Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#9781
Posted 2007. June 27. - 13:07
#9782
Posted 2007. June 26. - 22:46
amugy konnyen serul a tarcsa?
#9783
Posted 2007. June 26. - 22:27
tarcsanal abszolut nem erezni a 8-ast?
Mármint milyen 8ast?
Ha tárcsában van, már egy nagyon pici is, már nemtom olyan jól beállitani féket.
De nekem most elsõkerekembenvan 3-4mm nyolcas, hátul kisebb, és rohadtul nem zavar..kiszedni meg nincs kedvem mer egykét rontott 180 és újra benne van:)
#9784
Posted 2007. June 26. - 22:20
#9785
Posted 2007. June 26. - 22:01
v-féknél észrevesz az ember egy fél mm-t is, tárcsánál más a helyzet.
de 2mm szerintem is sok..
tarcsanal abszolut nem erezni a 8-ast?
#9786
Posted 2007. June 26. - 21:39
de 2mm szerintem is sok..
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9787
Posted 2007. June 26. - 21:22
üdv!
Csak egy kérdés: Mekkora elmozdulásnál érdemes centírozni? Nekem kb. 2mm-t mozog balra és lefelé. Sztem fûzésnél lett ilyen mert megkímélt kerékrõl van szó, mavic 321, dt küllõk(elsõ). Bár engem nem zavar, de ha ajánlatos, akkor kicentíroztatom. Kössz elõre is.
Szerintem érdemes minimalizálni a 8ast/tojást, nálam a 2mm már soknak számít. Egy normális küllõkulcs olcsóbb mint a centírozás és nem nagy ördöngõsség. Még terepen is jól jöhet ha egy firka után sérül a kerék és rendbe akarod tenni.
#9788
Posted 2007. June 26. - 21:19
Köszi a megnyugtató választ. Amúgy minden ok(nem kotyog), (300 km-es xt agyak). Csak azért kérdeztem, mert a hátsó kerék, ami többet kap, mivel ott nincs teló, na az tökéletes, de nem zavar az elsõ. Köszi mindent, sziasztok
#9789
Posted 2007. June 26. - 20:17
teljesen "simára" nagyon nehéz centrírozni, egy használt és centrírozottt keréknek egy kevés, de elhanyagolható "mozgása" mindig lesz. persze nem lehetetlen hibátlanra centrírozni, de a gumiköpenynek is van valamennyi gyártási pontatlansága, fõleg ha nem pont középre van felrakva, az agy is kotyoghat egy keveset, úgyhogy a frissen fûzõtt és a gyári kerekek kivételével szerintem nagyon kevés kerék van, ami abszolút teljesen "mozgás"mentes.
az én kerekemben (nem felvágás, de azért elég jó kerekem van) is van egy minimális nyolcas + a gumiban is van egy kicsi, nagyon odafigyelve lehet is látni tekerés közben, de egyáltalán nem zavar se a hajtásban meg amúgy sem. persze ha keményen adsz a keréknek, akkor azért nem kell láncvillától-láncvilláig nyolcassal tekerni és nem is ajánlott, az alkatrészeknek sem jó, de ha csak tényleg minimális, mint a te esetedben, és nem zavar, akkor felesleges centríroztatni.
azért nézd meg, hogy az agy nem kotyog-e, eléggé meg van e húzva minden, aminek meg kell lennie húzva, lehet, hogy pusztán a kotyogás miatt mozog 2 mmt balra és lefele.
#9790
Posted 2007. June 26. - 19:17
Csak egy kérdés: Mekkora elmozdulásnál érdemes centírozni? Nekem kb. 2mm-t mozog balra és lefelé. Sztem fûzésnél lett ilyen mert megkímélt kerékrõl van szó, mavic 321, dt küllõk(elsõ). Bár engem nem zavar, de ha ajánlatos, akkor kicentíroztatom. Kössz elõre is.
#9791
Posted 2007. June 26. - 13:46
és ugye 50k-ért már elvárném hogy könnyebbfajta legyen
#9792
Posted 2007. June 25. - 22:46
ja amugy én (még) nem vagyok grammániás. nem a suléy miatt cserélnék ha cserélnék...
#9793
Posted 2007. June 25. - 22:36
sztem ne add el amik most vannak
#9794
Posted 2007. June 25. - 22:16
sztem 2 -3 oldallal visszább ki lett vesézve a crossride pro és kontra...szevasztok
Mavic CrossRide Disc (http://mavic.com/ewb...=vtt&annee=2007) kerékszettröl szeretnék kérni általános véleményt. ill ha vkinek más mavic kerékszettröl van tapasztalata az is érdekelne.
CC/Maratonra kell nekem. de azért a városi közlekedésben néha kikerülhetetlen kb 2-3 fokos lépcsö. egyébként nem állatkodnék vele... de ezt birná? :chin:
ha netán küllö törik ebben a 24 küllös rendszerben azt mennyire körülményes kishazánkban beszerezni?
kössz a véleményeket
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9795
Posted 2007. June 25. - 22:12
Mavic CrossRide Disc (http://mavic.com/ewb...=vtt&annee=2007) kerékszettröl szeretnék kérni általános véleményt. ill ha vkinek más mavic kerékszettröl van tapasztalata az is érdekelne.
CC/Maratonra kell nekem. de azért a városi közlekedésben néha kikerülhetetlen kb 2-3 fokos lépcsö. egyébként nem állatkodnék vele... de ezt birná? :chin:
ha netán küllö törik ebben a 24 küllös rendszerben azt mennyire körülményes kishazánkban beszerezni?
kössz a véleményeket
#9796
Posted 2007. June 25. - 10:31
#9797
Posted 2007. June 25. - 09:42
Szerintem a gumit hasznalhattam tul alacsony nyomason, hiaba vettem ballonosat(conti vertical 2.3), a 2,5 bar kevesnek bizonyult(pedig 65 kg vagyok). Most tettem ra 2.24es motoraptort kicsit nagyobb nyomason, de a felnivel lehet vmit kezdeni? Kikalapalni esetleg? Mert tenyleg nagyon sz@rul nez ki.
#9798
Posted 2007. June 25. - 00:48
viszont elöl van egy table top-om
megcserélem és kipróbálom a fejleményeket meg majd közlöm mert most sérült vagyok csuklótájon...szóval az ugrálás odébb lesz ...
köszi az infót segítséget
#9799
Posted 2007. June 24. - 20:51
de ha jól emlékszem akkor a maxxisok általában lazábbak szoktak lenni a schwalbe-nál, vagy a specialized-nél. lehet h egy gumicsere segít. kérj kölcsön egyet és próbáld ki azzal.
#9800
Posted 2007. June 24. - 20:47
Van egy nézeteltérése az új felnimnek és a gumiköpenyemnek..miszerint..
amikor oldalirányba ugrok..vagy 180°-at gyakorlom..akkor egszerûen rövid idõ után egy szakaszon lejön a gumiköpeny és kibuggyan a belsõ..
a felni egy mach1 freeeride holy roller gumiköpennyel.
keskeny lehet a felni a gumihoz?
valaki aki tapasztalt hasonlót vagy tudja mi ilyenkor a teeendõ annak a hozzászólását örmömmel fogadnám!
csõõõ elõre is köszi