Én meg odaírtam h. arra is jó
Mondjuk ha nem versenyzel, sztem nincs értelme kidobni 100 ft-ot küllõnként. Plusz még a revo-val fûzött kereket eleinte hetente be kell vinni centírozni amíg beáll.
Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#9281
Posted 2007. September 03. - 18:27
#9282
Posted 2007. September 03. - 15:51
Mondjuk ha nem versenyzel, sztem nincs értelme kidobni 100 ft-ot küllõnként. Plusz még a revo-val fûzött kereket eleinte hetente be kell vinni centírozni amíg beáll.
#9283
Posted 2007. September 03. - 14:37
Hali
Szeretnék fûzetni egy kerék szettet (32küllõst) és érdeklõdnék hogy szerintetek a 70Kg-mhoz elég lenne-e a DT REVOLUTION küllõ.Enyhe terepezés és túrákra lenne a cucc. :icon_smil
Kinek milyen véleménye tapasztalata van róla?
JA nem írtam hogy tárcsás lenne a kerék.
#9284
Posted 2007. September 03. - 14:18
#9285
Posted 2007. September 03. - 13:22
Szeretnék fûzetni egy kerék szettet (32küllõst) és érdeklõdnék hogy szerintetek a 70Kg-mhoz elég lenne-e a DT REVOLUTION küllõ.Enyhe terepezés és túrákra lenne a cucc. :icon_smil
Kinek milyen véleménye tapasztalata van róla?
#9286
Posted 2007. September 02. - 22:16
#9287
Posted 2007. September 02. - 16:05
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9288
Posted 2007. August 31. - 09:46
de ha már itt járunk. novatec agyaimhoz lehet kapni vajon csapágyat? :chin:
nem mindennapi hátsókerék: http://www.cyclingne...hpoint_rear_hub
és ha jol látom hajtásoldali radiál...
#9289
Posted 2007. August 31. - 08:27
Továbbá:
a monoblokkos eset: elszálltak a csapágyak - szétszedtem - elmentem vele a csapágyboltba, mondom ilyen kell SKF - megnézte a számát, hozta (szám stimmel) - nem is gyanakodtam, mert a szám stimmelt - hazamentem és... összeszerelés közben kellett rájönnöm, hogy a csapágynak sem a szélessége, sem külsõ/belsõ átmérõje nem egyezett az eredetivel. (Mondom, szám megegyezett)
(A boltban visszaadták a pénzem, mert a nagy SKF katalógusban nem volt olyan paraméterû csapágy, ami nekem kellett volna.
Érted már, mire gondolok?
#9290
Posted 2007. August 30. - 21:45
Abban, amelyiknak van szabványos csapágyszáma.
#9291
Posted 2007. August 30. - 19:49
A dt swiss spokes calculator-ban az "intersections" mit jelent pontosan? Gondolom, a fûzés módjára utal és a küllõközöket jelenti, de mik az értékek a különbözõ keresztezések esetén? A radiális után megakadtam.
szerintem az a keresztek száma egy az egyben.
#9292
Posted 2007. August 30. - 17:37
#9293
Posted 2007. August 30. - 16:59
A sebesség mindent megold.
#9294
Posted 2007. August 30. - 14:54
Nem fogok horror összeget beleölni, de néhány apróság érdekelne, mivel az elmúlt pár évben nem fûzettem kereket.
A B+ agyakban (ip. csap.) a csapágyakat lehet cserélni egyszerûen. (Mármint sima csapágyboltban is tudok venni bele, vagy csapágy halála=agy halála)
Egyáltalán: ha leszámítjuk a DT és társai agyat, akkor milyen agyban van szabványos ipari csapágy (egyszer már megszívtam egy elméletileg cserélhetõ csapágyas monoblokkal)?
A B+-nak melyik az ajánlható agya tárcsafék rögzítés NÉLKÜL?
#9295
Posted 2007. August 30. - 14:33
Esztet jólmegaszontam.
F..zom vazzee legalább valami szarba tettem vóna de ez jó volt.
Milyen gari van DT küllõre ?
#9296
Posted 2007. August 30. - 12:10
Amikor 4X körbecsavartam, mert beállt a küllõanya, akkor sem lett baja, és a mai napig a kerekemben van
#9297
Posted 2007. August 30. - 10:54
#9298
Posted 2007. August 30. - 10:48
Én 1800-ért fûzök Debrecenben természetesen plussz a küllõ.
Nem volt valakinek gondja mostanság 2mm-es 264es DT küllõvel?
Leszakadt a feje +ilyesmi pedig ÚJ!
ez már nem ujkeletû probléma
a dt 2mm küllõk nem közvetlenül a gyártótól érkezik hanem kinai sorozatgyártásra készültek és ami kis hazánkban van az sajnos kinából érkezik( tán mer olcsóbb)
Ergo szar
Ez eddig jó hír.
KB 2hónapja várok a Novatec elsõ agyra és most kitalálta a nagyker hogy nem is rendeltek.Pedig 1x vissza is hívtak hogy jön, lesz adatokt mindent elmondtak róla.
Sima (nem light) szériából elvileg van elsõ.Lehet azt rendelek.
Már erõsen gondolkodtam a Mavic CrossRide szetten is.
crossride nagyon jó vétel
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#9299
Posted 2007. August 30. - 09:59
Én XT (Centerlockos) agyra füzetem a 717Discet+2 mm-es DT küllôimet. Igaz, csak három hónapja használom intenzíven, de eddig semmi gondom vele.
Üdv.
Grande
Ez eddig jó hír.
KB 2hónapja várok a Novatec elsõ agyra és most kitalálta a nagyker hogy nem is rendeltek.Pedig 1x vissza is hívtak hogy jön, lesz adatokt mindent elmondtak róla.
Sima (nem light) szériából elvileg van elsõ.Lehet azt rendelek.
Már erõsen gondolkodtam a Mavic CrossRide szetten is.
#9300
Posted 2007. August 30. - 09:52
Hali
Srácok elsõ hátsó agyat keresek ipari csapágyasat 6csavaros tárcsás rögzítéssel, gyorszárasat és mondjuk vmi elfogadható súlyban.Novatecnek a light szériáját néztem ki, de abból nemvan elsõ .
Mi a véleményetek a Novatech agyakról esetleg ki milyen alternatívát tudna helyette.
Felnit Mavic XC 717 Disc-et néztem ki küllõ meg valamelyik DT lenne.
Én XT (Centerlockos) agyra füzetem a 717Discet+2 mm-es DT küllôimet. Igaz, csak három hónapja használom intenzíven, de eddig semmi gondom vele.
Üdv.
Grande