Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#11781
Posted 2006. August 03. - 20:21

#11782
Posted 2006. August 03. - 20:11

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11783
Posted 2006. August 03. - 20:10

Az gond ha egy hársókerék az egyik támvillához közelebb van mint a másikhoz (tárcsafelöli t.villa 3-4mm)? v haggyam az egészet?
#11784
Posted 2006. August 03. - 14:19

http://www.dtswiss.com/index.asp <--itt klikk a "spokes calculatorra", aztán azzal lehet játszani.
#11785
Posted 2006. August 03. - 12:43

Ha 3 kereszttel hosszúak a küllõk akkor átfûzzem 4 keresztre vagy csere rövidebb küllõkre?????
Ha elég hosszúak a négy kereszthez, akkor én megpróbálnám. Nem tudom, milyen küllõket használsz, de 1-2 ezer Ft-ot megspórolsz.
#11786
Posted 2006. August 03. - 12:34

Én rövidebbre cserélném, de neked kell dönteni.Ha 3 kereszttel hosszúak a küllõk akkor átfûzzem 4 keresztre vagy csere rövidebb küllõkre?????
A sebesség mindent megold.
#11787
Posted 2006. August 03. - 10:47

#11788
Posted 2006. August 02. - 17:51

ja és könnyebbek mint a mostaniak
#11789
Posted 2006. August 01. - 23:39

de legalább nem törnek
és sztem jók, mióta az eszemet tudom, ilyenekkel megyek, pár Mavicot leszámítva (Ds1/2XC, 24' DW, Rhyno, Singletrack és Singlewide)
és igen, a fent említett durvulós felnik, ha más nem, sokkal jobb súly/erõsség arányt mutatnak fel, mint duplázott társaik
kár, h nincs nekik UST felnijük

#11790
Posted 2006. August 01. - 22:42

Persze volt alatta húsz centi rugóút...
Szóval bárhol bármit ki lehet nyírni csupán ész kell (vagy nagyon nem) kell hozzá.

#11791
Posted 2006. August 01. - 20:12

#11792
Posted 2006. August 01. - 19:17

a magyar disorder szereplõkrõl:
kis alföldi városkámban vannak okos triálos barmok (nem a triálosok a barmok, hanem ezek a triálosok, vagy inkább csak a többség). olyanokat csinálnak, h fsa isis középrészt 2 hónap alatt kinyírtak úgy, h hosszában elrepedt az egész. én is láttam, és tényleg nem vágva volt, hanem kitört egy olyan 30-40 foknyi rész hosszában.
szal ezek után egy felni se örökéletû, és a többi és a többi... aki meg bármit is fikáz úgy h nem volt neki, v van csak nem használja ki de elmondja h szar az bújjon el.
az én 32 küllõs 24-es double wide felnim standard 2mm-es dt küllõkkel a nyolcasról még nem is hallott, ugyanez a helyzet a rhino lite felnimmel is, ami ugyanúgy 32 küllõs, de 26-os, ugyanolyan küllõkkel. lehet h az én 70 kilóm kevés neki, vagy csak karban van tartva (küllõk feszesek, ellenõrizve vannak mindig stb stb)?
ha nem adsz neki, természetesen szinte örök életü lesz.
ez nem is votl kérdés!
#11793
Posted 2006. August 01. - 17:55

kis alföldi városkámban vannak okos triálos barmok (nem a triálosok a barmok, hanem ezek a triálosok, vagy inkább csak a többség). olyanokat csinálnak, h fsa isis középrészt 2 hónap alatt kinyírtak úgy, h hosszában elrepedt az egész. én is láttam, és tényleg nem vágva volt, hanem kitört egy olyan 30-40 foknyi rész hosszában.
szal ezek után egy felni se örökéletû, és a többi és a többi... aki meg bármit is fikáz úgy h nem volt neki, v van csak nem használja ki de elmondja h szar az bújjon el.
az én 32 küllõs 24-es double wide felnim standard 2mm-es dt küllõkkel a nyolcasról még nem is hallott, ugyanez a helyzet a rhino lite felnimmel is, ami ugyanúgy 32 küllõs, de 26-os, ugyanolyan küllõkkel. lehet h az én 70 kilóm kevés neki, vagy csak karban van tartva (küllõk feszesek, ellenõrizve vannak mindig stb stb)?
#11794
Posted 2006. August 01. - 14:23

