szerintem designegy olyan kérdésem lenne hogy a komolyabb mavic keréxettekbe van egy darab piros küllõ.az mire jó?
Jelentkezz be Regisztrálj
Keréképítés
#9201
Posted 2007. September 13. - 17:05
#9202
Posted 2007. September 13. - 17:02
#9203
Posted 2007. September 13. - 17:00
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9204
Posted 2007. September 13. - 16:00
#9205
Posted 2007. September 13. - 11:40
nekem viszont tökéletesen megfelel a dt agy 32 küllõvel. ha feltûnést akarsz, akkor Mavic.
egyébként mit akarsz most? erõs kereket vagy könnyût?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#9206
Posted 2007. September 13. - 10:23
DT-rõl nincs tapasztalatom, nem mondok semmit, de nekem nem szimpatikus, persze ez nem jelent semmit.
XTR-t ne nagyon végy, ha jót akarsz. Csak ha nem tolod keményen és nem sokat. Kûllõk mint a ropi, anyaszétszakadás is törpént. De van olyan is ami problémamentes.
#9207
Posted 2007. September 13. - 10:06
#9208
Posted 2007. September 13. - 02:08
A sebesség mindent megold.
#9209
Posted 2007. September 12. - 22:55
én is csak szimpátia szerint állitottam fel a sorrendet de ha nem a kinézetet nézzük akkor talán a dt a legjobb
#9210
Posted 2007. September 12. - 22:48
alkatrészutánpótlásban itthon meg talán az xtrnek áll a pálma (bár neked tamaska szerintem mindegyikhez tud szerezni ott kint alkatrészt, ha kell). neked mondjuk az xtr lehet a nyerõ, legalábbis árban biztos. nálam a sorrend (amennyiben mindre van keret):
1. crossmax slr (de csak a szép agyak és a kinézet miatt)
2. dt (most egy dt agyam van, hazabeszélek kicsit - a racsnimechanikája az csúcs)
3. crossmax sl
4. xtr
de igazából ez megint egy olyan kérdés, amire elég nehéz válaszolnia egy "mezei" biciklisnek, akinél az xt agy xc717 felni az, ami a reálisan elérhetõ grammos kategória. a versenyzõknek meg mindegy, amit (olcsóbban) kapnak, azzal tekernek...
#9211
Posted 2007. September 12. - 22:46
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9212
Posted 2007. September 12. - 22:38
#9213
Posted 2007. September 12. - 22:30
a mavic jobban néz ki, a dt-hez meg van 10-es átmenõtengely elõre-hátra.
plusz a dt-ben sokkal jobb a racsnimechanika.
de a mavic szebb olyan igazi high-end
esetleg XTR mert az is szép
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#9214
Posted 2007. September 12. - 22:15
tekintve hogy a 2008as szériában már átütõs elsõ agy is van xt-bõl ami nem a gyengeség jele.. monnyuk ez csak feltételezés..
#9215
Posted 2007. September 12. - 21:51
A komplettet már külsõvel belsõvel együtt értettem:)
Amugy agy kb 520g, küllõk+anyák 300, felni 570ha mavic, 590 ha single track, felniszalag 40, belsõ 200, külsõ 590(Schwalbe).
az más az
de akkor mégsem ugrálni kell? vagy de? ha CC, akkor azt fogják mondani a többiek, hogy XT agy, és már könnyebb is..
#9216
Posted 2007. September 12. - 21:34
Amugy agy kb 520g, küllõk+anyák 300, felni 570ha mavic, 590 ha single track, felniszalag 40, belsõ 200, külsõ 590(Schwalbe).
#9217
Posted 2007. September 12. - 21:30
#9218
Posted 2007. September 12. - 21:26
Amit kinéztem:
agy: Novatec D362SB, v B+ Defense, naggyából ugyanazt tudják, árban a nova 10k kb apróból, defense meg 13 boltból..
küllõk dt sapim mach nekem tökmind1, küllõt még soha nem törtem:)
felni pedig ami kijönne, Single Track, Rigida Disc bull, ami nem jönne ki viszont szeretném az mavic 321..
(belsõ külsõ marad, azt nem kell beleszámolni..)
Jó lenne ha a komplett kerék nem lenne több 2,2-2,3kg-nál(ss-re lesz, szal fogaskeréksor nem kell)
Vélemény?
#9219
Posted 2007. September 12. - 16:26
Van valakinek tapasztalata az UST gumikkal kapcsolatban? Mire kell figyelni a vásárlásnál? Én Cc-re ill. maraton versenyekre használnám.
Egy szaki azt mondta a minap, hogy alacsonyabb nyomáson használhatók, mint a hagyomás külsõk és ez nem eredményezi a gördülési ellenállás növekedését. Nekem ez valahogy egy picit sántít.
B.