Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#9981
Posted 2007. May 31. - 00:51
kónuszos hátsó agyat menyire szabad meghúzni?
mármint a kónuszt,mert vagy szorul picit vagy kotyog és nem vagyok egy türelmes ember
meg a menetes tengely úgyis öszébb húzza kicsit mint ahogy a kónuszt meghúzom,szal vagy szorul vagy kotyog.
melyik szerencsésebb?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#9982
Posted 2007. May 30. - 10:19
könnyíteni szeretnék, és trekkingbe való kerekek után kutatok... inkább egyben, mert asszem ebben a kategóriában olcsóbb lenne (max 40-45 ezrem van a párra), és az a kérdésem, hogy az országúti kerekek mennyire tolerálják vajon a szélesebb gumit? (pl. 42-est... ajánlások szerint úgy néztem, 28..32 a max,amit ajánlanak hozzájuk. a mostani felnim 24mm széles.)
másrészt a hátsó tengely 5mm-rel rövidebb, mint ami nekem kell.
ez egyszerû cserével megoldható kónuszos csapágyak esetén, igaz?
(nemrég pont lebeszéltem errõl valakit, de ott hasonló árban voltak direkt trekkingbe való kerekek is, meg a tengelycsere is csak most jutott eszembe)
felhasználás: magyar aszfalt
legjobban talán annak örülnék, ha tudnátok direk erre a célra való, könnyebb (1800-2000g/pár) kereket... shimano WH-T565 -öt szerintem nemigen hoznak, meg biztos drága is..
cyclocross-osok milyen kerekeket használnak? :-S normál outi?
köszi!
#9983
Posted 2007. May 29. - 22:20
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#9984
Posted 2007. May 29. - 21:56
#9985
Posted 2007. May 29. - 21:45
Meg tudom húzni õket nem arról van szó csak érdekel hogy miért ilyen szimmetrikusan?:scratchhe Lehet hogy az aggyal van valami gáz?
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#9986
Posted 2007. May 29. - 19:25
nem baj a polír Hügivel nem lesz az olyan csúnya, vonzanak a fényes dolgok, olyan vagyok mint Gyõzike
#9987
Posted 2007. May 29. - 19:22
2-t vettél?
fekete vagy szürke?
nekem 40 euro* volt a 717es darabja. 403 gramm.
*plusz posta. kb 10800-ra jött ki...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#9988
Posted 2007. May 29. - 19:04
#9989
Posted 2007. May 29. - 18:19
#9990
Posted 2007. May 29. - 17:48
#9991
Posted 2007. May 26. - 20:16
És nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Azt gondoltam, hogy jobban leoltotok majd!
na csáó
#9992
Posted 2007. May 26. - 20:11
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9993
Posted 2007. May 26. - 20:07
A lánc leszedéséhez célszerszám van: láncbontó.Szisztok!
Lenne egy kérdésem!
Marhára nem értek a biciklikhez,
de el kezdtem szétszedni, mert leszeretném festeni a vázát.
Viszont a láncot sehogyan sem tom leszedni.
Sima, egyszerû váltós bringám van.
Segítsetek, ha tudtok..
Elõre is köszi!
Vidd el szervízbe, és szétkapják neked egy pillanat alatt és vegyél hozzá patentszemet, így legközelebb már kézzel szétszedheted.
#9994
Posted 2007. May 26. - 20:07
#9995
Posted 2007. May 26. - 19:58
Lenne egy kérdésem!
Marhára nem értek a biciklikhez,
de el kezdtem szétszedni, mert leszeretném festeni a vázát.
Viszont a láncot sehogyan sem tom leszedni.
Sima, egyszerû váltós bringám van.
Segítsetek, ha tudtok..
Elõre is köszi!
#9996
Posted 2007. May 26. - 16:25
#9997
Posted 2007. May 26. - 08:01
sima 36 os B+action duplafalú felni
2.0 dt ,alu küllõanya
Olcsó ics-s elsõagy.
100 kg a versenysúlyom
#9998
Posted 2007. May 25. - 23:32
elnézést kérek HBalage-tõl, ha mégse így írta volna, ahogy én 'idéztem', nem akarom rontani a hírnevét
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#9999
Posted 2007. May 25. - 23:21
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10000
Posted 2007. May 25. - 20:53
Az alapgondolat az, hogy az egymásnak feszülõ küllõk közt megoszlik a terhelés. Ha az egyik mondjuk kicsit kilazul, akkor a másik "megfeszíti". Tulképp kiegyensúlyozza egymást a 2 küllõ és pl. ütés/esés hatására elvileg kevésbé extrém nyolcas keletkezik a kerékben.
Talán növeli a merevséget is, végülis a küllõkeresztezések összekötözése+forrasztása (?) is ugyanebbõl a logikából indult ki.