Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#10041
Posted 2007. May 17. - 15:32
Adjatok tanácsot lécci agy ügyben, mibõl érdemes kereket építeni?
Normál CC-re kellene, és szerintem maradok a V-féknél.
Mostanáig hátul Alivio agy volt, hosszú évek óta bírja... Maradjak ennél, vagy legyen upgrade Deore-ra, vagy XT-re..? Megéri?
#10042
Posted 2007. May 17. - 15:28
pl. a felhasználni kívánt küllõk számát...de pár számot meg kell változtatni a kevesebb lyuk miatt...
edit
erre gondolt a kis rádiómûszerészünk
http://www.sheldonbr...elbuilding.html
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10043
Posted 2007. May 17. - 15:28
#10044
Posted 2007. May 17. - 15:24
#10045
Posted 2007. May 17. - 10:58
3x-es fûzésnél a 32-est ugyanúgy kell fûzni mint a 36-ost?
Igen.
#10046
Posted 2007. May 17. - 10:50
#10047
Posted 2007. May 16. - 18:00
feketében van a velotrade-nél, de hogy kékben.... érdekes kérdésSziasztok!
HA jól látom sok helyrõl vagytok az országból. Ami nagyon jó!
Vásárolni szeretnék, ebben kérnék segítséget. Hogy hol, milyen áron kapom meg a terméket : Ritchey WCS (kobalt kék) Rock, Ocr F e l n i . Ki tudja ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10048
Posted 2007. May 16. - 00:08
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10049
Posted 2007. May 15. - 23:43
HA jól látom sok helyrõl vagytok az országból. Ami nagyon jó!
Vásárolni szeretnék, ebben kérnék segítséget. Hogy hol, milyen áron kapom meg a terméket : Ritchey WCS (kobalt kék) Rock, Ocr F e l n i . Ki tudja ?
#10050
Posted 2007. May 14. - 15:14
Tanácsot szeretnék kérni(ilyen is ritkán van)! Van nálam egy hope átütõs elsõagy és a tárcsát szeretném levenni róla. Namármost a típusát passzolom de a tárcsa egy ötágú csillagszerü konzolon van ami egy gyürüvel van felfogatva az agyra amin négy kis luk van. Nyílván meg tudom fogni kétkörmös racsnihoz való szerszámmal csak az lenne a kérdés hogy merre tekeredik le?
mint mar egy masik topicba irtam - ha minden igaz - jobbra, vagyis kerekforgas iranyaval ellentetesen.
De valami jel csak van rajta nem? :S
"You want touch the sky? Fuck a duck and try to fly!"
#10051
Posted 2007. May 14. - 13:54
#10052
Posted 2007. May 14. - 11:19
az enyém még régi 317 disc volt, az még hegesztett volt és 405 gramm
Bikertigger, egyrõl beszélünk! Kerékügyben, ahogy eddig láttam írásaid nagyon hasonló elveket vallunk, felni, küllõ és gumiballonosság /választás tekintetében.
Amit manapság XC 717 Disc néven lehet venni, az jó eséllyel tökugyanaz mint amit matricaváltás elõtt X 317-nek hívtak. Maxtalos, hegesztett mindkettõ, és gyári adat szerint 395g –nak kellene lennie.
Ami kettõ most nálam van az elõbbibõl: egyik 399g, a másik 412g. A könnyebbik külföldrõl, de ez lehet véletlen is.
A V fékes verziót (XC 717) jogosan „hizlalták”, bevezették a hangzatos H2 technologiát, ami a ringli kirepedését hivatott akadályozni, némi plussz anyag árán. Ezért 420g, szerintük is.
Amit manapság 317-nek hívnak (hívtam), az az XM 317 Disc. Olcsó, illesztett típus, 445 g. A névért fizet nagyrészt az, aki ilyet vesz.
