet javítani a tavalyi időmön és úgy éreztem, simán meg is lett volna, de a második Raschberg körön 3 defektet is kaptam. Kiszakadt a külső, a tej elfolyt, aztán a belsők is lyukadtak sorra, úgyhogy a fenti szervízponton végül vettem egy új külsőt. Mindezzel persze egy csomó idő elment és a nagy idegeskedés közepette elfelejtettem rendesen enni ,így a Salzbergen jól eléheztem. Úgyhogy végül rontottam vagy 45 percet. Na, majd legközelebb.


  • dzsonhee kedveli ezt

#6
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 2.577 hozzászólás

Idén nekem picit csalódás volt ez a verseny, túlságosan nagyra nőtte ki magát és ennek egyre több a negatív következménye.

Például a népes C-táv miatt 2 frissítőponton sem kaptam cserekulacsot a 'B' távon, a frissítőpontokhoz konkrétan nem fértem oda, 25-40 közti bringás tobzódott az asztaloknál. Azt hittem, sosem érek el a célig...

Persze így sem mentem rosszat (5:59-es idő) ;), csak jóval jobb is lehetett volna.

 

Egyébként gratulálok mindenkinek, különösen Szalay Petinek, aki az 'A'-n 10:50-es időt ment, elképesztően jó idő! Pláne ebben a hőségben... Ha jól tudom, ez a magyar best of a 210 km-es távon. ;)


  • zeezoltano és pleisztocen kedveli ezt

---

1. Canyon Lux CF 2018
2. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x11

3. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

https://www.strava.c...thletes/2373507


#7
Anna

Anna

    újonc

  • fórumtag
  • 1 hozzászólás

Sziasztok! 1 szemelynek transzfert keresek, bringa nelkul. Serules miatt nem tekerhetek de kimennek szurkolni es nezelodni, esetleg frissiteni. Szallas Bad Ischl-ben van foglalva penteki erkezessel, vasarnapi kicsekkolassal. Mailt az alpha_draconis@mail.com cimre kuldhettek, WhatsApp v SMS a kov szamra johet: 00357 97 717114



#8
Lacci74

Lacci74

    újonc

  • fórumtag
  • 6 hozzászólás

Sziasztok,

 

A jövő heti verseny idejére, júl 13-16-ig (péntek-hétfő) 3 éjszakára lenne egy kétágyas foglalásom eladó.

Obertraunban van a szállás, 2 ágyas szoba reggelivel.

Az ára 307€

 

Érdeklődés esetén a 06302603175 számon vagyok elérhető.

 

 



#9
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 20.871 hozzászólás

Tavaly az A-n mentem ilyen áttétellel (32-es tányér elöl, hátul 10-42t), utólag már látom, előre 30-as tányér lett volna jó. Azzal a többség végig tud menni, aki 2x10 vagy 2x11-el végig megy.

Vagy akinek van rá anyagi kerete, előre mehet a 32t, hátra pedig 1x12-es rendszerrel az Eagle sor, a batár 50-es tepsivel.

 

Ahogy tavaly már írtam, a B-távon jobban el lehet lenni a 32-es tányérral elől, hátul 10-42t-vel. De miért annyira fontos ez a téma? :)

én azt gondoltam mint jelenség lett felvetve hogy sok az 1*11/12 arányaiban.

 

amúgy van 11-es 11-50 es sor is, ha nagyon kell a pörgős, nem is drágán.


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#10
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 2.577 hozzászólás

Tavaly az A-n mentem ilyen áttétellel (32-es tányér elöl, hátul 10-42t), utólag már látom, előre 30-as tányér lett volna jó. Azzal a többség végig tud menni, aki 2x10 vagy 2x11-el végig megy.

Vagy akinek van rá anyagi kerete, előre mehet a 32t, hátra pedig 1x12-es rendszerrel az Eagle sor, a batár 50-es tepsivel.

 

Ahogy tavaly már írtam, a B-távon jobban el lehet lenni a 32-es tányérral elől, hátul 10-42t-vel. De miért annyira fontos ez a téma? :)


zscs módosította - 2017. augusztus 11. - 16:39

---

1. Canyon Lux CF 2018
2. Canyon GrandC CF SL 2016, 1x11

3. Canyon Inflite AL 8.0S - CX/roadbike, SRAM Red eTap, 2014

https://www.strava.c...thletes/2373507


#11
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 285 hozzászólás

Nem a fokozatok száma a lényeg, hanem, hogy milyenek az áttételek. Én 2x10-essel mentem de az 1x11-esek még vígan pörgettek, mikor én már leesett pedálfordulattal kiállva tapostam a legkönnyebb fokozatomon.

