Jelentkezz be Regisztrálj

Keréképítés
#7661
Posted 2008. May 27. - 01:27

#7662
Posted 2008. May 27. - 00:55

Ne haragudjatok, hogy ide is beírok, a keréképítésnél nem
válaszoltatok és fontos lenne, reggel megyek a nagykerekbe...
Eddig 4 Novatek-es tárcsás kereket építettem, de 2-t garanciáztatni kellett, 2-ben meg azért nem lehet
csapágyat cserélni, mert a tengely is kikopott. Fél év alatt... röhej... (kb. 3-5000 km...)
A kérdésem ezek után egyértelmû, milyen ipari csapágyas, nem átütõs tárcsás agyat tudtok javasolni,
ami nem kopik ki ilyen gyorsan és hosszútávon szervizelhetõ? Atomlab esetleg? Köszi elõre is!
megérdeklõdöm h a sima kónuszos simanõ egyéb agyak miért nem jók? szervizelésben egyszerû, krédés h egy iparis annyival merevebb lenne?
#7663
Posted 2008. May 26. - 22:18

És milyen garis problémád volt?

#7664
Posted 2008. May 26. - 14:47

Eddig 4 Novatek-es tárcsás kereket építettem, de 2-t garanciáztatni kellett, 2-ben meg azért nem lehet
csapágyat cserélni, mert a tengely is kikopott. Fél év alatt... röhej... (kb. 3-5000 km...)
A kérdésem ezek után egyértelmû, milyen ipari csapágyas, nem átütõs tárcsás agyat tudtok javasolni,
ami nem kopik ki ilyen gyorsan és hosszútávon szervizelhetõ? Da bomb? Atomlab? Novatek kizárva, az tuti...
Köszi elõre is!
#7665
Posted 2008. May 24. - 22:00

az az xt nem annyira erõs mint amennyire nehéz....én azt nem venném.A két kerék bõven kijön 80 alatt, ezt egyáltalán nem tartom soknak, és meg kell hogy legyen az összhang a géppel. A te alternatívád is jó, de nem ebbe a gépbe.
amúgy átütõs ST de az asszem legjobb áron is drága.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#7666
Posted 2008. May 24. - 20:21

#7667
Posted 2008. May 24. - 20:14

okéAM/Trail a cél
amit írtál az DH/FR kerék, és a DT nekem is tetszõ AM kereke, az EX1750 majdnem kétszer annyi lenne, mint az általam vázoltak
mellesleg a DH kerekem (Mavic EX823, DT440, elöl Competition, hátul Champion küllök)

az enyém meg kb fele annyi mint amiket kinéztél és ugyanazt tudja. de az már biztos lowend... syncros ds23 felni(440gr mérve), mach1 2.0 küllõk, xt agyak. megvolt 40bõl és marha erõs. és nem is olyan hûde nehéz
szvsz ha nem akarod feleslegesen b*szni a pénzt, akkor jobban jársz egy ilyennel. ha van mibõl, akkor gyári xt vagy mavic crosstrail. guszta kis darab, tegnap szemeztem vele probikeban
#7668
Posted 2008. May 24. - 20:12

AM/Trail a célasszem van gyári dt kerék, dt 440 fr agyak, és talán ex 5.1d felnik, de valami brutálisabb darab mindenesetre
amit írtál az DH/FR kerék, és a DT nekem is tetszõ AM kereke, az EX1750 majdnem kétszer annyi lenne, mint az általam vázoltak;
mellesleg a DH kerekem (Mavic EX823, DT440, elöl Competition, hátul Champion küllök)

#7669
Posted 2008. May 24. - 20:12

#7670
Posted 2008. May 24. - 19:56

#7671
Posted 2008. May 24. - 19:41

Lehetõség 1: a Shimano új, M776-s XT kereke (elöl átütõs, hátul gyorszáras)
Lehetõség 2: Funn felni (Sun SOS fehérben), Hope Pro 2-s agyak (elöl átütõs, hátul Saint kompatibilis), DT 10mm-s RWS Thru-bolt tengely, DT Competition küllõk
Árban egyformára jön ki a kettõ. Súlyban jobb az épített, az XT viszont UST kompatibilis.
Egyéb alternatíva max. gyári kerékbõl érdekel.
#7672
Posted 2008. May 23. - 17:08

american classic mtb 350 disc 363 gr
bontrager select disc 442 gr
nem tárcsás
american classic cr350 363 gr
bontrager valiant 376 gr
dt xr 4.1 422 gr
mavic x517 408 gr
mavic xc717 425 gr
sun cr17a 410 gr
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7673
Posted 2008. May 23. - 16:40

#7674
Posted 2008. May 23. - 13:31

Akkor mindenképpen vmi belsõ mechnaikás (Shimano rsz-û) kellene. azok nem lazulnak fel a folyamatosan változó terhelésre. Esetleg csavaros.
#7675
Posted 2008. May 23. - 11:01

hmm, hát ilyenrõl se hallottam még...Olyan hátsó agyra lenne szükségem, aminek a gyorszárát nem nyitja ki a 203-as tárcsa. ...

amúgy, amit linkeltél elég masszív darabnak tûnik.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#7676
Posted 2008. May 23. - 10:58

Vélemény, tapasztalat?
[highlight] The bike way of life [/highlight]
#7677
Posted 2008. May 20. - 23:58




RAUH-Welt
B E G R I F F
#7678
Posted 2008. May 20. - 23:39

Így néz ki, kicsit nehezebb. Ez egy 819-es pontosan az amit kérdeztél. Nyugodtan megveheted ha jó árban van . Szerintem jó felni
köszi!
pont ilyenre gondoltam. 45euro most
#7679
Posted 2008. May 20. - 22:51

Szevasztok!
Lehet, hogy kicsit gagyi a kérdés:
XM819 v-fékes felni miben különbözik a t.fékestõl?
Csak a fékfelület? Használhatok-e v-fékes felnit t.fékes kerékbe?
(csak mert a v-fékes most akciós...)
Kösssz!
Így néz ki, kicsit nehezebb. Ez egy 819-es pontosan az amit kérdeztél. Nyugodtan megveheted ha jó árban van . Szerintem jó felni


#7680
Posted 2008. May 20. - 22:29