#10053
Posted 2007. May 14. - 10:38
430 és 432 grammot mértem a ds2xc-re.
abban el vagy tévedve, hogy a ds1 is olyan olcsó lenne. közelebb van a 10ezerhez, mint az 5höz!
a ds2bõl van kettõ féle változat. egy kamrás és 3 kamrás. az egy kamrás külsõre olyan, mint a ds1, a 3 kamrás kicsit szögletesebb.
nekem is volt/van ds2-m mindkét változat. hajtogattam már össze én is.
nézz utána a weight weenies-en, hogy milyen tömege van a 717nek
Szerdán lemérem a DS1-eket, hogy mennyi az annyi...
WW-n csak régi (3-4-5 éves) adatokat találtam, az alapján a gyári és a tényleges súlyuk is kb egálban van (40x gr)
Ezen az oldalon meg nagy szórást mutatnak a Mavicos (403-tól felfelé), Sunból meg csak UFOt mérnek, rendre 360 és 370 között
http://light-bike.co...php?pic_id=2005
http://light-bike.co...php?pic_id=2427
Tigger; akkor azt elnéztem, valszeg a linkelt képen is V fékes változat van (yepp, Ceramic)
#10055
Posted 2007. May 14. - 10:32
az enyém még régi 317 disc volt, az még hegesztett volt és 405 grammHallo Jóemberek!
Gábor itt tipikus „kónuszos agy” betegségrõl beszél! Ne ajánlgassatok már neki XT agyat, ugyanúgy fog szenvedni vele, mint a mostanival (Bár azt nem írta, mit cserélne újra).
Ha hatcsavaros, akkor iparis B+, vagy Novatec, vagy legyen rajta bármilyen felirat is. Csak ne kónuszost… és ne AC-t.
A küllõtémában lehet példákat hozni, ki alatt mi és mit bír ki, de bárki bármit hisz, a Revolution nem egy csoda, és nem ajánlja maga a gyártó sem tárcsafékes kerékhez. Arra a Supercomp való, ha könnyût akartok.
A 717 és a 317 között pedig annyi a különbség –ami mind az árában, mind a tömegében megmutatkozik-, hogy elõbbit hegesztéssel egyesítik, utóbbit pedig csak illesztik / ragasztják. Külön kategória a kettõ…
Ja, és 32 vagy 36 lyuk? Olyan felnit vegyél, kedves Gábor, amilyen agyat sikerült találnod….55 kg-hoz a 32 tökéletesen megfelel.
agyban biztos igazad van, bár nekem nem volt problémám az xt agyakkal, csak elvbõl nem szeretem a nem csapágyas mûszaki termékeket...
Pedig a 717 hivatalos súlya 420 gr a Workshop szerint, gondolod, hogy a gyári adat több lenne, mint a tényleges?
Kala a 717 disc gyári súlya 395 gramm , a bike ws-ben is a v fékes a 420 gramm
http://www.mavic.com...=vtt&annee=2007
http://www.mavic.com...=vtt&annee=2007
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10056
Posted 2007. May 14. - 10:29
abban el vagy tévedve, hogy a ds1 is olyan olcsó lenne. közelebb van a 10ezerhez, mint az 5höz!
a ds2bõl van kettõ féle változat. egy kamrás és 3 kamrás. az egy kamrás külsõre olyan, mint a ds1, a 3 kamrás kicsit szögletesebb.
nekem is volt/van ds2-m mindkét változat. hajtogattam már össze én is.