Épp erről beszélek: erősek. 



#12
pleisztocen

pleisztocen

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás

Én nem a boldogságra gondoltam, hanem hogy hogyan bírják erővel. Hamar elfogynak a fokozatok. Az 1x-esek közel 40%-ot tesznek ki. Végül is az A táv nem a gyengék pályája.

Nem a fokozatok száma a lényeg, hanem, hogy milyenek az áttételek. Én 2x10-essel mentem de az 1x11-esek még vígan pörgettek, mikor én már leesett pedálfordulattal kiállva tapostam a legkönnyebb fokozatomon.



#13
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 285 hozzászólás

gondolom a résztvevők többsége nálunk boldogabb országokból, ahol gyakrabban vesznek új bringát, nyilván aki ebben a kategóriában játszik nem áruházi cuccból válogat, a cégek jelentős részénél meg a csúcsmodellek 2-3 éve 1x11 most meg már 1x12. valami ilesmit tudnék elképzelni.

Én nem a boldogságra gondoltam, hanem hogy hogyan bírják erővel. Hamar elfogynak a fokozatok. Az 1x-esek közel 40%-ot tesznek ki. Végül is az A táv nem a gyengék pályája.



#14
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 667 hozzászólás
  • LocationBad Goisern

Attól, hogy az UST jobb, még belsővel sem rossz, a teljesíthetőség szempontjából teljesen mindegy, hogy valaki belsővel, vagy anélkül nyomja. 

Persze, V-fékkel is lehet menni, merev villával és taposópedállal.

Csak ha már 210 km-t akarok letekerni felkészülök rendesen, ha belsőm van, ha nincs.
Mondjuk egy lassabb belsőcserén simán múlhat egy ellenőrzőpont késői elérése. 

Ez tipikusan az a pálya, ahol tubelessel 99%-ban semmi probléma nincs. 5km köves rész a többi dózer.
Negyedik éve itt élek, eddig egyszer kellett hazatolnom edzésből a bringát, azt is csak azért mert nem voltam felkészülve.

Idén is többször volt defektem, amik a rossz külső számlájára írhatók, egy előre bekészített "gilisztával" kb 30 másodperc megjavítani.
Megnézem ki cserél ennyi idő alatt belsőt, ellenőriz külsőt reggel 6-kor, 5 fokban, szakadó esőben.  

Pedig sok ilyen volt idén is, aki már a rajt után néhány 10km-rel szerelt.  Vagy aki tolta a Rossalm aljától felfele 26"-os belsőre várva...várhatta. 



#15
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 176 hozzászólás

Attól, hogy az UST jobb, még belsővel sem rossz, a teljesíthetőség szempontjából teljesen mindegy, hogy valaki belsővel, vagy anélkül nyomja. 

ezek szerint  még mindig közel 400-an vettek részt az A távon  belsővel...nem értem őket...

http://www.trophy.at...hp?ber_id=16854



#16
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 20.871 hozzászólás

Én meg azt nem értem, hogyan lehet az 1x11 a leggyakoribb hajtás?!

gondolom a résztvevők többsége nálunk boldogabb országokból, ahol gyakrabban vesznek új bringát, nyilván aki ebben a kategóriában játszik nem áruházi cuccból válogat, a cégek jelentős részénél meg a csúcsmodellek 2-3 éve 1x11 most meg már 1x12. valami ilesmit tudnék elképzelni.


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#17
szak

szak

    vendég

  • fórumtag
  • 285 hozzászólás

ezek szerint  még mindig közel 400-an vettek részt az A távon  belsővel...nem értem őket...

http://www.trophy.at...hp?ber_id=16854

Én meg azt nem értem, hogyan lehet az 1x11 a leggyakoribb hajtás?!



