Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#9581
Írta 2007. július 26. - 09:57
#9582
Írta 2007. július 26. - 09:48
9-ért XC 717 van..
ez hol van?
épp aktuális, remélem a disk-esre vonatkozik az ár... én 12 körül szoktam látni netboltokban.
#9583
Írta 2007. július 25. - 09:26
Nekem van egy olyan kerekem, amelyik 32 lukas agy és felni, 16 küllõvel, a Zöld Pont kerékpárüzlet terméke, remekül mûködik. Viszont 36-nak a fele 18, annak a fele meg 9, ami már kissé furának tûnik keréképítési szempontból. De ez hátha segít:
http://www.damonrinard.com/36-24.htm
sztem ugyanúgy ki kell jönnie, mert most az egyik agyperemben 18 küllõ van, és ha kiveszem a felét, azt úgy akarom hogy minden második hiányozzon.
a 24 is kijön úgy, hogy egy agyperemet tekintve 2 küllõ-1 lyuk-2 küllõ-1 lyuk... stb. a kiosztás, a linkeden láthatóan nem így csinálták, de majd elolvasom ha lesz idõm, és tán megértem, hogy miért. köszi!
#9584
Írta 2007. július 25. - 09:13
http://www.damonrinard.com/36-24.htm
#9585
Írta 2007. július 24. - 22:49
kerestem már a témában, igaz nem sokmindent találtam, de volt olyan, amit szintén kihagyott lyukakkal követtek el, mégpedig úgy, hogy az agyperemben három küllõ követte egymást: egy érintõlegesen, egy radiálisan, majd egy megint érintõlegesen. aztán 3 lyuk kihagyva. volt neve is a fûzésnek, valami crow foot... ez viszont nem tartalmazna radiálisat, kicsit más elrendezés, csak a küllõk száma ugyanaz.
ha a végét járná a kerék, biztos hogy kipróbálnám, így még agyalok rajta....
#9587
Írta 2007. július 24. - 22:21
#9588
Írta 2007. július 24. - 22:21
36 küllõs kerékbõl (elsõ, aszfaltos géphez tartozik) lehet úgy csinálni 18 küllõset, hogy egyszerûen kiveszem a felét?
nanápersze hogy okosan(?), hogy lehessen centrírozni, tehát kettõ kivesz-kettõ bentmarad. a felni szegecselt, 622-es méretû, 3x-re van fûzve most.
köszi!
a cél fõleg esztétikai épülés, kísérletezés, és pár százalékban súly..
#9589
Írta 2007. július 24. - 21:33
ritchey comp road 28 lyukas. nem találtam z-pro agyat 28-asban, de a wcs felni meg adott volt. vargánya azt mondta az agyperem neccesen, de elbirja majd a radiális fûzést. (2,5mm a pereme a küllõfurat felett)Milyen agy van abban a kerékben?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9591
Írta 2007. július 24. - 18:22
#9592
Írta 2007. július 24. - 10:05
#9593
Írta 2007. július 23. - 23:20
#9594
Írta 2007. július 23. - 23:17
#9595
Írta 2007. július 23. - 22:50
#9596
Írta 2007. július 23. - 22:33
36 küllõt 150mm rugóút és/vagy 100 kg alatt nem fûznék.
alu kazettatestû agyakhoz érdemes tartóbakos fogaskeréksorokat használni, azokon keveseb az esélye a bemaródásnak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9597
Írta 2007. július 23. - 21:49
#9598
Írta 2007. július 23. - 19:53
már jópárszor kibeszéltük, hogy 50ezer körüli árért (újonnan vásárolva mindent) az xt agy+mavic xc717 kombó éri meg a legjobban.
Az xt agyakat nézve van kettõ is, egy '03 (csavaros) és '04 (CL). Nekem most csavaros agyam van tárcsákkal. Értelemszerûen a régebbi agy érné meg, de a kettõ közt van vmi lényeges, konstrukciós különbség?
#9599
Írta 2007. július 23. - 19:20
32 és 36 között csak 4 lyuk és párszor tíz gramm a különbség. 36ost xcre felesleges fûzetni szerintem, bármilyen súlyú is a bringás.
#9600
Írta 2007. július 23. - 19:14
a 36 os a "klasszikus", a másik gondolom súlycsökkentés miatt jött életre?
A jól bevált pároson xt agy+mavic717 érdemes változtatni?
xc re kicsi súlyhoz kellene, de tényleg az xt-n kívül más alternatíva hasonló árban létezik egyáltalán?