nézz utána a weight weenies-en, hogy milyen tömege van a 717nek
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10057
Posted 2007. May 14. - 10:25
A DS-ekbõl kb 3-4 féle van itthon is, az tény, különböznek végtelenítésben, súlyban, felépítésben, meg persze árban is, de a hegesztett DS1XC, fõleg árát is nézve, van olyan jó választás mint a Mavic. 3 éve ilyenekkel megyek, egy rövid Mavicos kitérõt leszámítva, és baj még nem volt velük, fõként nem törés, mivel a Sunok inkább hajlanak, mint törnek. Tegnap pl. egy nocomment-tündér kört kaptak a szemük alá Ezt azért kevés ilyen súlyú felni bírná hosszú távon
Nem azt mondom, hogy jobb, mint a Mavic, csak, hogy egy ugyanolyan jó alternatíva fûzött kerékhez, úgy, hogy emellett olcsóbb
#10058
Posted 2007. May 14. - 10:15
Elsõ kerék csere elõtt állok, nagyon úgy tûnik, hogy elferdült a régiben a tengely...ha felrakom a kereket van, hogy hozzáér a tárcsához, de ha forgatom kb 45 fokot és úgy rakom fel, akkor már nem ér hozzá, szóval szakik azt mondják, hogy a tengely lehet ferde, én meg már a Fox teló miatt aggódtam
A lényeg 32 v. 36 lyukas, 6 csavaros tárcsafelfogatású agyat gondoltam. 25ezer ft-t szánnék a teljes kerékre. Milyen arányban kellene megoszlania a felni/agy árnak ?
Azért kérdezem, mert ha azt mondjátok jó a 6-7ezer ft-s felni, akkor bevállalok egy american classic agyat 15ezer ft-ért. (Vagyok vagy 55 kg, szóval nem lesz agyon terhelve). Vagy maradjak egy xt agynál 10ezer ft körül.
Milyen felnit ajánlotok 6-10ezer ft körül, valamint a dt küllõk választására is szívesen venném a tanácsokat. Mavic xc 717 vagy 317 (van jelentõs különbség?).
Elõre is köszönöm a segítséget, Gábor
Hallo Jóemberek!
Gábor itt tipikus „kónuszos agy” betegségrõl beszél! Ne ajánlgassatok már neki XT agyat, ugyanúgy fog szenvedni vele, mint a mostanival (Bár azt nem írta, mit cserélne újra).
Ha hatcsavaros, akkor iparis B+, vagy Novatec, vagy legyen rajta bármilyen felirat is. Csak ne kónuszost… és ne AC-t.
A küllõtémában lehet példákat hozni, ki alatt mi és mit bír ki, de bárki bármit hisz, a Revolution nem egy csoda, és nem ajánlja maga a gyártó sem tárcsafékes kerékhez. Arra a Supercomp való, ha könnyût akartok.
A 717 és a 317 között pedig annyi a különbség –ami mind az árában, mind a tömegében megmutatkozik-, hogy elõbbit hegesztéssel egyesítik, utóbbit pedig csak illesztik / ragasztják. Külön kategória a kettõ…
Ja, és 32 vagy 36 lyuk? Olyan felnit vegyél, kedves Gábor, amilyen agyat sikerült találnod….55 kg-hoz a 32 tökéletesen megfelel.
#10059
Posted 2007. May 14. - 10:11
Kala a 717 disc az tudja a 400 grammot, (szal nincs + 25g)a ds1xc viszont nem valószinû, pláne hogy több helyen gyártják és itthonra nem az elitebb jön belõle....Lemértem a Nova Light agyakat;
elsõ 175gr.
hátsó 340gr. + a gyorszárak
ezekhez jön még a DSxc (elvileg 395gr., mérlegre még nem volt téve)
ami nem mellesleg ~25 gr-mal könnyebb a 717-nél, és naggyon durva dolgokat bír
érdemes az áraikat is figyelembe venni, a 2-es szorzó játszik
http://www.bicycle.h....html?Itemid=76
azonkivül mostanában ds-böl a környezetemben vagy 6 darabot láttam csúnyán elrepedni, mavicból csak 1-et.../pont alattam szal az még jogos is volt, ráadásul csak 317-es/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10060
Posted 2007. May 14. - 09:26
elsõ 175gr.
hátsó 340gr. + a gyorszárak
ezekhez jön még a DSxc (elvileg 395gr., mérlegre még nem volt téve)
ami nem mellesleg ~25 gr-mal könnyebb a 717-nél, és naggyon durva dolgokat bír
érdemes az áraikat is figyelembe venni, a 2-es szorzó játszik
http://www.bicycle.h....html?Itemid=76