#18
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 667 hozzászólás
  • LocationBad Goisern

ezek szerint  még mindig közel 400-an vettek részt az A távon  belsővel...nem értem őket...

http://www.trophy.at...hp?ber_id=16854



#19
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 667 hozzászólás
  • LocationBad Goisern

Következzen az én beszámolóm az első A távos felkészülésemről, versenyemről:
 

Ötszöri B táv teljesítés (10:10, 10:00, 9:28, 8:54, 7:22) után elhatároztam, hogy itt az ideje bevállalni az A távot. A tavalyi 120-ra már magamhoz képest sokat készültem (1946km), úgy gondoltam, ha sikerül  4000 km-t edzeni idén akkor gond nélkül meglehet a hosszútáv 15 óra alatt. 2014 óta Bad Goisernben lakom, megfelelő időjárás esetén egy edzőparadicsom.

Február elejétől a felkészülésnek áldoztam fel mindent. Normálisan táplálkoztam, nem ittam alkoholt, az édességet is sikerült majdnem teljesen letenni. A rossz derekam miatt gyógytornászhoz és masszőrhöz jártam, ez sokat segített.
Tél végén és tavasszal szerencsére ideális idő volt országútival alapozni, átlagban heti 4 alkalommal edzettem, folyamatosan fejlődtem. Alig két hónap alatt ledobtam 10 kilót, ~80 kg lettem, ennél könnyebb talán 14 éve voltam. A bringán is szerettem volna közel egy kilót faragni, de a májusban megrendelt karbon kerekek azóta sem érkeztek meg :S

Márciusban már elég meleg volt ahhoz, hogy elkezdjem a montis edzéseket és gyűjteni a szintet.
Sajnos az erős tél miatt 1000 m felett még sokáig megvolt a hó így az alacsonyabb részeken vezető köröket kellett többször teljesítenem.
Az edzést rövid időre zavarta meg az április végén leeső hó, ekkor futással helyettesítettem a bringázást.
Júniusban tekertem volna egy próbakört (140km 4000 szinttel), hogy lássam mennyire állok készen, de sikerült a nyár legmelegebb napjára időzíteni és hiába indultam el reggel 6-kor 120 km után megfőttem és fel kellett adjam. A teljesített 120 km egyébként nagyon jól sikerült, bizakodásra adott okot.
 

Hiába sikerült majdnem tökéletesen rendbe rakni a derekam a gyógytornával, egy konditermi edzés közben bekövetkező rossz mozdulat kidöntött pár napra, 2 napig mozogni is nehezemre esett.
A verseny előtt 3 héttel még mindig éreztem egy pontot, ami időnként fájt és kisugárzott a térdemre is és erősen visszavett a teljesítményemből. Ekkor határoztam el, hogy radikálisabb megoldást választok és beinjekcióztatom ezt a részt. Ez tökéletesen sikerült, az utána következő hosszú edzéseken és később a versenyen sem jött elő a szokásos fájdalom.

A verseny előtti utolsó hétvégén zscs-vel és egy helyi magyar sráccal bejártuk majdnem az egész B távot. A meleg ellenére nagyon jól ment, pedig a tempó embertelen volt, zscs diktálta az iramot :D
A túra végén sajnos sikerült elesnem. A srácokat vártam volna meg az utolsó lejtő alján Gosausee mellett. Egy pad mellett szerettem volna megállni, aszfaltról érkeztem már fékezve a murvára és egyből kicsúszott az első kerék. Az egész jobboldalamat lezúztam, a könyököm nagyon rosszul nézett ki, varrni kellett.

A fájdalom miatt 2 napig alig tudtam aludni, utána is csak kényelmetlen pozíciókban. Az utolsó héten csak egy rövid országútis tekerés fért bele emiatt. Szerencsére a lábam ekkor már nem fájt, a könyököm is csak a nagyobb ütésekre volt érzékeny. A felkészülés alatt a 15 órás célomat bőven 14-essel kezdődőre módosítottam, ám az esés után örültem volna ha beérek limitidőn belül, főleg látva az időjárás előrejelzést.
A tervezett 4000 km-t egyébként sikerült elérni,  4139 km jött össze.


A verseny előtt két nappal már szabadságon voltam és csak pihentem és ettem és ettem.
Pénteken időben átvettem a nevezést, majd egyből visszamentem a szállásra, hogy pihenni tudjak és kitalálni milyen ruhát vegyek fel a beharangozott félnapos esőzéshez. Többször kikértem zscs véleményét ez ügyben, utólag is köszönöm, hogy jó tanácsokkal látott el. Végül minden létező ruhámat előkészítettük és másnap reggel választottam ki a megfelelőt(?).

Eljött hát a nagy nap. Sikerült 10 órakor ágyba bújni, 5 órát tudtam aludni magamhoz képest elég nyugodtan. Magamba erőltettem a reggelimet, összekészítettem a minimális szerszámkészletet és a zseléket, szeleteket.
Az eső erőssége és az alacsony hőmérséklet miatt úgy döntöttem, hogy az impregnált esőkabátot veszem fel két rövid mezzel, impregnált rövidnadrággal, sisakra húzható esővédelemmel és felhúztam a kamáslimat is. A lábamat -zscs tanácsát megfogadva- vastagon bekentem naptejjel, hogy egy ideig lepergesse a vizet.

4:30-kor gurultam le a rajtterületre , vittem magammal egy ernyőt, hogy a rajtig se ázzak. Végignézve a többieken hasonló öltözeteket láttam, persze voltak kivételek full nyári szettben... 

A cél az volt hogy maximum 160-as pulzussal folyamatosan táplálkozva (óránként egy gél, a frissítőkön pedig valami szilárd) egyenletes ütemben haladjak. Hüttencekalmig semmi érdekesre nem számítottam. Nyugodt tempóban felmásztam a Raschbergre, majdnem másodpercre pontosan a tavalyi B távos időmmel. Az első murvás lejtőn teszteltem a Magura fékeket, a versenyig nem mentem velük esőben. Sokkal jobban fogtak, mint tavaly a 8000es XT-k a gyári betétekkel hasonló időben, akkor sok időt vesztettem a gyenge fékek miatt. 

Hütteneckalm utáni gyökeres részen végig toltam, már ilyenkor sem akartam kockáztatni a csúszós pályán. Az Ewige Wand előtti és utáni lejtőkön beálltam a sorba, nem erőltettem az előzést, főleg, hogy alig tudtam fékezni az átfagyott ujjaim miatt.
A második aszfaltos mászást már végig zavartalanul a saját tempómban teljesíthettem. A murvás mászások végén van egy rész , amit imádok (3 nyíllal jelölt rész a fahíd előtt). Sajnos ezen most sikerült megcsúszni és bedőltem a növények közé. Úgy tűnt, hogy csak a combomat ütöttem be egy kőbe, ami innentől kezdve folyamatosan fájt.  Később kiderült, hogy a térdem is sérült, a Rossalm után, alig akart működni.

Az esés után végképp eldöntöttem, hogy semmi kockázat, pedig innen volt még hátra sok nem murvás lejtő, tudtam, hogy sok időt fogok veszteni rajtuk.

Innen jött néhány ismeretlen rész, amit már nem volt lehetőségem a verseny előtti hetekben a pályakijelölés után bejárni.  

A Rettenbachalmi frissítőnél megkaptam a gél utánpótlásomat a szállásadónktól, aki itt volt segítő.
A meredek murvás mászás után lélekben már készültem a Bad Ischl-ig tartó DH részre. A lankásabb részén még átevickéltem, de a nagyköves legmeredekebb részen toltam. Itt találkoztam egy sporttárssal, aki jobb oldalról a fák közül mászott elő, szerencsére semmi sérüléssel. Ezután ő is óvatosabbra vette.
Ezt a részt túlélve már tudtam, hogy semmi nehézre nem számíthatok. Jött a lépcsős mászás újra a Hütteneckalmig. Az első részein néhányszor tolnom kellett, meredek is volt és a RaceKing külső itt már bőven elérte a határait.
Hütteneckalm után a trail már gyalázatos volt, gyorsan letoltam rajta, majd irány újra az Ewige Wand.
Ide pont a legrosszabbkor érkeztem. Az F táv közepe/hátulja ment a fal irányába olyan sűrűn, hogy közel egy percet kellett várjak mire közéjük férkőztem a nagy visszafordítónál a köves lejtő alján. Itt megoldhatták volna, hogy könnyebben forduljon be az A táv..
Ezt a lejtőzést még lassabban teljesítettem, mint a reggelit. Itt fáztam a legjobban, újra alig tudtam fékezni és talán itt esett a legjobban az eső egész nap.

