Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#11021
Posted 2006. November 22. - 00:10
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11022
Posted 2006. November 21. - 23:44
RAUH-Welt
B E G R I F F
#11023
Posted 2006. November 21. - 23:30
semmi kromofág vagy egyéb pacsuli nem kell.
kell egy durva csissz papír, és ha igényes vagy (legyél az) akkor még egy vízzel használandó polírpapír
költségvonzata párszáz huf , mondjuk pepecs egy meló, de úgyis jön a tél. (minél durvább a csissz, annál gyorsabb, egy bizonyos szintig ugye.)
durvával lenyomod, és a polírral átfutod.
én a Remerx-en követtem ezt el, azóta se reklamál (a remerx-en rajta volt egy matrica, hogy V-fékkel nem használható.. hááát... tökéletesen jó vele )
én aztmondom mindenképp csiszold le.
csiszolva:
-jobban fog
-nem síkít
-nem darabokban szedi le a glazúrt --> esztétikusabb
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11024
Posted 2006. November 21. - 23:27
#11025
Posted 2006. November 21. - 23:13
#11026
Posted 2006. November 21. - 23:02
festettet még nem láttam pedig megfordult egy pár errefelé:-)
képet!
#11027
Posted 2006. November 21. - 22:35
Ha nem zavaróan gyenge a fékhatás és nem néz ki ocsmányul, akkor én hagynám. Egy idõ után úgyis elkezd kopni, akkor még vársz egy kicsit és amikor már ocsmányul néz ki akkor már nem is kell sokat csiszolni rajta hogy teljesen lejöjjön:)
#11028
Posted 2006. November 21. - 22:21
na mind1
smirgli mehet
koma felnije flexelve is van, hogy jobban fogjon a fék
végén még megkened kátránnyal is, és akkor teljesen Hawaii (nem vicc)
#11029
Posted 2006. November 21. - 22:17
Reméltem, hogy kb 4-5 hónap aktív tekerés alatt csak leszedi a fékpofa, de nem. Jól rá van rakva.
Edit: ez biza le van festve. Kátrány meddig bírja? Mert sokat tekerek. Nem hiszem, hogy nekiállnék naponta kenegetni, meg az ragad is meg izé...
#11030
Posted 2006. November 21. - 20:45
érdemes ilyesmit v-fékhez nézegetni?
egyáltalán nem.
a V-féknek fékezõfelületre*("festék nélküli egyeletes rész") van szüksége.
ez a felni a képen pedig tárcsás.
amúgy mai tapasztalatom alapján kijelentem, hogy a Singletrack és a 2,35ös 2ply Maxxis külsõ nem szerelõbarát összeállítás
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11031
Posted 2006. November 21. - 17:47
google a barátod.ezek a számok mit jelentenek? és mi az a DT?
http://www.cyklomani..._main_large.jpg
ilyesmi kerekeket drága összerakni? érdemes ilyesmit v-fékhez nézegetni? ezek a kevesebb küllõs megoldások jobban tetszenek, hogy bírják a strapát?
a dt az küllõket (is) csinál. www.dtswiss.com
2-1.8-2 az pedig vastagság mm-ben. menetnél kettes, középen 1.8-as, fejnél kettes. ez a huzott küllõ.
olyan kereket meg lehet venni egészben (az egy régi xtr a képen) de hülyeség szerintem. tekintve, hogy a shimano is rájött pár év szüttyögés után, hogy feleslegesen marketingelik a sz*r párosküllõs kerekeiket, mert nehéz, és könnyû kereket csak hagyományos felépitéssel lehet csinálni.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11032
Posted 2006. November 21. - 17:23
#11033
Posted 2006. November 21. - 16:46
mach1 2-1,8-ast gondoltam....
ezek a számok mit jelentenek? és mi az a DT?
http://www.cyklomani..._main_large.jpg
ilyesmi kerekeket drága összerakni? érdemes ilyesmit v-fékhez nézegetni? ezek a kevesebb küllõs megoldások jobban tetszenek, hogy bírják a strapát?
#11034
Posted 2006. November 21. - 16:36
Lehet, hogy ismerjük egymást itt a keleti féltekén?
elképzelhetõ, hogy látásból igen, meg-megfordulok a kerós boltokban, és még sok helyen, vendéglátóipari egységekben például :cheers:
#11035
Posted 2006. November 21. - 16:06
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#11036
Posted 2006. November 21. - 15:59
Az egy tréfából összerakott oldal ill. kerék, nincs elõnye. Azért ez a fotó elárulhatta volna a disznóságot
Van még Brown papa oldalán egy-két ilyen cikk pl. a "real man" nyeregrõl ami gránitból készül, 1mm csaptávolságú extrahatékony lánc+fogaskerékrendszerrõl, üreges csapágygolyókról stb... Kedvencem a nyomatékkulcs kalibrálása.
#11037
Posted 2006. November 21. - 12:12
#11038
Posted 2006. November 20. - 21:37
#11039
Posted 2006. November 20. - 21:18
#11040
Posted 2006. November 20. - 20:36
Az érintõ irányú küllõ (ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy valahány "keresztes") az agy és a felni közötti szögelfordulás (elcsavarodás) ellen jobb.
Csavaró erõt a hajtás (hátsó kerék) valamint a fékezés (tárcsa fék) tud létrehozni, amikor nem engedjük az agyat a felnivel egyezõ ütemben forogni.
Ha jól érzem, akkor az "alfa" szögelfordulásnak a radiális fûzés kb."sinus alfa" szorzóval áll ellen ami kis szögekre 0.
A tangenciális küllõ meg "cosinus alfa" szorzóval, ami kis szögekre 1.
Az összes többi erõre jobb kell, hogy legyen a radiális fûzés.
Ha tévedek, javíts ki!
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."