Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#11041
Posted 2006. November 20. - 20:26
#11042
Posted 2006. November 20. - 20:21
A "horizontális"-t nem tudom értelmezni.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#11043
Posted 2006. November 20. - 20:14
Horizontálisan kevésbé, vertikálisan viszont jobban bírja a terhelést. Ilyen kákabélû ember alá simán mehet. Persze V-fék mellé.hümm, sztem meg (az elõzõhöz) 1. off 2. warez 3. apróhirdetés....amugy meg ebayrõl is lehet már rendelni, sõt, a leleményesebbek fizetés nélkül is meg tudják szerezni. sõt, akit érdekelt mondjuk az nwd7, az majdnem mind ott volt a moziban a vetítésen.
nade vissza a topik eredeti címéhez: mennyiben jobb-rosszabb a radiális fûzésû elsõ kerék 60-65 kg alá, mint mondjuk a 3keresztes?
#11044
Posted 2006. November 20. - 20:12
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#11045
Posted 2006. November 20. - 20:09
nade vissza a topik eredeti címéhez: mennyiben jobb-rosszabb a radiális fûzésû elsõ kerék 60-65 kg alá, mint mondjuk a 3keresztes?
#11046
Posted 2006. November 20. - 20:02
egyébként nagyjából olyasmit ir a dt hogy hidegen kovácsolják, nem húzzák, de tök mindegy, mindenki húzott küllönek hivja, mint az fentebb le volt írva..
mellesleg Zé, kifejtenéd nekem hogy a hideg forgácsolás az milyen tecnológia ?
nem fûtik a mûhelyt vagy mi ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11047
Posted 2006. November 20. - 19:46
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#11048
Posted 2006. November 20. - 19:43
#11049
Posted 2006. November 20. - 19:41
Nem ugyanaz.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#11050
Posted 2006. November 20. - 19:06
a húzott vagy könnyített küllõ azt jelenti nagyjából hogy nem egyforma a teljes hosszban az átmérõ, hanem pl 2-1,8-as.
õõ a dt az "hidegen forgácsolja" és nem húzza és mégis eltérõ adott kersztmetszetben az átmérõ:chin:
#11051
Posted 2006. November 20. - 18:38
Lehet, hogy ismerjük egymást itt a keleti féltekén?majd utánajárok 1-2 helyen, hol menniyért csinálnák meg. kábé le tudod írni, hogy ezek menniybe kerülnek külön-külön? most télen kéne megcsinálni, a leárazások miatt.köszi
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11052
Posted 2006. November 20. - 18:25
mach1 2-1,8-ast gondoltam....2-1,8-2 nemtom mennyi, katalógusban nincs is.
De a 2-1,5-2 180Ft/db, szal 64db=11500
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11053
Posted 2006. November 20. - 18:18
2-1,8-2 nemtom mennyi, katalógusban nincs is.a v fékes 317-es 440 gramm 7000 ft/db körül van
lx agyak e/h 9000 körül /a probike-os akciós lx hátsó aggyal számoltam/
a húzott vagy könnyített küllõ azt jelenti nagyjából hogy nem egyforma a teljes hosszban az átmérõ, hanem pl 2-1,8-as. ha jók az emlékeim akkor 4-5 K a 64 db küllõ.....
De a 2-1,5-2 180Ft/db, szal 64db=11500
#11054
Posted 2006. November 20. - 16:58
Könnyebbek a húzott küllõk. A kevesebb küllõs kerék értelemszerûen szintén könnyebb, szerintem 32 lyukas felnit és agyat vegyél.hogyhogy nem egyformák a küllõk? miért jó az?
kevesebb küllõs felnit érdemes venni? vagy az csak esztétikailag lehet fontos?
317 helyett még megpróbálhatnál egy sun mach IV-et.
A sebesség mindent megold.
#11055
Posted 2006. November 20. - 16:43
a v fékes 317-es 440 gramm 7000 ft/db körül van
lx agyak e/h 9000 körül /a probike-os akciós lx hátsó aggyal számoltam/
a húzott vagy könnyített küllõ azt jelenti nagyjából hogy nem egyforma a teljes hosszban az átmérõ, hanem pl 2-1,8-as. ha jók az emlékeim akkor 4-5 K a 64 db küllõ.....
hogyhogy nem egyformák a küllõk? miért jó az?
megnéztem a 317est, de v-fékesbõl úgy látom, hogy csak szürke van, pedig feketét szeretnék. bár ez legyen a legnagyobb gondom.
rob: néztem a mavic honlapját, de délelõtt nem tudtam elérni, valami gáz volt vele.
kevesebb küllõs felnit érdemes venni? vagy az csak esztétikailag lehet fontos?
#11056
Posted 2006. November 20. - 15:07
a v fékes 317-es 440 gramm 7000 ft/db körül vana 317es felnikrõl nem találok semmit, csak a 717-esrõl. és mit jelent a húzott küllõ? agyat lx-et nézegettem én is.
majd utánajárok 1-2 helyen, hol menniyért csinálnák meg. kábé le tudod írni, hogy ezek menniybe kerülnek külön-külön? most télen kéne megcsinálni, a leárazások miatt.
köszi
lx agyak e/h 9000 körül /a probike-os akciós lx hátsó aggyal számoltam/
a húzott vagy könnyített küllõ azt jelenti nagyjából hogy nem egyforma a teljes hosszban az átmérõ, hanem pl 2-1,8-as. ha jók az emlékeim akkor 4-5 K a 64 db küllõ.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11057
Posted 2006. November 20. - 14:42
tárcsafékes felni, 395 gramm, 21mm széles, maxxtal, sup (hegesztett)
fekete vagy szürke van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11058
Posted 2006. November 20. - 14:29
majd utánajárok 1-2 helyen, hol menniyért csinálnák meg. kábé le tudod írni, hogy ezek menniybe kerülnek külön-külön? most télen kéne megcsinálni, a leárazások miatt.
köszi
mavic 317 felnik, lx agyak, húzott mach1 küllõk, ....pár ezerrel tán több mint 25 /cca 30/ de tán már aránylag könnyû lesz....
#11059
Posted 2006. November 20. - 11:57
mavic 317 felnik, lx agyak, húzott mach1 küllõk, ....pár ezerrel tán több mint 25 /cca 30/ de tán már aránylag könnyû lesz....mire használom? 80% város, de amúgy cc, évente 4-5 maraton. na ezekre kéne könnyíteni, és ha minden igaz a kerekek fontosak, hogy ne legyenek nehezek.
75 kilót cipelne, v-fékkel.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11060
Posted 2006. November 20. - 11:50
75 kilót cipelne, v-fékkel.
Legelõször azt írd le, hogy mire használnád õket, utána majd jöhetnek a válaszok.
edit: úgy látszik mégsem kell:)