Következett a Hochmuth Runde, amit kőről kőre ismerek annyiszor mentem rajta már. Ezen a részen értem be két magyar srácot, akikkel innentől a célig oda vissza előzgettük egymást.  Itt volt egy nagyon nagy holtpontom, úgy éreztem, hogy elalszom a bringán és bezúgok a fák közé. A frissítőnél emiatt sokat álltam, próbáltam minél több kólát inni és tartalmasabbat enni. A mászás meredekebb részén újra erőre kaptam. A csúcstól a lejtőzés ismeretlen volt, bevallom nem fog a kedvenceim közé tartozni így vizesen. A frissen nyírt fű és sár kombinációtól szerintem 5 kilóval lett nehezebb a bringa mire elértem Görböt.

A sík részt sosem szeretem Obertraunig, most is majdnem végig egyedül haladtam. A 70 km-t jelző táblát pont 10 óra után értem el a tervezett 14-es átlaggal. Itt már számoltam, hogy a hátralevő részt mennyi idő alatt teljesíthetem, de abban biztos voltam, hogy elérem a célt akkor is, ha végig tolom a hátralevő emelkedőkön. A frissítőnél kicsit lemostam a bringát. A hangosbemondó szerint kb. a 290. hely környékén lehettem, ami meglepett. Ilyen rossz átlaggal ezt nehezen hittem el. Itt hallottam azt is, hogy több százan rajhoz sem álltak.

Következett a mászás a Salzbergre. Sajnos nem figyeltem oda a  hajtáslánc irányából érkező jelekre és az utolsó szervizpontnál nem olajoztattam a láncot. A két legkönnyebb fokozatban nagyon kattogott/ugrált a lánc ezért úgy döntöttem, hogy itt feltolom és reménykedtem, hogy a következő frissítőnél lesz valakinél olaj.  Sokkal gyorsabb tekerve sem lettem volna már.

Sajnos a frissítőnél senkinél nem volt kenőanyag, de épp mikor indultam volna tovább érkeztek meg a magyar srácok. Egyiküknél pont volt az általam is használt Squirt Lube, néhány csepp újra használhatóvá tette az összes fokozatot. A Rossalm-ig az utolsó néhány kanyart leszámítva végig tekertem. Ez volt az a rész, ahol előjött a térdfájásom a reggeli esés után.

Gosauseeig legurultam nyugodtan, kicsit pihentem az etetőnél majd nekivágtam az utolsó emelkedőnek. Ezt végül végig a két magyarral tekertem, meglepően jól ment a fáradtság és a több irányból jövő fájdalmak ellenére. A csúcs után már csak közel egy óra száguldozás volt hátra a néhány csiki-csukival a városban. Az utolsó két km-t megnyomtam, azt hittem még éppen beférek 15 óra alá, de végül 15:00,37-es idővel haladtam át a célvonalon. Átvettem a mezt és büszkén viseltem a következő napokban.

A célba érés után azt mondtam egy darabig biztosan nem tekerek újra A távot. Két napig nehezen tudtam járni, a hideg miatt légúti fájdalmaim is voltak.  De most már úgy gondolom jövőre szintén 210 km lesz, okosabban felkészülve, télen nem eltunyulva, egy kicsit jobb időjárásban bízva.

Mindenkit csak biztatni tudok, akinek álma az A táv teljesítése, hogy nyugodtan vágjon bele a felkészülésbe. Egy kis odafigyeléssel és kitartással menni fog.

 


  • mephisoft, zeezoltano, pleisztocen és 1 további fórumtag kedveli ezt

#20
pleisztocen

pleisztocen

    vendég

  • fórumtag
  • 24 hozzászólás

A-n a 13:32-es idő már nagyon jó, gratulálok, szép volt! :)

 

 

Köszi! :) Én is gratulálok, fantasztikus időt mentél és a beszámolód is tök jó olvasni!

Azt a füves rézsűt a folyóparton ha jól melékszem mi 3x is megjártuk, elsőre még marhára csúszott, de utána tényleg nem volt para.

A Bike Camp-ben is kialakítottak kerékpármosókat meg zuhanyzó is sok volt, így szerencsére nekem nem kellett sokat várni ezekre a végén. Viszont maga a kemping tele volt, nekünk már csak úgy jutotott hely, hogy a kocsit és a sátrat máshova kellett letenni.

Úgy érzem bennem is meg lett volna a 13 óra alatti idő, nem hajtottam teljesen ki magam, de ez volt az első külföldi versenyem, a pálya ismeretlensége meg az időjárás miatt is túlbiztosítottam magam csomó felesleges cuccal. Életem eddigi legjobb versenyélménye volt, jövőre is ott a helyem :D