Köszi
Sp
#11795
Posted 2006. August 01. - 13:42

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11796
Posted 2006. August 01. - 12:28

#11797
Posted 2006. August 01. - 12:23

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#11798
Posted 2006. August 01. - 12:18

Kezd olyan érzésem lenni, hogy túldimenzionálom a kérdést.
De köszi a választ.
Sp
#11799
Posted 2006. August 01. - 12:07

Sziasztok!
Tegnap vettem észre, hogy a hátsó kerekemben mintha néhány küllõm laza lenne. Ebben a hitben megerõsített az is, hogy ma reggel munkába jövet terhelés közben pattog a hátsó kerék (kettõt csilingel, minha húrokat ütögetnénk). A kérdésem a következõ:
Ha elviszem a szervízbe és gyorsegélybe meghúzzák nekem azt a pár küllõt, elmegy az egytengelyûség? Tehát centírozni is kell, vagy csak meghúzzák a szervízben oszt kész?
Jelen pillanatban szerintem 3-4 küllõt kell meghúzni a 32-bõl, de egy pici 8-ast sem látok.
Sp
Mindenképp vidd szervizbe, hogy meghúzzák a küllõket. Ha ilyenkor nem vigyázol, egy kis lépcsõtõl vagy padkától akkora nyolcas megy bele öröm lesz nézni (jártam már így).

Az meg mindegy minek nevezzük centírozás, küllõhúzás. Annyit kérnek érte amennyit, de a lényeg legyen jó.
#11800
Posted 2006. August 01. - 12:03

Még mielõtt bárki azt hinné hogy kritizálnék bárkit(1 embert kivéve akirõl szól az eset)eloszlatnám a felhõket:)
Tegnap az egyik srác elkezdte fikázni a Mammut felnit meg aztán a Rhino Lite-ot is pedig neki is olyan van,merthogy nem elég erõs meghogy szétmegy meg ronda stb stb.De mindezeket olyan háttérrel mondta,hogy tudjuk hogy õ csak teker vele(padka elõtt belassít és társai)és említett még 1 illetõt is aki dettó uezt csinálja.Namost nekem személy szerint illesztett Rhino van elöl hátul,egy haveromnak meg már 4! éve Mammut van hátul(Robi tudja:Csaba)és kapott rendesen tõle(még mindig jó hamarabb kopott el a fékfelület minthogy szétnyíljon) és én sem kímélem a Rhinokat,de még azért nincs meg túl sok ideje.Namost szerintem ezek az összehasonlítgatások nagyon nagymértékben elvi alapúak,mivel én már láttam elrepedni és széthajlani Mavic 521est is(Robi ezt is tudja:Dávid Tomi:))és iszonyat hogy mit kell vele csinálni,hogy tönkremenjen.Lehet hogy csak én nem veszem észre,mennyi Disorder szereplõ van kishazánkban,de szerintem itthon sokáig tudja bírni akár egy Double Track vagy másik elõbb említett "nem jó" illesztett felni.Egy dolog hogy nehéz,de nem ez volt elõbb a kifogás ellene.
pali kj kérdésére sztem az a válasz,hogy ugorjon bárki is akkorát,hogy szétnyíljon a felni,akkor nem a felni lesz az amin gongolkozni fog hogy túlélte-e hanem az illetõ saját maga(egy Double track esetében legalábbis vagyon valószínû)
ha valamit kifelejtettem akkor bocs,további jó mulatást