Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#10021
Posted 2007. May 17. - 21:35
#10022
Posted 2007. May 17. - 20:33
(Kona-társtól meg végképp nem
Huhh, most aztán már van lehetõség rendesen.
Már csak két dolog érdekelne Kintrõl honnan szoktatok rendelni?
A másik inkább elméleti kérdés: ha v-fékes felnit választok, utána át lehet állni tárcsásra? Úgy értem ha egy megvéfékezett kerékre tféket rakok, az gáz..?
És köszönöm a tippeket!
#10023
Posted 2007. May 17. - 20:18
85 kg körül mozgok, jó lenne ha max 50-bõl megállna két kerék...
Nagyon nem szoktam odaverni a bicajt, sima CC.
az elõbb nem leosztás miatt küldelek el olvasni, hanem mert abból lehet, hogy tanulsz is... meglátod ki min csúszott el, miben volt bal_asz stb...
Dave által említett kereket kintrõl olcsósabban ki lehet hozni.
XT tárcsás agy/Mavic 717 Disc felni/Dt Champion küllõkkel 160 Euroból megáll.
nem felejtettem el, hogy v-fékeset akarsz, tehát:
XT agyak/DT 2-1,8as húzott küllõ/mavic XM 117 felni
815/975 grammos tömeg - 150 euro
másik helyrõl:
kicsit többért -250 euro- be lehet próbálni a DT 340/2mm-es küllõk/Mavic XM 317 párosítást is.
vagy
XT agy - 2-1,8 Sapim küllõ - Mavic 717 felni
150 euro
vagy egy örök darabot (ipari csapágyas aggyal) - bár nem a legkönyebb
DT Onyx agy - Sapim Race 2-1,8 küllõk - Mavic XC 717
full fekete kerék, fekete alu küllõanyákkal együtt 230 euro.
van még kérdésed?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#10024
Posted 2007. May 17. - 20:03
#10025
Posted 2007. May 17. - 19:56
zsoláj: agynak én xt-t vennék, felninek xc717-es vagy xm317-es mavicot, küllõnek meg 2-1.8-2-es dt/sapim/mach...az agy szerintem lehet nyugodtan tárcsás is, ha belefér, hátha késõbb tárcsás rendszert akarsz (90 kg+ alá én csak tárcsát raknék, és azért karácsonykor meg családi ünnepekkor azért fel lehet szedni pár kilót:)). ez így kb. megvan 50ben.
xt tf agyak e+h - 23-25 ezer
felnik - 22-24 ezer (xc717) vagy 14-16 ezer (xm317)
küllõk + fûzés 5-6 ezer
(ebikeról olcsóbb, németbõl még olcsóbb..)
olcsóbb fajta mavic (és másmilyen) gyári kereket nem érdemes venni, fûzetve jobb könnyebb erõsebb kereket kapsz, amiben minden alkatrész pótolható is...
#10026
Posted 2007. May 17. - 19:46
zsoláj: hány kiló vagy, mennyi pénzed van, mennyire szereted odacsapni a bringát...ezek alapján tudunk tanácsot adni
Szia Dave,
85 kg körül mozgok, jó lenne ha max 50-bõl megállna két kerék...
Nagyon nem szoktam odaverni a bicajt, sima CC.
Olvasgattam a gyári kerék témát is, lehet, hogy az volna a megoldás?
Itt a Shopping Guide-ban láttam láttam valami Mavic-ot, 50 körül párban.
#10027
Posted 2007. May 17. - 17:33
depis vagyok, hogy nincs bicajom egy darabig
#10028
Posted 2007. May 17. - 17:22
de haljak meg itt nem találok 32-es ábrát...
nem ábra, vazz. írtam hogy számokat kell lecserélni.
The instructions below assume a 36 spoke cross 3 wheel but are easily adapted to different patterns by substituting appropriate numbers. For example, if you're building a 32 spoke wheel, just:
- Substitute "32" where the instructions say "36"
- Substitute "16" where the instructions say "18"
- Substitute "8" where the instructions say "9"
- Substitute "7" where the instructions say "8"
magyarul ha 32-est fûzöl, akkor az oldalon található leírásban, ahol 36 van azt 32re cseréld, ahol 18 azt 16ra, ahol 9 azt 8ra és ahol 8 azt 7re.
#10029
Posted 2007. May 17. - 16:28
(Valami XXLIGHT nevû talán)
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#10030
Posted 2007. May 17. - 16:23
kifogtál egy rossz szériát sztem...Nekem Maxis Flyweight van, ha jól emlékszem 95g. (2.1 külsõben)
Eddig jó.
A Schwalbe belsõk nekem nem jöttek be, a felni felöli oldalon széthasadtak.
a 135-140 grammos svábli nekem bejött, bírják pedig nem vok könnyû.....bár a 90 grammos/2,4-es racing ralph is bírta,,,,
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10031
Posted 2007. May 17. - 16:22
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#10032
Posted 2007. May 17. - 16:20
Eddig jó.
A Schwalbe belsõk nekem nem jöttek be, a felni felöli oldalon széthasadtak.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#10033
Posted 2007. May 17. - 16:19
95grammossal 2.4 es gumival már sürüsödtek a defektek
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#10034
Posted 2007. May 17. - 16:16
Eddig 160-180 grammos Specialized, Conti meg Kenda belsõket használtam.
Most viszont szeretnék könnyebbre váltani. Nézegettem Maxxist, Schwalbet és Michelint. Melyik az a tömeg, amelyik még "használható"? 2.1-es gumiba kéne és 72 kg-ra.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#10035
Posted 2007. May 17. - 16:16
ne legyél már gyp-s
ugyanaz mint a 36os
mit nem értesz?
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#10036
Posted 2007. May 17. - 16:01
#10037
Posted 2007. May 17. - 15:54
#10038
Posted 2007. May 17. - 15:50
konás: kabbe. nem mûködik a dög, pedig hatszor tekertem újra azt a rohadt kis 6 menetes légmagos tekercset...most átnézem a nyákot, és ha kiderül ,hogy elizéltam valahol tervezés közben, akkor kukinbököm magam. és sajnos mp3 lejtszót alapból nem tudok rákötni, ahhoz kell egy jelátalakító, de öcsémmel rádiózni a két szoba közt nagyon mókás lesz:D
#10039
Posted 2007. May 17. - 15:35
#10040
Posted 2007. May 17. - 15:34
ha még utána is van kérdésed, tedd fel!
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu