Én a Mavic-ot választanám.felnibe melyik lehetne jobb? sun single track vagy mavic xm321disc?
20g al könnyebb mindössze a mavic. és nagyjábol cc re kéne csak néha ugrálok erdöbe de akkor se tul nagyokat...
agynak Novatec DO41SB vs shimano deore. de itt erösen hajlok novatecre vagy más alternativa mi lenne még simánjon kivül.? B+ -t se akarok...
Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#10481
Írta 2007. március 11. - 00:16

#10482
Írta 2007. március 10. - 23:31


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10483
Írta 2007. március 10. - 23:21

#10484
Írta 2007. március 10. - 23:17

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10485
Írta 2007. március 10. - 20:33

20g al könnyebb mindössze a mavic. és nagyjábol cc re kéne csak néha ugrálok erdöbe de akkor se tul nagyokat...
agynak Novatec DO41SB vs shimano deore. de itt erösen hajlok novatecre vagy más alternativa mi lenne még simánjon kivül.? B+ -t se akarok...
#10486
Írta 2007. március 09. - 00:06

Meglátjuk.
#10487
Írta 2007. március 08. - 16:08

#10488
Írta 2007. március 08. - 15:11

Fûznék egy elsõkereket országútiba, amit azért a városi szar utakon is hajtanék.
Mi szól a radiális(0 kereszt) fûzés ellen? Miért csak 3 kereszteset látni mindenütt? Azt tudom, hogy hajtásra a kereszt merevebb, a radiál meg oldalirányban merev, ha jól gondolom... de elöl ez elég aszfalton nem?
U.i:Sapim laser küllõt hol kapni pesten? És kb mennyi darabja?
Aszfalton elég a radiális, még terepen is, csak ez eléggé függ a rider testsúlyától. Érdemes viszont erõsebb agyat beszerezni, mert a radiális fûzés az agyperemet jobban igénybe veszi.
(És nem csak 3kereszteset látni mindenütt, sok van radiálisan fûzve, csakha forog a kerék, ezt nehéz megállapítani

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#10489
Írta 2007. március 08. - 09:47

Mi szól a radiális(0 kereszt) fûzés ellen? Miért csak 3 kereszteset látni mindenütt? Azt tudom, hogy hajtásra a kereszt merevebb, a radiál meg oldalirányban merev, ha jól gondolom... de elöl ez elég aszfalton nem?
U.i:Sapim laser küllõt hol kapni pesten? És kb mennyi darabja?
#10490
Írta 2007. március 03. - 23:52

#10491
Írta 2007. március 03. - 23:24

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10492
Írta 2007. március 03. - 23:15

#10493
Írta 2007. március 03. - 22:44

Blue Cet kerékpárbolt, Török utca (GYapi) ott fûzess kereket, sztem. Van minden!!!
#10494
Írta 2007. március 03. - 22:35

A küllõ Szlovákiából való (35skk/db),a fûzést centírozást magam végzem.GT_Atee
bocs de hol sikerült füzetned ezt??
a DT fekete küllõk miatt kérdezem.
én is komoly boltokba járokde nekem mindig húzzák a száyukat ha fekete és húzott küllõt szeretnék venni.
ill. mennyibe került?
#10495
Írta 2007. március 03. - 22:32

Jól látod az tényleg egy kábel,lusta voltam elhúzni onétt.gt_atee: grat, használd egészséggel (és valami normális külsõt rakj rá, ne egy csensungot:D). amúgy meg elõször nagyon néztem, hogy ott alul mi a fene az az igen csak girbegurba küllõ, és majdnem rá is kérdeztem, hogy ez valamiféle új fûzési technika, de aztán jobban megnézve leesett, hogy az valami kábelféle lehet...ugye jól látom?
edit: ptamás megelõzött, szerintem sem az agy meg a felni lesz a gyenge pont...nekem a Gyuri (lokálboltos) azt tanácsolta, amikor fûzettem nála havernak, hogy nem ajánlja a húzott küllõket, mert õ évente egyszer, de inkább étszer biztosan találkozik azzal, akinek húzott küllõvel fûzött...mégpedig akkor, amikor centírozni viszik...
A centírozást magam végzem az nem problema.
#10496
Írta 2007. március 03. - 22:30

bocs de hol sikerült füzetned ezt??
a DT fekete küllõk miatt kérdezem.
én is komoly boltokba járok

ill. mennyibe került?
#10497
Írta 2007. március 03. - 22:26

Ezt a modelt elõször használom.
Amik szétmentek azok a 517-esek voltak abból négyet elfogyasztottam úgy évente eggyett.
Hát nem aprózod el!

De ezzel nem lesz bajod, hacsak nem szoktad flexszel tisztogatni a felnijeidet keresztben

[azért remélem igazam lesz

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#10498
Írta 2007. március 03. - 22:24

Ezt a modelt elõször használom.Nekem meg pont a felnivel van nagyon jó tapasztalatom! Olyan ütéseket kapott, hogy egyszer én majdnem orral elõre átestem a bringán hegyrõl lefele, és egy kis 8-ason (ami tökéletesen ki is jött) kívül semmi baja sem lett. Milyen felni nyílt szét neked?
Amik szétmentek azok a 517-esek voltak abból négyet elfogyasztottam úgy évente eggyett.
Ja legutóbb egy 618-as bírta legtovább.
#10499
Írta 2007. március 03. - 22:22

Köszi.
Remélem egyáltalán nem lessz gyenge pontja,kicsit a felnitõl tartok nekem már egy pár Mavic szétrepedt.A küllõk elég jól bírták a centírozás stresszeit,nem igazán nyúltak.
Nekem meg pont a felnivel van nagyon jó tapasztalatom (és sokan másoknak is itt a fórumon)! Olyan ütéseket kapott, hogy egyszer én majdnem orral elõre átestem a bringán hegyrõl lefele, és egy kis 8-ason (ami tökéletesen ki is jött) kívül semmi baja sem lett. Milyen felni nyílt szét neked?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#10500
Írta 2007. március 03. - 22:19

Köszi.Nagyon szép lett! Garulation!
Biztos, hogy nem az agy és a felni lesz a gyenge pont, ha egyáltalán lesz.
Remélem egyáltalán nem lessz gyenge pontja,kicsit a felnitõl tartok nekem már egy pár Mavic szétrepedt.A küllõk elég jól bírták a centírozás stresszeit,nem igazán nyúltak.